Sivuja: 1 ... 782 783 [784] 785 786 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604135 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11745 : 26.05.2010 22:39:27 »


........ Työ on parasta terapiaa. Afro

...
Afro Niinhän se on   Smiley ja voimia   smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #11746 : 27.05.2010 00:16:23 »

Voi KK, joskus nuo miehet ottaa enemmän kuin antavat, mutta se mikä ei tapa vahvistaa. Se on tässä viime aikoina saatu ihan konkreettisesti itsekin tullut todetuksi. Mutta kesä tulee ja kaksosenergia puhkeaa kukkaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11747 : 27.05.2010 06:40:50 »

mitä on kaksosenergia? onko se parin hakua?

löysin eilen muistutuksen aivan toisesta rapumiehestä, jonka kuvio oli bisnes. kieltämättä jotain kiinnostavaa senkin projekteissa, vaikka olen laajentunut vähän muuhun suuntaan. valintoja valintoja.

onhan miehissä eroa, mutta ehkä olen tavannut liikaa niitä jotka hamuaa itselleen kaikkea. rakkaus on kuin lyhyt välähdys aineen maailmassa. mitä materialistisempi mies.. sitä vähempi rakkautta, vai?HuhHuh??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11748 : 27.05.2010 08:42:32 »

kyllä mun  harka mies pussaa ja halaa ja ainaki sanoo rakastavansa..
mutta on äärimmäisen materialisti.
pitää olla 47" tv,päältäajettava ruohonleikkuri,mersu ja uus ducato,xl-buster (vene), lumilinko ja hd seisoo pihassa.300m2 ok talon siis.

joskus tuskastun siihen, ite kun jotenki arvosta enemmän henkisiä ku materiaalisia arvoja.
mutta jos toi romujen keräily tekee sen onnelliseks ni senku kerää.

sano mulle että nyt yrittääjuuden myötä 8kun starttiraha ei vaikuta kodinhoidontukeen lainkaan) nousee ny yli 600€/kk että voisin säästää (jaa mää vai???  jousimies )
totesin vaa että
mun viimesessä takissa ei o taskuja
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11749 : 27.05.2010 08:50:54 »

tunneside on mielenkiintoinen juttu.. olis jännä tuollainen mies joka kerää -. kai se jotain tarjoaakin sitten..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11750 : 27.05.2010 09:50:12 »

Huomenta.. Smiley

Kiitos teille Elwyn, Ratkaisu ja aamunsäde sympatioista siihen mun pari päivää sitten kirjoittamaan sekoamisviestiin.. 2funny
Tilannehan ei ole vielä selvinnyt, mutta olen nyt kuohuttanut tunteitani etukäteen jo niin paljon, että tuskin jaksan ihan hirvittävästi enää pettyä..
Skorpparikin lohdutti mua niin paljon.. Me sovittiin koska me aletaan baby projekti - ja se ei muutu miksikään, oli sitten mulla vakipaikkaa tai ei.. me pärjätään kyllä ilmankin...

Asiat tärkeys-järjestykseen..

Jos ainakin neljä lasta haluaa, niin on parempi alottaa pian!!  Grin

(okei, ihan hyvin saatan pyörtää nämä sanani tän ekan jälkeen, et hups, ei tää niin helppoa olekaan.. 2funny)
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11751 : 27.05.2010 09:57:37 »

Tässä vielä ainakin minua hyvin koskettanut tarina.. Cry En voi koskaan olla itkemättä eläinten vuoksi.. Varoitus kissanrakastajat, tässä tositarinassa komia ja viisas kissa menehtyi yllättäen..

(Oon seurannut tätä blogia jonkin aikaa, aivan mahtavia kissoja joita omistaja selvästi rakastaa hyvin paljon)

http://www.kissanpaivia.com/perditanjengi/?p=910

Sirius  smitten smitten smitten smitten pääsi kissojen taivaaseen..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11752 : 27.05.2010 10:09:51 »

Luin se itse kolmanteen kertaan äsken, ja itken TAAS..

Eikö nämä helvetin hanat vois pysyä päivääkään kiinni. Tuntuu, että itken koko ajan jotain.


Buhuhuhuhuhuhuhuhuuuuu  Cry Cry Cry

YHYYYYYY  Cry Cry Cry

 uglystupid2 2funny 2funny Cheesy Grin


Kysyin eilen skorpparilta, että oonko mä sen mielestä normaali.
 Grin
Siis olin päivällä julkisella paikalla huutanut hirveeseen ääneen sen rumimman kirosanan ja sen jälkeen potkaisin autoa parkkipaikalla ja melkeen itkevällä äänellä vihasesti huusin sit et "nokun toi ovi löi mua selkään stna!!!"  Cry tickedoff tickedoff

ja huomasin että pari katsetta ympärillä katsoi meihin päin vähä silleen kummallisesti...
...

No se hymyili mulle lempeästi ja sanoi että olet kulta ihan tarpeeksi normaali minulle.. Wink
Ja sit huojennuin.  Smiley

En kyllä tiä mikä mua vaivaa, kun menkatkin loppuu pian että ei tää nyt enää hormonaalista skitsoiluakaan ole..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11753 : 27.05.2010 11:13:51 »

Tiigris: ihan normaalia ressistä johtuvaa purkailua Grin Mä tässä taannoin itkin koko päivän enkä päässyt sängystä ylös, koska en ollut varma saanko mitään harjoittelupaikkaa syksylle: en ole aiemmit ollut nuin low mistään opiskeluasioista..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11754 : 27.05.2010 11:27:33 »

tunteet. kuten sanoin:

fyysinen
tunne
ja henki-sielu.

tunteen vallassa ihmiset tekee hulluimmat asiat. onneksi olen järkevä  2funny

Florida Hospital Flagler, an 850-employee hospital in northern Florida, faced a 30% turnover rate in 2008, almost double the average for area hospitals, says Alyson Parker, director of human resources. That dipped to 20% in 2009 as the economy suppressed voluntary departures, but the hospital still spent $3 million in 2009 on covering open positions, and finding and training new employees. The average search for a new nurse, for example, costs the hospital between $52,000 and $60,000, Ms. Parker says. This year, the hospital implemented regular town hall and department meetings, and one-on-one "stay" interviews for employees to air grievances and give ways to improve the work environment. So far, the measures have helped the hospital to lower its turnover rate by about 2 percentage points. "We're trying to catch people before they even start looking for a new job, which will become even more important as the economy improves and more opportunities at competitors open up," Ms. Parker says.

Human-resource managers often have trouble getting resources from top management until employees actually start to leave, says Mr. Cappelli. In the late 1990s, companies that were losing employees started to offer concierge services, discounted lunches, and hiring bonuses in a mad scramble to keep employees and recruit new ones, a trend Mr. Cappelli says could come back if the job market continues to improve. But this time around, Mr. Cappelli says companies might try to deal with more nuanced employee requests, such as lowering stress at work, improving work-life balance, and creating more opportunities for career advancement within the company.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 11:35:37 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11755 : 28.05.2010 12:21:29 »

TADAA!!!!!!

 2funny

Täällä menee lujaa, mites täällä tuvassa?
Kuulin, jotta ollaan viime yönä aloitettu eläinrata alusta, eli  oinas rulettaa... ja sen huomaa...

 Cheesy  Cool  Wink  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11756 : 28.05.2010 12:40:28 »


Kuulin, jotta ollaan viime yönä aloitettu eläinrata alusta, eli  oinas rulettaa... ja sen huomaa...


Nytkö se on ollut?? Ohos, kylläpä viime yönä ainakin tuntui......  Shocked
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11757 : 28.05.2010 14:04:44 »

Hä?! Mistä on kysymys? Eläinrata alusta?...No sen verran hyvin mulla menny, että mun harjottelupaikka varmistu ja sain tänään ajokortin ekalla yrittämällä Cool Lisäksi sain 2 stipendia graduuni liittyen Cheesy coolsmiley Mitä ihmettä, alkaako meillä Oikuilla nyt onnekas kausi vai?!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11758 : 28.05.2010 14:19:04 »

Se uranus on nyt vihdoin siirtynyt oinaaseen..  :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11759 : 28.05.2010 17:58:32 »


Tykkäsin tuosta  uranus transiitista/transiiteista....


no nyt sitten jos jollain oinailla on vielä jäljellä jotain pölyttyneitä ja toimimattomia tapoja, uskomuksia, tai muita joidenka on aika uudistua...niin siinäpä teille...hieman haikein mielin luovun siitä....


mutta ehkäpä tulikin ihan kunnolla uudistuttua niiden vuosien aikana. Taisi muuten tarkka uranus-aurinko yhtymä olla silloin kun pääsin opiskelemaan ja aloin täällä kirjoittaa, no todellakin sähköinen viestintä ja tietokonetaidot on kehittyneet sen transiitin aikana. lähdin täysin nollasta internetin ja tietokoneiden kanssa silloin....hmm, nyt huomaa että on sitä oppinutkin, ja jäänyt myös kuin kala verkkoon. tai kuin kuutti, mutta niille verkot ovat vahingollisia...no tämä verkko ei ole...


kyllä se varmaan sähköistää...

tallennettu

Sivuja: 1 ... 782 783 [784] 785 786 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: