Saturnalia: juu mutta ei mulla nyt sellanen sekoilu-olo ole yhtään, jotenkin oon silti täynnä rauhaa ja varmuutta ja tosiaan, suunnittelin että seuraavina päivinä tulen esim. siivoomaan vaatekaapit ja kaikkea sellaista, mitä ei juuri ikinä tule tehtyä kun "ei muka ole aikaa"..

Jos jostain syystä alan kuitenkin sekoileen, niin pistäkää mut ruotuun..

*Kide* juu tuo sun sanomasi versio on se alkuperäinen.. En tiedä oliko tää mun sanoma vaan yhen työkaverin keksintö, vai käyttääkö sitä joku muukin..

Elwyn: ilmankos olet hamsteri kun sulla on

!

Mulla on

2. huoneessa ja hamsteroin ihan hemmetisti kaikkia perusjuttuja kuten wc-paperia, shamppoota, hammasharjoja ja tahnoja.. Sukkiakin ostan aina jotain 10 uutta paria kerralla..
Mutta jostain kumman syystä tää hamstraaminen ei ulotu ruokatarvikkeisiin.
Se ehkä johtuu siitä että mulla on sellanen ruokakauppaperversio: mun on pakko käydä vähintään joka toinen päivä ruokakaupassa, joskus käyn montakin kertaa päivässä. Eri kaupoissa. ja mun ostokset on aina pienet, pari juttua kerrallaan. koska muuten mä tiedän että mun ei tarvisi käydä moneen päivään kaupassa, ja se jos mikä olis kamalaa.
Oon siis se kummallinen tyttö joka hengaa jokaisen teidän lähi-ruokakaupassa aina kulkien tyhjän korin kanssa ja katselee ihmisiä.. Friikkiä eikö.

No ehkä sain kuulostamaan paljon perverssimmältä kuin se oikeasti on, mutta mä siis niiiiiin tykkään käydä ruokakaupassa, tykkäättekste?