Sivuja: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8557030 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5145 : 03.12.2008 17:02:24 »

Pikku Lionheartin voimat loppuu..

No more pain, please.
Koko paska luettavissa blogista.
http://mymadmind-ace.blogspot.com/

Nyt tarviin aikaa. Itselleni. Mulle, vain mulle.

Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5146 : 03.12.2008 19:51:01 »

S, tarkoitin että olin kriittinen sinun ja skopun juttua kohtaan.. vaikka itseäkin voisi kiinnostaa näyttelijät, riippuu tosin näyttelijästä.. vieläkin mielessä se ravun valo aamulla, se on kumma juttu muuten. illalla se on jotenkin karhea ja koulimaton (no ei aivan maailman ryvettämä) mutta aamulla aina kuin itse valo, enkeli.

pitkä ja valoa ja nuori=fresh.

veikkaan että taas menee 1 kk ilman läheisyyttä mutta sit taas. matkalta on sillekin kerrottavaa, jos ei kerrottavat riittäneet heh.

vähän jurppii muutama muu asia, mutta kyllä jouskari aina jaloilleen putoaa, huumorilla ja ajatellen että kaikki opettaa.'
 2 työpv ja valoon. olen valmis valloittamaan k.o saaren. rapu ei ees tiennyt missä se on heh. hei nehän rakastaa vettä. tuon sille jotain veteen viittaavaa, vaikka jättisimpukan kuoren tai ravun kuoren. olisko se raaka.  Cheesy

ou jee..on se sen valo ja söpöys lumoavaa, vaikka kosketus lie vasta tulossa. kysyi paluupvn. sport ja ulkomaa kun kiehtoo.. jos nyt joku vielä.. ja se pilaantumattomuus tosiaan. en jaksaisi nyt ainakaan varakasta mutta kyynistä. jos voi menestyä ja olla sielukas ymv jne. se on eri asia. rapu ei ollut katsellut elokuvia juurikaan. mut siis ihme
.

huom meidän yhteiskartalla siis seiskassa  kuunsolmu aspect_tri venus    chiron aspect_tri mars ja että.. kumpaakin kiinnostaa toisen erilaisuus luulen ja yhtymäkohdat, ikäeronkin voi kääntää positiiviseksi. jupiter yhteiskartan ykkösessä=humour.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 20:11:46 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #5147 : 03.12.2008 20:11:30 »

Ota Lion ihmeessä aikaa itsellesi ja NAUTISKELE! Minäkin aion tehdä niin. Tänään oli yksi elämäni viimeinen päivä ja vaikka asioita ei olekaan selvitetty, niin minä pääsen eroon yhdestä vaikeasta tilanteesta. Mutta minäkin tarvitsen nyt aikaa ja ihan itselleni. Olen siis hengessä mukana vaikka sinun syysi varmaan ovat erilaiset. Antoisia itsellisiä hetkiä sinulle.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5148 : 03.12.2008 22:31:22 »

Mä kärsin tästä nälästä, kun oon syönyt vaan geisha-patukan ja palan näkkäriä, mutta kun tilillä on 50 centtiä niin sillä ei menty ostaan ruokaa ja söin jo kaiken mitä kaapeissa oli tuossa viikon aikana......

Siis ihan mahtava tää mun rahatilanne, huomenna tuleekin sitten veronpalautukset,
jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! En voi lakata hehkuttamasta sitä.. Cheesy Grin Grin
Ihan sama muuten, mutta pääasia, että pääsen huomenna ruokakauppaan koska en tosiaan oo mikään vähäsyömänen kuihduttelija!!!! Ruokaa ruokaa.. nyt tekis mieli pizzaa tai ihan mitä vaan epäterveellistä ja runsaskalorista...... Jotain.. Myisin sieluni jos saisin nyt hese-aterian tai mitä vaan...
Tai ees joulutortun kun te puhutte niistä täällä!!

Nyt on varmaan pakko soittaa jollekin että laittais heti mun tilille vaikka kympin niin maksan huomenna takasin..
En pysty elää tän mieliteon kanssa yön yli.. Tongue
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #5149 : 03.12.2008 23:24:56 »

Hei!

Tässäpä kaipaamasi rahkatorttutaikina. Margariinin sijaan laitan kuitenkin voita! Nam!

ONNENHALTIJAN JOULUTORTUT

500 g margariinia
500 g vehnäjauhoja
½ kupillista vettä
2 tölkkiä maitorahkaa
1. Sekoita margariini, jauhot ja maitorahka.
2. Sekoita joukkoon vesi niin, että saat notkean taikinan.
3. Anna taikinan levätä hetken viileässä paikassa.
4. Leivo sitten herkulliset joulutortut.
5. Nämä onnistuvat aina.
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)

Kiitos "Esmiralda"

Mitä tuo loppu tarkoittaa
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)  :Smiley

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5150 : 04.12.2008 08:45:33 »

Oijoi  Undecided

Täällä on vietetty pikkujouluiltaa, enkä ehtinyt hitaana härkänä mukaan naatiskelemaan. Embarrassed

Pitääkin olla nyt herkillään, josko ehtisin pitäisitte illatsut toisellakin kertaa ja ehtisin tulemaan mukaan ...
Ja kiitos Esimiralda, laitoin torttutaikinaohjeen talteen, jos vaikka ennättäisi leipomaan näitä! Kuulostivat niin herkullisilta.  smitten

Iloista päivänjatkoa itse kullekin säädylle - ja säädyttömillekin!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5151 : 04.12.2008 10:07:12 »

Huomenta!!

Mulla on ihan kummallisia mielitekoja... idiot2 Kuulostaako tää teidän mielestä oudolta; mä ihan janoan bensan hajua.... Ja mullan, maan... Ja havupuiden... Parasta ois joku mullassa ja moottoriöljyssä myörinyt mies joka tulee kuusimetsältä... 2funny ahaha aah.. Nuuh--  Kiss

lenkilläkin tuossa joku päivä kun lumet oli sulaneet, olin ihan haltioitunut siitä maan tuoksusta mikä tulvi nenään metsässä.. Ja entäs kun kävelin sellaisten kaadettujen puiden ohi... Pihkaaa.. Hmmm mikä ihanan metsäinen rauhoittava, maadoittava tuoksu!! Suorastaan huumaava!!

Sitten kaupasta tarttui mukaan tervakarkkeja ja salmiakkia ja vedin niitä ihan hulluna... NAM..

Ihan outoa?  idiot2 Siis kun en tosiaan oo mikään salmiakki-ihminen, yleensä tykkään makeasta, en suolaisesta...

Tämä kai jotenkin liittyy siihen, että hajuaisti on parastunut huomattavasti ja maailma on kuin ihan uusi yhden aistin osalta... Kohta pääsen tankkaamaan autoa ja haisteleen bensaa... Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5152 : 04.12.2008 10:08:52 »

Siis kiitos luojalle, että kaikki aistini toimivat!!!! Vaikkakin näkö on mitä on, mutta näen kuitenkin!
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5153 : 04.12.2008 10:29:48 »

Mitäs ajattelette tästä asiasta mitä päätin nyt kysyä??

Jos ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi vaikeuksia elämässä, tai esim sairaus/saurauksia joista on kuin ihmeenkaupalla selvinnyt, voisi saada kykyjä, esim käsilläparantaminen, selvännäkö tai jokin muu henkimaailmaan liittyvä.

Minä jotenkin uskon että voi saada.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5154 : 04.12.2008 10:53:03 »

Niin on mukava "nähdä ja kuulla" ja totta että monet jutut  Grin uglystupid2 2funny  Cry Embarrassed Tongue smiley6600 tickedoff Lips Sealed crazy2 police    ja  ihana nähdä ja kuulla sinuakin myös Ikisisko s Chandra  smitten Kiss angel

Minä haluan!  angel smitten

Ihanaa "nähdä" teitä Elämänilo ja Esmiralda! smitten smitten smitten
Niin monia juttuja on yhdessä turistu.On naurettu ja välillä itkettykin.Rakastettu,erottu,sairasteltu ja tervehdytty,muutettu,vierailtu galakseissa,mietitty mitä kukkia tai kiviä oltaisiin.
Niin paljon yhteistiä ihania muistoja ja ystävien tukea.
Miten sitä tällä lailla virtuaalisesti voikin ihmiset ystävystyä. Huh smitten
Ja vaikken itsekään usein täällä enää piipahda,niin voi kun tietäisitte miten usein teitä monia muistan!
Nyt haukkaan happea näitten kolmen ihanan tortun jälkeen. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5155 : 04.12.2008 13:22:10 »

täällä meinaa vieläkin välillä hukkua näihin mainoksiin.

mutta piti sanoa että joo.. krapu tuossa tekstaili, luulen että se tarvii tässä sen rohkaisun. vaikka sanoisin kaiken mitä itse olen oppinut meistä ja elämästä sielutasolla/ seikkailu maan päällä, se voi kokea asiat toisin. sama jätkä tosin, lähti luotani duuniin tammikuussa ja joulukuussa.. heh. katsotaan miten jatkuu.. toinenhan on ihastuttava just sitä mukaa kun antaa peliin. > oinas harrasti tota fiiliksen nostamista ja "väsymistä" ja flirttiä taas vähän pöhkösti..

jossain astrossa luki, että koeta repiä aikaa suhteelle.. sepä se.. olisikohan jossain selitys sille miksi työt muuttuvat yhä vaativammiksi, eikä ole ihan niin fun kun voisi olla? kuitenkin LOPULTA KAIKKI on vain peliä kaikkeudessa, joten miks niin vakavaa, ja bisnes .. vähän hidasta.. tässä haluaa siis viihdykettä. mutta pian. esim illalla ja vkl ja ens vko..

kai se on laitettava magia peliin, että ei niin vaativia töitä kiitos, kevyempää, no ehkä seuraava projekti..  muuten alan vaatia projektinjohtotehtäviin kuuluvaa 20% lisää. näin neuvoi NCC:n herra. olin jossain huippukoulutuksessa>Sad Cool
« Viimeksi muokattu: 04.12.2008 13:33:59 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5156 : 04.12.2008 13:49:24 »

Mitäs ajattelette tästä asiasta mitä päätin nyt kysyä??

Jos ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi vaikeuksia elämässä, tai esim sairaus/saurauksia joista on kuin ihmeenkaupalla selvinnyt, voisi saada kykyjä, esim käsilläparantaminen, selvännäkö tai jokin muu henkimaailmaan liittyvä.

Minä jotenkin uskon että voi saada.

Tuo perustuu samanistiseen käsitykseen "samaanin sairaudesta".  Smiley Varmasti niin on käynyt.

Toi käsite on todella kiinnostava.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5157 : 04.12.2008 14:59:05 »

Vitsi mikä päivä.. itkiskö vai nauraisko  idiot2 no en tee kumpaakaan vaan istun ihan ilmeettömänä.
Suklaasilmä otti niin hermoille yöllä ku en saanu nukuttua sen takia
ja sit se ei voinu vastata puhelimeen vaikka oli hereillä...
Ja aamulla soitin sille,ja kysyin että nähtäiskö tänään että olis vähä puhuttavaa..
niin se sano että
"no öö.. ei se varmaan käy ku on vähä hässäkkää tässä niin mun pitää hoitaa muutama homma"
sit kysyin että no missä oot?
"oon tässä kaverilla,katotaan tv.tä"
jaa... mitä h*lvettiä sä multa salaat taas!Onko vaikeeta kertoo niinku asiat oikeesti on???
"no okei,en salaa.. lähdin tampereelle ja oon nyt täällä..."

Tosi hienoa että niinku tekee tollasia lähtöjä eikä ilmoittele mulle mitään  tickedoff
Mutta meidän suhde on ohi pian,mun pitää vaan saada itselleni suoraan sanottuna munaa sen verran
että pystyn jättämään sen  Cry
Vihaan eroja,vihaan vihaan vihaan !!!!

Mietin kuitenki että mitä JOS se muuttuiski eikä ryyppäis tai mitä JOS teen elämäni virheen jos
jätän sen...
mutta en jaksa suhdetta jossa saa koko aika miettiä missä toinen menee ja mitä se tekee ja onko
se taas ryyppäämässä ynnä muuta  Cry

Ihana ihminen rakas Suklaasilmä  Cry  smitten  Cry Mutta itse pilaa elämänsä ja suhteensa.. ei mun auta
yrittää toista muuttaa. Tulee liian stressaavaks elämä muuten. En vaan haluais satuttaa sitä..
ja tottakai se itseäniki kirpaisee mutta ehkä on parempi vaan päästää irti ja jatkaa matkaa  Cry Cry Cry

Mutta mitään en oo vielä sille sanonu,paitsi että en jaksa enää kauaa...
Sit ku se tulee sieltä reissultaan niin pitää ottaa se puhutteluun.
On tää silti niin vaikeeta  Undecided

Mutta mulla on sen toisen  kalat tyypin kans "juttu" edistyny jo niin että mennään senkaa joku päivä
pelaa biljardia  Cheesy ja siltä oon heti tentannu etteihän se juo paljon ja ei kuulemma tykkää ryypätä
että ei oo ees ikinä käyny baarissa.. joskus ruuan kans ottaa viiniä... Sitä kiinnostaa myös samat asiat ku
mua,kysy jopa kerran että "miten meditoidaan?" ja kaikki entiset elämät sun muut jutut...
Mutta siitä en nyt jaksa hirveesti vieläkään iloita,pitää hoitaa muut asiat eka alta pois.
Jos pystyis.

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5158 : 04.12.2008 16:51:49 »

Saturnalia: Ja NIIN paljon on jäänyt sitten lukematta Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5159 : 04.12.2008 17:53:38 »

Saturnalia, onko sulla laittaa mulle kirjavaihtoehtoja noista shamaaneista? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: