Sivuja: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604721 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9345 : 22.05.2009 18:09:42 »

^Lainaa naapurilta tunkkia ja rengasavainta, niin
onnistuu sulta iteltäskin.
(Jopa mä osaan vaihtaa vaiks ei oo edes ajokorttia)



tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9346 : 22.05.2009 19:15:42 »

Joo totta, en mäkään luota omiin lihasvoimiini noissa kiristyksissä..


Ai niin tuli noista sterkoista yms. mieleen,
että onkohan tämä
a) normaalia pahempaa hajamielisyyttä
b) retromerkkarin neliö mm. neptunukseen (sama neliö myös mun nataalilla)
mutta pää on käynyt vähän vajaalla varsinkin viime aikoina.
Nimenomaan harvoin käytettyihin tavaroihin (retro merkurius härässä) liittyen.

Tänään oon yrittänyt etsiä yksiä kaiuttimia, mutta en ole varma
a) omistanko edes sellaisia,
vai
B)omistinko mutta olenko heittänyt menemään ja milloin tämä tapahtui.

Eilen rupesin väsäämän lettuja varmana siitä että mulla ON lettupannu,
mutta sekin omistussuhde tais olla unta.


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9347 : 22.05.2009 21:58:16 »

tietysti voidaan kysyä miksi se yleensä on itselleni tärkeä teema, että ketkä sielut+kehot rakastavat toisiaan, jos miehet (viimeiset) voivat nähdä asian niin että "naiset ne nyt on naisia ja minä olen nyt itsellinen".  aurinko 1 tulossa eli olen sitte itsellinen, kuten oikeastaan viimeisen vuodenkin. pitäisi ajatella kuten mies. että se ei ole tärkein asia, tai henki. raha, urheilu tms on. että miehiä tulee ja joskus voi olla. muistan jopa kun hyvän suhteen aikana ajattelin että olisin miel itsekseni? jollain matkalla..

no kun astrojani olen lukenut, on aika hyvin valjennut miksi kuitenkin  aurinko  aspect_con  venus aikaan esim alkaa suhde tai  kuunsolmu seiskan aikana, vaikken kyllä tiedä pitääkö senkään johtaa liittoutumis/ yhdessäoloajatuksiin. neljä tärkeintä suhdetta alkanut noususolmu seiskan aikana.

Noususolmu 7. huoneessa tarkoittaa sitä, että tämänkertaisen elämäsi oppiläksynä on oppia toimimaan ryhmässä, parisuhteessa, ihmissuhteissa yleensä käyttäen hyväksi sitä vahvaa persoonallisuuttasi, jonka olet kehittänyt itsellesi edellisessä elämässäsi (Laskusolmu 1. huoneessa). Noususolmun merkkisijainti kertoo vielä, miten onnistut tehtävässäsi. Myös 7. huoneessa olevat planeetat joko helpottavat tai vaikeuttavat tehtävää kukin oman luonteensa mukaisesti.

kellä on oikeat prioriteetit.. huvittelua ja mediaa
..
« Viimeksi muokattu: 22.05.2009 22:05:49 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9348 : 22.05.2009 23:23:53 »

edit: ei kun sulla. Luin ensin että Tiigeri kuuntelee Voutilaista. Olin hetken että HÄH  Shocked en enää.  Cool

Hihhih, mistäs sä luulet tietäväs että mä en kuuntelis koskaan Laura Voutilaista.. idiot2 2funny

No en mä kyllä kuuntelekaan!! Grin

Mä syön täällä jotein tosi epäterveellisiä muroja.. Nam. Kun käytiin cittarissa  jousimies -miehen kanssa niin se vaati että se maksaa osan mun ostoksista, niin tuli ostettuu kaikkee ihan hömppää.
Se tulee huomenna vaihtaan mun autoon renkaat KAVERINSA kanssa, hmmmmm  :Smiley minkähänlainen se kaveri on...?

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9349 : 23.05.2009 11:07:48 »

uuuu kuulostaa hyvälle Tigrulainen. Veikkaan että sä pokaat sen kuitenkin.

Joopa joo.. 2funny

On uusi keltainen T-paitakin. Rakastan nyt keltaista.  smitten

Keltainen on jees!  kaksoset -väri... Wink

Hei huomenta kaikille tasapuolisesti!!! Smiley
Alan keittään tästä kahvia... Heräsin jo pari tuntia sitten siivoilemaan, mutta en ole ees lasillista vettä ehtinyt juomaan, hyppäsin vaan suoraan sängystä imurin varteen... 2funny

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9350 : 23.05.2009 12:08:42 »

APUA. MÄ oon ihan varma että kirjotin tänne kaksi viestiä, mutta toinen on kadonnut.  idiot2 No tuskin sitä on moderoitukaan koska ei siinä ollut mitään, mutta siis miten mä voin olla näin lahopää?  crazy2

Hieno päivä tosiaan!!

Oon jo siivonnut...
Pitäis vaan suunnata itsensä suihkuun... Väsyttää, koska puhuin aamuyöstä puhelimessa kännisen  oinas -miehen kanssa. Ihme kun kaikki on nyt yhtäkkiä ruvenneet soittelemaan.
Exäkin soittelee varmaan joka toinen päivä (siis se toissa-exä) mutta se onkin ihan kiva.. Kyselee mun äidin vointia multa.  Smiley On jotenkin niin herttasta kun sitä kiinnostaa hirveesti...
Niin ja se on varmasti ainoo mun miespuolisista ystävistä jolla ei ole mitään taka-ajatuksia, koska se on onnellisesti kihloissa ja meiän romanssi on jo ollut ja eletty.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9351 : 23.05.2009 13:09:46 »

Mitä ihmettä.. nyt mun  kalat -ystävätär pyysi mua kaljalle.. Shocked Ihanaa hömppäseuraa..
Mitä mitä, mä luulin ettei kukaan mun seurasta piittaa mutta nyt kyselläänki joka paikkaan.. Grin
Miten mä voin kuvitella olevani yksin joskus, kun mun ympärillä on paljon ihmisiä??
Mun pitää oppia ARVOSTAMAAN niitä enemmän!
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9352 : 23.05.2009 14:37:38 »


Kalaa parempaa hömppäseuraa saa hakea..

Juuh kaippa sitä on tämänkin  kalat:n mentävä hörhöilemään
kun nyt sais itsensä liikkeelle eikä huvittelisi
netin ihmemaassa.
- Myheritage-sivuilla voi testata ketä julkkua muistuttaa eniten
ja mä oon 66-prosenttisesti nuoren Trent Reznorin näköinen
aaahhahhahahahhahaaaaahh!!

tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9353 : 24.05.2009 08:57:59 »


Sunnuntaista Huomenta!  smitten

Laitetaan pannu kuumaksi ja vanilija puusteja tarjolle.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9354 : 24.05.2009 10:13:25 »

eilen oli mukava mies, tuttavaperheessä ok alueella. no melkein täydellinen perheidylli ja ratsutallilla käytiin, sellaista siis on olemassa. vaimo olisi halunnut saman ammatin kuin minulla. hyvä mieli jäi, täytyy uskoa että kaikki ei ole tunne/sieluvammaisia. kesän laittoa, pian alkaa nautiskelu ja sitten taas ajan hyötykäyttö.

olenko jo oppinut perhe-elämän oppitunnit, kuten henkisyydessä sanottaisiin? tuntuu ettei. ei se kaikilla näy olevan raastavaa, vaan valoisaa.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2009 10:27:08 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9355 : 24.05.2009 10:20:36 »

Kysymys:
Mestarit, olette sanoneet opetuksissanne: "Toisten teot tai ajatukset eivät voi vaikuttaa teihin, elleivät heidän sanomansa asiat päde. Jos tiedätte, kuka olette ja että olette täydellinen ja suurenmoinen sielu, toisten sanomisilla ei ole mitään vaikutusta teihin." Mitä tapahtuu, silloin kun toisen teoista tulee fyysisiä ja väkivaltaisia? Koskeeko oppitunti edelleen uskoa omaan jumaluuteensa sekä kiintymättömyyttä, ainoastaan vain fyysisesti, tunnetuskan ja -loukkaantumisen sijasta?
 
Vastaus:
Kyllä ja ei. Oppituntina on aina, että teidän on tarkoitus muistaa jumaluutenne voidaksenne arvioida oppituntejanne ihmiskokemuksen kaksinaisuudessa. Jos ette muista jumaluuttanne, toimitte egosta ja käytätte ihmisen arviointikykyä tapahtumien määrittelemiseen. Kirjoitukset joihin viittasit, olivat pääsiassa ihmisille, jotka tuntevat toisen hyökkäävän "tunteellisesti", eivätkä ne käsitelleet fyysisiä tapahtumia, mitkä syntyvät erilaisista sopimuksista.
 
Fyysiset hyökkäykset liittyvät taustalla oleviin oppitunteihin, jotka johtavat hyökkäykseen. Jos käsittelette anteeksiantoa koskevaa oppituntia, saatatte kutsua fyysistä kokemusta luoksenne tutkiaksenne tunteita tilanteen ytimessä tai sitä, miten käsittelette hyökkäyksen jälkiseurauksia.
 
Lähetättekö ulospäin negatiivisuutta, johon vastataan fyysisesti? Oletteko pakottaneet toisen nurkkaan ja hän näkee ainoaksi keinokseen itsensä taistelemisen vapaaksi? Ette ehkä edes tiedosta sitä pelkoa, mikä saa hänet reagoimaan niin väkivaltaisesti tekoihinne.
 
Yksi asia on totta kaikessa kohtaamassanne fyysisessä tai väkivaltaisessa käyttäytymisessä: jollain tapaa olette kutsuneet sitä luoksenne, koska halusitte tai tarvitsitte tuota kokemusta. Tutkikaa tunteitanne koko tilanteen osalta. Miltä tuo henkilö teistä tuntuu? Mitkä ovat tunteenne siitä tavasta, millä käsittelitte tapahtuman? Joskus jokin tapahtuma syntyy, jotta teidän on päätettävä, reagoitteko vaistonvaraisesti vai valinnanvapauden käyttämisen tuloksena. Ensimmäinen tapa osoittaa, että ego hallitsee teitä, ja toinen tapa, että sielu.


**niin, mikä on tilanne silloin kun toinen on tunnevammainen/ei tiedosta ja toinen "opiskelee omaa jumaluutta ja kiintymättömyyttä", ei ainakaan intohimon paloa. 2funny 2funny lähdenkin tästä isoon eventtiin jälleen. mutta onhan tuossa nyt jotain toivoa, että jos nyt vihdoin olisi tämä läksy opittu ettei loukkaannu, olisi vaan vähän hauskempaa rakastaa oikeesti. kaikki eivät vaan sitä näy arvostavan, no jotkut miehet nimenomaan haluaa perhettä.
  
« Viimeksi muokattu: 24.05.2009 10:27:21 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9356 : 24.05.2009 15:58:53 »


Kannatti sitten lähteä liikkeelle eilen
vaikkei ensin ollut mitään kytöä ihmisten ilmoille:
- Rantapummeilua ja grillausta sekä ex tempore-siirtymä
häätötuomittujen loppubileisiin satavuotiaaseen taloon.
Paljon uusia naamoja ja hyvää musiikkia,
kyllä kelpas!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9357 : 24.05.2009 15:59:14 »

no ei ollut tylsä pv, kansainvälinen event, paljon kontakteja, klubijäsenyys, ystävä tavoitteli.. ihan ok.


Daily Planetary Overview
A New Moon in Gemini today will help you enhance your communication skills and make new contacts. Over the next two weeks, you'll begin to develop clearer writing and more articulate speaking. Keep an open mind at all times.

Your Careerscope - Tomorrow, May 25, 2009
Your spirited nature is highlighted even though you are moving through a rather rough period overall. Being able to maintain a sense of humor about everything, including your work situation, is especially important thought this difficult time.

 Your CareerscopeThis Week
This week you can feel rather scattered and confused. People are feeling anxious. They can be rather touchy. You may unintentionally put your foot in your mouth and alienate a coworker or client. Serious Saturn moves forward after months of delay. This can begin to free up some stubborn situations. Those born in December may face a crossroads in their career. The Sun moves into Gemini on Wednesday. Turn your attention to buying, selling, Internet business, writing, or working close to home.

« Viimeksi muokattu: 24.05.2009 16:03:06 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9358 : 24.05.2009 22:59:08 »



                                    coolsmiley


                  Vihreät silmät ja hyvääkin parempi hajuaisti voisi olla ylittämätön

                     lähtökohta parisuhteelle, joka poikkeaa jotensakin tavanomaisesta.


                                                            knuppel2   smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9359 : 25.05.2009 11:52:23 »

Pöh ja hihhih tuolle ylläolevalle..  2funny

Mulla oli eilen vähän sellanen katujyrän alle jäänyt olo, mutta ei se oo helpottanut oikeen vieläkään.
Lähden kohta kävelemään kaupungille hakemaan mun autoa, kun en sitä eilen jaksanut tehdä.
Onneks on kaunis ilma!

Huomenta vaan siis tupaan!  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: