Tiigris
|
|
« Vastaus #6630 : 14.05.2009 20:03:24 » |
|
Katselin tuossa äkkilähtöjä ikäänkuin mulla olis varaa, mutta voihan olla että mun tilille tupsahtaa ylimääränen 500 egee ja pääsen kaheks viikoks Alanyaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #6632 : 15.05.2009 07:01:52 » |
|
Huomenta Kerrankin kunnon aamunavaus... Luisteluun jotakin uutta, JEE... kannatetaan ...jotakin outoa kaverissa kyllä oli Kaulasta ylöspäin ihan eri värinen iho ja jalat eri paria yläkropan kanssa. Tuollaisia lihasrajoja ei saada ihan helpolla aikaan... toivottavasti pisut on puhtaat kaverilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #6633 : 15.05.2009 15:01:32 » |
|
^ Sakkia liikenteessä..hmmmm mulla on varmaan joku klaustrofobian ja ihmiskammon välimuoto, mutta tungoksissa alkaa huolella ahistamaan? Joskus tää biisi kun alkaa soimaan päässä, ja tekis mieli mennä samalla tyylillä kuin tää heppu tässä videossa Oi oispa tommonen pokka (ja kivihartiat) http://www.youtube.com/watch?v=Zx3m4e45bToJa kotoviikonloppu täälläkin - Pyykkäyssessio, hiustenvärjäys, nöräily ja metässä haahuilu on riittävää tuulettumista tällä erää..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6634 : 15.05.2009 18:02:38 » |
|
Elwynin mainostama Koli on Suomen matkailuesitteessä. selvitän väärinkäsitystä kaksosmiehen kanssa joka suostuu puhumaan kanssani, mentiin heti sille linjalle. no mietin rapututtavan bisneksiä ja katson voiko/ kannattaako välittää elämänkokemusta nuorelle rapuherralle (taas tuli outo yhteensattuma, siis että isäni täti on työskennellyt kotikaupungissa.. näitähän on ollut ja mitähän se kaikki merkitsee). sehän voisi hyötyä suuresti. rapusukulainenkin on ok, eri teemat vaan sillä. siksi juuri hyvä kun sen teemat ei ole minulla menossa ja minä voin puhua omistani. väitöstilaisuus oli hieno mutta mutta.. mietin jo ens vuoden kuvioita.. olisiko se sitä samaa mitä teki ennenkin, ei aivan.. onneksi hetki aikaa miettiä. tuttu järjestää mm konsertteja.. olin myös toisen kaupungin kulttuuritiloissa. oli ihan kiinnostavaa toki.. ja vielä neljäs tänään, tarjosi siiderin. kertoisiko joku mitä tämä rapukavalkaadi on..
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 18:04:23 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6635 : 15.05.2009 18:05:55 » |
|
Mä sain kutsun.. hah.. Jos haluan muuttaa, niin voin muuttaa kahden veljeksen kerrostalo-neliöön.. Mulla ois ikioma huone ja vuokra ois 1/3 tän hinnasta.. Ja se ois Tre:lla... Aika pimeä idea, mutta tavallaan osaan kyllä arvostaa että tällaista tarjottiin. *oho, vähän kummallinen kirjotusvirhe oli
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 20:06:04 kirjoittanut Tiigris »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6636 : 15.05.2009 19:57:09 » |
|
No se on se mister Urakoitsija ( ), joka ehdotti tätä.. Se jonka kanssa oon sählännyt ihan luvattoman paljon. Ja sen mua vuotta vanhempi pikkuveli ( )... Voi pojat missä kusessa olisin niitten kanssa asuessa. Hauskaa olisi kyllä, mutta olisiko liian hauskaa. Kyllä se ajatus kiehtoo, varmaan just siks kun se olis ihan päätöntä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6637 : 15.05.2009 21:39:51 » |
|
Kiitos kiitos tuosta sanaparresta.. uudistusta tosiaan kaivataan. Ei mitään liian mullistavaa vaan vähitellen hyviä asioita... Mä koen että mun elämässä on sinänsä hyvä "perusta" jolle lähteä rakentaa lisää elämää. Nyt käydään vaan uskonpuutteesta johtuvaa sisäistä kamppailua. Ja koen yksinäisyyttä, mutta sen toinen puoli on itsenäisyys ja omanarvontunto, jotka eivät olisi mahdollisia jos olisin vääränlaisessa porukassa hengaamassa. Mutta tosiaan, en mä kyllä edes harkitse sitä muuttoa (ellei jostain syystä lähde kämppä alta tms. ) - sen tietää mikä ihme show siitä tulisi erään osalta. Jos voisin luottaa siihen, että tämä pohjautuisi kaveruuteen niin sitten mikäs siinä.. Mutta kun on jonkin asteisia tunteita puolin ja toisin niin siinähän olisi soppa valmis. Mä en ihan viitsi alkaa leikkimään enää tuon plutonikon kanssa, koska silloin mennään vähän liian syviin vesiin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #6638 : 15.05.2009 23:00:02 » |
|
Minut täytyisi hiljentää... Olen liian suorapuheinen mielipiteissäni. Tuntui vaan nyt siltä, että oli pakko sanoa tää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6639 : 16.05.2009 10:26:47 » |
|
Mutta en ollut antanut sille kännykän numeroa vaan porukoiden lankapuhelinnumeron ;)Mutsi vastasi ja piti sille jonkun saarnan Khihhihiii... Kiitos tästä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6640 : 16.05.2009 17:16:29 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:49:04 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6641 : 16.05.2009 17:29:48 » |
|
toinen
hyvä puoli tässä on se että case closed lähellä, ei satu, en vaan jaksa. asiat joita näin mahdollisina, hän ei nähtävästi näe ja on kyllä miehiä joita kiinnostaa, eri asia kiinnostaako minua.. joten on AINA hyvä putsata tilanteet. vuosi sitten sentäs oli hauskaa kanssa, vaikka alkoholia taisi olla kuviossa riittävästi. toki kuulin että olen ollut eri rooleissa tän kanssa eri elämissä (taas pe kuulin outoja yhteensattumia, sukulaisellani oli pesti ravun kotipaikassa jne). eli sen PELKO alkaa kyllästyttää! kun olimme jo lähellä rakkautta! ! ! vai olimmeko vain lähellä screeniä, josta näkyi urheilutulokset
sitäpaitsi.. Euroopan matkat edessä kertaa 2 lähikuukausina.. mutta laiskottaa.
niin, kun joku julkimo tai sen sellainen pomo on koettanut flirttailla ja ei tule mitään fiiliksiä.. se on sitten niin.. huomenna sitten taas asialinjatapaaminen tutun kanssa. varmaan noita seikkailuun heittäytyjiä on.. mutta ei ainakaan syrjähyppyilijät innosta.. tarkoitinkin kosmista seikkailua.. suuri historiallinen tarina.. hoh
luin loistavasti itselleni sopivan lauseen yhdestä kirjasta, josta tehtiin leffa, pääosassa Meryl Streep, siinä joku kysyi: miksi sinä teet kaikesta tarinan?
miksi kaiken pitää olla tarinaa?
no siihen oli vastaus..
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:40:25 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6642 : 16.05.2009 18:07:12 » |
|
kolmas..
kaikki kanavoinnit tuntuu äkkiä ihan oudoilta.. siis ajatella että on joku "aika" jolloin "henkimaailmassa kovasti muuttuu asiat" ja "sielukumppanit tapaa ja puhdistaa asioita ja yhdistyy tai erkanee" tai kaikki se jargon. teki vaan mieli sanoa. mikä ihmeen aika, mikä ihmeen piilossa ollut suunnitelma joka "vasta nyt" tapahtuu, ei siis 50v sitten tjtn..
mitä ihmettä.. että "nyt" se "jokin suuri ja ihmeellinen" on laitettu liikkeelle.. ja kaikki onkin mullistuksessa ja indigot päälle.. hmm.. vieläkin säälin eläimiä joilla on "sielunsopimus" olla maan päällä vaikka karjana.. sekö oli se selitys jonka RV sai Jeesukselta.
mitä jos emme olekaan "nyt" menossa minnekään mitä ei jo "ollut" meidän ja keskusauringon välisessä tilassa.. mitä jos kaikki on koko ajan ollut.. mitä jos olimme jo 20 v sitten jossain ihan eri ulottuvuudessa hihiih .. Eläkää täydesti jokaisessa läsnä olevassa hetkessä. Älkää pilatko iloanne epärealistisilla odotuksilla. Valat ja muut pitkäaikaiset sopimukset eivät yksinkertaisesti ole osa sitä, kuka todellisuudessa olette. Todellisuudessa olette Jumala. Jumala ei tarvitse rajoituksia, tavoitteita tai mitään muuta, mikä rajoittaa kasvuanne. Olette Jumala. Olette iloa. Eläkää täysin tietoisena tästä loppuelämänne joka hetki.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:52:29 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6643 : 16.05.2009 21:39:18 » |
|
Elwyn! Mä katselin pari päivää sitten prinsessakakkua sieraimet kiinni kaupan pakastinkaapin lasiovessa... Se on kyllä hyvää... Mutta tosiaan en tohdi ostaa koska söisin sen kerralla.... Jos mä järjestäisin ala-asteen jälkeisessä elämässäni ekaa kertaa synttärit tänä vuonna, mulla olis syy ostaa rinsessakakku!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #6644 : 17.05.2009 01:07:36 » |
|
Linkola punk, kuulostaa jopa sen suuntaiselta, ettei siinne papujen poimijat ehdi apajille, kun jo saalis on poissa.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|