|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3660 : 09.09.2008 20:06:11 » |
|
No, samapa se kai miksi joku tekee niin, mutta jollain tapaa se tekee vainoharhaiseksi... Saapahan sitten hyvät rahat myydessään nää keskustelut jollekin iltapäivälehdelle, sitten kun jostain meistä tulee tosi feimöys... Tai jotain...  No joo siis en mä tarkoittanut aloittaa tätä aihetta sen takia että kuvittelisin jonkun olevan sairaalloisen kiinnostunut penkomaan juuri minun kirjoituksiani.. Tai no ehkä vähän, koska OLEN vainoharhainen...  Teidänkin kannattaa olla! Meitä väijytään koko ajan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mio
|
 |
« Vastaus #3661 : 09.09.2008 20:41:06 » |
|
Möö.. Onneksi nämäkin asiat ovat jälkikäteen luettavissa Akaasisista Aikakirjastoista jos haluaa tutkia näitä tutkailijoiden liikkeitä ja niihin liittyviä juonenkäänteitä  tai ihan mitä vaan... Sillä olemmehan hengessämme kuin avoimia kirjoja silmäiltäväksi : http://middlezonemusings.com/wp-content/uploads/2007/07/fishbowl.JPG
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #3663 : 09.09.2008 20:47:29 » |
|
Ja Sashan jutusta tuli mieleen, että kuinkahan moni pomo tosiaan on meikäläisenkin meilejä lukenut... voi helevetti. Varmaan ainakin se pomo, jonka kiusaamisen kohteeksi jouduin  BIIIIIIITCH  Niinpä. Tästä syystä en koskaan sekoita yksityisasioita ja työasioita -ainakaan siis missään todistettavassa muodossa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3665 : 09.09.2008 20:52:11 » |
|
Totta. Ei kai tässä maailmassa pysty olemaan anonyymi missään, mitenkään, ellei eristäydy neljän seinän sisälle ja lopeta kommunikointia ihan täysin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3666 : 09.09.2008 21:11:51 » |
|
Ehkäpä minulla on tapana ottaa asiat liian vakavasti ja olla liian kriittinen.... Täällä mulla vaan puuttuu se tietty kontrolli, mikä mulla on IRL... Toivottavasti kukaan ei tule pidättämään siitä "avoimesta typeryydestä".. No tällä saitilla siitä saattaisi tulla aikamoinen joukkopidätys. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #3670 : 10.09.2008 00:16:57 » |
|
Heipä hei teille taas!  Olen ollut ja jotenkin vieläkin,tuolla leirillä.Oli mahtavaa iloa ja suurta surua.  Surua toivat lähinnä lasten suru ja ikävä,kun tuli viimeinen ilta ja tiesivät että joutuvat taas eroamaan vanhemmistaan. Oli hyvin raskasta katsoa lapsen tuskaa täysin voimattomana.Ja syynä nyt kyllä vain päätös olla antamatta lapsia kotiin. Oli niin monta todistusta,ettei siihen olisi mitään estettä.Vuoden puhtaat seulat vanhemmilta ym. En siitä nyt enempää,kun työstän sitä vielä itsekin. Kuivilla olleet porukat upeita kaikki ja kyllä meillä niiiiiiiin samanlainen huumori oli.  Löytyi sieltä sitten vaihtoehtohoitajakin joukosta.  Siis kaveri päässyt sen kautta kuiville.Ollut kaksi vuotta nyt ja sain kutsun kotiinsa,jota aijon myös noudattaa.Niin mahtava tyyppi kyllä oli.  TIGRU!  Olen jo pidempään ihmetellyt tuota tulostamista,mutta en ole ottanut esiin.  Pistekirjoitus olisi sinänsä ok selitys,mutta miksi se useimmiten tapahtuu vain tämän tuvan osalta.  Luulisi sitten aihepiirin olevan laajempi? No,who knows? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
 |
« Vastaus #3671 : 10.09.2008 08:47:15 » |
|
Huomenta tupaan, kahvit on jo juotu, mutta vieläkin on ihan  olo.  Piristyin kun keksin ajatuksen "Olen loman tarpeessa" -adressista. Saisin varmasti kaikkien läheisten nimet siihen in no time  Tässäpä yksi mukava ajatus tälle päivälle... siinä ne sitten taisi ollakin...  Mutta katsotaan, jos jotain muutakin mukavaa tästä päivästä löytyisi. *lähtee katselemaan* Täällä on taas ollut niin hirmuisesti juttua, että nyt ei jaksa kommentoida. Maybe some other time...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #3672 : 10.09.2008 10:24:36 » |
|
... TIGRU!  Olen jo pidempään ihmetellyt tuota tulostamista,mutta en ole ottanut esiin.  Pistekirjoitus olisi sinänsä ok selitys,mutta miksi se useimmiten tapahtuu vain tämän tuvan osalta.  Luulisi sitten aihepiirin olevan laajempi? No,who knows?  Olen myös pari päivää huomannut moisen "tulostuksen" MUTTA muutaman kerran kurkatessani tapahtumia huomasin, että erityisesti "Aina iloinen"? on ollut ahkerassa printtauksessa, jopa monta printtaajaa kerrallaan, vieraita : Myös monia muita aiheita tulostettu, tätä kaffitupaa en ole sattunut huomaamaan - tilanne siis vaihtelee (tietty) hetkittäin: eihän sielläkään kukaan jaksa/ehdi tarkkailla 24/7  Hyvää tässänyt kaikille tupaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
 |
« Vastaus #3673 : 10.09.2008 11:39:22 » |
|
Toteamus tähän väliin että mua ihmetyttää suuresti, kun katsoo tuota "mitä keskustelualueella tapahtuu" ja sitten huomaan että joku "vieras" katselee mun profiilia tai että joku "vieras" tulostaa aihetta Tule kahvi ja teetupaan...  Missä tuollainen "mitä keskustelualueella tapahtuu"-nappula on? Minulle tuli yhtä vainoharhainen olo kuin Tigrikselle *Edit* Pienen tutkimisen jälkeen löytyi. Olipas mielenkiintoinen osio; yksi vieras tutki Ajatuksen profiilia ja toinen tulosti sivua Uusi yleinen jutteluareena
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 11:47:41 kirjoittanut julyette »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3674 : 10.09.2008 12:45:02 » |
|
Jep jep... Nyt on sitten siivottukin, jonkin verran.. KOHTA jos alkais vaikka kirjottamaan opinnäytetyötä, ihan siis oikeesti....................
Hei pliis, mikä tähän auttais? Mulla on miljoona tehtävää ja koetta rästissä, enkä millään haluis alkaa uurastaan ton opinnäytetyön kanssa ennen kun oisin saanut rästit pois alta.. Kai sitä pitää vaan tehdä asioita yhtä aikaa.. Menin jo ilmottautumaan kahteen uusintaankin, niin olis sitten luettavaa ja harjoiteltava lääkelaskuja, jotta pääsisin joskus niistä ?0%&89¤:n sis-kir-lääkelaskuista läpi...
10 laskua, tunti aikaa laskee ilman laskinta, yksi virhe niin hylätty... Oon jo unohtanut miten kaikki laimennokset ja tiputusnopeudet lasketaan, joten..... Parista lääkelaskuista oon päässyt ekalla tai tokalla yrittämällä läpi, mutta kerran kävin uusimassa 8 kertaa. Arvatkaa ottiko päähän? Tämä on nyt kolmas kerta kun uusin tätä juttua..
Pitkästä aikaa mulla on koulustressi... Viime vuonna ei tainnut olla, kun en juuri keskittynyt kouluun.. 
Mutta on syksy ja sellanen kiva, suhteellisen motivoitunut olo. Ei tunnu epätoivoselta, vaan siltä että aion saada paljon aikaiseksi ja vähän vaikka ruoskia itseäni eteen päin...
Tunnen itseni kehityskelpoiseksi..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|