Voi Kide miten ihania kukkia toit tullessasi!

KEVÄT!

Juup,en stressaa enää ex;n suhteen.Aikani vihoittelin kun jouduin tuohon ulosottokierteeseen,vaan eipä se sitä käteen jäävää rahasummaa suurentanut.
Kaipa sillä on sitten omat taakkansa.Suhteellisen neutraalisti ajattelen häntä ja on ainakin antanut mulle maailman IHANIMMAN TYTTÄREN!

Ja jos kääntää asian positiiviseksi,niin eipä paljon lamat kosketa meikäläistä ja korkealta ei voi pudota.

Myös se,että kun jotain joskus itselleni hankin,niin ai että se tuntuu ihanalta ja jaksan ihastella pitkään pieniäkin esineitä.Ennen ei niille antanut mitään arvoa kuin sen hetken kun kaupasta osti.
Ja ihania ystäviä omistan,kuten tuo vanha mies,joka heti apuaan tarjosi.Joku sielunkumppani tai sieluperheen jäsen hän kyllä on,sillä telepatia välillämme toimii moitteettomasti ja huumori on sama.
Ei ole helpolla päässyt hänkään ja tietää mitä käyn läpi.
Minulle opettaa tuo

rajojen vetämistä.Sekä pe,että eilen yritti väen vängällä änkeä itseään tänne,kun ei ollut ottanut kuin muutaman oluen.
Tiedä häntä miten monta oli mennyt,mutta olen sanonut että EI YHTÄÄN ja se pitää.
Olen kuulemma nipo.

Nipo tai ei,mutta jokaisella on oikeus kyllä omassa kodissaan pitää tietyt säännöt.Arvatkaapa saiko poikani äsken kuulla hieman kovempaan sävyyn mitkä säännöt täällä on!

Katteli silmät pyöreänä jotta mitä hän nyt on tehnyt kun vasta tuli?

Ja lähti kavereitten kanssa ryyppäämään,,,
Muistutin mennessään että tänne ei sitten ole tulemista.Mutta jösses se jätkä veti energiani kuiviin.
Nyt itsehoitoon ja pienet tirsukat ja tyttärien kanssa syömään iltapäivällä.