Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542841 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3285 : 24.08.2008 12:26:07 »

Minusta ensisijainen syy ei vaan koskaan saa olla se, että henkisesti kehittyneempi yksilö rakastaa ja sallii toiselle sitten kaikenlaista. Muuten minkäs luulet selittävän sen että k.o henkilö on tärkeämpi tai tuntuu jossain, eikä joku muu? Oma teoriasi?

Tai jos joku murhamies "tuntuisi ihanalta", riittäisikö se että on tunnettu aiemmin tms? No ei tarvitse olla pahis, mutta mietin vaan kun monilla on noita "voimakkaita tunteita" ties kenen kanssa, itselläkin oli ennen. Olen kyllä todella hidas oppimaan, kun vika suhteesta oppi vain että futis on tärkeetä hehhe enkä vieläkään uskonut.. vaikka matseissa kävin-  2funny 2funny 2funny koska en oppinut, kyseinen läksy varmaan toistuu  2funny

vaihda miestä, vaihdat lajia.
jaahas bisnespuhelu, jotain asiaakin voi hoitaa.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24961.60

Your Chinese Horoscope - Week of August 25, 2008
It's important to reassess your plans early this week. Seek ways to cut the fat at home and work. Long-term plans, not impulsive desires, should drive your choices. Goats are extremely kind and sentimental souls. It's difficult to let go. This is true for material things and also people you love. Events midweek can help you focus on creating your own personal sense of security. Keep things simple this weekend. Don't worry about the future.

« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 13:59:43 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3286 : 24.08.2008 15:31:01 »

Grin Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!  Cheesy smitten

*ottaa joulutortun ja niiaa kiitokseksi*

Apuva... Tongue Cheesy Mä en tiiä miks oon näin ilonen!!  idiot2 smitten smitten smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3287 : 24.08.2008 15:36:25 »

http://www.youtube.com/watch?v=r6qAEEJ1dgA&feature=related

hubba hubba zoot zoot!  Grin
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3288 : 24.08.2008 16:05:58 »

Hubba hubba zoot zoot  2funny 2funny

Määkin oon ilooonen  Grin smitten enkä tiiä miks MUT EI HAITTAA!  Grin

2funny 2funny 2funny  crazy2 crazy2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3289 : 24.08.2008 18:39:06 »

Cry  smitten  Cry  smitten  Cry  smitten

Katsoin äsken DIRTY DANCE leffan ja huh,huh!  smitten
Se oli niiiin itkettävän ihanan romanttinen että!Pitäiskö soittaa äkisti  kalat mies paikalle. Tongue Kiss smitten
Oli kuulemma eilen ollut ikävä,eikä suutahtanut vaikka sanoinkin etten jaksanut enää vastata.
Sanoi että joo,parempi kun nukuttiin yksi yö kunnolla. Smiley

Niin RV.Eikös olekin ihanaa kun saa yhdessä viettää yhtä juhlaa ja erikseenkin toisenlaista juhlaa? Cheesy
Eipä tule arki niin nopeasti ja molemmat pesevät itse likaiset sukkansa ja kalsarinsa. Grin

Tuosta rakkaudesta ja henkisyydestä.Ehkäpä henkinen ihminen (jos nyt joku lasketaan toista henkisemmäksi) pystyy näkemään asian laajemmin.Ja rakkaus on antamista ilman vastapalveluksen odotusta.
Mitä tulee sitten murhaajaan,tai vastaavaan,niin oikea rakkaus iskee jos on iskeäkseen vaikka siinäkin tapauksessa.Itse näen vain sen ihmisen silloin ja tunnen mitä sydämeni sanoo.
Jos on tuomionsa kärsinyt,niin pitääkö hänen lopun ikänsä sitten olla eristyksissä?

Olen kirjoitellut vankilaan erään miehen kanssa,jonka tunsin aikoja sitten.Näin hänet tv:ssä jossakin Mirja Pyykön ohjelmassa ja otin selvää missä vankilassa hän istuu.
Kirjoitin hänen kanssaan vuosia ja silloin sieltä tuli sellaista henkistä tekstiä,jota en itse vielä ymmärtänyt.
Hän oli pikaistuksissaan tehnyt tapon.Hetken suivaantuminen ja siinä meni kaksi elämää.Hänen ja sen toisen.
Kyllä rakastuin häneen ja olisin ollut valmis mihin tahansa,mutta joko hän ei tuntenut samoin,tai pitkän tuomionsa vuoksi ei sitonut minua odottamiseen.
Rakastan häntä yhä omalla tavallani,sillä olen nähnyt hänen sydämeensä.

ESMIRALDA! smitten
Nyt on kuule tarjolla niin ytyä juomaa,ettei tarvita enää sämpylöitä,paitsi jos tekee mieli napostella jotain.
Nyt syönkin yhden joulutortun.Kiitos! Smiley
Ostin perjantaina Super Greens jauhepurkin ja siinä onkin jos vaikka mitä vitamiineja ja hivenaineita.
Käykääs googlettamassa.
Nyt soittamaan kullalle! Kiss smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3290 : 24.08.2008 18:56:59 »

Grin

Rakkaus ehtikin soittamaan ensin. smitten
Yövieraita tulossa ja lakanavalssia. Lips Sealed  2funny
Ei saa pahastua.Se on sellaista kun tanssitaan lakanat yllä.Toogabileet. Grin
Hyv yötä rakkaat tupalaiset!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3291 : 24.08.2008 19:41:48 »

Chandra ja Rakkauden Valo ovat niiiiin in lööv.. Ja kengu myös...
Ja miten se lionheart..krhm  coolsmiley Grin

Mulla ei ole varsinaista kohdetta, mutta elämä itsessään tuntuu piirtelevän sydämiä vähän joka puolelle
ja on sellainen melko hupsu olo - kollektiivista ihastusta ilmassa.....  Kiss

Jännää kun on niin VARMA olo siitä, että nyt ja tässä on kaikki hyvin.
En murehdi nyt juuri niin mistään, nautin vaan.
Puuhailen ja tykkään siitä mitä teen, tänään olen siivoillut musiikin tahdissa
ja käynyt parin tunnin kävelyllä tuolla iiiiiihanassa  smitten metsässä(ni)... smitten

Kyllä minä niin kovasti lähettelin ajatuksia puille, kiville, kukille, äiti Maalle ja elementaaleille,  smitten
että jos joku "ymmärtämätön" olisi voinut lukea mun ajatukset, oisin saanut passituksen pöpilään,
ainakin ajatustasolla.... Grin

Onneksi ihmiset eivät näe ajatuksiani!
Grin smitten

Onneksi voin olla juuri niin elämän ihanuudesta ja kiitollisuudesta pimahtanut, kuin haluan... 2funny
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Profiili WWW
« Vastaus #3292 : 24.08.2008 21:31:00 »

Chandra ja Rakkauden Valo ovat niiiiin in lööv.. Ja kengu myös...
Ja miten se lionheart..krhm  coolsmiley Grin

:Smiley Niin heh.. mitenkäs minä..  :Smiley En tiedä itekkään..  Undecided

Ihastunut olen, nyt voin sen myöntää. Vaan en jellonalle. Paitsi jos sen sille sanoisin ni must tuntuu et meijän suhde paranis entisestään, se kun ei mua irti päästäis vaikka mikä tulis.

Ja rapu sano olevansa rakastunu muhun. Piste.

MITÄ MÄ OON MENNY TEKEMÄÄN? Itkenkö vai nauran?

A P U A !
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astro-nauttija

Profiili WWW
« Vastaus #3293 : 24.08.2008 21:42:00 »

Kyllä mä tiedän miten tämäkin tuli sammutetaan, kysymys kuuluukin että haluanko mä sen sammuttaa..

Hyvästi yöunet, tervetuloa raastavat ajatukset ja väärät päätökset.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3294 : 24.08.2008 23:32:27 »

Voi miten ihanaa kun te rakkaat astrolaiset monesti "säästätte energiaani" ja kirjoitatte ja vastaatte juuri sen mitä itsekin olin ajatellut vastata.  smitten Eli tässä Gem Starille ja Ardithille tekstiä "minulta" Esmiraldan ja Chandran kirjoittamana. Vai pitäisikö sanoa telepatioituna tai kanavoituna.  Grin  Wink No joo mutta siis... Olen samaa mieltä ja yhtä näiden ajatusten kanssa. Näen asiat samoin, eli kyse ei suinkaan ole siitä, ettäkö antaisin itseäni kohdeltavan miten tahansa tms.  Huh Love and forgiveness straight from the heart.  Wink :

Voi, pettämisessä on monta ulottuvuutta, josta olemmekin paljon keskustelleet!
Anteeksiannossa vain kaksi!

coolsmiley

Tuosta rakkaudesta ja henkisyydestä. Ehkäpä henkinen ihminen (jos nyt joku lasketaan toista henkisemmäksi) pystyy näkemään asian laajemmin.Ja rakkaus on antamista ilman vastapalveluksen odotusta. Mitä tulee sitten murhaajaan,tai vastaavaan,niin oikea rakkaus iskee jos on iskeäkseen vaikka siinäkin tapauksessa.Itse näen vain sen ihmisen silloin ja tunnen mitä sydämeni sanoo.
Jos on tuomionsa kärsinyt,niin pitääkö hänen lopun ikänsä sitten olla eristyksissä?

Rakastan häntä yhä omalla tavallani,sillä olen nähnyt hänen sydämeensä.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3295 : 25.08.2008 09:05:32 »

Silti olen täsmälleen samaa mieltä kuin viimeksi, itsekin "rakastin pyyteettä" erästä joka petti, ja kyllä hän petti uudestaankin. Mehän saamme ihan vapaasti ajatella miten haluamme, myöskin RV: eihän se minua haittaa mitenkään! Itsellä vaan on vähän niinku pakosta siirtynyt sielutasolle eräiden rakastaminen, kun ovat käytännössä hieman.-. khöm. Eli ei tarvitse raivona rakastaa heitä, tukea tms.

RV, säästit myös energiaasi kun et kertonut miksi tuo mies on niin tärkeä, menneiden elämienkö takia?  Smiley

Ja murhaajat jne, noh, vähemmästäkin voi paaduttaa itsensä sellaiseksi että en kaipaisi..

vähän järkeä peliin..huh huh; ehkä minunkin piti kokea tietty draama ennen kuin nyt olen siirtymässä järkeviin, hyvin elämästä suoriutuviin tyyppeihin.. ei tarvitse aina olla karman kiemurassa. Heillä on aikaa paneutua elämän/uran ja hengen valoisampiin puoliin. Kunhan eivät VAIN suorita.. kuten se yksi tuttavuus 5v sitten.

Hän oli pikaistuksissaan tehnyt tapon.Hetken suivaantuminen ja siinä meni kaksi elämää.Hänen ja sen toisen.
Kyllä rakastuin häneen ja olisin ollut valmis mihin tahansa,mutta joko hän ei tuntenut samoin,tai pitkän tuomionsa vuoksi ei sitonut minua odottamiseen.

Your Horoscope - Week of August 25, 2008
This week you discover that if you don't prepare for your future, you could end up living a life that really doesn't make you happy. On Monday the Moon in Gemini opposes profound Pluto in Sagittarius in your sector of self and a life event comes your way that enables you to realize it's time to set goals for yourself. You have a difficult time getting an answer to an important issue from someone in authority on Wednesday. You need the information, so write down your request and send it via registered mail if need be.

Your Horoscope - Tomorrow, August 26, 2008
The changing celestial configurations are encouraging you to ponder your purpose in life. You should find many possibilities and opportunities to finding some sort of balanced course towards attaining your professional and personal goals. Don't rule out the spiritual side of things, and don't be reluctant to imagine far-fetched solutions; this is a time of great transformations...

« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 09:28:49 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3296 : 25.08.2008 09:32:41 »

Smiley

Huomenia! smitten
En nyt kommentoi tuon enempää tuota kirjoittamaani tekstiä koskien tuon tapon tehnyttä,kuin että en ole mikään tuomitsemaan ketään.Sen hoitaa Oikeuslaitos.Ja henkisyyden tärkein sana rakkauden ohella on MYÖTÄTUNTO. angel smitten
Tekoja ei tarvitse hyväksyä,mutta ei lyödä lopun iän leimaakaan kehenkään.Olisin itsekin leimoja täynnä.

Toisekseen.En kylläkään ymmärrä miten entiset elämät sitovat ketään mihinkään. Huh
Joo,tiedän kyllä montakin joiden kanssa yhteen kuuluvuus tulee jo hyvin kaukaa,mutta eivät ne sido minua sen kummemmin kuin ketä tahansa muukaan ihminen.
Eikä varsinkaan niin,että pitäisi väkisin jossain suhteessa roikkua vain entisen elämän vuoksi.
Ja meitähän kehotetaankin jo "unohtamaan" moiset,koska karma on miltei kokonaan poistunut.
Tieto on ihan ok,mutta mitä sillä tiedolla sen pidemmälle tekee?

Se ois sitten taas maanantai.Hammaslekurille kuvaukseen ja siivous (toooosi pika) ja yksi asiakas illlemmalla.
Mitä muuta tuo päivä tullessaan onkin sitten "yläkerran" väen ylläriä! Cheesy smitten

Sumpit keitin.Olkaatten hyvät! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3297 : 25.08.2008 10:48:30 »

Huomenta!

Päivä alkoi mukavasti, kun lapsuudenystävä soitti minut hereille...Puhua pälpätettiin siinä sitten sujuvasti tunti.  Grin Tulin onnelliseksi, miten muistin taas että hänkin on ystävä minulle.  smitten Olen ollut vähän sokea ystäville, siis en vain ole nähnyt ihmisiä ympärilläni, vaikka siinä he ovat! Ja kaikki vapaasta tahdostaan vielä.. 2funny

Voi elämä ette usko mitä tapahtuu ei ensi vaan sitä seuraavana viikonloppuna..
Me mennään meidän kriisi- ja poikkeusolojen ryhmän kanssa jonnekin *****N parolannummelle sotaharjoituksiin inttipoikien sekaan!  uglystupid2 2funny 2funny 2funny

Ei vais, siis tuonne panssariprikaatiin KH:n maanpuolustuspiirin järjestämälle kenttälääkintäkurssi 2.:lle...

Mua jo etukäteen naurattaa vähän pari meidän ryhmän hienoa leidiä, lähteekö ne matkaan jotkun vaaleenpunaset ja valkoset upouudet verkkarit päällä ja kynnet pitkinä, kun lapussa sanotaan että "Mukaan säänmukaiset asut, jotka saavat sotkeentua. Jokaisella oltava mukana myös puukko ja vyö" .. uglystupid2

En mä tiedä mut... Mua vähän hei jännittää.... :
  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3298 : 25.08.2008 13:42:36 »

kummallista.. sotateema tuli kovasti esiin regressiossa.. ja kaksoisliekit, joista se viimeinen taisi olla yksi.. no mutta.. pitää vähän sulatella. kai ne ajat muuttuu.. sittenkin. mutta jos kaikki olisi vain valo ja love, ei olisi seikkailua? olenko väärässä? kaikki olisi yhtä eikä kukaan voisi paeta ketään minnekään?

olisin voinut valita toisenkin planeetan..

jos se seuraava on niin Mars-henkinen kuin mitä tuli esiin, odotellaan nyt vaan tässä itseni rakkaudessa. ai että teki mieli ratsastaa enempi!

kokeilenpa joskus työnumerosta huvikseni saada kiinni rapua, että onko se niinkuin hävinnyt maankamaralta?

sotaharjoituksiin inttipoikien sekaan!     

Ei vais, siis tuonne panssariprikaatiin KH:n maanpuolustuspiirin järjestämälle kenttälääkintäkurssi 2.:lle...
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 13:45:44 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3299 : 25.08.2008 13:48:06 »

Ei sitä tiedäkään täysin, mutta jos joku muukin kanavoi samantyyppistä ja vain tuntuu että näin voi olla, miksei? Olennaista tuossa nyt oli kohdata tyyppejä sielutasolla, ei niinkään tapahtumasarjat.

Samoin käsittelin kansojen kollektiivista tajuntaa, välejä keskenään. ymv. Nämä nyt on minun omia asioita, jotka eivät kuulukaan kaikille.

Tosin sodat on aika todellisia tapahtumasarjoja täällä ja panssarivaunut.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 13:50:33 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: