Sivuja: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605851 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7035 : 30.06.2009 13:59:23 »

Elwyn - onnea uuteen kotiin ja voimia noiden virkamiesten kanssa... ajattele säälien niitä, siellä istuvat papereiden seassa tälläisenä kesänä  Cheesy
Itse helisen tiukan talouden kourissa, kun työkkäri on miettinyt kohta 2.kk olenko oikeutettu ilmoittautumaan työttömäksi, kun on tuo T:mi (joka ei tuota, mutta pyörii!) ja saamaan päivärahaa... edes vähän  :Smiley
Eipä pörrätä alennus myynneissä ja suurinta huvia on halvat huvit  2funny eli aurinko, piha ja pikaiset pulahdukset. Pysyy jopa ranta kuosissa vyötärö, kun ruokaa raapii kasaan pennuille ja itse syö mitä jää  uglystupid2 Ei vaan, vaikka ei niin isoa kalavaletta, ettei hippu totuutta  Wink

Tupaan tervehdys siis kaikille ja tuossa pöydällä pari isoa kannua juomaa... jääteetä mintun lehdillä ja jäämokka fariinisokerilla ja kardemummalla maustettuna (kermat saa jääkaapista itse töräyttää, jos tahtoo juoman pinnalle)  smitten
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #7036 : 30.06.2009 19:49:11 »

YIPPEE! Nyt on ajettu 45 km moottoripyörällä ja hengissä vielä. Satasta paineltiin ja ukko edellä jarrutteli pahempiin mutkiin, että eukko pysyisi tiellä. Rimaa hipoen, mutta tiellä pysyin. Vastaohjaus ei vielä auennnut, mutta onhan tässä kesä aikaa. Lisää tätä!!!!!   Cheesy
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #7037 : 30.06.2009 20:41:31 »

Täällä tultiin just uimasta. Kauheesti väkeä pienellä hiekkakuopalla ja kauhee metakka crazy2 Pulahdin nopeasti ja yritin väistellä loikkivia ja sukeltelevia pikkunatiaisia. Seuraavaks lähden meren rannalle uiskentelemaan tai menen keskellä yötä uimaan, kun tenavat on nukkumassa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7038 : 30.06.2009 22:53:44 »

Mulla alkaa huomenna työharjoittelu, joka vähän jännittää, kun tietää jo alkuunsa, että minun ja yrityksen omistajan energiat hakee paikkaa aika pitkään toisiinsa nähden. Toivottavasti tulee kuitenkin kivaa ja toivottavasti opettaja ei saa hepulia, jos teen ammattiosaamisen näytön värityksen koneella...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7039 : 01.07.2009 19:24:17 »

Hmmm, skorppari  smitten
Miten joku voi olla niin kultanen ja kiva ja söpö ja ihana?
Miten se katsoo mua niiiiiin ihanasti silmiin ja hymyilee niiiiin ihanasti ja silittelee,
puhuu, kuuntelee nauraa ja hengittää? Ja on?
Niin ihana.

Emmä tiiä, se vaan on.

Mä olin niin ilonen kun me nähtiin neljän päivän tauon jälkeen, vaikka luulin että mulla ei ollut ikävä niin tajusin taas uudelleen että hemmetti, se on ihana. Ja nyt mulla on ikävä kun ollaan viimeks eilen aamulla nähty...

Se vaan saa mut hymyilemään.  Smiley

Ja sit mä vaan hymyilen ja oon happy ja sunshine.. smitten

Olin tänään yksin töissä ja vaikka oli kaikki vastuu niin se ei painanut mua yhtään, kaikki meni ihan putkeen, muistin kaikkien lääkkeet yms ehdin tekeen ylimääräsiäkin töitä... Kaikki meni tosi hyvin!
Ei oo mikään pikkujuttu kun pitää hoitaa, lääkitä ja ruokkia 14 mielenterveyskuntoutujaa, no ei muuten mutta yksistään siinä ruuanlaitossa on jo paljon hommaa.. Kun en oo mikään kokki.

Tässä vaan on nyt se, että sillä eräällä on iltavuoroviikko ja mulla aamuvuoroviikko, mutta ehtiihän sitä viikonloppuna nähdä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7040 : 01.07.2009 19:43:34 »

Paitsi en mä jaksa odottaa viikonloppuun, joten enköhän pyydä sen tuleen töiden jälkeen tänne..
Mitäs siitä että mun pitää herätä aamulla kuudelta!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7041 : 01.07.2009 21:07:27 »

Kun on ihastunut niin lähes kaikki tuntuu kivalle..
Mun äitikin on just yhtäaikaa saanut sysäyksen rakkauelämässään eteenpäin..  Cool
Ei voi kun huvittaa nämä meidän elämien samankaltaisuudet ja samanaikaisuudet..
Toinen "jännä" juttu että se tartuntatauti minkä sain loppuelämäkseni,
on jotain mikä on äidillä myös.  2funny Ja siltä se ei ole mitenkään tarttunut.

Me ollaan usein yhtäaikaa kipeenä samoista paikoista, yhtenä talvena meillä oli kummallakin muutama kuukausi samanlaisia selkä- ja jalkasärkyjä, no äidillä se iskias meni pahaksi mutta mä en mennyt sen kanssa ikinä lääkäriin.. Kumma juttu vaan kun ne säryt tulee aina samaan aikaan..
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #7042 : 01.07.2009 23:36:08 »

Kiitos kiitos synttärionnitteluista  Smiley

Vai moottoripyöristäkin puhe  Cheesy
Eilen ja tänään ajoin radalla kaahaten. Olen kyllä vähän sitä mieltä Posti, että tärkeämpää on siirtää pää ja hartiat oikeaan paikkaan kuin se pepun siirto  Wink

Jos siirtää vain pepun jää normaalikuskeilla pää samaan paikkaan, sekin tulee siirtää, eikä jättää siihen keskelle. Peppu reunassa ja pää keskellä on ajoasento ns väkisin tehty, pyörän kontrolli ei ole hyvä, se on raskas ajaa jne.

Tzekkandeeratkaa vaikka motoGP:stä mikä on oikea asento.

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7043 : 02.07.2009 12:03:39 »

Mä en oo koskaa ees miettiny omaa ajoasentooni koska se muuttuu koko ajan. Ja koska ajan pääosin crosseilla ja enskoilla ni.. oikeestaan moon vaa luotu siihen pyörän päälle, ajoasento on sit kai oikea. Pääasia on että hallitsee pyörän ja nauttii ajosta  Tongue

Mul oli kerra joku kuussatane kiinari kyykky sisäänajossa.. Se ei tosissaa ollu mun juttu. Selkä hajos ja sellast oli pirun vaikee ajaa ku tottunu vähä teknillisesti "sirompiin" pyöriin ja rossin selässä istumiseen. Fighterit taas on mun mielee.. Niit o kiva laittaa mieleiseksee  :Smiley Projektina tällä hetkellä kummisedälle synttärilahjaks yks yammu.

Ties sitte vaikka innostuisin jostai HD:sta tai kunnon katulaivoista tai kyykyistä, voihan sekin aika mun elämässä vielä koittaa, sillä eihä mulla korttiakaa oo viel vuotee sellasee isompaa pyörää.

..Mistä tuliki mielee et Lionheart on pian 17 vee.  :Smiley ..vuosi.. mrrrh.. baari-ikään.. ärrrhh.. Ja sit saan sen auton.. Uuuuumamah  coolsmiley Siit tulee pirun hieno jos faija nyt suostuu sen subaru imprezan hakuhommaan.. Jollei sitä ni sit uus mersun sprintteriki kävis ku siit sais sellasen, ettei ain tarvis men kotii yöks nukkumaa. Ja käy mulle melkee mikä vaa kuha tehoo ja vääntöö löytyy tarpeeks. Ja vuosimalleissa olis syytä olla nolla alussa. Ulkonäkö ei ostopäätökseen vaikuta koska saan siit mieleiseni kummiski, ja parastaha se on ku saa ite maalaa oman autosa.

Nyt meen tekee sapuskaa ja sit taas biitsille  Cool
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7044 : 02.07.2009 18:05:24 »

Jos mua huoritellaan ja nimitellään sadallatuhannella muullakin haukkumanimellä, syytetään ihan perättömistä asioista ja mä vain yritän jakaa ruokaa niin että kaikille riittää sitä, ja sit mua lyödään ja kauha repästään kädestä, että yks hamstraaja saa vietyä viidennen täyden ruokalautasen huoneeseensa mädäntymään, niin mulle tulee ... tyhmä olo.

Tyhmä, että edes yritän selittää jotain sääntöä ihmiselle joka ei vaan tajua........................
Tyhmä, että jokainen muu ruokaansa odottava noudattaa sääntöä ja näkee miten annan yhden toimia eri tavalla koska se on aggressiivinen.

Ruokailu ohi. Sitten kaikki huutaa yhtäaikaa eriä ja samaa asiaa, kaikki on jotain vailla kolmesta eri kaapista joihin vain mulla on avaimet ja lopulta huudan että NYT turpa kiinni jos haluatte jotakin, niin kysyn jokaiselta yksitellen.... Kaikki on 10 sekuntia hiljaa kunnes sama alkaa, ja mä yritän väsyneenä vaan kuulla mitä kukakin sanoo, en enää vastaa kysymyksiin vaan teen hommat loppuun ...
Päässä soi vaan saanko banaanin saanko omenan, niin onko niitä banaaneja, saanko omenan, anna mulle omena, hei mikä toi auto on joka tuli pihaan, saanko mä banaanin ja omenan, anna tupakkaa, hei mikset sä anna tupakkaa, joko mä sain mun lääkkeet.........................

Kun suurin osa on lähtenyt huoneisiin, tulee yksi tiskaamaan mun kanssa ja laittaa ovia lukkoon ja pyytää mut ulos tupakalle.. Siinä me hihitellään yhdessä sitä härdelliä mikä hetki sitten oli ja kohta tulee kaksi muutakin ulos ja me nauretaan ihan hirveesti kaikille hassuille jutuille ja ne kysyy että tuuthan sä huomennakin töihin... Mä vastaan, että tottakai..

Lähden himaan ja kun saan oven kiinni niin en tiedä pitäskö lyyhistyä suorilta maahan ja itkeä, mutta ei, kohautan olkia ja jatkan .. ihan normaalia päivääni... Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7045 : 02.07.2009 19:21:28 »



SASHA: Varmaan huomenna näen sen tyypin  Cheesy jännittää  Shocked

Cheesy
Kerro heti, miten meni! Cheesy
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #7046 : 03.07.2009 09:21:35 »


Huomenta Tupaan!

Nyt meni Jellonan biitsisäät!  Angry

Paljon on taas tuvassa ollut touhua ja onniteltavia on melkoinen sakki, joten Onnea Kaikkille ja jokaiselle omaan elämäntilanteeseen!  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7047 : 03.07.2009 14:38:02 »

SASHA : No siinähän se... katottiin puuduttavan tylsä,2h kestävä leffa  2funny
Ei ollu tyyppi ihan mun makuun  Undecided
Huono iho,hiljainen,liian tavallinen ja jotenki semmonen mitäänsanomaton...
Kaverina menee kyllä ja omistaa hyvän huumorintajun..
Mutta mun piti keksiä tekosyy millä pääsin sieltä lähtemään heti leffan loputtua  Grin

Se kyllä varmaan olis kiinnostunu ku mesessä tulee jatkuvasti juttelemaan yms...
tää on tätä mun tuuria,jos joku joskus musta kiinnostuu niin mä en sit kiinnostu siitä  knuppel2
Mut tosiaan miksei sitä kaveri voi olla  Smiley

Olin tossa keskiviikkona vähä viihteellä ja tuli otettua vähän liikaa,törmäsin
sit siihen ulkomaalaiseen josta oon kertonut... ja lopulta heräsin aamuyöllä sen vierestä  2funny
hups  Lips Sealed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7048 : 03.07.2009 15:45:52 »

Sit ois pari vapaapäivää. Pitäs niin siivota mutta ei niin jaksa. Ei ainakaan tänään.
Ja tod näk oon koko viikonlopun poissa kotoa joten ei väliä.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7049 : 03.07.2009 17:32:49 »

Positiivistahan se on, että duunia riittää..!  :Smiley

No perkules, mä siivosin sittenkin.. Tuli imuroitua, pestyä lattiat, peilit, tasot, tiskit, pyykit ja vielä tein sisustuksellisia muutoksia.

Vielä kun suihkuun jaksais mennä.

Munkin pitäis tehdä mun hiuksille jotain, tosin hyvä kun ne saa nyt vihdoin kiinni, niin kasvakoon rauhassa vielä hetken ennen kun leikkaan niihin jonkun järkevän mallin...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: