Sivuja: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8567429 kertaa)
0 jäsentä ja 38 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5130 : 02.12.2008 23:52:39 »

Kristallivesi ei varmasti minun keksintö, en tiedä kenen, mutta jotain piti tehdä koska minun mielestä tuo Vantaan vesi oli energialtaan huonoa, tympeää. Ja, ja rrrrrakastan vuorikiteitä ja niillähän on puhdistava vaikutus ja vaikka mitä.  Cheesy

Ennenkaikkea! Vesi tuntuu ja maistuu taas hyvältä!

Minä menen myös nukkumaan, että jaksaa taas.

Lempeitä ja voimaannuttavia unia kaikille!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5131 : 03.12.2008 05:00:24 »

Olipas ihanaa nähdä tuttuja nimimerkkejä noin pitkään.. smitten Tämä päivä lähti hyvin käyntiin!
Aamupöppöröisenä tosin luulin avanneeni arkistosta ketjun  2funny

Miksi teitä ei ole näkynyt niin paljon enää Undecided?

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5132 : 03.12.2008 05:06:50 »

Henkimaailma lehti on saanut uuden asun ja nimen, Sielunpeili  smitten
Uusin numero on todella hyvä! Teemana on ajatuksen voima  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5133 : 03.12.2008 06:40:26 »

täällähän on kovat bileet-- minä se vaan olen  rapu  askendentti vaaka  kanssa ollut.. voi voi.. se on kuten ennenkin, ensin jotenkin ihan hassu, sitten.. tosi sielukas, sportti, kaunis, hassu, kaunis ääni, sexy... uhhuh.. enpä saanut unta klo 03 jälkeen kun se pelmahti yöksi ranskalaisen ! viinipullon kanssa.. mokoma.. sanoin, eikö älynnyt että olin huolissani..  knuppel2

puhuttiin matkoista paljon.. lähimaat ja kauemmas.. no..

ujo, hirveen ujo.. Cheesy

ja haluaa nähdä vielä ennen matkaani.. meinasin just ajatella että ottaisko sittenkin oinaan.. no oinaasta ei sanota ravulle ja vice versa. itse tarvin tosiaan lomaa ja sitähän tulee. oikein kunnolla. isäni huomasi että aika hieno hotelli. lisäksi eilen tuli synttärionnitteluja firmoilta, koruja, sukulaisilta.. kivaa.. rapu ei tiennyt.. voi ett' se on sellainen herkkis, koskahan saisi hipaista.. nukuimme erillään..

heh..  angel

kovia nuo miehet..
tosi kovia..

juominen? siis olin eilen niin huppelissa että jos joku jotain aivosoluja haluaa pitää, ei sitten joisi niin.. mutta minulle riittää 2-3 lasia viiniä.. huh..

joo.. se on niin nätti mies.. tosi joogaoppilaan näköinen vaikkei olis,.. olihan paluu..sielukumppanilla..

Saturnalia - hei - jotkut on täällä karman takia, jotkut huvin. onhan joidenkin elämä aika kovaa raatamista.. esim rapu joutuu tekee liikaa töitä mutta sanoi että nyt just ei aio opiskella lisää.. heh..

« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 11:49:13 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5134 : 03.12.2008 06:50:17 »

muuten sen paremmin EI ole mahdollista ottaa selvää onko joku sielukumppani, kaksoisliekki tms kuin kanavointi ja regressio, että..

mitä joku on. itse sain pari kanavointia sielunsopimuksesta ja itse vastasin kysymykseen "kaksoisliekki" sillä mitäpä tämä pitkä komistus olisi muuta.. siinä on tosiaan voimakas energia, tai meidän välillä, en tiedä missä.. vaikka minulla tuo polla ja muisti pelaa ehkä paremmin.. ehkä..

siis onhan näitä mutta ihan kiva että tulevat jossain aikajanassa, oinaskin on tuntunut sähköiseltä joskus ja huomenna näen taas joukkarin, samoin parissa skorpissa oli se energia.. mut tää kyllä on komeampi, seksikkäämpi ja jotain muuta.. avoin, hassu.. verrattuna esim  kauris ja tiestysti nuori ja pilaantumaton.. jotenkin..

kuunneltiin kaikki musakanavat läpi-
..
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 11:48:39 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5135 : 03.12.2008 09:30:46 »

Cocijo;

smitten angel Cheesy Grin smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5136 : 03.12.2008 11:13:10 »

joo, kattelin tossa äsken muita miehiä mut ei..

heh, luulin että ravulle ja itselleni tulis jo uudet, mutta ilmeisesti on updaten aika..

smitten smitten Smiley

Grin

pyydän anteeksi Saturnalialta ymv jos en ole viime aikoina luottanut  smitten asiaan..
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 11:22:03 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5137 : 03.12.2008 11:41:18 »

Huomenta  smitten
Täälläpä on ollut mukava ilta ja paljon ihmisiä  smitten smitten smitten smitten

Otanpa kupin kahvia ja hautaudun tunne sohvan nurkkaan tyynyjen sekaan pohtimaan missä ja miten päin pitäis mennä ihan oikeasti  idiot2 Elämä on sitten niin kummallista, kun tuo sokeus iskee juuri silloin kun pitäis nähdä kauas ja hyvin elämän vesillä. Sitten saa tehdä kaik kommervenkit, jotta löytää ratkaisut... jotka nekään eivät aina ole oikeita  Sad

Ilma on kaamia, mutta onneksi voi tänään oikeasti unohtaa sen ja pistää vaikka verhot ikkunan eteen  Cheesy Jouluvalot tuovat tunnelmaa, mutta ensin täytyis kait virittää ne ikkunoihin... sytytänpä muutaman kynttilän  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5138 : 03.12.2008 11:59:24 »

smitten Cheesy Wink

aikansa kutakin.. rapu toimii paikoin samalla alalla kuin $ projektini.. ainahan kaikessa yhtymäkohtia on..hihihi

Cool angel police
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 12:04:49 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #5139 : 03.12.2008 12:42:48 »

Hei Ystäväin

Kiitos kaikille illan kivasta "rupattelu" hetkestä,
hyvästä glögistä ja rahkatortuista.
- rahkatortun ohjetta jäin kaipaamaan -

www.Positiivarit.fi:ssa
oli ajatuksia herättävä kirjoitus.

"PANKKITILISI ON TAAS TÄYNNÄ

Kuvittele, että saat joka aamu
melkoisen summan rahaa tilillesi, vaikkapa 86 400 euroa.
Voit käyttää rahaasi mielin määrin,
mutta joka yö pankkitilisi nollataan,
ja mitään ei jää säästöön.
Mitä sinä tekisit sellaisella pankkitilillä:
yrittäisit tietysti nostaa päivän aikana
rahaa niin paljon kuin pystyt!

Meillä jokaisella on sellainen pankkitili,
ja sen nimi on AIKA.

Joka vuorokausi tilillesi on talletettu 86 400 sekuntia.
Ja joka ikinen yö tuo tili menee nollille – olit sitten
käyttänyt aikasi hyvin tai huonosti.

Jos et pysty käyttämään saamaasi aikaa – menetys
jää sinun kannettavaksesi.

Takaisin et voi mennä,
sinun on elettävä taas tämän päivän talletuksella.
Käytä saamasi pääoma mahdollisimman hyvin,
terveyteen, onnellisuuteen ja onnistumiseen.

Kello käy jo, ota päivästä kaikki irti!" 

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5140 : 03.12.2008 12:55:23 »

Ahdistaa.....

Viime öinen uni muistutti miehestä, joka vainosi minua monta vuotta.. Seurasi aina jostain kun pääsin yläasteella koulusta lähettäen viestejä "kävelit just osuuspankin ohi päälläs pitkä nahkatakki" ..."tiedän missä asut ja oon siinä ihan lähellä, jos vaikka haluaisit nähdä"..

Ei nähty pariin vuoteen, luulin että kaveri oli joutunut kuseen huumesohlaustensa kanssa tai muuta vastaavaa, mutta sitten eräänä iltana törmäsin häneen moniin vuosiin ensimmäistä kertaa baarissa ja hän raahasi mut pihalle sieltä, koska halusi jutella.. Oltiin siinä pihalla ja kohta tuttu portsari tuli kysyyn multa että onko kaikki ihan ok ja sain tilaisuuden häippästä takasin sisälle ja etsiä mun kaverit..

Pari vuotta kului ja tutustuin mister Urakoitsijaan. Vietimme sen kesän hänen pikkuserkkunsa mökillä ryypäten viikonloppuisin. Eräänä iltana tämä mun ahdistelija saapui sinne ja paljastui että hän on samaa kaveripiiriä niiden tyyppien kanssa ketä siellä mökillä oli. Aina kun jäimme kaksin, hän alkoi käyttäytyä todella limaisesti. Mister Urakoitsija sanoi mulle aina että älä välitä, se on vaan vähän pimee tyyppi.. En kertonut että tiesimme entuudestaan. Lopulta mr Urakoitsijakin sanoi sitten mulle että ootko huomannut miten toi kaveri kyylää ja seuraa sua koko ajan..

Kerran olimme sitten baarissa kolmistaan ja kävi niin, että tällä kaverilla ei muka ollut kyytiä kotiinsa ja meinasi että ainoa ratkaisu on tulla yöksi mun kotiin, minne mister Urakoitsijakin oli tulossa.. Suostuin sitten lopulta ja soitin äidille ettei ihmettele kun tuon pari kaveria meille yöksi..Mr Urakoitsija veti herneet nenään ja tiuskasi mulle että enkö tajua että se tulee tarkoituksella meille, se haluaa että me ei saada olla kaksistaan rauhassa.

Oltiin kotona ja mä en saanut unta, koska mr Urakoitsija vei kaikki tilat mun sängystä ja kuorsasi liikaa.. Hipsin alusvaatteisillani käytävälle ja keittiöön juomaan vettä.. Kun palasin, tämä tyyppi seisoi mun huoneen oven edessä eikä väistänyt, sanoi että mennään tuonne hänen huoneeseensa, koska haluaa keskustella. Mentiin sitten ja siinä kävi just niinku järkevä kuvittelis tuossa tilanteessa käyvän, mä en vaan halunnut pelätä pahinta.. Yritin rimpuilla sen otteesta ja kun välillä pääsin, yritin paeta huoneen reunoja pitkin vetäen kaikkia tavaroita hyllyiltä alas ja kun ovelle pääsy oli estetty, menin pöydän alle ja yritin sieltä potkia..
Lopulta olin niin väsynyt etten jaksanut enää taistella. Sanoin koko ajan, että nyt lopetat ja annat mun olla tai alan huutamaan ja äiti herää. Se naureskeli.. Että voi pientä, miten sä pelkäät noin... Jos sä tuut tänne hipsiin puolialasti niin kyllä mä tiedän mitä sä haluat..

Mitä voin tehdä kun huomattavasti itseäni isompi tyyppi raahaa mua pitkin lattiaa.. Ja kaikkea.. En voinut kun itkee hiljaa... Mutta ennen kuin mitään varsinaisesti edes tapahtui, mun tilaisuus vapauteen koitti ja otin jalat alleni niin helvetin nopeeta että!! Juoksin pois huoneesta äkkiä omaan huoneeseeni ja hyppäsin mr Urakoitsijan ja seinän väliin turvavyöhykkeelle...
Kaveri tuli ovelle ja sanoi mulle, että nyt teit tosi typerästi............
Sanoin sille, että menisi siivoomaan sen huoneen sen näköseksi, että siellä ei ole tapahtunut mitään.

Seuraavana päivänä sitten kun mr Urakoitsija ja tää tyyppi poistuivat meiltä samalla kyydillä, pääsin juttelemaan äidin kanssa. Se sanoi mulle, että sillä tuli tosi kummallinen tunne siitä toisesta tyypistä, että se on jotenkin pelottava... Sanoin vaan että joo, onhan se vähän kummallinen..

En ikinä kertonut äidille.

Sinä kesänä en enää nähnyt tyyppiä vaikka hengasinkin mr Urakoitsijan kanssa..

Näin aikani painajaisia siitä tyypistä, sellaisia, että joku paha henki yritti kontrolloida minua ja lopulta unessa tajusin, että se on hän.. Ja viime yönä sitten pitkästä aikaa. Hän oli kiivennyt parvekkeelleni ja pääsi sisälle ja juoksin täällä ympäriinsä häntä pakoon, lopulta "lamaannuin" enkä pystynyt enää liikkua, koska hän teki minut liikkumattomaksi ajatuksen voimalla ja alkoi nauraa inhottavaa nauruaan.. Sad

Se soittelee aina välillä eri numeroista, mutta lyön luurin korvaan aina siinä vaiheessa kun tajuan äänestä kuka se on..
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5141 : 03.12.2008 12:56:53 »

Minäkin kiitän! smitten smitten smitten

Oli niin hyvä mieli nukkumaan mennessä.Sai tulla jopa pyjaman housuissa. Grin Harvoihin kemuihin noin vapaa
 pukeutuminen on.
 Ja KIITOS ELÄMÄNILO tuosta muistutuksesta!Hyvin tärkeä olikin.Päivä tässä mallissa ja vasta heräämistä
 teen,kun meni vielä tovi,jos toinenkin facebookissa. Grin
 Nyt nostoja tekemään,ettei mene valuutta hukkaan!
 Hyvää päivänjatkoa kaikille! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5142 : 03.12.2008 13:07:43 »

Tulipa pitkä ja kamala tarina taas... Grin

En varsinaisesti enää pelkää sitä tyyppiä mutta ihmettelen vaan miten se voi vieläkin tulla uniin....
Mä luulin silloin sinä kesänä että sen on pakko olla joku ihme demoni, niin valtava outo häiriintynyt lataus siinä tyypissä oli, kun äitikin sen tunnisti .... Noh, enää en tarvitse elämääni tuollaisia ihmisiä..
Sillä on sitä paitsi ihan kummalliset silmät, onko se hajataittoa vai mitä kun näyttää, että silmät katsoo hieman eri suuntiin??  idiot2

Se muuten on  vesimies .... 2funny

Asiasta moottorisahaan.. Chandra.. Smiley Cheesy smitten Aina kiva nähdä vilaus sinusta täällä!!

Juon kahvia ja syön geishaa... En siis oikeaa vaan sitä suklaata (eh, hyvää huumoria taas..)  Wink
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 13:10:26 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5143 : 03.12.2008 13:30:31 »

tigrix -kaveri on alkanut edustaan alitajunnassasi kaikkia niitä asioita, joita pelkäät ja tulevat ulkopuolta sinua itsesi hallitsemattomassa muodossa. Varsinaisesti ei ehkä tarkoita, että juuri se kaveri on se suuriin pelko... vaan voi edustaa kaikkea mitä pelkäät  Sad Onko sinulla menossa jokin stressi kausi?
Kokemuksesi on varmasti jättänyt syvät pelon jäljet muistiin ja mikä on kaameampaa, kuin odotaminen? Vaikka et taatusti "odota"  Angry Uhkaus ja tuollainen vahingon teon yritys on jo tuomittavaa sinällään, koska toinen on jo vienyt uhriltaan itsemääräämisoikeuden. Vaikka ns.mitään ei muka ois tapahtunut   Undecided Ajatus on vahva väline...

Unessa voit yrittää voittaa tämän ja mielikuvaharjoitukset ovat vahvoja välineitä, joilla voi siedättää alitajuntaa. On totta, että ihminen joka osaa /kykenee mielessään aikaan saamaan vahvoja tunnekokemuksia ja kykenee ajattelemaan eri toimintamalleja niihin ratkaisuksi, on toimivampi itse tilanteissa joissa voi joutua vastaavaan tilanteeseen kuin missä sinä olit.
Et pelää... kirjoitit. Et varmasti ja miksi siihen tulisi tuhlata energiaa. Mutta pohdi voisiko unesi kuvastaa jotakin muuta. Symbolisesti...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5144 : 03.12.2008 15:18:37 »

En minä niin vakavasti suhtautunut niihin ihme viesteihin, mitä se silloin aikoinaan lähetteli,
mutta tuon yhen episodin jälkeen mietin vakavasti että pitäiskö asiasta ilmoittaa poliisille..
Olisin nimittäin saanut aiheutettua kaverille ongelmia myös narauttamalla sen huumeiden hallussapidosta ja lääkkeiden pimeestä myymisestä.. Tosin minulla itsellä ei ollut mitään todistusaineistoa ja olisin itse joutunut samaan sotkuun kun niin moni tuttu pyöri niissä jutuissa mukana, että en sitten viitsinyt..

Noh, kuulin jostain että se sai potkut duunista ja menetti ajokorttinsa...

En toivo pahaa hänelle, toivon vaan että ei tarvisi enää nähdä.

Luulen sen unen kyllä liittyneen enemminkin yleisesti kontrollin menettämisen pelkoon...
Koska mietin eilen, että mitä jos oikeasti törmäisin johonkin mieheen nyt joka veis jalat alta ja tuntuis täydelliseltä, niin uskaltaisinko mä vaan hypätä siihen vai vastustelisinko?? idiot2
En tiedä oonko sittenkään ollenkaan valmis, vaikka toivon kovasti jotain uutta elämään..
Kaikkei epäluulot ja itsesuojeluvaisto nousevat pinnalle niin herkästi,
joten toivottavasti saan ne kitkettyä surutta sit kun oikea osuu kohdalle....

No turha kai siitä nyt on huolehtia..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: