Sivuja: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8548004 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5160 : 04.12.2008 22:17:28 »

Mulla on ihan friikki olo. Outoa...... Menee kylmiä väreitä....

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5161 : 04.12.2008 22:43:43 »

Musta tuntuu niin vahvasti että kaikki asiat menee just niinkuin on tarkoitettu.

Aina voi valita päästää irti... Ja vaikka mulle kuinka näytetään, että se yksi ovi on edelleenkin avoinna, en kulje sinne enää koskaan.

Nyt on ihan uusi sivu, mutta minä olen se sama ja ymmärrän sen; se mikä sisimmässä on, on ikuista ja se on tärkeää, sieltä saan kaiken, ulkoisilla muutoksilla ei ole mitään tekemistä kasvun kanssa, ne ovat vaan egon yritystä hallita.. Ihminen lohduttaa yksinäistä sydäntä fyysisin keinoin ja materiaalisin keinoin... Ne tekevät ihmisen sokeaksi ja saavat aina vain janoamaan lisää sen sijaan, että antaisivat todellista täyttymystä..

Ja kelle minä puhun?
Vai kuka puhuu minulle?  Smiley

Mä kaipaan lisää henkee elämään. Mun sielu ei ole ontto. Mun sydänkin on täynnä rakkautta.
Ja kaikessa on toivoa. Mikään ei tunnu tässä vaiheessa mahdottomalta,
koska mä oon viime päivinä katsonut maailmaa taas uudesta vinkkelistä...
 smitten

Kaipaus on kova, mutta hieman helpottaa ajatella että se on vain inhimillinen harhakuvitelma..
Minä tiedän että odotuksen päässä on aina jokin juttu, mikä täyttää odotuksen,
pitäähän ympyrän sulkeutua...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5162 : 05.12.2008 08:40:17 »

lisänä tigrulle, jotkut väittää että kaikki on parhaaksemme.. kapinoitaisko sitä väitettä vastaan vai ei??

miten muuten voisi olla kiukkuinen Jumalalle, jos tämä on sisällä. siis olisi kiukkuinen omalle sisäiselle äänelle? minulla ainakin johdattaa tiettyihin päätöksiin ens vuodelle.

jotain voisi nyt tapahtua VAIKKA planeetan kohotteluissa. onko Eteläsuomen talvi aina märkä ja pimeä nyt sitten, eli kylpylöihin Viroon tms koko ajan? vai Suomeen? vai etelään?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5163 : 05.12.2008 09:26:12 »

etsin tietoja tiiliskivistä ja löytyi..  angel

http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=62411&c=12&p=5&pm=1

mutta asiasta toiseen, haluaisin oikeastaan kirjoittaa tekniikasta ja taloudesta jonnekin, vaan onko joku jo tehnyt sen.. enemmänkin kulttuurien vaurauden, mineraalien ja syklien kannalta.. kai pitää miettiä minne ja millä tavalla, esim tiedostavat julkaisut on ihan erilaisia, tai jotenkin erilaisia, kuin tekniikkalehdet ja kaupunkijulkaisut..

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=97537385

tässä teille 2009. olkoot se menestyksekäs. päätin alkaa uuden vuoden juhlinnan NYT koska ens vuoden on PAKKO tuoda sekä lepoa, että $ menestystä että romantiikkaa.. mitäpä sitä muuta maan päällä.. matkoja.. nyt minä toistan.. eikö se ole kivaa??

http://wordpress.com/tag/2009-horoscope/
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 10:44:09 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5164 : 05.12.2008 18:33:14 »

no heh.. sanoin että etsin tietoja tiiliskivistä..

anyway, mielenkiintoista. kravulla nimittäin jupiter ja venus transitoivat 5-huonetta nyt sitten, siis minun
hallitsijani, siksipä se kai ilmestyi! meillähän on (minun vanha ap karttani) samaa kamaa huoneissa 5, 6, 8 ja 11 kummallakin aktiivi, eli sehän tuli kuvioon selittäen elämän suunnitelmista. jotenkin unohtuivat kun oli edessäni, heh.

no kaupoissa on ainakin liikevaihtoa tänä vuodenaikana, että että.. työpäivien luonne menee laidasta laitaan, ja löysinpä matkailuaihetta eräästä alani lehdestä.. hyvä.. hippaloa olisi vielä matkalta paluun jälkeen siellä ja täällä, ilmaisia kuusia.. heh..

joo katsellaan mitä  jupiter vitosessa,  neptunus chiron kutosessa, uranus kasissa teettävät kokemukseen samaa, siis suunnitelmistahan on myös hyvä puhua.. odottelen energioiden sekoittumista..  coolsmiley

kravulla luki mielialojen vaihtelusta.. saahan sitä, nuorempana..
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 18:35:05 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5165 : 05.12.2008 20:38:28 »

Muutes,  ei minusta kyllä ole mitenkään egoistista haluta vaikka ylipolvensaappaat  Shocked
Cheesy mulla on juuri sellaiset polven yli saapikkaat ja tykkään niiistä  Kiss tulee niin ihanan naisellinen olo , on toisetkin nyörisaapikkaat arkikäyttöön ja lattapohjanilkkurit kun on tiedossa pidempää kävelyä - mutta kengissä  ylipäänsä on se jokin  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5166 : 05.12.2008 20:51:06 »

Oijoi  Undecided

Täällä on vietetty pikkujouluiltaa, enkä ehtinyt hitaana härkänä mukaan naatiskelemaan. Embarrassed

Ensi kerralla sitten.  Wink Minäkin haluan vielä kiitellä mukavasta rupattelu illasta.  smitten Kävin lääkärissä sen pattini takia ja lääkäri arveli sen olevan jokin hyvänlaatuinen kasvain, polyyppi tms. Sain vielä kuitenkin lähetteen kurkku-korvalääkärille joka on ensi perjantaina. Minulta otettiin myös nielunviljely, verinäytteet joista selvitetään kaikenlaista, varalta myös kilpirauhasarvot. Lopulliset tulokset niistä tulevat myös ensi perjantaina, tänään kuitenkin soittelin jo nieluviljelytulosta ja oli kuulema mennyt jatkotutkimuksiin, eli en vielä tiedä mitä siinä on. Hemoglobiinikin oli taas alle vuoden sisään romahtanut alhaiseksi, anemian puolelle.  Eli ei ole ihme että on väsyttänyt... Undecided Pitäisi varmaan selvittää tarkemmin mistä tuo johtuu, onko jokin imeytymishäiriö tms. kun ei ole koskaan vielä selvitetty...  :Smiley No mutta nyt peukut pystyyn, että kaikki muut koetulokset ovat normaaleja/hyviä. Hyvät illan jatkot kaikille.  smitten angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5167 : 05.12.2008 21:08:05 »

Rakkauden valo  smitten Hyvä se tulee olemaankin  angel
Huomasitteko tai tuliko kaikille kalenterista kehoitus miettimään mitä hyvää eilisessä oli? Eilinen ja tämä päivä on ollut niin täynnä mieltä kaivavaa, että tuo kommentti oli upea  smitten
Tein listan;
- heräsin terveenä, paikassa jota voi rehellisesti sanoa kodikseni.
- sain hyvää ruokaa.
- olin upeiden ihmisten parissa.
- pärjäsin hienosti ja olin hyvä.
- minulla on sosiaalinen verkko joka kantaa ja on laaja.
- saan ja kuulen johdatuksen.
- pääsin omaan, puhtaaseen sänkyyn tervenä ja turvallisesti, peiteltyäni lapsukaiset terveinä ja turvaan omiin sänkyyn iltasuukon kera.

Tarvitsenko siis muuta? En  police
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5168 : 05.12.2008 21:09:08 »

Prosperity affirmations:

* There is limitless supply and it is mine;
    * I release my need for financial insecurity;
    * I am financially secure;
    * I am surrounded by loving, giving people;
    * I release my need to feel needy;
    * I have everything I want or need;
    * I release my fear of wealth and wellness;
    * I am healthy and wealthy;
    * I allow myself to prosper;
    * I trust that I will create abundance;
    * I have more than I need in every area of my life;
    * I open myself to receive the abundance of The Universe;
    * I release my need for debt;
    * I am solvent;
    * I am safe and secure;
    * I enjoy a steady flow of positive energy;
    * I am loved, accepted, acknowledged and appreciated;
    * I have the resources to develop my creative expression;
    * I am success;
    * I freely express my creativity;
    * I am living my dream;
    * I have plenty of time and money;

These affirmations were excerpted from Prosperity Is an Inside Job, which has many more affirmations and other techniques for turning scarcity into abundance.

Affirmations for Abundance & Prosperity

* I NOW accept abundance into my life, as I am a deserving, divine being and always have been!
    * I AM responsible for all of my creations, and as of NOW I choose to be loving, joyful and positive in thought, word, action and emotion.
    * I AM now ready to manifest my dreams in the form of prosperity and abundance.
    * I AM aware that everything in the Universe is energy, and that positive thoughts, words and actions are attracted to each other.
    * I AM aware that the three steps to manifesting abundance are: Conceive it, Believe it, Receive it!
    * I AM aware that the tools for a happy, prosperous and healthy life are being loving, joyful and positive in thought, word, action and emotion.
    * I AM now willing to remove all clutter from my 3rd dimensional dwelling. This activity opens up new and sacred space, which I intend to fill with love, joy and prosperity.
    * I AM attracted only to positive people, and positive people are attracted to me
    * I AM the embodiment of abundance, which always manifests in my life as perfect health, plenty of wealth and constant happiness
    * My thoughts, words and actions are positive, loving and joyful. I AM in charge at all times
    * I AM aware that self-love heals me at all levels and reconnects me with my divinity
    * I create abundance by being impeccable in my choice of positive thoughts, words, actions and emotions. I am always lovingly truthful with others and myself
    * I AM truly grateful for everything that I have NOW
    * I trust and love myself, and I know that I have the power to create a positive, joyful and abundant life
    * I AM a magnet for divine abundance in the form of money, health and happiness
    * I choose to honor and love my body, my life, this day and every day. I AM thankful for everything
    * I AM aware that there is always more than enough for everyone on this planet, and that all souls deserve to live joyful, loving, healthy and abundant lives
    * I know and accept the universal law that sharing my abundance with others draws more abundance to me.
    * I AM happy and joyful about others' abundance and good fortune, as we are all One.
    * I lovingly and joyfully share my tools for success with others. I love to help to empower others whenever the opportunity arises
    * I AM aware that my dreams and hopes can and do create my reality. I choose to create a positive and abundant life for myself NOW
    * I AM aware that poverty consciousness is an illusion, and that the Universe is ready, willing and able to make manifest all of my heart's desires
    * My NOW is continuously filled with prosperity. I think it, feel it, believe it, act on it and create it at all times
    * I NOW choose to forgive all others and myself. I go forward on my new life's path in love and joy, creating abundance and prosperity with every step I take
    * I think, I feel, I believe, I love - therefore, I can do anything
    * I BELIEVE I AM able to create a life filled with love, prosperity and good health, and I manifest this by being loving to all others and myself at all times
    * I choose to believe that I am able to create my heart's desire, without limitation
    * I NOW choose to forgive all others and myself for any negative experience I have ever had, or ever will have. All of my experiences are simply stepping stones back to love, and I am grateful for the journey
    * I AM able to make my dreams of prosperity a reality by feeling them in my multi-body system, and by believing that they can and will come true for me
    * I AM NOW creating my heart's desire by being loving and joyful. I BELIEVE in myself and in this process
    * I AM divine, of free will and I choose to accept that abundance and prosperity manifests for me in the form of excellent health, endless supply of money and loving relationships with others. So Be It, and It Is Done!
    * I love every part of me, and I am grateful for all of my lessons offered. I AM ready to move forward into a loving relationship with myself, with spirit and all others, as this is the key to divine happiness
    * I choose to believe that I am worthy of love and all good things
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5169 : 05.12.2008 21:09:55 »

Hauskaa....

En ois tätäkään osannut ennustaa. Juon kaljaa.  Cool
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5170 : 05.12.2008 21:11:57 »

Kippis!
Täällä ollaan lähtökuopissa lonkeron voimalla täys tällinki päällä ja odotellaan taxia  Cheesy
Joku joraa tänään jalat helläks  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5171 : 05.12.2008 21:21:20 »

Iltaa tupaan, täällä on joku kenkäfetistien kokous? Ah joo mukaan vaan.  Grin

Enpä muuten osannut minäkään ennustaa että juon mansikka-lime siideriä ja vieläpä tykkään siitä. Nam ja kippis!  Cheesy

Mukavia illanrientoja kaikille joilla niitä tänään on tiedossa.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5172 : 05.12.2008 21:21:56 »

Kiitos Kide.  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5173 : 05.12.2008 21:27:07 »

angel Kiss smitten Rakkaudenvalo piiiitkästä aikaa .... Cheesy ja Elektrakin näkyy käyneen Tupasella  Kiss

kengissä  ylipäänsä on se jokin  smitten

Samaa mieltä! Cheesy :Smiley Wink

Taidankin laittaa piristeeksi mun himojeni kohteen 2funny Nuo nauhat näyttävät tosi siisteiltä kun roikkuvat pitkälle alas smitten

Lisäksi selkeästi käyttökengät kun ovat matalat Wink

Grin ihan saman kuvan meinasin laittaa minäkin ... just ne nauhat  Kiss
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5174 : 05.12.2008 21:28:23 »

Kippis!
Täällä ollaan lähtökuopissa lonkeron voimalla täys tällinki päällä ja odotellaan taxia  Cheesy
Joku joraa tänään jalat helläks  smitten

Skål. Mä tanssin itseni tänään pöydän alle.  Cool Cool

Ja juon kaikki muut ihmiset kauniiks.

Party party.. I love you folks!!  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: