Sivuja: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542983 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5940 : 01.03.2009 16:32:21 »

Heissun hei ja terveiset pulkkamäestä  smitten
Hitsi, kun oli kivaa ja "hieman" lapsettaa... ei voi naurattaa niin paljoa, kun laskee pulkalla puuta päin ja saa nilkat täyteen lunta  2funny Koira sai ihan hirveän hepulin ja kun yritin ottaa sen mukaan pulkkaan, sain koko naama kuolasuukon  Tongue ihan kitalakeani myöden... yökkis, mutt oli pitkästä aikaa pahimman makuinen suukko  Grin

Tuosta mainoksesta... ei näy miulla mitään tvistejä, missään nurkissa  idiot2 on kyllä sen verran kovat nuo suodattimet popup ikkunoille yms. jutuille. Kun päivitän konetta, niin joudun antaan erillisen luvan tulla tänne sivuille ylipäätänsäkin  :Smiley mutta ihan puhtaastikaan ei tämä puksuta... kone ei anna tulostaa netistä oikeastaan yhtään mitään, saati tallennella  Angry Odottelenkin yhtä kaveria, jonka pitäis hieman katsoa miksi näin...
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5941 : 02.03.2009 12:25:42 »

Sain sairaslomaa tän päivän.. kuumetta ja kurkku/pää kipee  Undecided
Kävin nieluviljelyssä... voi olla että on angiina,voi olla että ei oo..
Rastapää pyörii kokoajan mielessä ja tekis mieli laittaa sille joku viesti mutta ehkä se
olis liian ahdistelevaa/hyökkäävää/tungettelevaa  idiot2  coolsmiley
Pitäis jaksaa käydä suihkussaki jossain vaiheessa.. väsyttää tosi paljon
mutta ei viittis nukkua kuitenkaan keskellä päivää ettei mee sit yöunet.. toisaalta
kyllähän sairaana yleensä nukkuu vaikka kuin paljon. Smiley
Jellona haluais et menisin kattoo sen uutta kämppää mut en kyllä jaksa lähtee ja muutenkin
sen kalloon ei näytä uppoavan etten halua olla kuin kaveri,niin jos se ei riitä
niin ei olla sit sitäkään! knuppel2

Mites muilla maanantai lähteny käyntiin? Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5942 : 02.03.2009 12:31:26 »

Kohta pitäs mennä töihin koitteleen onko tästä kädestä mihinkään.
Oon onnellinen et viikonloppu on ohi!
Ihmiset on jotenkin super-agressiivisia tai sit mulle on vaan tullu joku raja vastaan..Käsittämätöntä toimintaa vähän joka puolella  Undecided
No, jokainen tavallaan kai sitten  angel
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5943 : 02.03.2009 13:02:42 »

Voi ei, Saturnalia! 

Onpa käsittämättömän vittumaista käytöstä mieheltäsi. Saakeli  knuppel2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5944 : 02.03.2009 13:16:16 »

Voi SATURNALIA että tollanen käytös on p*skaa!!  tickedoff  tickedoff  knuppel2
Itsekin aikoinaan jouduin kestää känniläisen puheluja keskellä yötä mut eipä niitä
kannata jäädä kuuntelemaan. Cool
Laitoin rastapäälle  Kiss viestiä ku en voinu olla laittamattakaan ja tuli hauska vastauskin  Cheesy

Hmm... jos nyt tässä ottais pienet päiväunet  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5945 : 02.03.2009 13:29:11 »

Tää ei oo mikään mainosfoorumi, mutta oisko kukaan kiinnostunut sellaisesta upeasta tummanruskean värisestä puolivetoketjullisesta hupparitakista. Koko on 36. Huppu sisäpuolelta vuorattu upealla karvalla. Se on tyylikäs ja näyttävä esim farkkujen kanssa?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5946 : 02.03.2009 15:04:57 »

Ai katos! Saturnalialla on pari säätöä. Wink Mites mää olen kanssa ymmärtänyt, että joku mies oli lääkisläinen?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5947 : 02.03.2009 17:22:17 »

Karseeta että yks tyyppi oli ottanut mun nimen selville ja lisännyt mut ystäväkseen facebookissa.. uglystupid2
Mä tiedän siitä vaan, että se on röntgenhoitaja.................
No joskus on pari sanaa vaihdettu..
Onkohan se kiinnostunut??  Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5948 : 02.03.2009 17:39:48 »

Muillakin on facebook pinnalla tänään...

Mun pitäis pakata, mistä sen voi tietää kuinka monta hellemekkoo mä tarvitsen kahdeksi viikoksi???
Tai sortseja tai toppeja tai kenkiä??? Mä tuun hulluks, eikö joku vois pakata mun puolesta...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5949 : 02.03.2009 19:00:04 »

S, sinulla oli varmaan syysi lähtöön? laiffia kaikki on vaan, mies joka heittäytyy noin dramaattiseksi.. hmm.. niin miksi lähdit? tuollaiset hylätyt rupeaa keskimäärin vaikeiksi - tai vaihtaa naista ja on itse samanlaisia, mutta uusi nainen katsoo draamaa uusin silmin  Wink   oinas aina sanoo että uudelleen lämmitetty ei toimi ja itse huomasin asian kyllä - jos rupeaisin esim  oinas kanssa jotain niin  astron mukaan jatkuisi fiilikset niin, että  kuu ta pommittaisi 9 planeetan transiitit vitosessa 1.5v.. olisikohan siinä monenlaista juttua yhtaikaa.. nytkin on jotain sellaista, kumma kun  kaksoset ja  rapu odottaa viihdykettä, sekö on jousimiehen rooli. oli  venus  merkurius  chiron vitosessa kun  oinas ja  kauris ilmestyi ja  uranus seiskassa kun  skorpioni katosi. 5-huone se kai on joka tuota hullutusta tuo koko ajan?

oinas on muuten nyt Lapissa, vähän eri suunnalla kuin Elwyn, joka ei siis ole Lapissa päinkään, ulkomaalaisille tiedoksi   Grin 
.

« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 20:35:17 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5950 : 02.03.2009 20:37:20 »

For someone half as smart, you'd be a work of art
You put yourself apart
And I can't help you until you start!!

YAY.. Mä luen johtajuus ja johtaminen hoitotyössä tenttiin... Mikä on ylihuomenna. En osaa käsittää, että tää on mun toisiks viimenen tentti koko koulussa (jos kypsyysnäytettä ei lasketa mukaan).. iiiiiiiiiiiiiiks

Huh

Noi monisteet pitkin mun olohuoneen lattiaa, yäks...

*sensuroitua jupinaa*
Anteeks anteeks anteeks, hirvee angstikohtaus..!
Teoreettista paaaaaaasssss kaa
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5951 : 03.03.2009 10:25:19 »

Huomenta tupahan  smitten
Lunta lentää vaakatasossa tääl päin ainakin, kuin muil?
Laitanpa siis takkaan valkean kuusipuist, jotta oikein räpsähtelee ja kahvetta tulemaan. Pöydältä löytyy herrku joka suuhun ja makuun.. kuin Harry Potterin Tylypahkan ruokalas  smitten

Jali on kyl vaihteeks ihan pop. Sitä kun on tullut katseltua dupattuna lasten takia... alkuperäiset äänet parempia ja varsinkin ilman teksti  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5952 : 03.03.2009 11:38:08 »

En muista olenko minä Jalia nähnyt. Mutta Päätön Ratsastaja-elokuva jossa Johnny Depp esiintyy on kyllä ihan huippu Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5953 : 03.03.2009 18:07:49 »

Musta on kummallista, että jostain numerotiedustelusta saa selvitettyä esim. jonkun sukunimen, kun tietää etunimen ja katuosotteen....... Tai tuli ihan friikki olo että joku tosiaan voi tehdä tällasia selvittelyitä....
Ja eilen se sitten illalla soitti mulle..

No mikäs siinä, mähän jorisisin puhelimessa vaikka töikseni vaikka ventovieraiden kanssa ja tulikin sitten puhuttua kaikennäkösestä, kunnes kello oli kaks yöllä ja piti lopettaa........... Grin

Töissä mua sanottiin hetkinen, mikäs se sana oli, jotain tosi hassua.. Niin, näppäräks agentiksi..
 laugh Yks asukas siis.... Tais olla harhoissaan.
Niin ja mun miespuolinen työkaveri kutsuu mua aina "*etunimi* pieni rakas lintuseni"... hahah  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5954 : 03.03.2009 18:38:45 »

nojaa, kyllä meillä ainakin on sellasia ku pyykkivuori ja tiskivuori.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: