^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4305 : 10.10.2008 20:34:21 » |
|
en oikeastaan tarvitsisi sitä tavaraa.. se tuntuisi erikoiselta, että on tapana ikäänkuin ostaa nainen.. mutta onhan tässä aikaa katsella millaisia juttuja tulee vielä Pohjolan asukkien kanssa.. slaavilaiset ei nyt..
eli tavaralla minua ei kyllä ostettaisi, ihme jos joku saisi jotenkin kiinnostumaan jossain itsessään...
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 20:35:58 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4306 : 10.10.2008 20:39:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4307 : 10.10.2008 20:40:30 » |
|
eli alkaa sillä että on ostettu nainen ja sitten maksettu nainen.. jos yksi ei maksa tarpeeksi niin toinen..
heh
ja kun ne kaikki on niin helppo karistella poiskin täälläpäin..
jännittävä tuo K Eurooppa.. ehkä se naurattaisi minua suunnattomasti mutta eri tavalla kuin viimeinen juttu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 21:01:53 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4308 : 10.10.2008 21:16:05 » |
|
nyt kun tuli taas nämä karttojen vastakkaisuudet esiin edellisen kirjoittajan kanssa, niin onkohan asialla lopulta mitään henkistä merkitystä, että toinen elää jotenkin aika erilaisella psykologialla varustettuna? jos siis ajattelee että kummallakin on menneet elämät ja sielun kehitys. niin on syntymäkartalla valittu aika erilainen elämä.
josta voisi päätellä että on eletty kenties toisen kaltaista elämää joskus, se on koettu silloin. nyt sitten muuta.
tms.
muutenhan kaikki on tosiaan aika satunnaista ja päämäärätöntä, eikä syntymäkartoilla ole merkitystä ja oppiläksyillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4309 : 11.10.2008 11:53:05 » |
|
Huomenta ja Päivää! Ihanaa, kun on vapaapäivä ja harmaa sade sää. ....saa "luvan" kanssa vetelehtiä ja nukkua monet päiväunet. Jotekin hyvällä kelillä ei malta, mutta tänään on pyjama-päivä!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4310 : 11.10.2008 12:03:45 » |
|
Joo huomentapäivää! Mulla meni duunit sivusuun ku nukuin sillon kun mulle olis soitettu töitä Olin keskellä yötä pistänyt puhelimen äänettömälle, kun yks känniääliö kerkes jo kaks kertaa keskeyttää mun unet! No, ehkä sitä keikkaa tulee vielä..... Nyt on pyykinpesua ja muuta siivoomista. Puhuin aamulla krapulaääliön kanssa joka pahoitteli kovin että oli pilannu mun yöunet ja olin missannu työt sen takia.. Voi sitä.. Mulle tarttu se krapulaolo puhelun välityksellä ja kävin oksentamassa sen puhelun jälkeen. Mä en tiä mikä mua vaivaa, mutta nää viikonloput on viime aikoina ollu aina tällasia, join tai en, niin mulle tulee jonkin asteinen kollektiivinen pahoinvointi... Pitäs varmaan jotenkin suojata itseensä enemmän..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4311 : 11.10.2008 13:32:51 » |
|
täytynee pysyä vähän aikaa palstalta pois, kun alkoi vähän kuumentua tunteet noista tulkinnoista. ehkä luulin löytäneeni jotain ap-kartoista ja sitten kun en usko niihinkään, tuli outo olo..
kai sitä vieläkin voi sanoa että joku on rapu tai kalat, mutta siihen se sitte jääkin.. astrologin pojanpoika sanoi, on niissä tulkinnoissa jotain mutta ei kyllä kaikki mene oikein..
siis tarkoitan sitä että yleensä tulkitsee maailmaa astrologisesti-
henkiset asiat, affirmaatiot jne sen sijaan voi olla ok..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4312 : 11.10.2008 15:59:14 » |
|
plääh Kaikki tapahtuu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4313 : 11.10.2008 16:11:39 » |
|
!!!!! !!! !!!!!!! ..voi apua! tulee tänne ihan pian.. Mä oon jo kaks kertaa tyrmänny sen kahvittelu-ehdotuksen ja nytkin melkein annoin sille väärän osotteen... Mä en oikeesti tykkää hirveesti kutsua ihmisiä kotiini, koska koti on niin yksityinen paikka mulle.. Kiva.. Kaikki mun erotiikantappajavaatteet on just olleet pesussa ja roikkuvat telineessä.. mm. kiiltävät neonvihreet jumppatrikkot vuodelta jytädisco..... (käytän niitä lenkkeillessä välihousuina, en mitenkään julkisesti)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4314 : 11.10.2008 17:20:54 » |
|
Hei nyt apua.. Se on täällä puolen tunnin päästä ja mulla on vähän epämääränen olo..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4315 : 11.10.2008 17:36:39 » |
|
Hei nyt apua.. Se on täällä puolen tunnin päästä ja mulla on vähän epämääränen olo.. Rauhassa! Ei se sinua heti hotki suihinsa, kuin iso paha susi.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4316 : 11.10.2008 18:23:26 » |
|
latinot on samanlaisia. Exäni tekisi mitä vain puolestani ja edelleen puhuttelee prinsessaksi, kukkaseksi teis miksi. Hän asuu siis kaukana, miksi emme jatkaneet suhdettamme. Ja hyvä pointsi tuo, että naiset ei osaa ottaa vastaan. Itsekin sitä tässä harjoittelen uudestaan - pitkän parisuhteeni jälkeen jolloin totuin vastaanottamiseen Sinkkuna on ollut pakko pärjätä itekseen, mutta nyt se tosiaan alkaa riittää. Muutan siis Itävaltaan. Ihana..! Tule tänne vain, minusta on ihanaa saada uusia ystäviä tänne!
Niin, kyllähän minäkin töissä olen, vaikka periaatteessa ei olisi taloudellisesti pakko -Vaaka huolehtii kaikista laskuistani ja muista välttämättömistä menoista, ehkä nyt ylellisyydet jäävät vähemmälle, mutta tuo Oinas-mies on täyttänyt jo sen paikan ja paljon, paljon paremmin.
Oma kk-palkkani jää pankkitilille säästöön, enkä juurikaan käytä sitä. En muista edes pin-koodia pankkikortilleni, että voisin nostaa rahaa automaatista!
Onpahan siellä sitten, jos jotain katastrofaalista sattuu tai sitten se vanhuuden turva. :
Eräs ystävättäreni tokaisi kerran "osuvasti", että; "Miksi mennä töihin tienaamaan, kun voi lähettää miehen sinne ja mennä itse shoppailemaan..?" :
Minulla ei ole kyllä mitään sitä vastaan, että mies maksaa, lahjoo ja antaa käteistä. : Rakastan rahaa ja luxusta! Mukavia ja komeita miehiä maailma on täynnänsä, -tarvitseeko sitä nyt köyhimmästä päästä valita?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4317 : 11.10.2008 19:07:21 » |
|
Heh..! Minussa kai elää jokin piheys, kun en millään raaski käyttää omia rahojani, muuta kuin jos on aivan pakko.
Enkä myöskään tee tiliä, mihin mieheni rahoja olen käyttänyt. Hän on antanut tietyn summan, jonka tietää itsekin.
Vaaka ei koskaan kysellyt, paitsi kerran, kun hän lähetti minut ostamaan itselleen jotain... : ...en kertakaikkiaan muista mitä. pukeutuminen ja kynsienlakkaaminen tai meikkaus voi olla ihan oikeesti meditatiivista, syvällisempää miltä se ennakkoluuloisen ajattelijan silmissä näyttää (ennakkoluulo: kaikki pinnallinen on vain sitä pinnallisuutta)
Se on meditatiivista! Pidän kerran viikossa kauneuspäivää ja ah! kuinka mieleni ja sieluni on paremmassa kunnossa!
Keho, mieli ja sielu ovat sympioosissa.
Ennakkoluulot ovat ne pahimmat! Miksi ei voi olla henkisesti niin (~edes sen verran) kehittynyt, jos kerran niin itsestään kuvittelee ja uskottelee, että suo itselle ja sille toiselle kehosta huolehtimisen ja kehon kauneudesta nauttimisen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4318 : 11.10.2008 19:07:42 » |
|
onpa maailma pieni! ystäväni oli Sofi Oksasen kanssa ohjelmassa.. se jonka mies ei ollut erityisen mukava..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4319 : 11.10.2008 19:09:33 » |
|
täytyy sanoa että vähemmän tunnen naisia jotka "laittavat miehen maksamaan" kaiken.. se ei ainakaan olisi itsellä toiminut viimeksi.. luulisi että mies ajattelee vähän eri tavalla.. tai se ehkä selittää sairaan mustasukkaisuuden, kun nainen alkaa olla omaisuutta, josta maksetaan/jolle maksetaan..
varsinkin kun tuo ei tunnu kovin paljon älyä vaativan naiselta, ehkä pitäisi koettaa?? (kampaajat ja manikyyrit siis esiin ja matka sinne jonnekin).
siinä mielessä MIES olisi siis hirveän tärkeä, että seksi ja elättäjä? tms? siinäkö motiivi mieheen?
?
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2008 19:34:34 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|