Sivuja: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604659 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8910 : 24.03.2009 10:04:28 »

No varmasti. Varmaan ois kiva päästä kokonaa irti nukahtamislääkkeistä, Saturnalia?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8911 : 24.03.2009 15:15:42 »

Mulla on muuten kanssa menossa yk iso musta jätesäkillinen ja kaks muuta pienempä muovikassillista vaatetta SPR:lle Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8912 : 24.03.2009 21:26:17 »


mitä kertoo silloin kun ei halua kertoa mitään? tänään tuntuu taas että kaikki menee suunnitelmien mukaan, ja minkä suunnitelmien, no sielunsuunnitelman.. miten te saatte aikaan Suomessa/Pohjolassa työ tai miespulaa, kun niitä tulee aina joltain kantilta (no riippuu mitä odottaa, ainakin itsellä tops työ ja jännitystäkin miehistä, miten sen ottaa). pitää oikein juosta töitä pakoon ja miehet tupsahtelee, ellei sitten ulkomailta. asiat tuntui loksuvan tänään, varsinkin kun vihdoin luin pientä lakitekstiä (enkä edes pyytänyt  oinas apuun avuttomana). ei siis voi olla mitään pelättävää. toisaalta.. Cool

jos ajattelen kaikkein Suurimpia suunnitelmia, planeetan kannalta..

kannattaakohan ne..

no siinä sitten alkaa ajatella vain sitä omaa elämäänsä.. ei sovi jousimiehelle.. pitää olla muu maailma mukana.. no onhan se. kaiken lisäksi tapasin sen tuttavan joka vain hymyilee, kuin ei olisi pahasta tietoakaan, se on onnistunutta se...

« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 21:31:18 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8913 : 24.03.2009 21:33:06 »

Oisko rakkautta ilmassa?  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8914 : 24.03.2009 21:34:00 »

kellä - eikös rakkautta ole aina ilmassa jollain tavalla, vaikka viha-rakkaussuhteina

miten jousimies/ tai yleensä laajasti ajatteleva sielu voisi keskittyä omaan pikku elämäänsä, kun aina on se MUU maailma, joka sisältyy omaan elämään?? .. no mutta

jossain oli puhe ruotsinkielisistä, jatkan asiasta  oinas kanssa vaikka. >>> bättre folk  Grin 

There's a saying that goes like this: ''Give what you want most, and it will come back to you ten-fold.''
« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 21:45:00 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #8915 : 24.03.2009 21:46:17 »

Terve tupaan!

Olen keksinyt uuden kauneus-dietin! Cheesy
Se kestaa 10 paivaa.

Se menee nain;

Pokaa ensin keskinkertainen (yksinkertainen voi olla liikaa) mies,
jonka kanssa kehtaat juuri matkustaa, mutta jonka kanssa et missaan nimessa halua seksia.

Menkaa lomalle jonnekin aurinkoiseen ihanaan paikkaan.

Tekeydy sairaaksi ottamalla iltaisin 4 x 400 mg magnesiumia,
jolloin ripuloit todistettavasti aamulla
(magnesium on vaaratonta, eika aiheuta kipuja tms ja olet ok jo tunnissa, kun suoli on tyhja)
ja mies haluaa oman huoneen, koska sinusta on kamalaa jakaa vessa ja sanky hanen kanssaan,
koska olet kipea, etka halua valvottaa oisin miesta ripuloinnillasi. :Smiley

Sitten aamiaisella ja illallisilla et voi nauttia juurikaan ruokaa, vain nesteita, koska olet niin "kipea",
mutta syo salaa hedelmia omassa huoneessasi. Tongue

Lepaa sitten auringossa -> rusketusta.

Voit tehostaa, jos pystyt, vaikutusta lenkkeilemalla klo 7-8 aikaan aamulla,
jolloin mies on varmasti viela nukkumassa. :Smiley

No sitten tietenkin otat vastaan kaikki ihanat hellyyden osoitukset miehelta,
joita han osoittaa lahettamalla sinut erilaisiin kauneushoitoihin ja hierontoihin kauneussalongeissa,
koska han haluaa piristaa sinua, etta tervehtyisit pian.
Tahan kuuluu myos shoppailu ja mies tietenkin maksaa kaiken, koska haluaa piristaa sinua. Wink

10 paivaa tata ja muutama kilo on varmasti tippunut, ihosi loistaa ja olet ruskettunut
ja valmis omalle miehellesi pîenen rakentavan tauon jalkeen. Tongue


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8916 : 24.03.2009 21:49:24 »

Kyllä muu maailma tulee siinä sivussa, tai oma maailma muun maailman mukana. It's simple, when you don't THINK it too much.  Wink

Mutta, mutta..

 smitten

kellä rakkautta? Siis no, ilmassa se leijailee, se saa ken sen sisään hengittää.. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8917 : 24.03.2009 21:51:16 »

ai niin joo

jos vaikka sisällyttää elämäänsä Yhdenkin Miehen, silloin tulee jo muu maailma messiin.. hmm.. riippuu mitä asiasta ajattelee saada, tai pikemmin, miten sen kokea..

kovasti vauvailua ympärillä, mutta se ei nyt ole ajankohtaista.. jokin muu.. jokin muu asia.. varmaan toi Yhtiökokous  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 21:59:22 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8918 : 24.03.2009 21:59:08 »

No siis en mä kyllä sanallakaan maininnut mitään miestä....... idiot2 Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8919 : 24.03.2009 21:59:39 »

MÄ MAINITSIN  idiot2 crazy2 crazy2 crazy2 crazy2 crazy2 crazy2 EIKÖ oo uskomatonta, olen vieläkin minä ja sinä olet sinä! miten Kaikkeus pystyykin tohon! 
« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 22:01:15 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8920 : 24.03.2009 22:02:07 »

No jaa, sanos muuta..... Kuin ihmeellistä  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8921 : 24.03.2009 22:02:37 »

There's a saying that goes like this: ''Give what you want most, and it will come back to you ten-fold.''



 smitten smitten smitten smitten smitten

 smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #8922 : 24.03.2009 22:10:12 »

hei muistatteko vielä mut Smiley ja mun viime vuojen työnvaihto-ongelmat.. Smiley

noh, tänään on mun pomon synttärit Smiley

niin ja btw, mun laihutusongelmat myös --> oon käyny jopa kaks kertaa tällä viikolla lenkillä Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #8923 : 24.03.2009 23:04:32 »

Niin ihana tuo kirja Onnellisen avioliiton reseptejä  Smiley Ihan mun tunnemaailmastani  Grin
Kokeilen tota 4x magnesiumdiettiä. Mun pitäisi PUHDISTAA elimistöni  buck2 - ei juurikaan laihtua.  Kiss
Ostin jotain rikkijuttua mutta hävitin sen ohjeen, miten sitä syyään.

Yök, neljäs tabu maistui jo tosi ällölle magnesiumia YÖK  buck2

Niele ne kerralla, vai mikalaisia tabuja sina oikein syot? Huh
Syo sitten paljon hedelmia ja juo vetta runsaasti.

...ja ota se joku kauhea keskinkertaisuus riesaksesi, joka haluaa seksia,
niin johan alkaa tabut maistumaan, kuin myos hyvin pitkat lenkit,
kun juokset pakoon sita. Grin 2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8924 : 25.03.2009 08:56:01 »

Hyvältä kuulostaa kun oot päässyt nukahtamislääkkeistä jo eroon, Saturnalia Smiley

Eikös sulla ollutkin niin, että sanoit nukkuvasi paremmin siellä Perussa ollessasi? Onko kesäisin yhtään parempi täällä suomessa ollessasi nukkumisen suhteen?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: