Sivuja: 1 ... 731 732 [733] 734 735 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605031 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10980 : 15.03.2010 07:43:27 »

Voi tuota energiaa. smitten

Ennen sunnuntai oli maailman tylsin päivä. Ei mitään tekemistä. Nykyään nautin jopa sunnuntaista. Tai ainakin rauhallisista aamuista. laugh

Vaikka meillä kyllä sunnuntainakin on yleensä menoja... :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10981 : 15.03.2010 08:24:32 »

Tylsä päivä, mitä se on?
Kai se kuului joskus elämään, nykyään aika tuntematon sana. No eilinen olisi ehkä saanut joiltain osin jäädä kokematta. Tuli loukattua erästä rakasta ihmistä, JÄLLEEN KERRAN! Tai siis tuota ihmistä ensimmäisen kerran. Kai se vielä leppyy.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10982 : 15.03.2010 12:06:22 »

Huomenta tupaan! Ulkona ihan mieletön ilma, kutisee jalat jo aamulenkille pikkukoiran kanssa. Tuonne lumihankeen tarpomaan!

Yllättävän kivuttomasti mennyt tämä ystävän luona oleilu, tosin hän käy välillä hiukan väsyttäväksi, on nimittäin  merkurius  kalat  kuu  leijona ja tarvitsisi niin paljon huomiota koko ajan. Se on vähän piinallista, kun minä taas mielelläni olisin tosi rauhassa ja hiukan erakkonakin. Jännä tuo kuumerkki, arvasin sen hänestä jo ennen kuin katsoin. Niin dramaattista kaikki on, ja minulle niin väsyttävää. Ikävöin kotiin ja kullan kainaloon, vaikka tämä onkin kiva seikkailu, kiinnostavia töitä ja mielenkiintoisia ihmisiä!

Tosiaan nyt tuonne ulkoilemaan, jäälle tarpomaan, uskomattoman hienoja ilmoja on heitellyt tuo taivaankannentakoja.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10983 : 15.03.2010 12:44:32 »

hih.....voisi kuvitella että ystäväsi hakee huomiota ja draamailee siis varmaan aika vuolassanaisesti  merkurius kalat


tuolla mun suosikkimuusikolla  (muusikkolistani) sijalla 2. olevalla Tiamatin ukkelilla taitaa olla myös  kuu leijona merkurius kalat (ja aurinko  aurinko kalat).....valoi minuun hieman uskoa siihen, että merkuriuskalan jutuista voi tulla mitään, kun itse kovasti saan kickesejä hänen sanoituksistaan ja ihailen niitä, ja itselläni olen kokenut tän merkuriuskalan lähinnä sellaiseksi, joka raivostuttaa toisia yli menevillä ja liian polveilevilla jutuillaan.


mulla lie tuo  kuu neitsyt verrattuna kuuleijonaan, että en arjessa draamaile, olen vähäpuheinen ja ennen kaikkea kuuntelija. tää ylimerkuriaalisuus tulee ilmi vaan kirjoittaessa. :Smiley



niin......minäminäminäminä......tuli vaan noista sijainneista mieleen.


nothing special.



onko tänään muuten äitienpäivä?


pitäis kai soittaa äidille....
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10984 : 15.03.2010 13:05:00 »

Toivon, että olet oikeassa, mutta no senkus opettelee elämää. Nuo ravut on joskus aika tunteikkaita, mutta olisi kertonut vähäsen aikaisemmin... Tuo riita vei energiat ihan täysin, pitäisi kai taas katkaista kierre erinäisin harjoituksin, kai tykkään rypeä itsesäälissä.
 
Ehdit jo pelästyttää, äitienpäivä on vasta 2.5, minä jo ajattelin, että olenko jo senkin unohtanut.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10985 : 15.03.2010 13:17:46 »

kiitos muistutuksesta. joku toisaalla netissä toivotteli eräälle hyvää äitienpäivää, ja siitä sen sain...


mutta hyvä näin.


oon pikkuisen pääsemässä takaisin siihen että muistan vuoden merkkipäiviä, koska minusta niitä on kuitenkin kiva muistaa, eli en periaatteessa kapinoi niitä vastaan. :Smiley

oli vaan joskus menneinä vuosina, että miehen kanssa ihmeteltiin, että hei, miksi kaupunki on niin tyhjä....ai on, juhannus crazy2 :Smiley


nyt ostin jopa kunnollisen kalenterinkin, niin pysyn perässä noissa päivissä. sellaisen yltiöperinteellisen 'suomen kansan almanakan'.... Smiley


ihanpa huvikseen, just because i can....


eikä minään kannanottona minkään puolesta tai vastaan Undecided
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10986 : 15.03.2010 13:22:09 »

vitsi että jänskättää Cheesy
pian pitäis selvitä 10 finalistia, että onko esikoiseni listalla.
emmeinaa pysyä housuisani.

kortin ku nostin ni keppien 6 tuli  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10987 : 15.03.2010 15:05:36 »

Tupahan raikuvat HELLO  Cheesy
 smitten

Mitäs täällä? Paljon pulinaa, ts.elämää (-kö?)  :Smiley
Meil oli "hautajaiset" sunnuntaina... kissa tappoi oravan ja lasten mielipaha oli suuri... yritä nyt siinä sitten kertoa luonnon valinnasta ja muista totuuksista, kun yhdet ovat talven katselleet oravaa lintulaudalla. Nyt se on puoliksi syöty ja haudattu...  Cry

Että sellaista... elämää...
 angel
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10988 : 15.03.2010 15:11:03 »

Mun tekisi kauheasti mieli pulista.  Tongue

Yritän luoda itselleni töitä, jollain tavalla se tuntuu kauhean kivalta. Samalla olisi kiva syventää sitä, mitä jo itse vähän osaa ja tahtoo.

Ideoita otetaan vastaan; jotta mitäkö sitä vielä tähän keksis lissää?


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #10989 : 15.03.2010 15:15:49 »

Huh, onneksi varmistin töistä, että onko mulla huomenna aamuvuoro...nimittäin kun jäin hiihtolomalla saikulle niin mulle sanottiin ite työpaikalta, että ei tarvi ti tulla, ja tänään soitin eka työpaikalle ja eivät ehtineet katsoa edes mun vuoroja koneelta, niinpä soitin konttorille ja varmistin asian niin eiköhän mulla oo se huominen aamuvuoro sittenkin, hirveetä säätämistä tuo homma, onneks ei oo vakipaikka eikä oman alan työ...Naisvaltanen ala, joten en ihmettele, että tulee väärinkäsityksiä yms epäselvyyksiä..Oli kyllä ite työpaikalla niin veemäinen tyyppi taas puhelimessa: "mulla on asiakas en ehi kattoo" ja vielä oikeen tympeellä äänellä...Kyllä mä oisin ehtinyt varmistaa asian vaikka oisi kuin paljon asiakkaita, heillekin voi sanoa että hetkinen, täytyy varmistaa yksi työasia...Kyrpii tuollanen tiuskinta ja välinpitämättömyys, varsinkin mua, nuorinta kohtaan...Onneks mulla on hyvät välit työpaikan "vanhimman pääpirun" kanssa, joten periaatteessa oon turvassa kaikelta nokkimiselta yms. syrjimiseltä, mitä tuola näyttää tapahtuvan...Lisäks oon saanut suhteilla entisen työpaikan kautta tuon uuden työn, joten kannattais nuidenkin näyttää vähän arvostusta mua kohtaan..En tiedä oliko tuo puhelimessa ollut akka tarkoituksella veemäinen vai johtuko vaan perustavasta puhua, vaikuttaa aina seipäännielleeltä...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10990 : 15.03.2010 15:18:18 »

Mun tekisi kauheasti mieli pulista.  Tongue

Yritän luoda itselleni töitä, jollain tavalla se tuntuu kauhean kivalta. Samalla olisi kiva syventää sitä, mitä jo itse vähän osaa ja tahtoo.

Ideoita otetaan vastaan; jotta mitäkö sitä vielä tähän keksis lissää?



Tarjoa osaamistasi nyt ensi lukuvuoden suunnitelmia ahertaville kansalaisopistoille yms. Pari tuntia sinne tai tänne viikossa ja takuu varmasti vipinää piisaa... Tai hanki aamupostinjakovuoroja  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10991 : 15.03.2010 15:31:53 »


[/quote]
Tarjoa osaamistasi nyt ensi lukuvuoden suunnitelmia ahertaville kansalaisopistoille yms. Pari tuntia sinne tai tänne viikossa ja takuu varmasti vipinää piisaa... Tai hanki aamupostinjakovuoroja  Cheesy
[/quote]

JOO! Mahtava idea! Todellakin, että soitanpas nuo paikat läpi heti! Kiitos kide! (paitti aamupostiin mää en kyllä kykene, kun nukkuminen on niin sydäntä lähellä  TongueCheesy

Kaikki on kikkelis kokkelis ja heikun keikun  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10992 : 15.03.2010 16:36:34 »

JEEEEEEEEE
Mun lapseni on Tähti 2010-kisan finaalissa :DDDDDDDDDDDDDDDDD
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10993 : 15.03.2010 17:37:54 »

 Cheesy Onneksi olkoon äidillekin! smitten


*****


Pfffffffffff.....  Undecided Miun siippa haukkuu minua. Embarrassed

Mie en kuulema ota mitään vakavasti, pelleilen, hassuttelen ja vitsailen kuulema kaikkeen,
suustani ei pääse mitään vakavaa ja mie käyttäydyn kuin lapsi
ja se kuulema haluaa aikuisen naisen
-mitä lie tylsää ja mautonta sekin sitten ikinä tarkoittaakin. buck2 crazy2

Minkä mie ittelleni voin.. -kun kätilö kalautti miun pään sängyn reunaan
ja miusta tuli kahjo sen vuoksi. uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10994 : 15.03.2010 18:01:04 »

Eikös se niin ole että se mihin ekana ihastuu alkaa sitten ekana myös ärsyttämään... Mutta jos yhtään Sashaa tunnen niin siippa on hyvin pian kesytettynä ja tyytyväisenä  coolsmiley


Jaa meinaatkos, että miuta alkaa €urot ärsyttämään..? angel Cheesy Grin 2funny
No ainakin tätä herraa on alkanut ärsyttämään se, mikä aikaisemmin sai sen nauramaan
ja sanomaan, kuinka raikas ja erilainen nainen mie olenkaan
-ei kuulema ollenkaan sellainen tylsä turhan tärkeä mäkättäjä kuin suurin osa naisista. Tongue

...mutta enköhän mie jonkun keinon keksi, että se lopettaa tuon valittamisen..
...tänä iltana..  :Smiley ...jotain pientä... :Smiley 

 *lähtee virittämään alusvaatteita, sukkanauhavyötä, stay upeja ja stilettoja*

Vapaapäivä jatkuu, mietin pitäiskö mennä kauppaan ja ottaa kunnon ruoka-ainekset matkaan vai pitäiskö käytellä sitä mitä on... Molemmissa on hyvät puolensa Smiley

Kruunaa vapaapäiväsi ostamalla jotain pientä ja kivaa itsellesi. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 731 732 [733] 734 735 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: