Sivuja: 1 ... 783 784 [785] 786 787 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604093 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11760 : 28.05.2010 19:44:34 »

ankeaahan elämä olisi ilman mielikuvituksen tasoja...saa monta maailma joita voi tarvittaessa vaihtaa, jos sattuu huono sää tms.

niin sullahan oli se DC myös siellä oinosessa, joten selkeesti joku uraaninen ukko teleporttautuu jostain ulottuvuudesta.

DC:llähän pitäisi aina merkitä ihmissuhdehässäkkää..


minä en edusta sitä koulukuntaa jonka mielestä yhtymien tulisi olla asteentarkkoja jotta ne toimisi...liian vähän olen kiinnittänyt huomiota nataalikarttani  uranus:seen, joka on melkein DC:llä mutta kuudennen huoneen puolella. Jotain 5-6 astetta DC:stä. Siitä varmaan johtuu, että tuttavapiiri on koostunut usein hieman erikoisemmista tallaajista ja sitten tuo  vesimies ukko. Luulen että sillä on vaikutusta. äidilläni on sama aspekti, ja isälläni on  uranus samassa merkissä kuin  aurinko, en muista kuinka tarkka yhtymä. Ja pienellä veljentyttärelläni näkyy olevan DC- uranus  kalat....


tuo aspektihan tulkitaan ainakin yhden tulkinnan mukaan siten, että henkilö valitsee puolison, joka tuo muutoksen siihen millaiseen elämään henkilö on tottunut tai opetettu...just näinhän se on toiminut minulla ja äidillänikin, saa nähdä millaisen ufokalan veljentyttäreni tapaa sitten 20 vuoden päästä. :Smiley Ainakin hänen isänsä on hyvin perinteinen, joten kapinoitavaa varmaan on... Wink


mutta en sitten tiedä kuinka transiittina vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 19:46:36 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11761 : 29.05.2010 11:41:14 »



Minun dilemma afrikkalaisten naapureiden kanssa, jotka ei osaa hyvin suomea eikä englantia, ja rouva joka kulki ohi 'kuin ilmaa' ja eikä tervehtinyt ja sai meidät miettimään että mitähän ollaan tehty väärin....no he on nyt muuttamassa, mutta mies kävi sanomassa miehelleni että 'Kiitos kun olette olleet hyviä naapureita'  Smiley

Rouvan oikuista ei tiedä, mutta jäi hyvät fiilikset, että meitä ei sitten oltukaan epäilty valituksista, kyräilyistä tai syrjinnästä....vaikka käytöksemme todisti ihan muuta.


Joskus on vaikea tulla ymmärretyksi jos yhteistä kieltäkään ei löydy, mutta kiva että sen verran löytyi Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11762 : 29.05.2010 16:18:41 »

Mulla on dilema Vesimies-miesten kanssa, jotka ovat aktivoituneet eroni myötä. buck2
Ja kuka sanoi, että Vesimiehet ovat muka viileitä ja antavat tilaa hengittää ja liikkua,
eivätkä yritä olla iholla liimautuneena??!! uglystupid2

Olen paneutunut ja omistautunut työnteolle ja enkä jaksa tällä hetkellä olla aloittamassa
mitään suhdetta, niin kimpussani on neljä ehtaa Veskari-miestä ja varustettuna
oikealla tyrkky-mega-super-liimalla ja imukupeilla ja miten tuntuu, että niille on kasvanut
lonkeromaisia lisäraajoja, joilla ne kietoutuu ympärille??!! buck2

Joukossa on tietenkin ex-Veskari, niin myös toinen juristi-Veskari
ja kaksi työni kautta tuntemaa asiakasfirmojen tyyppiä.

Eilen meillä oli PR-ja Markkinointi miitinki, joka vierähti pikkutunneille asti jatkoilla
ja asiakasfirman belgialainen vice president-veskari tuli miitinkiin, astui ovesa sisään
ja liimasi katseensa heti muhun, eikä se irronnut koko miitingin aikana.

Meidän yhtiön TJ kutsui sen meidän illanistujaisiin, koska kysymyksessä on iso asiakas meille
ja damn!!!! pyydän kyllä palkankorotusta ja provisiota sopmuksesta kaikesta vaivasta,
mitä sain tuon VP-Veskaribn myötä, prskles! buck2

Ja yhteistä näille Veskareille on se, että nyt se on niin SUURTA rakkautta,
ettei he ole muka koskaan moista kokeneetkaan :Smiley ja sanovat tekevänsä ihan mitä vain,
että jos nyt vain avaisin sydämeni.. :Smiley ja blah-blah-blahaa... smiley6600 Tongue

Musta tulee aina jokin Veskari-magneetti, kun en voisi olla vähempää kiinnostunut,
ja heti, kun sitten lämpenen Veskarille, niin voi mennä muutama viikkokin,
ettei Vesimiehestä kuulu mitään. Grin 2funny

...mutta auta armias, kun et ole kiinnostunut ja olet hiukan viileä.. crazy2
Vesimiestä täytyy pitää aina hiukan käsivarren mitan päässä itsestä ja antaa sen palvoa sinua,
niin sen kanssa on paras suhde. Tongue



tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11763 : 29.05.2010 16:57:38 »

voipi olla että se vesimiesten 'etäisyyden tarve' on jonkinlainen myytti....astrologiassa riittää näitä homehtuneitakin myyttejä.


ainakin mun vesimies on aika 'sinut' läheisyyden kanssa. Vaatiikin sitä, jos tietokone alkaa käydä mulle läheisemmäksi. :Smiley


mutta tiedä häntä. pitäisi kuulla itse vesimiehiltä.....


huh oonpa väsynyt. vähän pyöritin silmiä niin näin jo tähtiä.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 16:59:18 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11764 : 29.05.2010 18:43:09 »

Nousu- ja kuuveskarina sanoisin itestäni, että mä haluan toiselta sitä sitoutumista, mutta itsehän en haluaisi sitoutua. Eli oman tilan kaipuu alkaa juurikin siinä vaiheessa, kun toinen alkaa kiinnostua oikeen todella. Tuo aurinko kaksos mieheni (voimakkaalla jouskari painotuksella) on onneks itsekin niin vapaudenkaipuinen, etten ole sen kanssa kärsinyt sitoutumiskammosta, mikä on aiemmin ollut aika voimakas piirre mussa parisuhteessa ollessani crazy2
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11765 : 29.05.2010 21:02:36 »

vesimiehet ei paljon pidä melua itsestään. joskus voisi avata jonkun  vesimies ketjun, en ole sellaistakaan nähnyt ainakaan viime aikoihin.


nytpä koitan kolkutella unten portteja. sain ihanaa kotitekoista yrttiteetä Smiley  vesimies mieheltä...
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 21:04:16 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11766 : 01.06.2010 12:12:36 »

Huomenta!

Ei hyvänen aika sentään.. Mä oon kyllä koko kevään tienny että mun synttärit tulee kohta, mutta en yhtään jotenkin tajunnut että täytän 25v... En ole yhtään asennoitunut tohon lukuun,
no vanhuus tulee kun ei kohta enää tiedä minkä ikäinen sitä enää on..
Pitää aina laskee se syntymävuodesta..

Tosin olisin jo ihan valmis olemaan jo vaikka 45v...

Mä tykkään elämästä vuosi vuodelta enemmän.

Ehkä ne nuoruuden itsetuntokriisit itsari yrityksineen, huumekokeilut ja syömishäiriöt ja koulukiusaamiset teki musta sittenkin vahvan.. (Tai ehkä olin jo vahva mutta en silloin tiennyt sitä!!)
En kadu päivääkään.  Smiley

Osaan Arvostaa.

Nykyään elämä on melko leppoisaa ja saan iloa parvekekukista ynnä muista pikkujutuista..

Ja skorppari osti vahingossa (?!) saman värisen tuulipuvun kuin mulla on!!
Voiko tämä mennä yhtään huolestuttavammaksi..!!?  uglystupid2 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11767 : 01.06.2010 13:03:35 »

Hih...tuulipuvuille Grin Muistelin lapsuutta ja muistin senkin, kun tuulipuvut taisivat olla muodissa myös 1980-luvulla ja kuinka halusin tiettyjä tuulipukuja ja sainkin ne. ja muistan sen kankaan värit ja kuosit. Syvä taivaansininen lilalla kuviolla.

Minäkin ajattelin, että tiedän, että elämäni tulee vaan paremmaksi mitä vanhemmaksi tulen. Se tuli mieleen tuolta Esmiraldan kuunhuone ketjusta, johon en ole ehtinyt vielä vastata. No tää sopii ainakin  kalat ja  kauris merkkeihin, ja toisaalta miksei mihin vaan merkkiin Wink Jokainen 'vanhenee' omalla tavallaan.

En näe 'vanhuutta' ollekaan tuomiona ja negatiivisena asiana, vaan, tiedän että sitä hienommaksi elämä muuttuu mitä vanhemmaksi saan elää. Se kliseinen viini-metafora tähän sitten. Smiley
 

saturnus

« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 13:05:29 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11768 : 01.06.2010 14:06:01 »

Hello tupaan!  Smiley

Töihin paneutuminen on kannattanut!

Mun pomo vihjaili ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Saas nähdä!

Hän järjesti mulle ja mun työkaverille,
jolla on samana päivänä syntymäpäivä kuin mulla, pienet kekkerit töihin.

Saimme kakkua ja voileipiä koko työporukka ja sain pomolta lahjaksi
Diorin Miss Dior Chérie-parfyymin suihkugeeleineen ja vartalovoiteineen
ja 500 €:n "kortin". Smiley

Pomoni on vanhempi leidi, lempeä, mutta vaativa pomo.
Omaa varmasti maailman isoimman sydämen.  Smiley

Meillä on ollut rankkaa viime viikot.
Porukka on ottanut yhteen todella rankasti -johtuen varmasti täydestä kuusta(kin)-
ja jotenkin olen onnistunut luovimaan harvinaisen hyvin Shocked olematta kenenkään muun puolella
kuin työnantajani ja antanut mennä jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
ja ollut tasapuolisesti olkapää riitapukareiden itkuille ja kannustanut keskittymään työtehtäviin
ja hoitanut omat tehtäväni niin hyvin kuin olen kyennyt.

Pomoni on kait laittanut sen silmälle, kun tuota ylennystä tarjoaa? Huh

Työskentely on mulle harvinaisen mieluisaa tällä hetkellä.
Parasta terapiaa sydänsuruihin.  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11769 : 01.06.2010 14:23:35 »

Kreivillä on siis taidot hallussa Smiley Sillä tuosta ominaisuudesta pomot just tykkää, ettei ole osallisena joka hemmetin draamassa vinkumassa vaan keskittyy olennaiseen  Smiley Varmasti on pomosikin sen huomannut!
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #11770 : 01.06.2010 20:15:49 »

                         Hei,


Kauhenan paha olla. Eikä tälläkään foorumilla ole auttajaa. Kaikki ajatelee vain ja ainoastaan
itseään. Tosi surullista. Mullla on paha olla.

t.Musta lumikki
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11771 : 01.06.2010 21:07:42 »

hei Musta Lumikki

Minä en osaa auttaa Sinua, koska en tunne sinua, en tiedä mistä on kysymys ja en omaa myöskään mitään erityiskykyjä joilla voisin auttaa.

Sen vain, että tiedän miltä tuntuu kun on todella paha olla. Omalla tavallani.

Ehkä silloin kannattaa lähteä liikkeelle siitä, että ottaa selville itseltään kysyen, mistä on kyse. Asian kun on nimennyt, niin sille voi alkaa tehdä jotain.

Lisäys: niistä tunteista voi saada pitkänkin tarinan aikaiseksi, ja sekin voi joskus helpottaa, jos kirjoittaa niistä täysin vapaamuotoisesti ilman tarvetta näyttää kenellekään ja myöhemmin voi oppia ymmärtämään itseään enemmän.

Lisäys2: Tärkeää on, ettei syytä itseään mistään mitä tuntee. Kaikki tunteet on oikeita.



Joskus voi olla niinkin, että tarvitsee vaan antaa itsensä itkeä kaiken ulos, sen voi tehdä ihan yksin, ja se voi olla hyvin puhdistavaa. Mutta on ihmisiä, jotka eivät itkemistä harrasta, ja tämä ei sitten sovi heille.

Kirjoitit, että kaikki ajattelevat vain itseään. Mikä on usein totta. Välttämättä ketään ei kiinnosta (itse olen joskus kokenut näin). Minulle tuli mieleen, että ehkä sinun pitäisi ajatella enemmän itseäsi.


Tiedän etten osaa auttaa, ainoa toiveeni onkin, ettet kokenut, että tämä lisäsi pahaa oloasi.

Minusta sinä olit hyvin rohkea, kun sanoit että minulla on paha olla, etkä alkanut vaan keksimään syitä muista ihmisistä ja ympäristöstä. Minulle se kertoo, että sinulla on sisäistä voimaa. Otit vastuun omista tunteistasi.


Minun pitää nyt mennä tekemään ruokaa, olen hyvin väsynyt ja nälkäinen.


Toivon että olosi paranee pian. Niin sillä on taipumus tehdä. Mikään olotila ei ole ikuinen.


« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 21:16:21 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11772 : 01.06.2010 21:28:34 »

minusta tämä palsta on pullollaan eläytyjiä, selviytyjiä ja auttajia.. netissä on vähän paha kertoa mistään tai hakea eläytymistä, tunnetko astrolaisia ML?

jos paha olo johtuu suhteista, suositan kaikille ottamaan yhä kevyemmin.. palasin intensiiviseltä matkalta ja kotimaassa hyvät jutut vastassa.. pientä flirttiä.. sopivaa..

mietin sitä, että mistä yleensä ongelmat johtuvat tai se, ettei niistä pääse? jos suhtautuu juuri näin kuten olen päättänyt, että ei tunteile liikaa, hoitelee bisneksiä ja on huvittunut, näkyy selviytyvän ja nauttivan olemisesta. mistä tuli mieleen että selvisin juuri isosta korvausasiasta, jossa en ole vastuussa.. että yleensä kaikki ratkeaa.

yksi juttu mikä kannattaa aika ajoin tehdä on kirjoittaa ylös elämän hyvät ja huonot jutut ja suunnitelmat ja fiksailla niitä. kirjoitin muuten ylös noin 30-40 tahoa jotka on tarjonneet hyvää palvelua, yllättäen mm vakuutus ja pankki ylsivät parempaan kuin uskoin, kun piti puolustaa etujani. katson vielä maksaako pankki tosiaan yhden kadonneen summan, joka ei ollut mitenkään heidän syynsä!

oli tosi hauskaa Ruotsin top firman kanssa anyway. kuulla Malesian matkailu-uutisia jne kivaa.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 21:31:04 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11773 : 01.06.2010 21:33:03 »

kaikki voivat ajatella itseään tai Itseään, jossa on kaikki. jälkimmäinen toimii paremmin, kuhan ei huku ongelmiin. eli pitää mennä ongelmien merkitykseen..

ongelmalla on joku pointti, oli se tekninen, henkinen, taloudellinen tms. joskus kriisistä voi ponkaista vaikka minne.


No, kyse on vapaasta tahdostasi ja sen paikasta Jumalan luomissuunnitelmassa.
 
Joka kerta kun harmonisoit ihmispäätöksesi rakkauteen etkä itsekkääseen erillisyyden tunteeseen Jumalasta tai toisista ihmiskumppaneista, jotka Jumala on luonut jakamaan tämän maailman kanssasi, sinusta tulee täysin Jumalan kaltainen - täysin tietoinen, vapaasti itsemääräämisoikeuksinen ja rakastava kumppani - täysin aulis luomaan, tekemään yhteistyötä ja jakamaan maailman, joka hyödyttää sinua ja myös kaikkia muita, uhraamatta yksilöllisyyttäsi millään tavalla.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 21:36:49 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11774 : 01.06.2010 22:14:20 »

 Wink kivasti huomaa, että alkaa tulla erilaisia ehdotuksia, ehkä niistä jostain on hyötyä.

Komppaan vähän KV?'ta että minustakin ihminen yleensä osaa kertoa vain siitä mitä itse on kokenut ja ymmärtänyt. Mutta eihän se ole huono asia, kaiketi ihan luonnollista.

Tuli tuosta sielutasolla riehumisesta mieleen, että minäkin olen riehunut mielikuvitustasolla ja tunnetasolla, ja joskus tarvitsen sitä. Tämä ei tarkoita että se edes näkyisi mitenkään ulospäin! Wink


En ole niitä ihmisiä, jotka eivät koe koskaan vihaa. En  edes pyri pääsemään eroon vihasta. Joskus sillä on tarkoituksensa. Tärkeintä on ettei sillä vihalla tietoisesti ja tahallaan loukkaa muita.

Mietin juuri, kuinka kuvallistaa taiteellisesti 'puhdistava viha'. Se voi olla sysäys johonkin positiiviseen toimintaan, kun sen on muuntanut voimakseen.

Minulle tärkeintä on, ettei juutu mihinkään tunteeseen ja lukitse itseään siihen.Minulle ei sopisi Celestinen tapa olla tuntematta syvemmin, enkä haluakaan elää niin. Mutta se ei tee Celestinen tapaa vääräksi... Smiley Minä tykkään matkailla erilaisissa tunne ja mielenmaisemissa. Joskus on sellainen ihanan kevyt, kaikelle naureksiva ja pinnallinen olo, ja se on oikein silloin. Joskus on taas ihan toisenlainen olo.


« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 22:20:26 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 783 784 [785] 786 787 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: