Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605341 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2655 : 29.07.2008 11:50:15 »

jokaisella on huonot päivänsä....


mutta se "nalkuttava akka" on ihan puhdas myytti...


nimittäin todellakin....MIES osaa nalkuttaa ihan siinä missä nainenkin.

 :Smiley

Juu, ainakin täällä päin maailmaa, missä miehet puhuvat ja pussaavat,
niin kyllä välillä... tickedoff knuppel2 ottaa aivoon se toinen puoli kolikosta,
kun mies puhuu niistä tuntemuksistaan ja aika usein myös niistä, mitä mielikuvituksensa on luonut.. buck2

...mutta parempi nalkuttava mies kuin täysi tuppisuu, joka ei kerro mitään
ja jättää ikävästi kaiken arvailujen ja kaivelujen varaan, jolloin inhimillinen erehtyminen tulkinnassa
vetää vain entistä syvempiin muta-ojiin. Kiss

No...  :Smiley eilen illalla ehdotin, että mitäs jos unohdettaisiin se illallinen
ja korjattaisiin kattoterassin aita yhdessä, kun tarvitse apua siihen  :Smiley Tongue
(kun mieheni on huonolla tuulella, niin sitä pitää huijata kuin pikku lasta tekemään jotain,
jolla se unohtaa kiukuttelun) :Smiley Tongue ja toin lasilliset kuohuvaa ja laitoin kivaa musiikkia taustalle,
kun korjasimme aitaa ja.. :Smiley
..tulihan se alkuperäinen syy huonoon tuuleen sieltä, kuin myöskin pahoittelut kiukuttelusta. Smiley

Loppu-ilta olikin ihanan romanttinen, tanssimme lähekkäin kattoterassilla aidan korjuun jälkeen
kuutamossa ja Stephansdomin tornista kantautuvassa valossa. smitten

Mieheni oli eilen tulossa flunssaan ja tänä aamuna herääminen oli vaikeaa hänelle. Sad
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2656 : 29.07.2008 14:33:47 »

onko teillä kellään muulla kokemusta tällasesta puhkeavasta viisurista, joka on tulehtunu? aattelin vaan et millonkahan tuo kipu loppuis tai et noi antibiootit sais sen tulehuksen sieltä taltutettua.. vai et eikö se kipu lopu ennen ku se hammas on sieltä poistettu vai?

onkohan mulla joku muu tauti tässä vielä samaan aikaan ku kauhee väsy ja sairas olo ja vielä jopa huonokin olo.. sain huomisen saikkua et voi nyt rauhassa sit koittaa lepäillä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2657 : 29.07.2008 15:33:14 »

Kas, joku hermostui kun tulkitsin asioita sekä astrologisesti että henkiseltä kantilta, ei voi auttaa.. mutta sellaista se on. Tuli mieleen tuosta just se, miten henkisistä asioista voi tulla ristiriita, ihan siitäkin jos joku on ateistinen ja haluaa porskuttaa, ja toisella on joku moraali ja tiedostus olemassa. En tarkoita tuota kirjoittajaa. Mutta tämä on nähty.. pohjimmiltaan sielu voisi tietää mikä on oikein ja miten asioista edetään, mutta voihan sitä lyödä päätä seinäänkin. Joo..

eli kun puhuttiin tuolla seksi ja henkisyysosastossa, niin seksinhän esim miehet yleensä ymmärtää, mutta puhu nyt mitään henkisyysasioista (sielu, kehitys, inkarnaatio, tantra, karma tms).. too much. Mies voi sanoa meditaatio ja seuraavassa lauseessa "en ymmärrä mitä hyötyä siitä on".. no puhuin noin tai ei, katson ihmisiä sieluina. Se on selvää.

marix onnea, alan itse mennä jo parempaan suuntaan huomattavasti, shoppailukin maistui. Kohta kuntoilee.. ekaksi iltatilaisuudesta meininkiä. Jotenkin Skandimaiden pikkukaupungit mielessä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 15:44:46 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2658 : 29.07.2008 17:01:55 »

Mulla on kokemusta aivan tarpeeksi.. kipu loppuu kun tulehdus häipyy ja sitten poistetaan visuri kun tilanne on rauhoittunut. Purskutteletko Corsodyllillä antibioottien lisäksi? Osta sitä apteekista jos sulla ei ole, se toimii nopeammin kuin antibiootit.

oi kiitos!! ei mulla mitään tommosta ainetta oo tietenkään! ei vissiin sit ihme, että taas aivan saatanallinen kipu ku heräilin päikkäreiltä.. eli antibioottien tehoamista saa oottaa varmaan vielä huomiseen asti? ei ne oo tähän mennessä vieny ku vasta turvotusta poskesta pois. ja ku ei mua ny kiinnosta mitään särkylääkettä syyä 24/7. en mä oo sellanen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2659 : 29.07.2008 17:21:12 »

Jumankauta mikä hedari.. Sattuu sattuu sattuu sattuu.. Buranaa vetäny jo kasisatasen verran eikä auta. Pimennysverhot ikkunassa ettei tulis valoa kun ei silmät kestä.. Ja on kuuuuuuuma.
  Pokerikaan ei enää suju. Kirjottaminen on vaikeeta. Bensa on loppu ja uuteen tankilliseen ei oo varaa. Jellona on tyhmä. Kaikki muut on jossain. Tupakat on loppu ja shellillä on se idiootti myyjä, joka ei koskaan myy mulle. Vaikeeta tää eläminen.

Tänään taitaa olla huono päivä.

Noh, jospa taas nukkuis vähän ni olo paranis.. buck2

Ja juu, kannattaa hommata sitä litkua, auttaa kyllä. Mun piti purskutella sitä kun meni toi alarivi vähän vinoon crossiradalla.. Hitto että on muuten pelottavaa kun suusta tulee verta.. Tuli vaan mieleen.

Nyt nukkumaan ennenko kupsahdan tähän.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2660 : 29.07.2008 17:46:29 »

no sehän on sit ihan hyvä tulevaisuutta ajatellen, koska tuo mun viisuri täytyy leikata tai murskata pois sieltä Tongue tänään en kyl enää jaksa apteekkiin enkä pääsiskään ees autolla ku leijona on töissä. pitää sit huomenna varmaan saikkupäivää siihen kuluttaa. jos ny tarvii sit enää, kyl sinne kaupungille myöhemminki kerkeää.

nyt ku on ollu täs hetken aikaa heräämisen jälkeen niin ei oo enää niin mahotonta kipua onneks. et kyl mä kestän ehkä ilman buranaa! oon vaan vähä avuton et mitähän nyt tekis Cheesy ku en mä malta maata, mut sit mä en kyl jaksa tehäkkään mitään suurta ja urhoollista. nää on taas näitä vaakamietteitä.

hyi, aika kammottava ajatus nuo kuolleet bakteerit suussa!! mut se hammaslääkärimies sano, että ei oo niin paha tilanne ku ei kuitenkaan tuu mitään mönjää tuolta.

kuinkahan isot saikut mä tarvin sen poisto-operaation jälkeen ku kerran pelkkä tulehuskin teki mut täysin kyvyttömäks jaksaa mitään..? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #2661 : 29.07.2008 18:26:43 »

Heh, nää on aina mukaansatempaavia aiheita nää hammaslääkärijutut! Opiskelukavereittenki kanssa oli ihan ehkä yleisin puheenaihe aina tilaisuuden tullen. Smiley
 
Multa poloiselta on 3 viisuria operoitu pois -oli tosin sen verran näkyvillä ettei tarvinnu leikata. Enempi sattu se tulehtuminen (niin melkeen pakosti käy ku ienten alle joutuu ruokaa) ku ite poisto-operaatio. Sairaslomaa en siinä saanu yhtään mut en tiiä käytännöstä, jos leikataan. Tuskin siitä montaa päivää saa -ehkä vaan sanotaan että älähän juokse tai käy saunassa.. Mä viivytin viimeseen asti hampilääkäriin menoa mutta kun olo kävi sietämättömäks, uskalsin varata ajan. Ja parempi niin. Lopulta parempi oli heti vaan ottaa pois ku alko vihotella, muuten ois pidemmän päälle tullu kalliiks napsia joka päivä pari särkylääkettä. Se särky kun ei kuitenkaan lopullisesti lähde pois vaan palaa aina jonkun ajan kuluttua.

Rohkeutta siis sulle, marix, tulevaa ajatellen! Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2662 : 29.07.2008 19:05:04 »

oon kans samaa mieltä et heti vaan pois ku vaan saa ajan ja pystyy!! ilmeisesti ei viiti leikata jos on tällanen tulehus? et siks pisti antibiootit yms..? mieluummin kestän sen leikkauksen ku kattelen tällasta kipua päivästä toiseen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2663 : 29.07.2008 19:43:48 »

tekis mieli pistää miehelle viesti et tuo sairaalle pitsaa tai sit lähteä käymään kaupassa ja ostaa juustosämpylöitä ja kinkkua ja gefilusta ja ehkä jotain mässyherkkua Cheesy (oonkohan parantumassa kenties? Cheesy)

..ton pitsan suhteen elättelen toiveita, että mies osais lukea ajatuksia edelleen. mut jos mun halu on kova, niin en jätä kyllä sen varaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2664 : 29.07.2008 20:19:28 »

  Smiley

Niin Elwyn,ja sen terveyden tärkeyden pitää niin itsestään selvänä,että huomaa sen tärkeyden vasta kun joku kipu on päällä. idiot2
Näin se menee täälläkin,vaikka muille siitä luennoin kun vaivoinensa käyvät. Grin

Nyt on ollut kaksi niin kuohuvaista päivää,jotta ei jaksa edes kirjoittaa kaikista tapahtumista. buck2
Naati olo.Kala-mies kävi jo päivällä antamassa voimahaleja ja on pian tulossa. smitten
Kyllä se taitaa mun mies olla.Sen sylissä on niin hyvä olla että en jaksanu sanoa kuin HEAVEN ja vaan kuuntelin sitä rauhaa.
Nyt kun on kaikki omistamishalut ja valtariidat poissa,niin jää jäljelle vain tämä olla vain ja antaa toisen olla oma itsensä.
Saapi kulkea olusilla niin kauan kuin se häntä kiinnostaa.Itselläni on kyllä puuhailtavaa yllin ja kyllin.
Ja kaksi kotia,mutta naurettiin että tämä onkin avoliitto,eli tilaa välissä niin kuin avoautossa. Cheesy

Poika hilpasi eilen katkolta ja oli tässä kahdesti ja juuri ja juuri sain pidettyä suuni kiinni ja työnnettyä hänet ulos räyhäämästä.
Äsken lähti hänen kaverinsa,joka myös hieman maistissa ja halusi purata murheitaan.
Juotiin kahvit partsilla ja ei ollut niin humalassa,etteikö olisi ymmärtänyt mitä puhuttiin.
Lutusia ovat nuo,jotka yhä vielä tulevat huoliaan purkamaan ja jotka olen ala-asteelta asti tuntenut.  smitten
Mutta nyt on oma vuoro heittäytyä hellittäväksi ja paijata sellaista,joka ei tarvitse muuta kuin lähellä oloa.
Mukavaa,rentouttavaa ja kivutonta illan jatkoa teille. angel smitten
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #2665 : 29.07.2008 21:01:35 »

Huoh, mä taas kaipaisin just niitä kaveripoikia itelleni, mutta musta ollaan aina leipomassa "pikkuvaimoa" joka pojalle Grin Nauratti kun yks mesetuttu laitto la yöllä viestiä, että se tekee musta sen vaimon, joopa joo...Tahtoisi jatkuvasti nähdä...Hmm, oon nyt menossa sinne FB:lle yökylään, otti puheeksi perhana tämän meidän "jutun" vkloppuna, kuulemma tykkää minusta ihan oikeasti yms, möksähdin vähän, koska en halua määritellä sanoin tätä meidän pientä säätöämme ja olen sanonut etten halua mitään vakavaa varsinkaan kyseisen auervaaran kanssa  aurinko vaaka, osaa kyllä olla ehkä liiankin huomaavainen Wink...Sanat ovat yllättävän rajoittavia ja rajaavia Huh Emmekö voisi vain nautiskella tästä ajasta eikä tehdä siitä niin perhanan vaikeaa...Jännä nyt sinkkuna oon törmännyt uudestaan kaikkiin vanhoihin tuttuihin, kohta luokkakokouskin, odotan innolla  smitten!

PS:olen mököttämisen mestari  kuu harka, ystäväni eivät voi sietää näitä "mökötysjääkausiani" ja lopulta ottavat itse yhteyttä, jos ollut riitaa Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2666 : 29.07.2008 21:36:15 »

Voi ihanaa!  2funny smitten smitten

Töissä yksi ihana höperö mummo pussasi kaksi kertaa kättäni ja kaappasi minut syliinsä niin että melkein horjahdin koko painollani hänen päälleen sänkyyn.. Sitten hän laittoi posken vasten poskeani ja sanoi "sä oot ihana" ...  smitten smitten

Olin koko lopputyövuoron ajan ihan  smitten smitten tuo työ on niin palkitsevaa kun välillä tulee tuollaistakin niiden raapimisten ja nyrkkien välissä.. Smiley

Olen ihan rakastunut noihin vanhuksiin ja nyt on vähän ehkä haikea olo
kun huomenna on viimeinen sovittu työvuoro tuonne..
No luulempa että saan sieltä keikkaa kyllä.  Smiley

Ei mun huomenna olis kyllä pitänyt mennä töihin,
mutta tänään yks iltavuorolainen
sai puhelun mieheltään että heidän lapsensa on sairastunut.. Lupauduin sitten tilalle..

Mulla ei ole viisaudenhampaista ollut mitään ongelmaa.. Vielä..
Toivottavasti ei tulekaan.. Ehken ole niin viisas.. 2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2667 : 29.07.2008 21:43:24 »

kaylee: voi kun oli IHANA mummo! smitten angel
Oltiin tänään ekaa kertaa Hourunkans pentukoulussa... huhhuh.
Mutta nyt väsyttää niin paljon että ei jaksa edes kirjoittaa päivän tapahtumista,
vaan että HYVÄÄ YÖTÄ kaikille! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2668 : 29.07.2008 22:00:59 »

Hyvyöt kenguli... Cheesy

Mä olen erittäin iloinen siitä että olen tämän kesän aikana tutustunut niin moneen ihanaan työkaveriin..
Tänäänkin iltavuorossa oli NIIN hauskaa (väliin jopa liian hauskaa  2funny) yhden  harka-tytön kanssa..
Me repeiltiin ihan joka asialle, mutta kaikista hauskin oli ehkä se kun kokeilin yhen papan housuntakamusta että miten ihmeessä se on tuon näköinen ja laitoin käden sinne ja vedin sieltä ruokalusikan... Grin

Toinen hyvä, yksi mummo joka makaa sängyssä eikä puhu juuri koskaan mitään, lähinnä yksittäisiä sanoja,
kun olin syöttänyt, sanoin hänelle "no nyt voit sitten käydä ruokalevolle" niin tää vastasi "ei ne kyllä tee hyvää ne ruokalevot" kysyin miksi "no kun lihoo kamalasti".. 2funny Se ei oikeesti koskaan ole mun kuullen puhunut noin selkeitä lauseita..

Kolmas juttu mikä nauratti oli kun yksi kalju pappa hiiltyi kun en muistanut kammata sen hiuksia.. Grin
TOTTAKAI minä kampasin "ne" sitten muistuttamisen jälkeen.. :Smiley

Tuo paikka on sellainen pöpilä, että siellä saa kyllä mahansa kipeeksi nauramisesta jos on vähääkään yliväsynyt... Grin smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2669 : 29.07.2008 22:21:28 »

Hyvä iltatilaisuus.. oikeita valintoja varmaan olen tehnyt (juttelin naisen kanssa jolla uskomattomat tulot ja bisneksiä JUST Baltian maissa miehen kanssa).. mut on se elämä kummaa miten töitä ja rahaa pursuaisi ja miehet sitten.. mutta tosiaan.. sellainen terveen halukas mies seuraavaksi, ei jaksa noita pihtareita enää. No sitähän se kevät oli, miten jaksoin tuntea sen.

Gonatt.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: