Sivuja: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604134 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12210 : 19.08.2010 22:50:18 »

Onneks olkoon!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #12211 : 19.08.2010 22:51:55 »

Ookkona vääntänyt karttaa päivälle?
Nyt on niin jänniä transuja menossa tänä vuonna, kun isoja,
elämää mullistavia onnellisia käännöksiä tapahtuu niin paljon. Smiley

Itsellänikin magee kausi vaihteeksi, kun hommasin tuon uuden
kivemman ja positiivisemman asunnon,
duunit luistaa ja Veskarikin palasi kuvioihin, kun vielä keväällä
ja alkukesästä mietin, että mitähän tästäkin tulee.. crazy2

tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12212 : 19.08.2010 23:10:45 »


ONNEA! Prinsessalle! Oikein sydämenpohjasta!  smitten

Ja onnea Tigrulle...
luulis äidin tietävän!  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #12213 : 20.08.2010 00:02:08 »

Olen vanhalla asunnolla ja kappas, täällä lentelee pikkuinen nahkasiipinen hiiri katon rajassa! Tongue
-> Ikkunat on sepposen selällään. Kaipa tuo osaa lentää pois ihan itsekin samaa tietä,
mitä on tullutkin. Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12214 : 20.08.2010 01:00:16 »

Lepakko, taitaa olla harvinainen vieras  :Smiley ?

Minulla on ollut niin mukavaa koko viikon, mutta tiistai iltana olin kauhean väsynyt ja tänä iltana taas  crazy2! Ei tuo selän pirulainen anna nukkua kunnolla ja aamulla kuitenkin jo seitsämältä nousen ja 8:lta lähden töihin. Tiistai ja torstai ovat pitkiä päiviä ja kun taas illalla puoli kahdeksalta väsyneenä lähdin töitä jatkamaan, niin illasta tuli yhtä saata peetä ja moni syytön on saanut tuta kiukkuni toimimattomista asioista  buck2. Suutun harvoin, mutta kun suutun niin tuntuu, että kaikki vaistoaa sen  crazy2. Luojan kiitos saan huomenna nukkua pitempään ja ei tartte lähteä noihin "selän venytys" hommiin ! Jotakin tämän homman kanssa on muutettava, tai karkaan jonnekin korpeen koirani kanssa haistelemaan ja kuuntelemaan vain metsän ääniä ja tuulia  2funny !

Ei kukaan haluaisi vaihtaa paljon kokenutta selkää vetreempään  angel HuhHuhHuhHuh?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12215 : 20.08.2010 07:46:20 »

Oletko, taiska kokeillut Pilatesta?  Minä olen siitä saanut avun.  Se voimistaa ja venyttää kehon syviä lihaksia, myös rangan ympärillä olevia.  Eihän se kulunutta selkää paranna, mutta kun rangan ympärillä olevat lihakset tukevat selkää, elämä on helpompi sietää.  Rohkenen väittää, että en olisi enää työelämässä, ellei Pilates olisi tullut tähän kaupunkiin ja mun elämään.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12216 : 20.08.2010 09:53:00 »

Ihanaa, että viikonloppu on tulossa! smitten
Tuskin maltan odottaa, että pääsen toimistolta touhuamaan! Cheesy

Mie aion toteuttaa maskuliinista puoltani ja maalaan pari huonetta
uudessa asunnossani, poraan verhotangot ikkunoihin, kokoan vaatekaapin
ja asennan kattolamput. angel

Olen ostanut mageen uuden porakoneen ja ruuvimeisselisarjan! Afro

Veskari ihmetteli hiukan, että miksi en pyydä ketään miestä apuun
-niin siis mihin..? Huh

Siis vesimies ihmetteli? Omituista. Tuohan on vaan mainiota perusosaamista. Itse en ole VIELÄ uskaltanut iskuporakoneeseen tarttua, mutta olen erittäin onnellinen niistä kaikista työkaluista, joita minulta löytyy. Pääsee juuri silloin tekemään, kun itsestä siltä tuntuu.
Itse olen alkuviikosta menossa ostamaan polttokolvia. Seuraavaksi vaan tarvisi kunnollisen työhuoneen tai verstaan, jossa kaikki työkalut, ompelutarvikkeet ja -koneet sekä askarteluvälineet että taiteilijatarvikkeet olisivat helposti saatavilla, eikä niitä tarvitsisi aina siivota pois näkyviltä.  Smiley
 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Asterix
Vieras
« Vastaus #12217 : 20.08.2010 16:52:48 »

Lepakko, taitaa olla harvinainen vieras  :Smiley ?


No toivottavasti! Ei se nyt mikään kovin miellyttävän tuntuinen vierailija ole. Grin

Tänä kesänä tajusin, kuinka hitsin paljon niitä on tässä Stephandomin
naapurustossa! Shocked Kai ne asuu siellä kellotorneissa ja niin, onhan tämä vanhan asunnon
taloyhtiö 1000 vuotta vanha ja iltaisin, tuossa 20-23 aikaan niitä lentelee,
kun kaikki yöperhoset heräilevät tanssimaan valojen loisteessa.

Mageen näköistä, etenkin kirkkaalla kuutamolla.  Smiley

Harvemmin ne kuitenkin sisälle ikkunoista tulee.

Ihanaa, että viikonloppu on tulossa! smitten
Tuskin maltan odottaa, että pääsen toimistolta touhuamaan! Cheesy

Mie aion toteuttaa maskuliinista puoltani ja maalaan pari huonetta
uudessa asunnossani, poraan verhotangot ikkunoihin, kokoan vaatekaapin
ja asennan kattolamput. angel

Olen ostanut mageen uuden porakoneen ja ruuvimeisselisarjan! Afro

Veskari ihmetteli hiukan, että miksi en pyydä ketään miestä apuun
-niin siis mihin..? Huh

Siis vesimies ihmetteli? Omituista. Tuohan on vaan mainiota perusosaamista. Itse en ole VIELÄ uskaltanut iskuporakoneeseen tarttua, mutta olen erittäin onnellinen niistä kaikista työkaluista, joita minulta löytyy. Pääsee juuri silloin tekemään, kun itsestä siltä tuntuu.
Itse olen alkuviikosta menossa ostamaan polttokolvia. Seuraavaksi vaan tarvisi kunnollisen työhuoneen tai verstaan, jossa kaikki työkalut, ompelutarvikkeet ja -koneet sekä askarteluvälineet että taiteilijatarvikkeet olisivat helposti saatavilla, eikä niitä tarvitsisi aina siivota pois näkyviltä.  Smiley
 

 Cheesy No kun ei sen ex-vaimo ole koskaan osannut ottaa työkalua sievään käteensä,
kun jokin pikujuttu pitää asentaa tai korjata, niin Veskarille tämä on uutta. Tongue

Kysyi, että oletko nyt ihan varma, että haluat tehdä tuon kaiken itse,
kun se ei ole niin iso juttu soittaa joku kroatialainen työmies 7 € tuntipalkalla tekemään sen,
mutta mulle on tärkeää saada tehdä itse omilla käsilläni
-toimistossa kun olen koko ajan ja tälläinen ehtiävä ja omatoiminen kun olen.
Tarvitsen tekemistä käsilleni ja sielulleni. Tongue

Vähän vinosti hymyillen se vielä kyseli, että etkä pelkää manikyyrisi puolesta
ja että kroatialainen työmies tulisi halvemmaksi kuin mun manikyyri..  :Smiley Grin 2funny
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12218 : 20.08.2010 20:24:22 »

Oletko, taiska kokeillut Pilatesta?  Minä olen siitä saanut avun.  Se voimistaa ja venyttää kehon syviä lihaksia, myös rangan ympärillä olevia.  Eihän se kulunutta selkää paranna, mutta kun rangan ympärillä olevat lihakset tukevat selkää, elämä on helpompi sietää.  Rohkenen väittää, että en olisi enää työelämässä, ellei Pilates olisi tullut tähän kaupunkiin ja mun elämään.

Kirja on hommattuna ollut jo kauan ja joitain liikkeitä olen jo harjoitellut, mutta osaa varon, kun tiedän, ettei selkä niistä tykkää. Kirja on Method putkiston parhaat & Pilates : Marja Putkisto.Varsinkin selällään tehtävät liikkeet saa kauhean iskiaksen aikaan, mutta kassotaan jospa se edessä päin hellittäs  Wink !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12219 : 20.08.2010 21:04:22 »

Monet sellaisetkin, jotka ovat olleet ohjatussa Pilateksessa, ovat sitä mieltä, että kirjan kanssa on tosi vaikea päästä jujusta kiinni.  Jos vain mahdollista, niin käy edes peruskurssi, että saat ihan kädestä pitäen ohjausta.  Se on sellaista pilkunviilausta, raajat ja selän asento pitää olla just eikä melkein.  Oikeanlainen hengittäminen, vatsalihaskorsetin ja lantionpohjanlihasten aktivointi aloittaa joka liikkeen.

Minä käyn sellaisella 'sekatunnilla', missä  on Pilatesta ja venyttelyä- sitä Method Putkiston syvävenyttelyä.  Nyt ohjaaja on käynyt kasvoklinikkakoulutuksessa, että varmaan syksymmällä aletaan korjaamaan pään asentoa ja vetreyttämään naamavärkin lihaksia.  Nekin voi olla yllättävän kireät, ja pään asento vaikuttaa koko kropan asentoon. 

Iskias mullakin on ollut paha, samoin yläselän lihakset, joita mikään hieronta ei auttanut.  Nyt voin hyvin.  Ja vaikka iskias välillä muistuttaa itsestään, ei se silti enää invalidisoi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12220 : 21.08.2010 01:10:34 »

Oi Firenze on ihana ja mielenkiintoinen paikka  Cheesy Nauti minunkin puolesta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12221 : 21.08.2010 03:39:45 »

Ihanaa, että viikonloppu on tulossa! smitten
Tuskin maltan odottaa, että pääsen toimistolta touhuamaan! Cheesy

Mie aion toteuttaa maskuliinista puoltani ja maalaan pari huonetta
uudessa asunnossani, poraan verhotangot ikkunoihin, kokoan vaatekaapin
ja asennan kattolamput. angel

Olen ostanut mageen uuden porakoneen ja ruuvimeisselisarjan! Afro

Veskari ihmetteli hiukan, että miksi en pyydä ketään miestä apuun
-niin siis mihin..? Huh
                                                                                       

Onkohan nämä kaksosilla esiintyviä taipumuksia,minulla on himo perinteisiin miesten hommiin.
Nautin suunnattomasti,kun näen,että nainen voi tehdä,minkä mieskin,lihas voimat vain ovat heikommat.
Myrskyn jälkeen mökkinaapurin rouva sätti miestänsä,kun tämä ei ollut kaatanut suurta pihakoivua,joka voisi kaatua seuraavassa myrskyssä.Mies hermoili,ettei sitä voi kaataa,on saatava joku mies kaveriksi.Tappelun nujakka kuului kauan,kun lähtivät pyörillä kyläkauppaan.
Minä päätin,että puun takia eivät enää tappele ja sieppasin moottorisahan.Koivu kaatui alta aikayksikön,oksin sen ja pätkin.Kun pariskunta ehti kotiin, istuskelin minä jo terassilla lakkailemassa kynsiäni...  naapurin pihalta kuului:kuka perrr...sansain perrr...   Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12222 : 21.08.2010 10:14:39 »


Huomenta!
Sansai  smitten

St.PoP millainen oli U2:n keikka?
Minä olen menossa tänään,
ja sadetta on povattu.  tickedoff

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #12223 : 21.08.2010 10:22:15 »

...vai onko se sitä, että Kaksoset reippaina vain tarttuvat hommaan kuin hommaan,
kun sen voi tehdä itsekin nopsasti ja ongelmitta? Tongue

Mä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin vaikeasti tehtävät asiat,
kun ne voi tehdä yksinkertaisestikin. Lips Sealed Kiss

*********************************************


.............mutta tämä tyttö on räjäyttänyt taas.. Cheesy

Henkinen kasvu.. uih.. :Smiley

Olin ulkona, illan istujaisissa ja.... sielä oli maagikko-taikuri. Kiss
Ja miten se tapahtui, en tiedä, mutta olin ko. herran kanssa aamiaisella justiinsa
ja saattelin hänet lentokentälle angel -menee Lontooseen esiintymään viikonlopuksi.

....no toki olin sen kanssa jutustellut noin puolisen vuotta mediaan ja PR:iin liittyen.

Ja tyyppi on enemmän kuin taikuri... -omaa (yliluonnollisia) kykyjä, joita ei saada
taikomistekniikoita opettelemalla, -en edes tiennyt moista, ennen kuin nyt...
ja ole varma, voinko nin hurjia edes puhua täällä Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
(kuullostamatta/näyttämättä hiukan  uglystupid2 kaikkien pahimpienkin hihhuleiden mielessä)
ja hän kykenee hypnotisoimaan.
....ja on, arvatkaa ihan huviksenne, VESIMIES!!! smitten smitten smitten
LOVE, love, love.... smitten

Mustat pitkät hiukset yli puoleen selkään, mustat silmät, siis ne värilliset osat, syvä katse...
-niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin syvä, etten ole koskaan tavannut ketään, jolla olisi vastaava. Shocked Shocked
Komeat kasvot, sexy kroppa... Kiss
Miestyyppi, johon normaalisti en lankeaisi -en millään, mutta...
...se onkin taikuri, maagikko, hypnotisoija, shamanisti, noita, intiaani, velho, jumala, saatana,
enkeli ja kaikki mahdollinen entiset elämät ammatiltaan. Shocked Kiss

Otan pienet unet ja kerron lisää -jos kykenen- Kiss
vannon, että vaikka minkälaisia saatanallisiakin shamanisteja ja noitia  ja pappeja
ja lukkareita ja what ever olen tavannut, niin en vielä koskaan tälläistä! Shocked Kiss
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12224 : 21.08.2010 10:33:58 »


Hienoa Telluksen Tallaaja!  smitten

Nythän se elämä mielenkiintoiseksi menee!!!  Cheesy

Onnea vaan!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: