minä lisäsin henkilökohtaiseen moraaliini sen, että 'jos saa lapsen, hänen on saatava kasvaa omaksi todelliseksi itsekseen'
siis, riippumatta siitä miltä minusta itsestäni se
sattuu tuntumaan. :

eli, jos lapsi on homo/lesbo, niin hänen on annettava olla.
minä en ole mitään tiedettä tästäkään lukenut, mutta omalla maalaisjärjellä ja kokemuksella elämästä näen ja väitän, että homous on synnynnäistä, ja sitä ollaan homoja jo lapsina.
sillä tavoin ymmärrän tuon että joillekin se voi olla vaikaa hyväksyä...itse olen niin itsekäs, että haluaisin tulla isoäidiksi :

mutta tosielämässä en ole edes vielä tullut äidiksikään, joten koko juttu on mielikuvitusta toistaiseksi.
no, onhan se
todennäköisyys ehkä pienempi, että homo tulee isäksi, vai onko tutkimusten perusteella? kun en niistä tiedä.
ja siksi toisekseen, henkilökohtaiseen moraaliini kuuluu sekin, että 'ketään ei voi eikä pidä painostaa vanhemmaksi'
joten, koen että ensinnäkin sitäkään, että tulenko koskaan äidiksi, en voi edes itse päättää, vaan se riippuu myös luonnosta ja luojasta, sillä kuka täällä pystyy oikeasti päättämään edes sitä, tuleeko raskaaksi?
se on lahja joka annetaan, jos niin käy.
tämän jälkeen, en millään pysty päättämään sitäkään, millainen yksilö mahdollisesta jälkeläisestäni tulee.
ei minunkaan vanhemmat pystyneet minun suhteen tätä päättämään, oli vaan vastaanotettava se mikä tuli, koko komeudessaan ja kaikessa vaikeudessaan.

mun asenne on tämän suhteen nykyään oikeastaan aika nöyrä. on asioita jotka ei ole mun vallassa, ja on asioita, joita kohtaan minun ei edes kuulu koettaa käyttää omaa valtaani.