Sivuja: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8558631 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11385 : 23.04.2010 07:12:58 »

Huomenta  smitten
Eilen satoi jalkarätin kokoisia räntäpaakkuja taivaalta ja tänään ois tiedossa pihatouhuja  Shocked
Kuinkahan märkää siellä on... joku jalkapallokin on suht metkaa sohjon keskellä  Grin
Onneks on releet sen mukaiset... ostin eilen ihka uuden veden ja tuulen kestävän ulkoilu setin  Wink
Lenkkarit samaa sorttia, mutta vanhat  Wink

Vaatteet on sitten ihania nykyään  smitten

Heissan... tää hilpaisee   Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11386 : 23.04.2010 18:12:33 »

Mie olen alkanut miettimään, että olisiko oikea alani sittenkin eläinlääkäri, eikä ihmislääkäri? crazy2

Eläinten kanssa olen enemmän tunteella mukana ja tänä aamuna ripsahti parit itkut,
kun oli niin surulliset tarinat. Cry Ihmisten kanssa ei ole ollenkaan sama.

Olen ollut tämän päivän tuttavan eläinklinikalla ja sain hiukan avustaa muutamassa
pienessä operaatiossa. Lähinnä nyt eläinten rauhoittamisessa, työvälineiden desinfioinnissa
ja jakamisissa, nukutuksesta ja rauhoituksesta virkoavien eläinten hoidossa ja siirtelyssä jne.
mutta oli mielenkiintoista tutkia, siis katsoa eri kudosnäytteitä mikroskoopilla
ja saada tietoa, mitä eläinlääkärin hommat pitää sisällään ja katsoa ja seurata sitä työskentelyä. Smiley
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #11387 : 23.04.2010 18:20:32 »

^Ei varmaan mikään tyhmä ajatus ollenkaan Smiley Mä olen koko ikäni ollut todella eläinrakas ja pienestä pitäen elämääni on kuulunut jonkinlainen eläin harrastus tai kai se on aika nopeasti ollut elämäntapa. Haaveilin pitkään eläinlääkärin ammatista, mutta tajusin jossain vaiheessa kuinka paljon eläinlääkäri joutuu olemaan tekemisissä niiden eläinten omistajien kanssa... Lääkärin ammatista en ole koskaan haaveillut, ihan liian ihmisläheistä mulle..

Mutta eläinlääkärin työ on varmastin todella palkitsevaa. Eläimet ovat ihania siinä, että ne ei murehdi, vaan jos tällä hetkellä on hyvä meininki niin sehän riittää smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #11388 : 23.04.2010 18:44:42 »

Mä sain mun ensimmäisen koiran, kun olin n. vuoden ikäinen.
Se hommattiin lähinnä mulle lapsenvahdiksi, kun tälläinen ehtivä ja vilkas  kaksoset -lapsi olin. Grin

Samainen koira pelasti mut hukkumiselta ollessani 4 vuotias,
haukkui siinä joen reunalla kiinnittäen muiden ihmisten huomion
ja yrittäen hakea kovasti setääni haukkuen ja liikehtien niin, että seuraa
ja kun sai setäni liikkeelle, niin se juoksi edellä ja hyppäsi itse sinne jokeen
ja repi mua vaatteista ylös, kunnes setäni tuli paikalle ja nosti pintaan.

Toisen kerran se "pelasti" mut 5 vuotiaana, kun olin leikkimässä
hiekkalaatikolla sen kanssa ja en ollut huomannut, että meidän pihaan oli tullut
joku juoppo, joka oli hiipimässä taakseni ja se hyppäsi sen kurkkuun kiinni
ja sitten tuli mun vanhemmat hätiin jo.

Mulla oli tapana nukahtaa kesken leikkieni ja olin siten aina hukassa vanhemmiltani
-yksin koirani kanssa kun viihdyin niin paljon- niin mun koira osasi käydä pyytämässä
mun vanhempia tai setää hakemaan mut sieltä, minne olin nukahtanut.

Tuo koira nukkui samassa sängyssä kanssani äitini kiusaksi, mutta eipä tullut allergioita. Grin 2funny
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11389 : 23.04.2010 19:30:53 »

Mie olen alkanut miettimään, että olisiko oikea alani sittenkin eläinlääkäri, eikä ihmislääkäri? crazy2
Smiley

Minulla on tuttavapiirissä yksi ihminen, joka oli ensin monta vuotta eläinlääkärinä kunnes opiskeli ihmislääkäriksi.. Ja toimii nyt jälleen eläinlääkärinä...  Wink Eli ei se mahdotonta ole..
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11390 : 23.04.2010 20:04:16 »

Smiley

Minulla on tuttavapiirissä yksi ihminen, joka oli ensin monta vuotta eläinlääkärinä kunnes opiskeli ihmislääkäriksi.. Ja toimii nyt jälleen eläinlääkärinä...  Wink Eli ei se mahdotonta ole..

Heh..! Cheesy Tuo mun tuttava, joka otti mut täksi päiväksi klinikalleen tutustumaan,
sanoi kanssa, että oli itse miettinyt ihan samoin kuin minä, että ihmislääkäriksi vai eläinlääkäriksi
ja ajatellut sitten, että potilaat ovat eläin puolella mukavempia. Tongue

No sitten taas toisenlainen näkäkulma ihmislääkäri-ystävältäni,
että ihmislääkärinä hoitaa vain yhtä kohdetta kerrallaan,
mutta eläinlääkärinä joutuu hoitamaan paitsi sen eläimen, niin myös sen omistajan
ja koki sen taas aivan liian työläänä. Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11391 : 24.04.2010 09:43:51 »

onneksi en suuntautunut hoito/ psyko/ lääketiedealalle, kun aina huomaa ettei se sopisi. ja vaikka lakipuolella tienataan paljon, on aika rankkoja juttuja.

kirjallisuus on viehättävää; faktaa tai fiktiota.. tulipa katsottua huonoja leffoja pari, ehkä on hyvien vuoro.  Wink

nyt sitten uudet suunnitelmat lentoon, pian Costa Blancalla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11392 : 24.04.2010 15:45:57 »

hih, Kreivi Krapula Grin

keskieurooppalaisen tyylikäs herrasmies joka osaa hoitaa hommat....

avatarista tulee mieleen se näyttelijä, joka oli Twin Peaksissa agentti Cooper....ja whassisname?

...
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11393 : 24.04.2010 17:44:05 »

Cheesy Tongue

Kyle MacLachlan, muistaakseni. Smiley
Wienissä on aurinkoista ja yli 20 astetta lämmintä piiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan smitten smitten smitten
-no.. noin kahteen viikkoon. Tongue

Terassit on tupaten täynnä vielä tähän ilta-aikaankin ja porukkaa kulkee shortseissa
ja T-paidoissa. Sain uudet rimpulasandaalit käyttöön tänään. Afro
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11394 : 24.04.2010 21:37:37 »

Kurkkasin Kahvitupaan KUKA on Kreivi Krapula ja  2funny repesin kuvaa - ja Sashahan se siinä  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11395 : 24.04.2010 22:15:13 »

Tongue
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11396 : 25.04.2010 10:29:08 »

Tongue
Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11397 : 25.04.2010 19:29:06 »

Meillä on pressan vaalit. Tosin en tajua, mitä virkaa sillä on, kun presidentillä ei ole mitään
päätäntävaltaa missään, vaan maan kanslerilla ja parlamentilla,
mutta kai joku niihin kissanristiäisiinkin pitää lähettää? angel
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11398 : 25.04.2010 19:53:18 »

Aika usvaiselta tuntuu olo. Ihan mukavaa nauttia rauhasta ja levosta, vaikka ajatus ei oikein kuljekaan =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #11399 : 26.04.2010 12:22:24 »

Baf...  crazy2 Huomaa, että on kevät ja lämmintä.
Kaikki paikat tuntuu olevan täynnä keski-eurooppalaista, H.M.T.N von Kaus-nimistä herraa
lupailemassa yhtä sun toista taivaallista tulevaisuutta, jos nyt vain kerran sais.. :Smiley  illalliselle viedä. Tongue

tallennettu
Sivuja: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: