Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604851 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2085 : 28.06.2008 11:49:06 »


Kuin myös Kaylee,,, smitten

Lohdutan sinua sillä,että täällä ei paista aurinko ja minä menen nukkumaan pian väsymystäni pois.
Ikkunan pesut sun muut ovat huomisen huolia. Grin
Tämä on minun päiväni ja teen juuri sitä,mikä hyvältä tuntuu.
Nyt nukkuminen ja taustalle uusi Cecilian cd soimaan,,,ahhh,,, angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2086 : 28.06.2008 14:31:05 »

Kävely exän kanssa, jonka päässä pyörii maailman huono jama, aika eri tavalla kuin minulla, enkäpä ole kuullut ravun suusta vastaavaa. Hän on paljolti väsynyt töistä, siis joukkari, ja on jopa väsynyt matkoihin. Itse sanoin etten ole vielä kyllästynyt elämään ja muuttamassa erakoksi;

viimeksi maalla tuntui että pitää nähdä ihmisiä!

Onhan se tavallaan totta että ahneus jne tuhoaa luontoa, mutta en koe että kaikki tuhoutuu. Hän haluaisi lähelle luontoa ja Italiaan. Sanoin etten ole ihan 100% varma mikä maa minulle sopisi, en tosiaan ole exän kanssa riidoissa tms. Asiat on vain tapahtuneet, sitten sanoin uskovani että tapaan vielä paljon kiinnostavia ihmisiä. Niinkuin kumma kyllä uskonkin, bisneksissä ja henkisiä.

Rapu on unohtunut hetkeksi.. on ollut varmasti tärkeää minulle olla juuri NUOREN kanssa, joka ei voi olla kuin  jousimies ja  kauris, kärsineitä ja kovettuneita.. nuorilla miehillä ja naisilla on omat dilemmansa..vaan elämästä innostunut, vaikka vähän hupsu.. tuo joukkari oli noin 7v kateissa ja sitten tuli kuvaan. No siihen verrattuna rapu on ollut vasta muutamia viikkoja kateissa heh!

On minullakin kokemukset. Käveltiin lasten kanssa luonnonsuojelualueella..

bisnekset joissa olen, harrastavat tuota luomua, Fair Tradea, luontaista jne.

Tuossa se on alla! Joukkarille annettu anteeksi ja vaikka rapu rassaa, antaa sen nyt olla..
.


Your Horoscope - Today, June 28, 2008
You could be in an expansive, philosophical mood today. You feel ready to forgive people who may have disappointed you in the past, and are able to distance yourself from those people who continually annoy you. Your increased tolerance is likely due to a realization that you have much to be thankful for. Good for you for knowing enough to stop and count your blessings.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2008 14:45:00 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2087 : 28.06.2008 15:49:36 »

Lisäksi tapasin sen intialaisnaisen, jonka mies ollut väkivaltainen. Neuvon hänelle joogaohjaajatuttuni nimen, hän on neuvonut naisia vaikeuksissa. Ja on muuten sama ope, jonka nimen sanoin ravulle..

miehet

onhan ne vähän erilaisia kuin naiset. Naisella siis tuolla 2 lapsen äidillä, mieliala vaihtelee aika paljon kun on omaisuuden jako jne edessä.

Oli muuten järjestetty avioliitto, en olekaan Suomessa sellaisiin törmännyt. Toimivat kuulema usein mutta ei hänen tapauksessaan, mies hakkaa ja laiskottelee tv:n ääressä. Hindulainen mutta muslimivaikutetta. Noh niin, aivan, olenhan kuullut ennenkin muslimien ja kristittyjen riidoista Lähi-Idässä (eipäs sotketa omia menneitä elämiä tähän!)

No minä otan vastaan kaiken mitä tulee, tällaisenkin.. voinpa auttaa, lahjoitin vaatteita.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2008 15:57:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2088 : 28.06.2008 21:03:02 »

Iltaa tupahan... tuon tullessani koiran karvaiset, kuolaiset, kuraiset  ja nakin hajuiset reissuvehkeeni, tymäytän peffalleni penkkiin ja kaivan kirkkaan pullon povesta, tarjoan kierroksen jokaiselle jonka kituset terävää kestää  2funny
MIKS ON NÄIN ÄIJÄ OLO?  Shocked 2funny kohta alkaa kasvaan karva leuasta tällä menolla  2funny
Mitä tuolla taivaalla on tekeillä...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2089 : 28.06.2008 21:37:34 »

Tulin vain sanomaan että *haukottelee* HYVÄÄ YÖTÄ!  smitten

Touhukas ja vauhdikas työpäivä pulkassa ja huomenna taas aamuvuoroon eli herätys vartin yli viisi...
Jaksaa jaksaa!! Painan duunia kuin viimeistä päivää!  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2090 : 28.06.2008 22:06:59 »

 Grin
Tulitpa Jaspis tosiaan maskuliinisen tömäkästi tupaan. 2funny

Ei kiitos kirkasta,mutta hörpyytelkää rauhassa,ketkä tuntevat tarvetta.

Olen nukkunut 3 ja puolen tunnin päikyt. Shocked
Viikon hommat ja väsymykset pois ja nyt on hyvä olo. smitten
Mitenköhän mahtaa ensi yömä käydä tuon nukkumisen kanssa? :Smiley

Koko päivän satanut,joten ilmat suosivat joutilaisuuttani.

Elwynin lailla iski jätski himo minullekin ja polkaisin raikkaassa sadeilmassa nopsasti hakemassa.
Ravintolan ulkoteltassa karaokeilta ja vitsit kun nauratti,kun joku nainen siellä niin antaumuksella ja hieman alkon rohkeutta äänessä,veti sydämen kyllyydestä "kuin untuvaa,pinta on sun vartaloooos,,,"
Jos olisi ollut kivempi ilma,olisin hetkeksi jäänyt kuuntelemaan esityksiä. Cheesy

Joskus jotain juttuja kaipaa tuosta vapaasta kapakka ajasta. Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2091 : 29.06.2008 11:39:00 »

Mistä johtuu tämä 7 vuoden sääntö= Itsellä se oli ekassa liitossa. Suhde kesti 7 v, sitten ei nähty 7v, ja jos mies lähtee maasta pois, ei kirpaise, mutta .. sitten olisi oltu ehkä 7 v taas lähemmin yhteydessä. Jos taas omalla kohdalla ajattelen 2012 vuotta, silloin VOISI olla liitto tai romancea (siis silloin on yksi 7v raja menossa).. ap kartan mukaan..

kylläpä mies nettoaa, ei avioehtoa!


Madonnan ja Ritchien seitsemänvuotisen liiton päättymisestä on puhuttu jo noin vuoden päivät. Kaksikon jännittynyt yhteiselo Cannesin filmifestivaaleilla herätti jo huomiota, mutta tällä viikolla huhumylly sai vauhtia entisestään.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 11:57:49 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2092 : 29.06.2008 12:30:38 »

Kaylee -työn ilo edelleen  smitten hyvä ja hienoa, kun on tekijöitä  angel

Löytyi (ehkäpä) syy moiseen äijä meininkiin, jota eilen tuossa ilmensin... jokin osa minusta tiesi, mitä tuleman  Huh Enpä saanu itsekkään kuin karstat kurkusta väkevälläni  :Smiley Huomasin koirassani jotakin märkää karvan seassa ja nyt sitten meillä on valvottu yö takana kun ollaan ajettu karva pois toiselta ja putsailtu märkivää haavaa niskassa. Eläinlääkärille ollaan menossa kohta puoleen hakeen antibiootti kuuria pienelle  Cry Taudin kuva on nimeltään hotspot  tickedoff

Olo on aika höhlä näin univajeen kanssa ja ensi yö varmasti ona pakko vahtia vielä, ettei raavi  buck2 Sitä muovitötteröä kun ei nyt voi käyttää, ongelma kaulassa  Sad
Haukotusten jättiläinen sälyttää vahtimisen ukolle ja kiipee punkkaan päivän valolla, kauniita unia  angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2093 : 29.06.2008 12:55:15 »

Paranemista koirulillesi Jaspis ja koitahan tosiaan saada nukuttua. angel

Voihan sitä vahtia puolet ja puoletkin,niin kumpikin saa nukkua muutaman tunnin. Smiley

Itselläni ei ollut mitään häikkää tuon nukkumisen kanssa,vaikka pitkät päikyt vetelinkin.
10 tuntia vetelin sikeitä vielä yölläkin.Tosin unet herättivät välillä.Edelleen sataa ja tänään jo pitäisi päästä ulos lenkille. Undecided
Tuli vaan löhöttyä ilta ja SYÖTYÄ!!!! Angry
NYT,NYT,JOTAIN HOLTTIA TAAS TÄHÄN ITSENSÄ HEMMOTTELUUN! knuppel2 knuppel2 knuppel2
Työniloa Kayleelle.Itse jatkan vielä pyjamapäivää,,, smitten
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2094 : 29.06.2008 13:48:42 »

HUomenata, huomenata.
Voi möykkelisköykkelis, onka kurjaa Jaspis, että koirasi pipeilee.
Muaah, olen töissä, seitsemättä päivää putkeen, huh, homma on kivaa, eilen vaan meni vähän myöhään Wink
Tapasin ihanan miehen alun, gotta a good feeling about this Cheesy ja entisen ihastukseni, sehän oli jännää se  Kiss
Hilpeän illan jälkeen ihanan ystäväni kanssa, jaksan taas puurtaa!
Olen niin hilpeällä ja pirskahtelevalla tuulella melkein koko ajan, että  smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2095 : 29.06.2008 14:42:09 »

Päivää!
Ihanaa että Chandrakin taas kirjoittelee täällä! smitten
Itse käyn nykyään enemmän vaan lukaisemassa pikaisesti tupalaisten kuulumiset ja
häippäsen,ei meinaa olla aikaa enää kirjoitella... kun tuntuu ettei ole enää aikaa
muuhun kuin työhön. Angry
Oon nyt ollu 9 päivää peräkkäin töissä ja huomenna taas alkaa täys työviikko.
Viikonloput oon ollu tallilla,mut nyt sanoin et ensviikonlopun pidän kyllä vapaata!
Nukuin jo pommiin tänään ja työpari oli vielä kipeä niin jouduin tekemään
kaksinverroin hommia. buck2
Pentukin kasvaa kovaa vauhtia ja senkin kans pitäis keretä olla ja opettaa sitä tavoille. Smiley
Yöt antaa jo onneks aika hyvin nukkua..
Oon ihastunut...tosin oon ollut ihastunut kyseiseen ihmiseen jo monia monia vuosia. Grin
Jotenkin vaan "oon luovuttanut" sen suhteen jo vaikken oo edes yrittänyt.. tai siis.. pääni sisällä
vaan ajattelen että ei sitä kuitenkaan kiinnostais yms,ja sit annan asian vaan olla ja
haaveilen hiljaa itsekseni. angel
Omaan naapuriini,vuotta nuorempaan vielä kaiken hyvän lisäksi... Se on
Kauris,Kuu Vaaka,Nouseva Neitsyt,Merkurius Jousimies,Venus Skorpioni,Mars Jousimies...
On vaan sellainen probleema kun ollaan tunnettu senkaa iät ja ajat ja lapsena oltiin hyviäkin
kavereita,että miten voisin osoittaa sille että olisin kiinnostunut?
Kun aina me kuitenki pihalla senkaa jutellaan kaikenlaista.
Eilen lisäsin sen meseenkin... ja näytin sille sen syntymäkartan netin kautta,
se sanoi et "ihan huuhaa juttuja..." kun ei noista mitään (vielä) ymmärrä. :Smiley

Pitäis mennä huonekin siivoomaan,ihan kivat aromit siellä kun Houru kusee ja paskoo vielä
sisälle aika ajoin jos en oo kokoajan sen perässä vahtimassa...
Muutenkin kaikki tavarat sikin sokin,tekis hirveesti mieli kyllä siivota mut ei kuitenkaan
taida jaksaa. Työt kyllä vie kaikki voimat. Lips Sealed
Mietin että meniskö sitä nukkumaan,mut sit taas en välttämättä yöllä sais
nukuttua.. kait sitä vois parin tunnin unet ottaa. Smiley
Ostin yks päivä alennusmyynneistä 3 ihanaa kesäpaitaa  smitten

Mutta nyt lähdenkin käymään kaupassa ostamassa limsaa tai jäätelöä,jos rahat
riittää niin molempia. Wink
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 14:44:39 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2096 : 29.06.2008 16:14:09 »


Tapasin viikolla torilla pariskunnan,josta en heti tiennyt,että ovat aviopari.Ostin aivan ihanat Egyptiläiset sandaalit ja kaulakorun.Kaupan päälle sain papyryskirjanmerkin,jossa horoskooppimerkkini ja länsimäiset kirjaimet,joiden vieressä olivat nuo egyptiläiset kuvakirjaimet. smitten

Mies oli ystävällinen kuin mikä ja naisen kanssa kun juttelin,niin kävi ilmi että oli extemporee lähtenyt eronsa jälkeen Egyptiin kun ei häntä tänne mikään sitonut.Ensin matkaoppaaksi,sitten parturin hommia ja lopulta löytyi se mieskin.
Juttua olisi riittänyt vaikka miten ja harmitti lähteä.Kun kysyin mistä päin olette,niin KAPPAS! Cheesy
Samassa kaupungissahan asutaan ja sovittiin että poikkean taas juttelemaan.
On tunne että tästä syntyy ystävyys. smitten

Heillä oli ihania papyrustauluja myynnissä ja Horuksesta tuli tietenkin mieleen RAKKAUDEN VALO.  smitten
Ensi torstaina en pääse,koska kotonani taas kaksi meedio-istuntoa ja 2 entisten elämien tulkintaa,mutta seuraalla kerralla! Cheesy

Ihana tavata ihmisiä,jotka eri kulttuureista ja kuulla noista tarinoista,miten yhdistäminen on onnistunut. Cheesy

 smitten smitten smitten smitten

Kun sitten vielä vain se ympäröivä suku ja muutkin hyväksyisivät tuon yhdistämisen... Rasismi osioon tuli myös tänään täällä kirjoitettua.  Undecided Mutta sekin harmitus on jo mennyttä ja nyt on taas varsin hyvä ja valoisa olo.  smitten angel
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2097 : 29.06.2008 17:08:59 »

Heräsin tänään kun sähköiskun saaneena..oon aivan täynnä kärsimättömyyttä  Tongue.
Todella vahva tunne, että JOTAIN tapahtuu ihan kohta, se on tossa nurkan takana jo tulossa..melkein tiedänkin mitä se on-vaikka ei ole aavistustakaan  tickedoff 2funny...
Jännittää, naurattaa, oon hermostunut, vähän äkäinen, täysin tyyni ja sileen-kaikki samaan aikaan  crazy2

Hauskaa on-eikä naurata yhtään..kellään muulla menossa samantapasta?

Ja ei, en ole juonut liikaa kahvia  2funny smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2098 : 29.06.2008 17:39:21 »

Kaylee, joo näillä energioilla mennään..miksi en ole aiemmin huomannut miten hassu sana tuo "energioilla" on  2funny

Voi kun voisin pelata PESÄPALLOA. Se olis nyt ihan super hauskaa!! Tai hakata halkoja! Tai jotain..tai ei mitään..no johan on  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2099 : 29.06.2008 18:30:02 »

Muuten kyllä tulisinkin, mutta asut profiilin mukaan vähän turhan kaukana..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: