Tiigrikselle! Toivon tosiaan että saat paikan ja tsemppiä muutenkin. Minulla kanssa nyt odottaminen saanko yhden paikan jonka todella haluaisin.
...nukuin iltapäivän kun olin niiiiiiiiiiin väsynyt, että meinasin vaan vajota tiedottomuuteen jalkeiltani. Onneksi tärkeä päivä meni muuten hyvn.
Meikäläiseenkin uppoaisi (ja upposi) sellainen kirjallinen suorasukaisuus

Se on varmaan sukuvika.. Veli oli ensin kirjeenvaihdossa kaksi vuotta ennen kuin tapasi toisen osapuolen, ja nyt ovat olleet yhdessä ~7v ja menevät kesällä naimisiin.
Kirjoittamalla oppii hyvin tuntemaan toisen, ja kun velikin on sitä tyyppiä joka on vakavissaan alusta lähtien niin ei sen tyyliin oikein sovi mikään deittailu.
Hitto, tylsä&tyhmä päivä.. Näin mahtavaa unta, mutta siihen se hienous sitten jäikin

Värjäiskö tukan vai soittelisiko kampaaja-ajan.. Siinäpä vasta pulma. Tukka on niin järkky, että ei viitsis edes pestä sitä

Mulle kanssa sopii erittäin hyvin kirjoittamalla tutustuminen, Tavatiin ensimmäisen kerran kyllä kasvokkain, yllätys yllätys taideharrastusten merkeissä, mies oli kuvaamassa kaverinsa lopputyötä johon liittyi jotenkin tanssin kuvaaminen...ja minä olin silloin yhdessä tanssiryhmässä, ja mieheni kaveri oli päätynyt kuvaamaan ryhmäni yhtä ihaninta ja taitavinta tanssijaa...muistan sen ensitapaamisen. Mieheni teki vaikutuksen sillä kun ei ollut niin kuin muut, ekalla tapaamisella hän oli paljain jaloin ravintolassa sisällä ja silloin muistan, kun katsoin sitä kummissani. Olin silloin kauan sitten vielä paljon enemmän 'konservatiivinen'... tosin olin niin nuori, ja vaikutuksen hän teki ihmeellisillä jutuillaan jotka ei olleet niin kuin kenenkään muun...ja hänen ensivaikutelmansa minusta silloin oli jotain tyyppiä 'ensisilmäyksellä

'....vaikka kuten tulin myöhemmin oppineeksi,

katsoo kaikkia naisia kuin kauniita kukkia (miksi olisi kieltäytyä nauttimisesta maailman kauneudesta)...mikä on minusta hienoa...mutta alkuvaiheessa olin siitä mustasukkainen, nykyään olen ihan samanlainen itse

No, tavattuamme hän ajoi takaisin pohjoiseen, ja sitten sieltä tuli seuraavaksi sellainen kirjepaketti, jollaista en ollut aikaisemmin saanut, vaikka harrastin jo silloin kirjeenvaihtoa naispuolisten ystävien kanssa,ja nekin kirjeet saattoi olla pitkiä, mutta mikään ei vetänyt vertoja tälle......
Tutustuttiin kirjoittamalla 'ystävinä' reilun vuoden, eli heti alettu sitoutumaan...
no, en ukkoa vaihtaisi. Juuri siksi kun on mikä on

...tuo varmaan sitä kirjoitustaipumusta lisää. muuten miehellä erikoinen kartta siinä suhteen, että sen teemat on niin erilaiset, eli ei ole ihan perus

kun painotus ja suurkolmio veden merkeissä, ja kuu kauris ja nousu jouskari. luulen että nuo tekijät tuo sen miksi tää suhde on kestänyt. kuukauris ja kuuneitsyt sopii niin hyvin yhteen, ja nousukaksonen ja nousujouskari huipusti.