Sivuja: 1 ... 616 617 [618] 619 620 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604769 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9255 : 12.05.2009 22:17:25 »

joskus on tuntunut hetkellisesti tältä, siksi varmaan tarvitaan noita poikia pyörimään.

KYSYMYS SHAUMBRALTA 1 (Linda lukee internetistä):
Monilla tasoilla minulla on hyvä elämä. Viime aikoihin saakka olen ollut taloudellisesti melko vakaa, muttei nytkään ole huonommin kuin monilla muilla. Minulla ei vaan näytä olevan intohimoa mitään kohtaan. Tiedän, mitä meille on kerrottu, mutta vuosiin ei ole ollut yhtään intohimoa. Onko kyse henkilökohtaisesta prosessistani vai osasta yhteisongelmaa? Tiedän, että on helppoa sanoa, ettei tehdä vain valintaa, mutta ennen minulla oli aina halua jotain kohtaan ennen valinnan tekemistä. Mutta minulla ei näytä olevan mitään selviä haluja nyt. Meneekö tämä ohi?
 
TOBIAS:
Aivan. Aion pitää vastaukseni lyhyinä, koska Cauldre vaatii sitä.
 
LINDA:
Toivottavasti.
 
TOBIAS:
Aivan. Viittaan siihen, mistä puhuimme viime kuussa. Intohimo on eri paikassa. Yhdisty eri paikkaan. Palaat takaisin - tunnet sisälläsi, mikä on erittäin hyvä - sanomaan: "Missä on intohimoni?" Yhdisty eri paikkaan. Se on ehdottomasti siellä. On monia, monia intohimoja enkä halua mennä tässä yksityiskohtiin, mutta löydät sen eri paikasta. Tämä on hyvä tapa kehottaa myös laajentamaan horisonttiasi, koska se odottaa sinua. Ole kärsivällinen ja tee vähän ylimääräisiä hengityksiä tässä. Sinusta on tulossa vähän kärsimätön. Kiitos.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9256 : 12.05.2009 22:23:43 »

Okei...

Ehkä mun on aika luovuttaa ja jättää homma nyt herran haltuun. Oon aiheuttanut itselleni nikotiinimyrkytyksen ....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9257 : 12.05.2009 23:31:22 »

Nyt vähän helpotti kun exä tuli facebookissa jutteleen ja sano että hyvin se tentti menee, heittämällä läpi. Ihanaa, koska hän on aina oikeessa.  Grin Aina niin kannustava  aurinko rapu askendentti venus merkurius leijona kuu oinas mars skorpioni ... Smiley

Kyllä mä aina joskus mietin että mitä mun päässä liikku kun jätin sen sillon kolme vuotta sitten, mutta ehkä meidän tehtävä vaan tuli täyteen silloin...
Hänhän tuli mun elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta pari päivää ennen kuin isä kuoli, se rakkaus oikeesti kantoi mut surun yli. 3 vuotta melko tasapainoista ja paljon antavaa rakkautta perhesuunnitelmineen, kunnes mulle tuli olo että ollaan liikaa kuin sisko ja veli...

Toisaalta se tunne oli ihan oikee ja todellinen ja aiheutti mussa niin paljon ahdistusta, että oli oikein erota.

Hän on nyt kihloissa ihanan tytön kanssa ja mä toivon että voidaan olla ystäviä vastedeskin..

Kyllä mä huomaan miten hän pitää musta isovelimäisesti huolta edelleen... Smiley Ilman että siinä olis mitään omistushalua tai vastaavaa. Aika hienoa että olen saanut yhden eheän rakkaussuhteen kokea, mistä jäi vielä ystävyys jäljelle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9258 : 13.05.2009 14:12:09 »

tuosta viimeisestä .. tuli mieleen kysyä.. voiko ihminen VALITA RAKASTAAKO jotakuta? esim itselläni on useiden potentiaalisten kanssa se fiilis, että vaikka flirttailee, voin yhtä hyvin pitää tunteet kurissa. ei ole (enää) sellaista "pakonomaista" tunnetta olla jonkun kanssa. pikemmin on vaikeampi tuntea toista kohtaan, kun on tottunut siihen Itsen rakastamiseen..

voiko kemioita valita? tulee mieleen 2 tyyppiä. kun tapaan toisen, voin joko katsoa ihaillen tai aika viileästi. se on tosiaan valintaa.. ei niin että on täysin tunteeton, mutta voi "modifioida" tunnetta. tai jos joku on mennyttä, se on. tai jos joku katoaa (loukkaantuneena tms) se  on sama.

no minulla on kahden kanssa ollut tämä   venus aspect_squ mars
ja se on kyllä aika vahvaa.

It often makes people feel irresistibly attracted to each other.

« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 14:33:30 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9259 : 13.05.2009 16:42:20 »

No saan, mutta mä sanoin etten halua....
Siitä keskustellaan vielä maanantaina. Mä kävin puhumassa opettajan kanssa ja perustelin miksi tää on väärin. Asiaa mietitään vielä, tää opettaja oli melkeimpä mun puolella, mutta sen toisen opettajan mielipide ratkaisee. Se toinen sen hylsyn oli sinne tunkenut.

Mä sanoin suoraan että mä en jaksa tätä paskaa, että eikö kypsyysnäytteessä ole kaksi oleellista asiaa: se että todistetaan että mä olen sen opinnäytetyön tehnyt sekä se että kieliasu on siisti. Ne asiat ovat kohdallaan mun kypsärissä. Kirjoitin tasan kaksi sivua ja käsialani on tosi tiivis. Sanoin että tää tuntuu siltä että jokaiseen pikkuasiaan ja epäoleellisuuksiin takerrutaan ja niistä pidetään kiinni ja ollaan sokeita kokonaisuudelle.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9260 : 13.05.2009 16:50:09 »

Tää kevät on kyllä ollut ihan järjetöntä aikaa. Mä olen kirjoittanut tämän kevään aikana 10 laajaa oppimistehtävää, tehnyt kaksi lääkelaskukoetta (joita uusin molempia kerran), tehnyt neljä tenttiä, suorittanut 6 viikon työharjottelun, kirjoittanut opinnäytetyön... Kaikki siis noin neljän kuukauden sisällä. Tässä on tehty ihan vitusti töitä ja stressattu. Alkaa napsumaan päässä vähemmästäkin, kun joka helvetin pilkkua aletaan nussimaan näissä viimeisissä asioissa, mitä on tehty että päästäis ulos tästä HAMK:in persereiästä.

Varmasti vien kukkapuskan opettajienhuoneeseen sit kun valmistun, ja laitan mukaan kortin että haistakaa vittu, oon onnellinen ettei mun tarvii enää nähdä teitä. (paitsi pari ihanaa opettajaa, niiden nimet voin kirjoittaa että tämä ei koske teitä olette mahtavia)..

Voisin hakee suoraan jonnekin merimieskouluun sillä tää v*tutusmaximus tehostaa mun rumien sanojen käyttöä erittäin suurella volyymilla.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9261 : 13.05.2009 16:59:34 »

No joo, alkaa itseä ihan naurattaa, kun kaikki mikä voi mennä pieleen on nyt kuukauden aikana mennyt aika tehokkaasti pieleen....  saturnus aspect_squ aurinko ?? I love you!!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9262 : 13.05.2009 17:10:08 »

Mä voisin vetää ihan hirveet kännit tänään yksin... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9263 : 13.05.2009 17:18:48 »

Tai sitten en, ei se mitään ratkase.. mikäs tässä, katsotaan mitä tentistä kuuluu: jos ei oo mennyt läpi niin sovin uusintapäivän, jos kypsäriäkään ei päästetä läpi niin uusin sen sitten ens viikolla...
Kyllä mä ne nyt läpi kerkeen saamaan ennen ens viikon perjantaita. On tässä tehty niin moni muukin asia jo monta kertaa, että enköhän mä kestä nämä jatkuvat pikku vastoinkäymiset, jos vaan tosiaan pääsen ulos tuolta koulusta...

En vaan ymmärrä, testataanko tällä mun kärsivällisyyttä vai mitä. Kun oon huolellisesti kaikkeen valmistautunut ja tehnyt niin paljon kun pystyn. Vai pelkäänkö mä epäonnistumista niin paljon että vedän niitä puoleeni. Jotain hämärää tässä on koska yleensä tällaisissa asioissa mulla on onnenkantamoinen mukana ja mulle kaverit aina sanoo että voi v mikä tuuri ja taas sä pääsit helpolla....
Ja yleensä mun usko onnistumiseen on vahva enkä stressaa niin paljon. Tällasta siis se stressaaminen aiheuttaa...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9264 : 13.05.2009 17:27:23 »

Tiigris, miten kypsyysnäytteestä voi antaa hylsyn?
Ei oo mahollista!?!?

Siis ei mulla niiiiin monta vuotta tuosta ole,
mutta muistelen että siinä tentitään OMA opinnäyte
(eli tarkastetaan että oot ite sen lopputyön tehny)
vai onko noi systeemit jotenkin muuttunut
viidessä vuodessa?

Mullakaan ei ollut kuin yksi konsullinen tekstiä
ja todella karsealla käsialalla.

Ihan olet oikeutettu hoovee-kortin niille lykkäämään,
vaadi kunnon perustelut, uhkaa opintotoimilautakunnalla jne
koska tossa on nyt jotain oikeesti vialla...


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9265 : 13.05.2009 17:33:03 »

Mikä vaan on mahdollista näköjään mun kohdalla.  2funny

Siinä kypsyyskokeessa oli valtakunnalliset kysymykset, eli kaikilla samat kaksi kysymystä.
Jotka liittyivät tutkimusmenetelmään ja toinen tutkimukseen.

Meidän työssä ei ollut tutkimusta niin oli vitun mukava vastata soveltaen kysymykseen! Sovelsin sitä vähän omalla tyylilläni ja sekin oli eräs epäkohta mun kypsärissä, mutta sanoin kyllä siitäkin että tosi reilua kun on tällaset kysymykset ja meillä oli kehityshanke.. Että näin täällä päin.

Johan on pilkunnussimista että vedotaan kypsärin lyhyyteen silloin kun ohjeissa sanotaan 2-4 sivua ja olen 2 sivua kirjoittanut.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9266 : 13.05.2009 20:21:34 »

Asiaa helpotti nää kaksi kaljaa ihan heti.. Cool
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9267 : 13.05.2009 23:19:18 »

Wolverine smitten Grin Cheesy

Perkele kun oli hieno elokuva Cheesy Mutta hahaa.. trailereissa näkyi lisää hienouksia Wink

-- > Terminator \,,/ coolsmiley

Missähän meidän leijonaleidi ja kengu-keiju muuten piileksivät? :Smiley Uusi Terminator on ihan Lionheartin näkönen leffa Kiss

TÄÄLLÄ MÄ TAAS OON!!!  Grin Cheesy Tongue

On ollu kiireitä.. Tai siis "kiireitä".. Tongue En siis tällä hetkellä oo missään koulussa enää ja töitä ei saa, ainakaa sellasia missä mun leijonan sisäinen tuli pääsis kunnolla leimahtamaan.

Tänään on ollut raskas ja stressaava päivä, nimittäin sosiaali- ja terveysalan pääsy- ja soveltuvuustestit..  :Smiley Ja kuten aina, pitääkö sitä edes mainita, mulla ne meni loistavasti! Ainakin omasta mielestäni.. Ja luokittelisin itseni realistiksi, harvinaisen kauniiksi sellaiseksi..  :Smiley

Juujuu..  leijona leijona leijona leijona leijona leijona Grin

Mut kyl te ymmärrätte.  Tongue

Pyydän anteeksi etten oo täyttäny tätä ihanan kotoisaa kahvitupaa tai ylipäätään astron lautaa pieneen hetkeen omalla karismaattisen mahtavalla ja valovoimaisella, upealla ja sanoinkuvaamattoman leijonamaisella energiallani.

But now Lionheart's back on stage. Enjoy, I know u do.

Lööööööööv ty evribadi heyyy!  smitten

Ainii mä seurustelen edellee sen  oinas kanssa ja hyvin menee! Lempi leiskuu, muuallakin ku makkarissa, ja tää homma on just niin dramaattista ja tulista ku mitä leijona suhteeltaan vain salaa uskaltaa toivoa!  Grin

Ai että moon ihana.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9268 : 14.05.2009 09:57:54 »

hmm

miksi oinas ei innosta tarpeeksi..

tietenkään työllä ei rikastu

koska otatte elämänne hallintaan.. tänään en kuuntele vastalauseita..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 11:02:36 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9269 : 14.05.2009 13:45:26 »

minulla on ollut hauskaa jälkiselvittelyä  jousimies  kaksoset  rapu  oinas miehiin liittyen, jopa yksi toinen  oinas mies sopassa, mutta teoriatasolla.. jotain järkevääkin tuli sanottua  jousimies tarkoituksesta, mutta kaksi  oinas on aika erilaisia (ja erimaalaisia) ja sitten  kaksoset oli ihan humour ja  rapu ; pääasia että viihdettä; huomenna olen erään hlön tohtorinväitöstilaisuudessa eri paikassa ja party.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 616 617 [618] 619 620 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: