|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2926 : 11.08.2008 12:36:57 » |
|
ei se sade mitään muuta haittaa kuin fillarointia ja lenkkeilyä, mut kohtahan se loppuu. toipilasta auttaman ja sitte urheilemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2928 : 11.08.2008 12:40:36 » |
|
Toiminta.
Mutta kokeiles "vaihteeks" asumista vaikka sotaa käyvässä maassa, niin a vot. Aurinko paistaa ja kaikkee kivaa taivaalta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #2929 : 11.08.2008 12:44:33 » |
|
 Kyllä ja juups!8-8-8 myös täällä yllätyksekseni toi ärtyisyyttä,melankoliaa ja halua olla yksin.  Liekö ollut sitten sitä,että voimallisemmin tuli alitajuntaan tuo vanhasta irtaantuminen,koska vanhempi tyttärenikin tuli viime viikolla sillä tavoin pinnalle,että nyt pitää siihenkin suuntaan vaieta.  Jotenkin surullista ja toisaalta riemullista,koska uuttahan se tietää.  INDIIMA!  Aika jännää että sinä pelastit hevosen ja minä synnytin varsan?  Jos tarkoitit tuota tulkintaa,niin kyllä se auvautui.En useinkaan enää jaksa kirjoittaa yöllä uniani ylös,mutta tämä tuntui niin voimakkaalta että noisin kirjoittamaan ja aamulla heti tulkitsin. Koetan sen tänne rustata,mutta ensin pitää kyllä yrittää noita päikkäreitä. Lionheartille toivotan JÄNNITTÄVIÄ koulupäiviä ja tiedä mitä ihanaa uutta siellä sinua on vastassa.  Ja KENGU!Kiitos! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #2930 : 11.08.2008 13:10:47 » |
|
Minulla tuo 888n päivän liikuttuneisuus sai jo ihan huvittaviakin piirteitä, kun se meni niin pitkälle. Esim: K-kaupan kassalla myyjä kysyy "onko teillä plus-korttia?" ja minä itku silmässä "joo'o, niisk!"  Mutta, mutta, liikuttuminen tuo sinällään paljon kiitollisuuden aiheita esiin, joita aina arjessa ei huomaa. Sillä tavalla oli oikein hyvä päivä... ja miksei itselleen ole hauska naureskellakin. Tosin se kaupan kassatyttö taisi vähän ihmetellä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #2931 : 11.08.2008 13:17:08 » |
|
Jellonansydän älä huoli, kyllä se koulu siitä lähtee käytiin. Lukio on siitä kiva myös ettei ole sidottu luokkiin, saat kurssikavereita läjäpäin.
Tikkurilan lukioonko suuntaat?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 13:18:39 kirjoittanut Neela »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #2933 : 11.08.2008 13:34:06 » |
|
Missä hitsissä on Vaskivuori?  Mitäs siitä... Nyt pelko ja ahdistus pois ja nauttimaan uusista kokemuksista. Taivaskin näyttää olevan kirkastumaan päin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #2934 : 11.08.2008 13:40:14 » |
|
Voi onneks mulla on vielä viikko lomaa  Vaikka se menee kyllä järjestellä kaikkia asioita... Käytiin mattoja pesemässä,se olikin ihmeellisen kivaa puuhaa! (vaikka ei tehnyt kurkulle kauheen hyvää) Kohtapuolin sitä varastoa siivoomaan,ei kyllä suoraan sanottuna jaksais. Tekis mieli mennä mieluummin nukkumaan.. Voi vitsi mä ootan kokoajan että  mies soittais... eikö "alkuviikosta" tarkoita viimeistään tiistaita? :  Kärsivällisyys älä jätä mua... Nojoo,vois mennä pakkailemaan pahvilaatikkoihin kaikkee mitä otan sinne kämppään, ei sinne paljon mitään kannata raahata ku se on niin pieni! Sänky,pöytä ja peili-lipasto niin se on siinä mun sisustus  Kirpparilla on ihania enkelitauluja että kunhan saan rahaa niin meen kyllä heti ostamaan niitä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #2936 : 11.08.2008 13:49:41 » |
|
vitsi oot kengu kyllä erireipas, kuuntele kroppaa sit kumminkin, ettei tule pitemmät sairastelut touhuilun päälle.  mies, voi ja hyvä ja mäkin voisin sellaisen purkkisardiinin hyväksyä  Mäkin olen haaveillut enkelikoristeista ja kuvista. Tähän mennessä ei ole vielä tullut sellaista oikeanoloista vastaan. Chandra: ehkä mein unieläimet oli sukulaisia keskenään.  Mulla oli kanssa oikein vahva uni, ja rupean sitä nyt ajan kanssa pohtimaan. Paljon on ollut vettä viime aikoina unissa, eilen tuli siltojen yli ja nyt uitiin ja pelasteltiin joesta. sade näyttää nyt hetkeksi tauonneen... aika lähteä ostamaan kunnon citylenkkarit huomioväreillä. Ah, tajusin muuten hienon asian äsken, kun olin kolme kertaa vaihtanut vaatekertani, ja koko ajan silleen, plääh miks oon tän näkönen, miks en voi olla tosta pienempi ja tosta sileempi ja tosta pidempi... En ihan tasan varmaan olisi yhtään tyytyväisempi itseeni, vaikka olisin Cameron Diaz. Jos mun ajatukset on tällasia, enhän mä voi olla tyytyväinen itseeni, eli muutan ajatukseni! *menee tekemään aivojen sähköratojen muuntolaitetta ja on taas vähän boheemitiedemies* 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #2937 : 11.08.2008 14:10:10 » |
|
Vaskis on vaan mestan nimi  Sijaitsee Martsari-Myyrmäki.. jossain siellä  Okei, Länsi-Vantaata kuitenkin, se onkin minulle tuntemattomampaa seutua, Itä-Vantaa tutumpi kun siellä taannoin asuin melkein 20v. Vantaahan on siitä outo kaupunki, ettei sillä oikein ole keskustaa, ei etelää eikä pohjoista. Vahvasti itä ja länsi, joiden välillä ei edes julkinen liikenne tahdo kulkea. Kyllä huomaa sen olevan entinen maalaiskunta eikä luonnollisesti kehittynyt kaupunki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2939 : 11.08.2008 15:27:39 » |
|
en selvästikään ole "henkinen ihminen" kun 888 ei tehnyt mitään muuta kuin että olin iloinen kun mennyt on mennyttä ja olympialaiset vaan tekee urheilulliseksi. 
no onpas täällä haaveria, samasta sairaalasta missä eräs leikattiin, lähti lekuri olympialaisiinkin.
mutta kerran vielä Kaylee olit tosiaan oikeassa ravuista; alussa ollaan niin herkkää mutta tarpeen tullen voidaan käyttäytyä kylmästi. ei niin ettei kuka tahansa voisi, mutta se tuli tosiaan yllärinä silloin ja on pakottanut katsomaan mistä oikein pitää. ihmiset tosiaan tekee sellaisia temppuja joita en heille tekisi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 15:53:29 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|