Sivuja: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5615055 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10155 : 16.12.2009 18:46:32 »

Mies ei ymmärrä mun joulukuusihössötystä!  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10156 : 16.12.2009 19:34:23 »

Saturnis  Cheesy Ihana kun ymmärrät mun kuusta!  2funny


Olkoon joulu meille kaikille ihana ja täynnä rakkautta  smitten
Ja elämä muutenkin ihanaa, kehittävää ja täyttymyksen tunnetta tuottavaa  smitten

*julistaa onnea kaikkialle*  Cheesy

Kahden yövalvomisen järkeinen olo = väsynyt, mutta vähän ehkä maaninen  uglystupid2


Mitäs Elwyn meinaa tehdä hiuksille?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10157 : 17.12.2009 01:00:06 »

Sasha, millä kielellä kirjoitat?

I write it by English as it's a better language for playing with the words
and for translating in later on. Smiley
I have a very good speller (a native speaking person with a same crazy sense of humor
and way of thinking than I am) who correct my mistakes.  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10158 : 17.12.2009 09:19:17 »

No hitto; siitä maanantai-iltapäivän sekoilutentistä tuli nelonen Grin Afro

Nyt sitten jännityksellä odotellaan, että miten meni ohjelmointi.. :Smiley Tongue

Onneksi olkoon!  Smiley pidetään ohjelmoinnille peukkuja...

Eilisen tenttin johdosta ja varsinkin sen olettettavasti hienosti onnistuneena, suklaakakkua Sacher tyyliin tarjolla... olkaa hyvä.
Muistaakaa toki alle syödä jotakin suolaista, em. aamupala  Grin

Nyt alkoi tässä talossa Joulu ja sen kaikki touhut... kaupasta lähtee matkaan laatikko tarvikkeet ja torttutaikinat. Kinkunkin vois napata matkaan...
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10159 : 17.12.2009 10:54:26 »

65 sivua kirjaa valmiina 10 päivässä jee.. en kirjoita teistä.. vaikka saisihan teistäkin aihetta.. joulu pursuaa kaikkialla. tarkoitan kauppoja.. enkusta; voisin kirjoittaa pitkän osuuden elämästä Lontoossa, esimerkiksi.. huomasin miten monta isoa aihetta vielä käsittelemättä.. sukuani Kansallisteatterissa, tosin sitä on jo käsitelty.. ei meinaa juttu loppua. sitten kaikki nämä muut joita tunnettu.. rahoitus ja yrittäjämaailma, pankkikriisi ja Islanti.. miten rajaan tekstiä?

tiedän mitkä asiat vielä voisi tapahtua.. että  kirja olisi ikäänkuin valmis.
kunnes se on tehty, kolmas projekti saa olla lähes jäissä.

eräs puhuu muutosta kauas (tai sitten ei, piti tavata ma viinin ääressä, meni lapsenhoitoon!).. kyllä on hänelläkin järki päässä.. ehkei ihmisillä keskimäärin ole. olenko tavannut henk koht kovin järkeviä miehiä? noh.. eka ja toka ei ainakaan, kolmas kun oli narsisti niin eihän sekään ole tasapainoa. ja sitten kun ottaa sellaisen jonka kanssa ei tarvitse tulla mitään vakavaa, ei voi ollakaan muuta kun pyrähdyksiä. joten? onko järkevät ihmiset ympärilläni vain lakimiehiä ja biz tyyppejä kuka missäkin systeemissä?

no, joo.. katsotaans miten elämä jatkaa viihdyttämistäni jouluun asti, sitten matka ja lomailua.. jne..  Cheesy Grin


Your Horoscope - Today, December 17, 2009
An intense and emotional dream could move you so powerfully that you awaken with the odd sense that the dream was real. Write it down, . Maybe it is! Efforts to overcome obstacles and advance yourself in your career could be finally paying off, and you might be walking around in a daze asking yourself if it's really happened. It has! Make the most of it! And don't be afraid to reveal your feelings to others.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 11:10:48 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10160 : 17.12.2009 11:47:56 »

toisaalta, kysymys- ja vastauspalsta lehdessä voisi olla aika kova.. täytyy kehitellä.. vaiko sitten mieluummin se oma spa..  

jahas erästä kiinnostaa yhteisen lehtijutun kirjoittaminen. hyvä! angel
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 12:21:40 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10161 : 17.12.2009 14:45:39 »

Hei kullan murut ja kahvipavut!  smitten

Mä oon nyt ihan sairaan onnellinen  Cry smitten smitten mun rakas ystävä, kenen kanssa oltiin paita ja peppu 4-vuotiaista 19-vuotiaiks (jollon muutin eri paikkakunnalle) soitti ja kysy että tulenko kaasoks sen ja sen miehen häihin..

NO TULEN!  smitten smitten

Mä olen koristelu- ja askarteluvastaava, ja voi kuulkaa, mun sormet syyhyää nyt jo alkaa askarrella paskarrella niitä kutsukortteja vaikka häät on ei ens- vaan sitä seuraavana kesänä.. 2funny

Morsian hyväksyi jo mun ehdottaman väriteemankin: tummanruskea/vaaleanvihreä... Sen teeman pitää toistua ihan kaikessa - huolehdin!!!!!!  knuppel2

Oon nyt pari tuntia hihitellyt täällä ja vähän herkistyin ja aloin vollottamaan,
kun ajattelin miten mun pikku Sartsa menee nyt naimisiin,
ihanan onnellista ja romanttista... Cry smitten

Sen mieskin on niin ihanan täydellinen ja niiden puoli vuotta vanha poika on mitä suloisin rääkyvä otus.. smitten

Olen ihan vilpittömän aidosti onnellinen niiden onnesta!
Mun ihana ystävä ansaitsee noin ihanan onnen, kun on paljon karujakin asioita menneessään käynyt läpi - nyt on onnen aika  Cry angel smitten smitten Ja taas mä itken täällä!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10162 : 17.12.2009 18:26:33 »

Mä ostin äsken skorpulle kolme joululahjaa, jotka on kaikki jotenkin plääh ihan tylsiä.. uglystupid2

1) puna-musta-valkoiset ruutukuvioiset sukat
(ostelen sille aina eri värisiä sukkia, niin mun on helpompi erottaa ne toisistaan kun laitan niitä narulle <--oma lehmä  2funny) ((mutta se tykkää ruutukuviosta))
2) saunakissa + eukalyptusöljy
(puhuttiin just viimeks saunassa että olis kiva jos ois joku saunatuoksu ja toisekseen me käydään niin harvoin saunassa, niin toi innostais ehkä vähä useemmin käymään) ((mieluummin kissa kuin tonttu!!!!)  Wink
3) Kaksi samanlaista pussilakanasettiä
(skorpulla on vaan parit pussilakanat mitä se käyttää vuorotellen ja nekin varmaan äidin ostamia) ((pussilakanat on hiton kalliita!!!  Sad))


Yhen hienon 50€ :n t-paidan ostin sille jo reilu viikko sitten, mutta olin typerä ja annoin sen samana päivänä, kun en malttanut venata jouluun...

Jotain pitäis vielä keksiä, ongelma vaan on rahan vähyys.

Jos mulla olis tilillä nyt muutama satanen enemmän, niin ostaisin kameran sille....
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #10163 : 17.12.2009 18:56:59 »

No hitto; siitä maanantai-iltapäivän sekoilutentistä tuli nelonen Grin Afro

Nyt sitten jännityksellä odotellaan, että miten meni ohjelmointi.. :Smiley Tongue


Onneksi olkoon Elwyn!

Hyvin se ohjelmointikin varmaan meni ei kannata yöunia menettää. Parhaasi varmaankin teit.
Missä päin opiskelet?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 18:58:56 kirjoittanut Lucanne » tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #10164 : 17.12.2009 20:29:15 »

Tunnelmallista talvi-iltaa tupalaiset  smitten

Täällä mä olen!! Grin Sivusta vaan seurannut teidän juttuja vähän aikaa...  Wink
Voi että mä en pysy nahoissani kun oon niiiiiiiiinnnnnn ihastunut!!! smitten  smitten
Tuli koko kämppäki siivottua tosta noin vaan ku ihastumisen tunne antaa valtavasti energiaa! Cheesy
Oon tuntenut kyseisen tyypin vasta pari viikkoa jos sitäkään,tälläviikolla ollaan melkeen joka päivä nähty ja huomenna taas nähdään,en malta odottaa  Kiss
Pari yötä ollaan nukuttukki vierekkäin mut mitään "lähempää kontaktia" ei oo vielä ollu... Sitä odotellessa  2funny Se on aurinko vaaka,kuu härkä,merkurius vaaka,venus jousimies ja mars vaaka.. Nousevalta jousimies tai kauris.. ainaki sillä on niin loistavaa huumoria et veikkaisin kaurista  Cool

Ihanaa ku alko joululoma! Pitäny nyt parina päivänä koulussa tarjoilla koko koulun oppilaille ja opettajille jouluruokailu... Semmoset "siistit" tarjoilijavaatteet päällä ja hiukset liimattuna päähän kiinni ettei vaan sojota ykskään kenenkään lautaselle  buck2

Nyt jatkan pizzan mussutusta ennenku se aivan jäähtyy... Vois jonku leffanki kattoo pitkästä aikaa jos tulis tv:stä jotain  Smiley

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10165 : 17.12.2009 21:40:14 »

Onko teiänkin mielestä täällä nyt jotenkin tosi hyvä fiilis?  smitten
Musta tuntuu että se on tuo pakkanen ja lumi --> lisääntynyt kirkkaus!
Ulkona on niin tunnelmallista....

Kävin ostamassa pullon mansikka-Fresitaa ja meinaan vetää ton pullon päähän yksin tänään himassa.. 2funny
Siitä on hetki kun viimeks on ollut edes vähän hiprakassa,
niin otan sen nyt takasin.

Onkohan mulla oikeesti kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Ihan niinku ois mania. Rahaa palaa, seksiä vaikka koko ajan,
ruoka ei maistu yhtään, käyn kuin duracell-pupu ja oon ilonen -pääasiassa- ; sit kun suutun niin ihan tikahdun ja räjähdän melko nopeesti ja se siitä,
oon taas ilonen..

Ei vaan, en mä mikään mielisairas ole. Tämä on vaan normaalia herkkyyttä.
Kyllähän ne vuorottelee, ylä-ja alamäet, mutta mitään harhaluuloja, muita harhoja tai normaalia elämää haittaavaa käytöstä mulla ei oo koskaan ollu.

Mun mielestä on rikkaus, että elämä ei ole tasaista.  Smiley
Sen voi kääntää voimavaraksi.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10166 : 17.12.2009 22:34:54 »

Aina yhtä kivaa nähdä kun jenkit kärsivät Grin Cool

Siepäs sen sanoit... Cool

 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10167 : 17.12.2009 22:37:31 »

mansikka Fresita on ihan sikahyvää, NAM  Kiss Kiss
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #10168 : 17.12.2009 22:51:26 »

Elwyn : Vai silleen  Wink  Cool
Hitto PERKELE ku mä oon niin kärsimätön!!!!!!!!!!
Menin laittaa viestiä tälle ihastukselleni missä kerroin tunteistani ja silleen...
eikä kuulu vastausta  knuppel2  buck2  Cry  uglystupid2  Sad  Shocked 
Vaikka ei siitä oo ku tunti mut silti... ehkä se säikähti... No jos ei vastaa niin ei ollu mua varten sitte.. oli vaan pakko saada laitettua ja kokeilla kepillä jäätä,et josko sillä olis samanlaisia fiiliksiä..
vittujen vittu vaan jos ei enää jätkästä kuulu ku mä niin tykkäisin!!
No ehkä meen vaan nukkuu ja katon onko aamulla vastannu....

Öitä  Smiley

Alko tekee mieli tota TIGRIKSEN juomaa  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #10169 : 18.12.2009 14:37:55 »

Jee vaaka vastas  Cheesy

Muutaman tunnin päästä sinne viettämään iltaa..... Arvatkaa jännittääkö?!  smitten  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: