Huomenta kaikille, tulin nauttiin aamupalaa kanssanne -vanilian makuista soijajugurttia, pari riisikakkua ja viiminen nautinto kaffesta ja ottasko pari suklaapiparia :

terveellisyyden huippua

Chandra - puolet ja puolet menee meillä, yö ja päivä vk.nlopun osalta ja arkeana mie yö+päivä, kunnes ukko tulee kotiin. Lomalla kun kerran olen

Jos ois ihan normi arkea kummallakin tai loma, niin tasa-arvoinen puolet yöstä toteutus varmasti :

mutta nyt näin ja jo parempaan suuntaan. Ajelin karvoja lisää pois koiran niskasta ja nyt tuo antibiootti kuuri varmasti alkaa purra myös, kipupiikin sai ell. ja yö oli todella rauhallinen

Mutta onpa täällä villiä keskustelua ja niiin avointa

Itse en kykene osallistumaan tälläiseen, koska myös olen huomannut (ainakin minun ystävät) alkavat sättimään, jos moittii omaa kroppaansa

Kun luulisi, että itse saa olla kriittinen mutta ilmeisesti ei kaikkien mielestä.
Lapsena ja teininä olin langan laiha ruipelo, sitten jostakin ilmeisty hervoton ass

Lanteita löytyy, vaikka tuo etuvarustus on pienehkö ja tehokkaasi ollu töissä lasten ollessa pieniä... ja aina on ollu vetoa vastakkaiseen sukupuoleen... Kaylee- olet aivan oikeassa, kaikille löytyy kaikkea ja joka makuun jotakin

Isoja rintoja en huolisi edes rahasta, on niin lystiä olla ilman liivejä ja ihan postimerkkibikineillä pihalla ja rannalla... vähemmän rajoja

Lisäksi tuo rintaliiviteollisuus antaa kyllä vastauksen, kun sitten pitää saada varustetta lisää näihin "kansalispuvun taskuihin"

ja kuinka mukavaa on pestä ja laittaa "rinnat" takas kaappiin käytön jälkeen

ja nyt en tarkoita mitään irtosilikooni juttuja, jotka asetellaan rintaliiviehin, vaan ihan oikeita rintaliivejä, joissa on van geeliä, toppausta yms.
Lionheart -nahkapökät on käheet, jos vaan peffa on kuosissa, sellainen pakaraton versio tai ylitäyteen sullottu ovat ehkä jonkun mahkuun, mutta... mutta itse tykkään, jotta ovat super mahtavat päällä pitää

Itselläni on kylmän ja märän ajan vuodesta vallan käytössä ja kylmä on todella harvoin

Sitten kun pakkanen kipuaa -30ast, sit alkaa nahkikset kangistella