Sivuja: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8543047 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5235 : 09.12.2008 20:15:04 »

Iltaa tupaan!  Smiley

Täällä on taas elämä teitä vienyt sitten viime visiitin.

Kengu kulta, olethan varovainen. Toiset ihmiset pystyvät vihaisina mitä merkillisimpiin tekoihin, mutta pidä pintasi äläkä provosoidu sen miehen viesteistä, älä vaan vastaa, ota talteen ja näytä poliiseille tarvittaessa. Paljon voimia taistossa ja elämässä.  angel

Lizzy on hankkinut "uudet" kengät.  Grin
Ja Elwyn on tainnut palailla juuri töistä foorumille.  Smiley

Kide Afro Ihanaa, kun päästit irti!

Onkohan Tigrixen mielialavaihtelut sitten ihan fyysistä alkuperää, joskaan ei ehkä kk-kierron "syytä"?  :Smiley  Grin

Minä otan kulmakaapista taas ilta tömpsyt.

Jellona, olethan varovainen sinäkin. Eikös se sinun jellonasi viimeksi "riehaantunut", kun ravustit?  Huh

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5236 : 09.12.2008 21:04:34 »

Ehkä mua v-tuttaa vaan se että olis tuossa tuo mies mutta kun ei sillä mitään tee.... Angry Angry
Ja ei tästä mitään tuu. Ihan turhauttavaa.

Jollekkin nousuvaakaiselle neitsyelle ei varmaan riitä mikään ja sitten se miettii vuoden, miten ilmaisisi sen diplomaattisesti......... Grin
Ja sitä varmaan kammottaa nyt jo tää mun ailahtelevaisuus....
Mun tekis mieli tentata sitä kun se ei oo koko päivään ottanut muhun yhteyttä,
että "onko sulla ollut jotain parempaa tekemistä kuin minä, häh"...

Okei, oon liian omistushaluinen, liian kärsimätön, liian epävarma itsestäni ja kuvittelen asioita ja tilanteita,
joita ei edes ole olemassa.... heeeeei viekää mut hoitoon!! Oon ehkä vaan niin rakkaudenkipeä että sekoan näin vähästä... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5237 : 09.12.2008 21:37:03 »

voi Tigruus, käsi käessä mennään...  Kiss noiden nousuvaakojen kanssa  crazy2

Grin 2funny

Jotenkin osuvaa.. Mutta kas kun  vaaka- ihmisellä ei ole muuta kuin aikaa 2funny Minä olen pahimmasta päästä..  miehen pitää olla todella pitkämielinen/ymmärtäväinen/kärsivällinen jos aikoo tutustua meikäläiseen niissä merkeissä :Smiley Se johtuu siitä että ensin pitää ottaa selvää siitä että onko tyypistä mihinkään Wink

Hahhah  Grin

Senkin ihkutukset...
No enemmän mä syytän sitä neitsyyttä kun vaakuutta! Nimittäin se on ihan saletisti niin pikkutarkka että mä en kelpaa sille koska oon niin luova persoona..............
(i don't blame him for that)  2funny
Niin ja noi neitsyet tuppaa oleen puuhakkaita ihmisiä, ne menee ja tekee koko ajan, tuskin tuolla olis edes aikaa maata mun kanssa sohvalla katsoen telkkarista "ei mitään"...

Sitä paitsi se on ihan neuroottisen epävarma ja sen kyllä huomaa.....
Siitä että se esittää ja on niin hauska ja subliikki ja vaikka mitä, mutta aika harvoin niitä aitoja hetkiä tulee.... Toissapäivänä kyllä tuli, ihan niinku se olis vähän punastunu ....  Grin Mutta sillä menee varmaan hiton kauan ennen kun se tekee mitään... Siis vois nyt herranjumala tehä jotain... uglystupid2

Okei, mä tiedän, tässä on monta liikkuvaa osaa....

Ja yks niistä on sen lapsi entisestä 8v kestäneestä suhteesta.

Se ei tosiaankaan alota mitään suhteita epätosissaan.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5238 : 09.12.2008 21:54:15 »

Ei siitä ees kuulu mitään!!!!!  Angry Viimeks yhden aikaan viime yönä....
Tää on liian pitkä väli kommunikoinnissa mulle nyt....!  knuppel2
Nimittäin kun on tällainen tilanne että kaipaisin paljon kivoja sanoja ja huomiota.... Kiss

Buhuhuu.. miksei kukaan rakasta mua!!!! *itkupotkuraivarit*

Siis mulla on oikeesti joku teini-ikä uudelleen nyt!!  idiot2 idiot2
Miksi oon näin tuli perseen alla koko ajan?? Mihin tässä on kiire?
tallennettu
Tulikukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5239 : 09.12.2008 22:04:55 »

Hassua... neitsyt nainen ilmoittautuu mutta tunnustaa olevansa laiska!  buck2

Mulla samaa ongelmaa ku tikrulla, en meinaa malttaa pysyä nahoissani uuden miehen kanssa. Jos ei päivällä kuulu mitään niin se on elämä välittömästi pilalla.  Angry

Mikähän meitä vaivaa?  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5240 : 09.12.2008 22:30:38 »

Mä raivosin mr urakoitsijalle mesessä, siks kun oon v-ttuuntunut elvikseen...
No samapa tuo kun ne on molemmat  aurinko neitsyt askendentti vaaka tyyppejä...
toisella oli kuu neitsyessä, toisella vaa-assa, en vaan muista miten päin...
Ja molemmilla myös  merkurius  neitsyt ja  venus& pluto vaaka....

mr. Urakoitsija piti vähän aikaa taukoo kirjottamisessa, niin kirjotin sitten ystävällisesti että by the way, säkin olet ihan pe*seestä... Sitten se sanoi että tässä on nyt 100 asiaa, vastasin että kohta on 99 asiaa ja kirjauduin sit sen kommentin jälkeen heti pois mesestä... Grin

äh oon liian lapsellinen nyt..... Onneks kukaan ei ota mua niin vakavasti...... Mä meen sinne kohta takasin ja pyydän anteeks.... Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5241 : 09.12.2008 22:37:01 »

Mäkin mietin että pitäiskö mun nyt oikeasti sanoo sille elvarille että nyt jotain tai ei mitään, mä en venaa.
Koska tuntuu kohtuuttomalta, että hakkaan päätäni seinään ja vaan odotan.

Parasta siinä mun yhdessä rapu exässä oli se että siinä oli oinasta ja leijonaa..
Me tavattiin sillon yks ilta ja seuraavana päivänä jo sovittiin että seurustellaan  Wink
mitäs sitä tutustumaan etukäteen.. 2funny Ja kolme onnellista vuotta! Paras suhteista...

Mulle ei sovi sellanen hissun kissun tökitään vähän kepillä jäätä ja testataan toista...
Mun mielestä kaikki voi olla ihan tosissaan olemista alusta asti, koska se tuntuu paljon varmemmalle..
Sitten ainakin selviää äkkiä tullaanko toimeen vai ei. Ja ratkaisu on tehtävissä nopeesti, eikä satuta ja riivi hermoja yhtälailla kun tietämättömyys ja jahkailu.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5242 : 09.12.2008 22:51:09 »

mussa ei oo yhtään leijonaa... Wink ja vain venus oinaassa... tekiskö nousujouskari musta tulisen..?
tai kaksonen vaan hemmetin levottoman?  Grin Grin

En tiedä, mutta ei oo heleppoo.......... 2funny

Joku leijona ois kyllä kiva ehkä..... Smiley
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5243 : 09.12.2008 22:53:38 »

Niin, leijonat on ihan kivoja..  :Smiley

Lionheart has fallen in lööööv. Hyvää yötä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5244 : 10.12.2008 10:44:32 »

Päiviä tupahan  smitten
Neela -  smitten smitten Helppoa ei ollut, mutta nyt tuntuu kevyeltä  Wink

Tigrix -nousu joukkari ja venus pässinpäässä... moro, mikä kuumakissa  Cheesy Saako susta kukaan otetta, jos siel et ite taho? Oletan (korjaa jos olen väärässä), sie olet se joka vie tai sitten ei kukaan?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5245 : 10.12.2008 15:28:11 »

Niin, enpä tiedä *Kide*... Grin Oonhan mä tässä juossut karkuun jos jonkinnäkösiä tyyppejä.. 2funny Mutta sit kun itse kiinnostun, enkä saa sitä mitä haluan, niin menee pasmat sekasin... Sad
Suistun raiteiltani ihan totaalisesti - hetkeksi...
Niin kuin eilen olin niin sekaisin että itkin ja nauroin ja oli hullu olo ja söin kokonaisen suklaakakun.  :Smiley

Mä sanoin sitten Elvikselle eilen lopulta, että lopetetaan tää yhteydenpito, kun mä tiedän, että hän haluaa olla kaveri ja mä taisin sittenkin vähän ihastua, että hajottaa vaan pään tällainen..
Kyllähän se ymmärsi ja sanoi sitten, että olen kyllä aika avoin näiden tunteitteni kanssa!!
Ehkä oli vähän hämillään....

Sitten kun saatiin se keskusteltua ja lopetettiin puhelu, niin mä vaan itkin... Keskellä yötä yksin täällä, kolmeen asti,  2funny 2funny

oli niin sellainen olo että jees, pitkästä aikaa joku sai mut innostumaan, mutta mä en sitten kelpaa........
Whoaaaaaa, voittaja.... uglystupid2 2funny
Melkein tuli säälittävä fiilis, tosin tajuan ne syyt niin hyvin, miksi tästä ei tullut mitään, ettei sen mun itsekunnioitusta pitäs laskea... Kyse nyt oli vaan luonteiden erilaisuudesta ja siitä, että toisella on se lapsi... Enkä mä tiedä olinko ihastunut Elvikseen ihan todellisista syistä, vaan herättikö se mussa vaan niin paljon toivoa, että päätin kohdistaa tunteet siihen.. Siis ne tunteet, jotka on muhinut mun sisällä niin kauan odottaen vaan jotakuta, kehen ne kohdistais......

Täältä löytys sitten intohimoisia tunteita jollekin kunnon miehelle koko loppuelämäks,
joka päivälle...  knuppel2 smitten Kiss

Noh, rauhoitutaanpa.  angel

Äiti sanoi puhelimessa mulle, että mun auraan on tullut lisää valoa ja värit on kirkastuneet,
olin kuulemma haalea ja samea jonkin aikaa sitten. Ja valoa on kuulemma tulossa lisää,
ja se mies  :Smiley on kuulemma "lähempänä kuin uskotkaan".  Smiley Wink

Noi oli siis vaan mun äidin sanoja, onhan se selvänäköinen, nähnyt paljon itselleen tapahtuvia asioita ja enneunia, mutta suhtaudun silti varauksella,,  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5246 : 10.12.2008 16:18:19 »

Joo, mutta ehkä meitä vaan valmistellaan johonkin niin hyvään ettei uskotakkaan  Wink
ja sen takia pitää vähän malttaa odottaa...!

Äidin kanssa naureskeltiin että me ollaan kyllä ehkä kaks niin samanlaista olentoa sen kanssa kun vaan olla ja voi.. Aina silmät ja sydän nauliintuu jonnekkin, tulee pakkomielle, ollaan pilvissä, unelmoidaan, tunteet roihuaa, sitten tullaan ryminällä alas, vollotetaan hetki ja terapoidutaan äidillä tai tyttärellä ja hetken päästä KAIKKI on taas hyvin.... Kunnes kohta taas tapahtuu ja entiset virheet ei hidasta vauhtia yhtään.... Vaikka pakokauhu saattaa olla pilviähipovaa, niin riskejä otetaan rakkaudessa...
Se näissä viime yrityksissä on ollut vikana, että en kai mä oikeesti oo menettänyt jalkoja altani koska oon pystynyt olemaan niin analyyttinen...

Äiti on ollu 3v rakastunut yhteen mieheen joka on varattu, ja nyt vuoden ajan se mies on ollut kanssa äidistä kiinnostunut mutta mitään ei oo tapahtunut koska se roikkuu siinä sen huonossa suhteessa.. Ja äiti vaan haaveilee ja uskoo, että he ovat vielä joskus yhdessä. Sitä hän ajattelee joka päivä. Arvatkaa vaan onko tyttärellä kestämistä niissä kausissa kun epätoivo iskee äitiin.....
uskon että heistä tulee vielä pari....

Mietin vain että onpa tuossakin sielunsopimus, kolme vuotta odotusta. Tunteellisia tekstiviestejä ja katseita ja hymyjä aina kun kohtaavat.

Tämä mies on eronnut, oli pitkään naimisissa ja nyt vain sitten seurustelee jonkun naisen kanssa. Isä ennen kuolemaansa kertoi äidille tästä miehestä, että hän on juuri eronnut ja äiti oli vaan töksäyttänyt että mitäs sä tuollaista kerrot, ettei häntä kiinnosta tuollaiset juorut. Ei isä yleensä juorunnutkaan. Mutta toi oli ihan selvä merkki.  Wink

Noh, nytpä tiedätte äitini rakkaustarinan, kerron sitten kun se saa onnellisen loppunsa, ja sinä päivänä koko foorumi kyllä täyttyy sydämistä, kun olen niin myötäelänyt tätä juttua läpi, että on se mullekin suuri asia... Äiti ansaitsee sen rakkauden...!  Smiley Smiley Smiley Smiley

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5247 : 10.12.2008 20:31:08 »

sain leijonalta tänään lahjaks tällasen http://i195.photobucket.com/albums/z125/maribeibe/PC100537.jpg

voidaanko suhde laskea vakavaks ku tällasen lahjan saa? Smiley ainakin rupes siivoaminen käymään mielessä mulla..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5248 : 10.12.2008 20:55:40 »

Joo ollaan vaan kaikki yhtä isoo pers ..  Tongue eiku perhettä..!  Kiss laugh smitten

Oon ihan in lööv with luomuviili! Nam.. No tämä oli vaan välikommentti joka ei liity mihinkään..

Googletin sanan "pylly" kuvahaulla ja repesin liitoksistani siitä ekasta kuvasta-- Hehhehee...
(en siis laita tähän linkkiä, koska tiedän ettei kaikki innostu niin paljon oksettavista karvasista miesten perseistä kuin minä)

Joo, ei mulla tainnut muuta asiaa nyt ollakaan.
:Smiley

Ja kyllä, kyllä minä kärsin jonkin sortin pahoista mielenhäiriöistä. Se on se suuri illuusio nimeltä elämä, se kaikkein kummallisin ja pinttynein harha. Mutta hyvinhän ja rattoisasti se elämä meiltä sujuu, eikö. Joo. Kun ei me oteta tätä liian vakavasti. kattellaan vaan pyllyjen kuvia, niin johan hymyilyttää.
 smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5249 : 10.12.2008 23:37:05 »

Kivahan tuo koru on marix... Mutta tuskin suhteen laatua mitataan lahjojen arvolla tai määrällä... Wink
Ihmiset kun ovat erilaisia. Toisilta saa, toisilta ei... Mutta olisin minäkin iloinen tuollaisesta!
Se yksi nousujellona kuuoinas rapu lahjoi mua ihan pilvin pimein. Kaikkia pikkujuttuja muuten vaan, usein kukkia ja synttäreinä, jouluina koruja, vaatteita ja kallista kosmetiikkaa... Whii..

Parasta oli kuitenkin tuon nousujellonan omatekemät kortit, kirjeet ja askarrelmat (hmm, kyhäelmät?).. juu, se harrasti sellaista ja se oli aika liikuttavaa, koska innostusta oli hieman enemmän kuin todellista taitoa!  Grin :Smiley
Se kirjoitti mulle syntymäpäiväks piiiiitkän kirjeen leikkaa liimaa systeemillä ja siihen oli varmaan mennyt tosi paljon aikaa. Musta se oli ehkä maailman ihanin lahja ikinä poikakaverilta.  Kiss

Joo, viime exää en voi mainita ees tässä samassa viestissä, kun se ei nähnyt vaivaa ollenkaan.

Hellurei... Mä juon täällä teetä ja kuuntelen CMX:ää ja ehkä synkistelen hieman.
Vaikka yksi syy iloon on: oon menettänyt ruokahaluni ja liikkunut aika paljon,
ja oon laihtunut 3kg!! Vielä toinen samanlainen pois niin jees...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: