Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604637 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2385 : 18.07.2008 20:03:54 »

Toistaiseksi täällä kuten eräs mutta sielussa ihan missä vaan.. jännittävä päivä kaiken kaikkiaan laidasta laitaan, halusin todella ymmärtää syitä ja seurauksia ja alan päästä perille. Lisää elokuussa..  angel

Onpas ravun uusi osoite hieman rankalla alueella tosiaan (menin ohi).. on sen täytynyt olla sielunsopimus, että tavattiin - hän sai aika paljon, itse sain jotain, ainakin tutustua toisenlaiseen elämäntapaan, kulttuuriin. Jotain ihan muuta on luvassa ja nythän voin kutsua sitä kehiin. Rajoitukset, puutteet saavat riittää (lopullisesti). En vielä tiedä ihan millaista on luvassa, mutta kuvittelen ja luon sen. Tänään onkin sellainen päivä että seikkailen kaikissa sfääreissä missä nyt haluankin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2386 : 18.07.2008 20:08:30 »

Tässä ihanalle AAVIISUISELLE kuvia  smitten smitten smitten
Tulit vaan mieleen näitä katsellessa :

http://artfiles.art.com/images/-/Joyce-Birkenstock/Sweet-Serenity-Print-C10376167.jpeg  smitten

http://artfiles.art.com/images/-/Dona-Gelsinger/Gentle-Guardian-Print-C10279785.jpeg

http://artfiles.art.com/images/-/Joyce-Birkenstock/Baby-Angel-IV-Print-C10279434.jpeg


tää seuraava on KAIKILLE :
http://artfiles.art.com/images/-/Catherine-Andrews/The-Blessings-Print-C12153838.jpeg
enkelin parantavaa voimaa. Kiss
ihania nää kuvat... menee aika näitä katsellessa...
ja saan viivästettyä huoneen siivousta jälleen  Grin

WE ARE NEVER SO LOST THAT ANGELS CAN'T FIND US!  angel


ihania kuvia, varsinkin ensimmäinen kosketti jotenkin henk.koht.  smitten
Aaviisuinen tosiaan ilahduttaa aina hienoilla kuvilla  smitten Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #2387 : 18.07.2008 21:05:17 »

miltä teistä tuntuu olla kännissä?
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2388 : 18.07.2008 22:31:00 »

Niin ne Suomen sääolot taitaa vaihdella -kungururotta  Smiley
Tohkeissani sorruin ajatukseen, että KAIKKI pääsee nauttimaan samasta maisemasta taivaalla kuin minä  Cheesy
Onko nyt parempi tuoksu?
Helmi - oletko sinä kännissä vai tahtoisitko olla? Täällä tuvassa on virtuaali juomat ja A-oikeudet. Monasti ollu ahkerassa käytössä  Wink
Mutta vastaan, etten pidä känni olosta  buck2 Silloin homma on poissa hanskasta ja se tietää kohdallani kamalaa jälkeä ja vielä kamalampaa oloa. Hiprakkaa harrastan "sivistyneesti" muutaman lasin voimalla  smitten Usein ihmisten ilmoilla ollessa, olen se joka ajaa autoa... koska en pidä siitä, kuinka asiat vaan menee kännissä känniläisten kanssa  buck2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2389 : 18.07.2008 22:46:01 »

  Smiley

JUUPS LIONHEART,,,Noita luonnon kukkia kaipailin.Kävelen kyllä tuossa ihailemassa ihmisten pihoja,jotka vielä täydessä loistossaan.Upean näköisiä! smitten

Ja kukas sitä kuuta taas ihailikaan? Huh
Täällä näkyi sama ilmiö ja aikast upea oli.
Ja tunnustan Kengu,että myös minä kurkkasin nuo Viisuisenkin kuvat.Ihana se lapsienkeli.
Kännissä? Huh

Juu,en tykkää.Samoista syistä kuin Jaspiskin.
Eilen oli myös niin upea auringonlasku,että näytti kuin taivas olisi ollut tulessa.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2390 : 19.07.2008 09:55:01 »

Huomenta. angel
Vihdoin yö on takana päin... itkin monta tuntia yöllä,enkä edes tiedä varsinaista syytä  idiot2
Ahdisti vaan koko elämä. Cry Sitten aloin nostamaan korteista neuvoja.
Nyt on kuitenkin taas parempi olo,suihkussa käyty ja kohta pitäis lähtee
hoitokoiraa viemään ulos.

Hyvää lauantaita itse kullekin! Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2391 : 19.07.2008 10:18:05 »

Huomenta vaan!  smitten

Kengu, mullakin tulee joskus tollasia "itkukohtauksia". Keväällä kun oli kova stressi koulusta plus omat henk.koht. ongelmat ja vielä ongelmat kotona niin.. Sitä tuli itkettyä välillä ihan kunnolla. Mut se kyllä helpotti ja jälkeenpäin ajatellen oon iloinen etten sortunu taas purkamaan sitä ahdistusta niin kuin ennen.

Mmmmmh.. Jellona tuli kotiin eilen. Mä oon nyt onnellisempi kuin aikoihin! Mut ei siitä sen enempää  Wink Kohta mennään käymään meillä himassa, jotta jellona pääsee näkemään mun pikkusen.. Ties mitä se on tehny siellä kotona kun mami on ollu poissa  Shocked Toivottavasti ei ole ikävöiny kauheesti, onhan sillä siellä seurana mun broidi ja nää. Mutta ei mun huoli nyt ihan aiheeton ole, poika kun on saanut lempinimen Terroristi..  Grin

Päivänjatkot teille  laugh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2392 : 19.07.2008 10:43:04 »

Huomenta. angel
Vihdoin yö on takana päin... itkin monta tuntia yöllä,enkä edes tiedä varsinaista syytä  idiot2
Ahdisti vaan koko elämä. Cry Sitten aloin nostamaan korteista neuvoja.
Nyt on kuitenkin taas parempi olo,suihkussa käyty ja kohta pitäis lähtee
hoitokoiraa viemään ulos.

Hyvää lauantaita itse kullekin! Smiley

 Cry Mäkin joskus saan tollaisia puuskia, tiedän tunteen. Ehkä se on myös hyvä tapa purkaa tunnejumia. Kiva, et nyt sulla on parempi fiilis. Kortit jeesaa, saa vähän näkökulmia  Kiss
Hyvää lauantaita itse kullekin, mää kökin taas töissä ja koneella. Tajusin, että mulla on enää kesällä seitsemän päivää töitä ja sitten vaan lomaalomaalomaa ja reissuareissua- seikkailu kutsuu ja kesäretket ja puuhastelut ja telttamajoitus ja festariyö. olen ennakkoon jo niin fiilareissa....AAAAAAAHHHHHH!  Cheesy Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2393 : 19.07.2008 13:17:04 »

Joo kyllä se aina helpottaa kun purkaa oloaan jotenkin. angel
Lionheart:Kyllä ne pikkupennut on aikamoisia terroristeja.. kokemusta
on täälläkin. Grin Mutta nyt mä häippäsen siivoamaan sitä huonetta!
(miks se on joka kerta yhtä vaikeeta aloittaa  buck2)
Voi ei.. isosiskon kani on KARANNUT,kun se oli meidän leikkimökissä.. en kyllä ymmärrä mistä se olis päässyt,
on siinä pikku ikkuna mut siinäki ritilä edessä.
Nyt pakko mennä etsimään sitä  Cry pakko se on löytää! Sisko tappaa mut muuten. Sad
Ettei vaan mikään kissa olis käynyt.

muoks. Huh,nyt kani löytyikin  Kiss Oli vaan käpertynyt piiloon jonkun levyn taakse niin ettei
sitä näkynyt...
« Viimeksi muokattu: 19.07.2008 13:20:31 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Atomi
Vieras
« Vastaus #2394 : 19.07.2008 13:49:17 »

Nippa nappa kerkisin täällä kahvit hörpätä. Otin ison mukillisen, kun ajattelin viettää aikaa foorumilla vapaapäivän kunniaksi ihan rauhassa. Vaan kuinkas kävi? Parempi puoliskoni tuli kartsalta ja heti ovella huuteli, että "nyt mamma veneeseen... ostin makkaraa ja veneillään saarelle makkaran paistoon....hopi hopi...pois sieltä koneelta....järvi odottaa.." Raskasta on tämä avioelämä. En jaksaisi, ellei tuo mies olisi maailman ihanin. Siispä eikun menoksi....  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2395 : 19.07.2008 16:59:17 »

Voi ei mihin oon taas sekaantumassa. Cheesy Mulla on tänään illalla ns."treffit".. yhden mun kaverin
kaverin kans.. se vaan ilmoitti että joo tuu illalla niin tapaat sen. Se on Kaksonen,Kuu Neitsyt,Merkurius Kaksonen,Venus Leijona...
Oon kyllä kuvan nähnyt kyseisestä tyypistä mutta en muuta. Grin
Ja sitäpaitsi oon edelleen palavasti ihastunut siihen kesätyöntekijään jonka pitäs laittaa
se viesti,mutta kai sitä voi huvikseen muihinkin koittaa tutustua. Wink
Pitää mennä valmistautumaan,tuli kyllä ihan puun takaa tääkin juttu. 2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2396 : 19.07.2008 17:31:32 »

Hmm

en kyl edelleen palavasti ihastu kehenkään.. tiedän tosiaan mitkä asiat eräässä ärsytti, mutta pidin niistä hyvistä puolista. Laiskottelu kai häiritsi, mutta toisaalta oli hauskaa katseltavaa kauriin jälkeen. Jo tammi-helmikuussa aloin miettiä loppulaskentaa, niin että ei olisi pitänyt järkyttyä.. silloin ennen kuin kaikkeus palkitsi minut rannemurtumalla, olin aika levoton.. monesta asiasta, vaikka paljon töitä ja bisneksiä. Kyllä, oli todella intensiivinen vuosi..

jostain pitää aina tinkiä, mutta kyllä nyt läheisyyden, filosofian/henkisyyden tai bisneksen, jonkun noista tai miel. kaikkien pitäisi toimia, että korvaani lotkautan. Niin ja tällä kertaahan saan tietää suhteen kulun etukäteen, eiks je. Heh

no mutta eläkää! Matkalaukut valmiina.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2397 : 19.07.2008 17:33:55 »

Työpäivä alkaa taittua, loppu häämöttää... ei kuitenkaan se final end  Tongue vaan tämän päivän työ. Huomenna taas...
Luin noita aurakertomuksia, energian annosta ja kanavoimisesta, ja tajuan nyt miksi koen monien ihmisten kanssa "meneväni alaspäin", että he vetävät minua maahan. Olen aiemmin koittanut "rakastaa ja lämmittää" toisen itselleni sopivaksi (VÄÄRIN!  Grin ei näin kannata) mutta huomannut vain itse pamahtavani hitaammaksi, tummemmaksi ja raskaammaksi. Olen nimennyt tällaisen ihmistyypin "maaihmisiksi" , seurassani eivät sinkoa ylös, vaan vetävät alas. En tykkää siitä miltä tämä kuulostaa, koska en eriarvoita, sanojeni kanssa olen polarisoituneesti maailmassa, pointtinani; näiden ihmisten seurassa en kohoa, en pääse täyteen mittaani. Se tuskin on kiinni heistä, vaan minusta, etten vielä ole sinut oman valoni kanssa. Jostain luin sen, etteivät ihmiset pelkää varjojaan tai riittämättömyyttään, vaan itsessään olevaa VALOA! mahdollisuuksia.
Minkäs teen? Etsin samalla tasolla värähteleviä ihmisiä?
Värähdelkää mun kanssa  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2398 : 19.07.2008 18:07:19 »

Mä värähtelen sun kanssas  Wink Can u feel it?

Huhhuh mikä episodi, pää vieläkin kirjaimellisesti pyörällä  Cheesy Mut ei siitä sen enempää..
Kengulle onnea treffien kanssa  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #2399 : 19.07.2008 18:35:51 »

Hehei, ihana palsta tämä! Käy ihan päiväkirjasta!  Smiley
Tänään on ollut aikalailla täydellinen päivä. Ensinnäkin vapaa viikonloppu on jo omiaan luomaan positiivista mielialaa. Lisäksi täällä Helsingissä on paistanu aurinko koko päivän mikä on kivaa vaihtelua pilvisiin ja sateisiin keleihin. Varmasti yhden käden sormilla laskettavissa ne päivät kun on saanu heittää päälleen vaan t-paidan.. Aamulla heräsin vasta yhdeksältä ja nautin kun ei tarvinnut heti pompata ylös ja lähteä töihin. Sai vaan olla ja mietiskellä syntyjä syviä. Lähdin kaupungille metsästämään jotain päällepantavaa 3 vkon päästä oleviin kaverin häihin. Vähän jännittää reissu kun en tunne muuta juhlaväkeä mut eiköhän tuosta selviä. Ja hääparihan siinä pääasia on eikä mun turhat jänskäilyt. No, kaupungillakiertelyn tulos oli hiukan toisenlainen kuin odotin. Listalla mulla oli jokunen juttu mitä pitäisi hankkia ja lopulta taisin yhden saada kassiini -muuten päivä olikin yhtäkkiä omistettu heräteostoksille.  Cheesy No, on niitäkin hyvä välillä tehdä. Kivoja vaatteita sekä kirjakaupasta uusia, hauskoja puuhakirjoja joita voi sitten taas hyödyntää töissä muksujen parissa. Mansikoitakin ostin -mulle tän kesän ekat. Ja vieläpä oikein torilta! Väkisin veti suu hymyyn kun kierteli torilla. Nautin suunnattomasti siitä tunnelmasta, tungoksestakin, ruuan tuoksusta joka kantautui muurinpohjapannuilta, auringosta, tuoreiden vihannesten katselusta, monien eri kielien kuulemisesta.. Kyllä kannatti sinne poiketa! Elokuviinkin päädyin vaikka ensin mietin viitsinkö yksin mennä. Välillä iskee aina haikea olo kun sinkkuelämää viettää eikä ole vielä ehtinyt sellaista kaveripiiriä täältä kaupungista saada kun on vasta vuoden päivät kohta asunut. Mutta elokuva oli niin mukaansatempaava ja hauska (Mamma Mia) ettei sitä yksinoloaan ehtiny miettiäkään. Pitäis enemmänkin rohkaistua menemään ja tekemään ihan ominpäin -aina kun ei voi luottaa siihen että kavereilla ois aikaa ja kiinnostusta juuri niin kuin mulla.. Ehkä lupaus itselleni loppuvuodeksi.
Nyt keksin vielä jotain puuhattavaa illaksi. Voisinpa vaikka lukea jotain pitkästä aikaa. Ihana miten paljon yhdessä päivässä ehtii. Viikonloputkin tuntuu ajoittain ihan kesälomalta! *Ilon ajatuksia*
tallennettu
Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: