Sivuja: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604633 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9420 : 31.05.2009 11:25:01 »


Heissan waan ja Sashalle ONNEA!!! smitten

Muutto suoritettu ja nyt sitä ollaan niin onnessaan uudessa kodissa jotta. smitten smitten
Vielä onnellisempi siitä että kaikki meni henkilöautolla ja kahden naisen voimin.

Witsit meissä naisissa on POWERIA!!! crazy2
Niin no,pesukone ja muutama muu tosi heavy tavara tuotiin KUUDEN MIEHEN voimin (tarvittu 3 naista). 2funny

Ihanaa ja aurinkoista kesää teille kaikille!!!! Cheesy Grin Kiss smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9421 : 31.05.2009 23:42:18 »

Kesä on ja mä paloin, ei mitään uutta kesäauringon alla... Grin

Kylläpäs te nyt kaikki taas muutatte, no on se kieltämättä itsellänikin suunnitteilla. Aika ei siihen vain ihan vielä ole kypsä, mutta veikkaampa että en tässä muutaman vuoden päästä enää asu.

Olen vain odottanut että tulisi jo tiistai, jolloin menen töihin. Se tuo jotenkin sellaisen merkityksellisyyden tunteen, nyt hillun vaan jossain epämääräisyysmössössä täällä enkä edes tiedä olenko olemassa. Tai juuri ja juuri sen voi tuntea tästä palaneesta ihosta.
Mutta jotain positiivista, kun tässä kirjottelen yhden kivan mies-ihmisen kanssa... Smiley Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9422 : 01.06.2009 15:10:31 »

Voi hyvänen aika..
Hyvänen aika hyvänen aika. Mun sydän pakahtuu.  smitten smitten


 smitten smitten

Katsokaa tää video, tässä on maailman kenties hellyyttävin otus.

http://www.youtube.com/watch?v=1_6V30igzIk&feature=related

Ei tuollaista voi kuin rakastaa.. Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9423 : 01.06.2009 20:46:37 »

hellettä.. firmojen paperiasioita.. matkailu-uutisia-- kaikkea kivaa ja positiivista niinkuin pitääkin.. varsinkin, kun ei vielä edes toimi täydellä teholla.. torstaina ihanan tyypin tapaaminen.. jne..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9424 : 01.06.2009 22:49:29 »

Päiviä on hyviä ja huonoja... Itsekin vähän taistelen tän tyhjyyden tunteen kanssa, mutta onneksi se menee aina ohi kun ymmärtää vaan katsoa ympärilleen aina uusin silmin..
Kaikilla tuntemuksilla on joku tarkoitus, johonkin ne meitä jalostaa ja kasvattaa.
Mä olen huomannut aikovani aloittaa joka päivä "uuden elämän" mutta sama elämä se silti koko ajan tuntuu olevan.. 2funny Ehkä pitäisi olla kärsivällisempi.

Onneksi huomenna on töitä, näkee vaihteeksi ihmisiä, kun tässä on kuitenkin monta päivää ollut ihan vain itsensä seurassa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9425 : 02.06.2009 12:47:15 »

Jeah... Mä meen tosiaan vasta kolmeks töihin iltavuoroon. Tuntuu jotenkin hölmöltä...
Mutta kun ne antoi mulle 6 peräkkäistä päivää niin kaikki ne päivät on hieman pätkittyjä vuoroja ettei mulle tule ylityötunteja.. Just niin. Oisinpa mielellään tehnyt viisi 8 tunnin päivää peräkkäin...
Säästävät minkä kerkeevät........
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9426 : 02.06.2009 13:45:37 »

Yök.. Mä ostin maitoa koska mulle tulee vieras huomenna joka laittaa kahviin maitoa..
No avasin purkin ja laitoin nyt aamukahviini maitoa.
Vaikka se on laktoositonta niin mä oon vaan röyhtäillyt sen jälkeen ja oksettaa... Maitotuotteet ei sitten näköjään yhtään sovi mulle...  buck2 Pääkin on ihan hemmetin kipee ja mulla on PMS-oireita...
Aloin miettimään että mitä jos oonkin raskaana... Tiedän sen olevan melkein mahdotonta, mutta kun tällaisen ajatuksen saa päähänsä niin on melkein pakko mennä ostamaan testi.
Mulla on varmaan liikaa mielikuvitusta, tai sitten mun elämä on niin tylsää, että pakko yrittää väkisin kehittää jotain draamaa.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9427 : 02.06.2009 14:21:34 »

Kiitos onnitteluista! Smiley
Tuli sitten kuitenkin juhlittua hiukan vanhenemista
-ystävät (ne harvat ja muutamat) Grin 2funny olivat järjestäneet
mukavat syömingit ja juomingit Wienin viinikukkulalle,
-luojan kiitos kuitenkin sisätiloihin ravintolaan,
ettei tarvinnut palella. :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9428 : 02.06.2009 17:31:03 »

Voi Sasha!  smitten

ONNEA!  smitten

Koetas päästä kesällä täällä käymään niin pääset juhlistamaan myös Ravun ja minun naimisiinmenoa... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #9429 : 02.06.2009 21:33:50 »

Voi Sasha!  smitten

ONNEA!  smitten

Koetas päästä kesällä täällä käymään niin pääset juhlistamaan myös Ravun ja minun naimisiinmenoa... 

Kiitos ja onnea vielä kerran sinulle ja Ravulle! Smiley
Yritän päästä. Laitan viestiä YV:n puolella. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9430 : 02.06.2009 21:39:16 »

hmm

vai vielä avioliittoon uskotaan..

joissain elokuvissa.. on kysytty että miksi naimisiin.. eikös sitä muutenkin voi olla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9431 : 02.06.2009 21:55:39 »

Mukavaa lueskella iloisia asioita täältä.  Smiley

Mullakin oli hyvä päivä siitä lähtien kun töihin pääsin.
Mä sain opettaa lähihoitajaa miten morkkua pistetään, etin sille oikeen neulan ja ruiskun ja opetin miten sellasen lasiampullin pää katkastaan..Se ei tienny miten se tehään! Hassua että se ei tiennyt miten homma toimii, vaikka oli vastuuhoitajan vuorossa..... Shocked Ja mulla ei ole edes lääkelupaa siellä!! Tuli ehkä itsellekin vähän sellainen olo että mitä jos tässä menee jotain pieleen.. Tulikin tarkistettua about tuhat kertaa että oliko ruiskussa oikee määrä ainetta.. Grin
Hihii, vihdoinkin sain tuolla paikassa tehä jotain muuta kuin puunata ihmisiä.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9432 : 02.06.2009 23:36:58 »

Mua pyydettiin treffeille... Tää on sellanen tyyppi jonka olen tuntenut puoli vuotta netin kautta... Jotenkin se on koko ajan pysynyt meselistalla ja ollaan pysytty kavereina, tai lähinnä sellasina kelle kaikkea kaipuuta on purkanut.. Grin En mä jotenkin osannut kuvitella että se edes haluaisi "enää" nähdä mua. Otan tästä nyt vähän paineita, koska se on fiksu ja omalla tavallaan hellyyttävä tyyppi. En tiedä miksi mutta siinä tyypissä vaan on jotain niin viatonta, että se hymyilyttää - itse kun olen tällainen kauhea pahis..  2funny

En mä odota mitään, mutta mua pelottaa nähdä se niin paljon etten ole vielä suostunut siihen.. Saa luvan pehmitellä mua vielä jonkin aikaa.. 2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9433 : 03.06.2009 13:55:54 »

Huomenna käräjät siitä mun ja sukliksen tappelusta... jännittää ihan saatanasti  Lips Sealed

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!! Sad

Onko pakko jos ei taho? crazy2  EN mä halua mennä sinne... en mä halua nähdä sitä
ihmistä enkä varsinkaan kuunnella sen valheita siellä..
Ehkä mä jotenki selviydyn.. kädet tärisee jo ajatuksestakin. uglystupid2  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #9434 : 03.06.2009 14:33:59 »

Mua pyydettiin treffeille... Tää on sellanen tyyppi jonka olen tuntenut puoli vuotta netin kautta...  Saa luvan pehmitellä mua vielä jonkin aikaa.. 2funny

 Cheesy

Mene vain rohkeasti,
-kerran se kirpaisee. Tongue

Mitä voit hävitäkään? Wink


Huomenna käräjät siitä mun ja sukliksen tappelusta... jännittää ihan saatanasti  Lips Sealed


Oletko syytettynä ja kantajana?
Jos kantajana, niin niittaa se stna..! knuppel2 Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: