Sivuja: 1 ... 726 727 [728] 729 730 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605685 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10905 : 07.03.2010 22:25:12 »

Jos En nyt aivan läpiä päähäni puhu, niin nykyään taitaa olla ainakin pienilantioisilla mahdollisuus valita se keisarinleikkaus vaikkei vauvaa olisikaan "liian isoksi" arvioitu!

Minä olen itse pieni nainen ja pienellä lantiolla, vauva sai painorajan joka sitten arvioitiin vain 1,2Kg pieleen! Lääkäri arvioi pieleen, kätilö synnytyssalissa lähes oikein, mutta sain vielä siinäkin tilanteessa valita kuinka edetään.
Mutta hyvin tuli perinteisesti maailmaan, äiti tosin istuin uimarengas tuolilla 3 viikkoa.  Grin

Epiduraalilla minäkin menin ja Hyvin.  smitten





tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10906 : 07.03.2010 22:52:24 »

wow, Neela , kiva kuulla. ja onhan niitä esim. aasialaisia naisia, jotka ovat järjestään siroja ja kapeita, ja aasiassa ei ole pulaa ihmisistä :Smiley Grin


ja KV, nauti sinä vaan mieheydestäsi täysin siemauksin. kyllä se vaan nii on, että naisen täytyy synnyttäessään kipua kestää. vaikkei kenenkään tarvitsis, niinQ periaatteessa. Grin


nyt alkaa mennä kokeisiin luku pieleen, jos vielä jatkan....itsepä en osaa pitää näppäimistöäni kiinni.


itsetekemä kakku on muuten hyvää. kun se on vähän pehmentynyt jääkaapissa, vastaleivottuna se oli liian järeä. Smiley


edit. ja mielenkiintoista tuo vatsalihasjuttu Carmenilta....


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10907 : 07.03.2010 23:16:30 »

no en suosittele sulle sitä kirurgin uraa, mutta ehkäpä scifi/kauhu/rikoskirjailijan paremminkin, kun juttu lentää ja......


 Wink


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10908 : 07.03.2010 23:50:22 »

cool.


multa voit sitten ostaa sen kaiken kirjan valmistamiseen liittyvän tietotaidon, sitten kun olen saanut hankittua sen. (ellet sitten ole niitä 'teen kaiken itse' sortin taiteilijoita Grin)


jos on jotain pyhiä maallisia esineitä, niin toinen on musiikki-instrumentti ja toinen kirja.


oon muuten käsin sitonut yhden kirjan, mutta en ole kirjoittanut siihen mitään. ohjeet on tallessa, mutta en enää muista miten se tehtiin.....mut kuulemma jossain kansanopistoissa on kursseja jossa vois taas verestää muistia.


neitsyt kaksoset merkurius




tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10909 : 08.03.2010 01:47:53 »

Synnytyspelko... Kai se on useasti se kontrollin menettämisen pelko. Omasta kropasta. Siihen kun ei oikein voi vaikuttaa, siis siihen synnytyksen etenemiseen.

Se on jotenkin primitiivistä. Ja kun ihmiset ovat muutenkin vieraantunet omasta ruumiista ja sen toiminnoista, niin sellainen hallitsematon tapahtuma kun synnytys helposti pelottaa. Ja en tarkoita nyt sinua Aamunsäde, vaan ihan yleisesti.  Smiley

Onneksi pelot voi voittaa.

No jaa, ei pelkästään se kontrollin menettämisen pelko omasta kropasta,
vaan sen jälkeen siitä omasta elämästä seuraavaksi 18 vuodeksi. buck2 buck2 buck2

Ai niin, tuo 18 vuotta taisi olla vasta se rintaruokinta-aika, jonka jälkeen alkaa vieroitus,
mutta kyllä kuulema sekin ottaa sellaisen 10 vuotta. buck2 buck2 buck2

..siis jos se opiskelevaa ja elämässään eteenpäin pyrkivää sorttia oleva jälkeläinen.  :Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10910 : 08.03.2010 01:51:17 »

Mie olen huomannut yhden asian.
Joka kerta kun mulla on juuri ollut seksiä, ja mies on tullut joko pimpsaan tai naamalle,
niin jos on ollut kiire kotia sen jälkeen, tai sitten se oli jossain missä ei ole suihkua justiinsa
käsillä, niin johan on miestä parveilemassa ymprärillä kuin kimalaisia! Shocked

Etenkin, jos on saanut spekut naamalle tai muuten vain iholle
ja vain pyyhkäissyt sen pois. uglystupid2




Tuli mieleen, että voisko miehet aistia helpon nakin, kun ei ole pessyt.. Grin

No en tiedä, mutta en ehkä koskaan haluaisi tehdä naiselle sitä, että hän joutuisi kokemaan mitään synnytyskipuja minun vuokseni. Tulisi vain huono omatunto. Embarrassed
Joskus nuorempana mietin ihan tosissaan että hankin sterilisoinnin, koska ei ole tarvetta jatkaa omia geenejään, tai sukuaan.. (silti nuo spekuloinnut tuntuukin aika mukavilta..) 2funny

Mutta ..Mä Elän Itselleni..

http://www.youtube.com/watch?v=UqfftomJMK0

Miten niin helppo nakki? Mikä tuo tuollainen ajattelutapa on?
Sä et anna kunnon seksiä naiselle, koska jos annat, niin se menettää ihmisarvonsa silmissäsi
ja se taatusti nussii kaikkia miehiä sitten, etenkin, jos se on antanut laueta suuhun/naamalle
ja helposti? Huh uglystupid2

Aika tyypillinen suomalaismiehen ajatus itseasiassa.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2010 01:52:52 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10911 : 08.03.2010 05:36:21 »

Itsellä tuo lasten hankkiminen tuntuu vielä niin kaukaiselta ajatukselta, että tuo synnytyspelko ei ole iskenyt. Lähinnä ehkä lastenhankkimisessa se oman elämän menettämisen pelko on aika vahvana. Vielä enemmän ehkä se, että jos lapsia hankkisin niin haluaisin olla aika varma, että tulisin olemaan lapsen isän kanssa edes sen ajan, että lapset ovat suurin piirtein aikuisia ja sellaisen asian lupaaminen itselle ja toiselle tuntuu erittäin vaikealta. Toisaalta asia ehkä ratkeaa ajan kanssa. =/

Mietinpä muuten paluuta vanhaan nikkiin, ratkaisu4571, josta pidin aikanaan todella paljon. Hmm, saa nähdä ^^ Khi khi, mitäs olette mieltä nikin vaihdosta?
« Viimeksi muokattu: 08.03.2010 07:02:58 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10912 : 08.03.2010 14:18:17 »

taidatpa olla kovin nuorikin, siis äidiksi. ei sillä , etteikö jotkut ole siihen nuorenakin valmiita, ihan luonnostaan, ja onhan kehon hedelmällisyys parhaimmillaan 2-kymppisenä.....mutta jos minulta kysytään niin en olisi kyllä ollut mitenkään psyykkisesti tai henkisesti vamis jotain 2-kymppisyyden alkuvuosina.


mutta tiedänpä, että tässäkin suhteessa jokainen on yksilöllinen.


mutta hyvää naistenpäivää kaikille Akoille smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10913 : 08.03.2010 14:32:11 »

Ihanaa Naistenpäivää IhaNaiset  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10914 : 08.03.2010 14:40:15 »

Heissan vainen!
Piti tulla tänne änkkäseen, että ei ne vatsalihasten timmeys haittaa vauvan punkeemista... päinvastoin. Kun on korsetti normaali kuosissa, eli ei isompia römppiä roikkumassa joka suuntaan onnistuu prosenttuaalisesti raskaaksi tuleminen helpommin. YLEISTYS!
Myös vatsan piukentuminen normaalimittoihin tapahtuu aktiivisten vatsalihaskunnon avulla sujuvammin. Raskausarvilla ei ole mitään tekemistä lihasten kanssa, se on täysin yksilöllinen juttu miten nahka venyy.

Jos puhutaan em.mainittujen ballerinojen ongelmallisesta timmeydestä. Joka johtuu lantionpohjan yliaktiviteetista, voidaan aloittaa piirteleen veteen viivoja onko tämä nyt vatsalihasten ongelma vai ei?
Lantionpohja aktivoituu joka kerta automaattisesti kun vatsaontelon paine kasvaa, on syy mikä tahansa. Myös hypyt ja tärähdykset aktivoivat noita lihaksia. Lantionpohjaa voidaan toki treenata, jos ei harrasta mitään sellaista missä "vahingossa" treenaillaan lantionpohjaa, em. itämainen tanssi, jooga, pilates, ratsastus, kunnon orgasmien nauttiminen todella usein yms.
Ja huomioidaan, että jokaisella on yksilöllinen taipumus reagoida harrastuksien luomiin rasitustiloihin.
Toiselle liika on vasta tasapaino  angel

Jos sitten palataan noihiin balleriinoihin, heiltä puuttuu harjoituksistaan palauttava toiminta lantionpohjaa ajatellen. He venyvät ja vanuvat upeasti ja sulavasti joka suuntaan  smitten
mutta joku paikka on todellakin kova kuin lattia, joksikin lantionpohjaa voidaan ajatella... mieti missä kyseinen paikka sijaitsee ja sen jälkeen mitä sen yläpuolella on -lattia  Wink

Lantionpohjaa voi ja pitää, jos sitä rasittaa liikaa rentouttaa hyvin yksinkertaisella toimenpiteellä. Istu kyykkyyn kantapäät maassa.
Tässä asennossa lantiokori kääntyy tavalla, jonka ansiosta lantiokoriin kohdistuva paino suuuntautuu eritavalla. Tällöin lantionpohja pääsee rentoutumaan vapaasti... jos kyseessä on oikeasti yliaktiivisuus tilasta, rentoutuminen vaatii myös hengitystekniikkaa avukseen ja AIKAA! Yliaktiivisuus tila on vaikeampi hoitaa kuin liian löysien paikkojen, nk.inkondinenssi ongelmat (virtsan, kaasujen ja ulosteen karkailua) hoito... joita em.kirurgisesti voidaan kiristellä.

Asennossa on kuitenkin muistettava ne kantapäät pitää maassa -venyy myös pohjelihasten pää (achiles jänne) ja alasellässä olevat syvät selkälihasten alaosa ristiluunpäällä. Mutta HUOM. nilkkojen tulisi olla suorassa!
Jos asento kyykyssä olo on hankalaa, nilkat ovat ensimmäiset jotka joustavat yleensä sisäänpäin taipumalla. Ei hyvä  Sad
Seuraava joka joustaa on yläkroppa taipumalla eteenpäin taipumalla kumaraan. Eli jos pystyt pidä selkä suorassa  Wink

Että näin...  smitten Hyvää naistenpäivää kaikille ihanaisille naisille  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10915 : 08.03.2010 15:15:35 »

Minäkin sen verran tuosta raskastumisesta, että kyllä se odotusaika kypsyttää sekä vaavin että (tulevan) äidin siihen synnytykseen, mitä luonnollisimpana tapahtumana. Itse otin loppumetreillä ilokaasua (ja olisin ottanut epiduraalinkin, mutta se oli jo liian myöhäistä: kohdunsuu tarpeeksi auennut) niin että pelot pois, se ON ihanaa aikaa   smitten Ja niin, koko ajan soi Kitaron Silk Road neljän CD:n voimilla taustalla  Kiss Minulla oli doulana tukemassa ja alaselkää hieromassa hyvä ystävättäreni - yksin olisi kyllä ollut aika orpo olo  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10916 : 08.03.2010 16:00:07 »

Juurin niin, Ippuska  smitten
Yksin olis ollu orpo ja noloa niihin kätilöihin tunteensa purkaa, tuttu tuo turvaa... siihen hetkeen ja paikkaan kuuluu itkut ja naurut, yhdessä ja erikseen  smitten
Jostakin juuri hiljan muistelen kuulleeni, että lapsilla jotka syntyvät ilman supistusten tuunetmuksia (äidin tietenkin) olisi yleisesti enemmän hienomotorisia ongelmia. Samoin, kun jos on paljon vettä, sama toistuu ja jopa imemisrefleksi saattaa olla heikko... mutta onneksi meillä on ne kätilöt ja heidän ammattitaitonsa, neuvolat yms. Oma järkikin on ihana kapine  Cheesy

Ja lisäksi edelliseeni, kun unohtui; jos on jo raskaana lantionpohjan rentouttaminen kyykkyistunnassa on sallittua VAIN JOS kohdun suu on VARMASTI kunnolla kiinni. Syytä on pohtia gynen kanssa kuinka tarpeellista on aloittaa, jos koskaan ei ole tehnyt...
 Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10917 : 08.03.2010 16:29:28 »

Kiittää Arvon Naisia tärkeistä tiedoista. Cool


ootteko muuten huomanneet, että astrossa pystyy lähettämään itselleen privaa Grin tuli joskus vahingossa vastattua omaan talletettuun viestiin. näköjään voi vaihtaa itsensäkin kanssa privana kuulumisia, jos ei aina rohkene siihen julkisesti crazy2
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10918 : 08.03.2010 19:04:26 »

sillä on väliä minkälaiselta ruudulta kattoo....koulussa huippuisot huippuruudut....kotona ihan ok-mäcci läppäri...mut suurimman osan näistä vuosista olen astroillut sellaisella ikivanhala pc-rakkineella jossa on kurja näyttö. seon vieläkin elossa, mutta en yleensä enää käytä sitä.


mulla oli miehen kanssa  aurinko vesimies mars vaaka, kun en pitkään aikaan ymmärtänyt hänen tekniikkähärpätin harrastustaan, että taasko pitää ostella rakkineita....toisaalta olen nykyään ihan iloinen että oon oppinut jotain mikä ois mulle luontaisesti vierasta. eli arvostan sitä kun pystyn oppimaan jotain mikä ei ole mulle ominaista, laajentaa näkökulmia.....no, nyt musta on sitten tullut myös cybergootti, kun ainoan oikean korsetin nyörit on siivouksen jälkeen täysin sekoittuneet härpätinpiuhalaatikon sisällön kanssa. ja kun ainoa paikka minne tunkea se piuhaloota oli mun vaatekaappi....


noh....


pitäs alkaa väsää tässä taas jotain.....
« Viimeksi muokattu: 08.03.2010 19:06:03 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10919 : 08.03.2010 19:28:02 »

no näköjään minkä tahansa jutun kanssa voi vetää yli....


mulla on ihan tarpeeksi opettelemista yhdessäkin koneessa ja kaikissa niissä ohjelmissa mitä siihen voi sisältyä. ei lopu tekeminen eikä käy aika pitkäksi.... :Smiley


kyl minusta ilmanmerkit on teknisiä, etenkin vaaka ja vesimies....jos nyt tuollein voi määrittää. aika usein se näkyy tosielämässä myös käytännössä....

mut kyllä koneeseen voi kiintyä. liekö kuitenkin tärkeintä se, mitä sillä voi saada aikasex...


minulta kun puuttuu täysin insinööristyyppinen älykkyyden muoto, niin voin vaan ihmetellä miten nää on valmistettu crazy2 mut eipä kaikkien tarvi kaikessa päteä....


tallennettu

Sivuja: 1 ... 726 727 [728] 729 730 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: