Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605084 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2070 : 26.06.2008 23:26:42 »

Messengeristä tulikin mieleeni, onko teillä ollut vaikeuksia kirjautumisen kanssa lähiaikoina? Meinaan vaan, että mulla tuo välillä inisee jotain "Ei juuri nyt käytettävissä" kun yritän sisään.  Huh Eikä ole tilissä vika, joten koneessako sitten? Kumma kyllä, sillä yleensä jos mese heittää volttia niin ei toimi sitten myöskään netti. Hmmm.. Mysteeri.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2071 : 27.06.2008 00:09:56 »

no justiin yks kaveri hyökkäs messengerissä sanomaan et "sun jutut on ihan parhaita" Cheesy mä nauratan ihmisiä ihan liian vähän nykyään. oisko pitäny sittenki ruveta stand up-koomikoks? ei mulla kyl olis ku 3 vitsiä vaan..

marix   Cheesy aatteleppa ite sitten kun yhdistelet niitä kolmea eli otat alun yhdestä ja lopun toisesta niin mun matematiikan mukaan se tekee jo  Shocked 9 ja kun otat lopun toisesta ja kun toisesta niin onkos se jo peräti 27  Cheesy NIIN ja paraat ständit varmasti saa ihan omasta elämästä ... kun tarpeeksi yksinkertaistaa niin johan  Grin ja kun olemus on sellainen lapsellisen onnellisen huuli pyöreänä ihmettelevä NIIN jopas kansa nauraa - toisaalta ihan omalta kohalta sanon että parasta on tilannekomiikka joka syntyy ihan siinä itsekseen ... jolloin naurukin on aitoa ja tarttuvaa ... silleen kuitenkin ettei naurua toisten kustannuksella ellei "toiset" sitten haasta nauramaan itselleen .... komiikka on parhaimmillaan ja ständuppi sellaista vuoropuhelua - enemmän pidän sellaisesta kuin valmiista jutuista joiden h-hetket ovat ovat , pissa, kakka, sexi ja muutenkin " niillä vesirajoilla" ja useinmiten sen rajan toisella puolen olevat jutut, tai jutut joissa nauretaan ihmisten esmes ulkoisen ruuminvamman, ulkonäön tai rodullisten ominaisuuksien tai tapojen kustannuksella, tai ....  - ok. tiedän että "NE" jutut naurattaa ihmisiä , rikä kuitenkaan kaikkia - toisaalta uskonkin  että NE jutut on kuulijoiden aliarvioimista .... ja oman riman alitusta eli takuuvarmoja tapoja saada kansa nauramaan ....  crazy2 coolsmiley

No hauskaa kun on hauskaa - mutta kyllä aito hauska on aina hauskempaa  Grin


Tämä nyt tällainen vuodatus - eikä mitenkään kohdistu sinuun marix Kiss angel  kunhan kirjoitin mitä päässä seisoi  2funny http://www.clown-projekt.com/english/images/clownbus.jpg ( kuvan osoite http://www.clown-projekt.com/ )
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 11:01:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2072 : 27.06.2008 00:36:28 »

Stand up -komiikka on mahtavaa viihdettä, mutta yllättävän vaikeeta toteuttaa.
  Me kerran kaverin kanssa kun juonnettiin koulun vappu-juhlaa, niin vedettiin niihin välispiikkeihin aina kaikkea omaa, täysin lonkalta ja tilanteen mukaan. Siinä sitten tuli vähän pidempi tauko, niin meinas loppua jutut kesken. Meitsipä päättikin kertoa vitsin, ja se tilanne meni suunnilleen näin:

Minä: "Mikähä noilla kestää.. Noh, haluutteko kuulla hyvän jutun?"
*hiljaista*
Minä: "Kun kysytään niin vastataan!"
Yleisöstä joku huutaa "No kerro!"
Minä: "Noniin, odottakaas."
Menee hetki jos toinenkin ja lopulta saan päähäni yhen jumalattoman härskin ja hauskan vitsin. Alan nauraa sille ite enkä pysty puhumaan. Kaveri alkaa nauraa vieressä ja mä yritän koko ajan vaan kokoo itteeni, mutta repeen yhä vaan uudelleen nauramaan. Yleisö ensin hihittää vähän ja lopulta koko sakki, mukaanlukien minä ja kaverini, nauretaan aivan hervotonta räkänaurua. Sitten maikka tulee sanomaan että seuraava ohjelma olis valmis. Myö vaan nauretaan ja lähetään kävelemään siitä lavalta aplodejen saattelemana.
  Siinä tilanteessa oli aivan mahtava fiilis ja energia!  Grin Cheesy Sain kuulla pitkään sen jälkeen, että mulla on yllättävän tarttuva nauru.. Niin ja päättäreissä yks mun luokkalainen poika, jonka kanssa mulla on ollut aina pientä sanaharkkaa ja sen sellaista, niin tuli sanomaan, että se haluu viel viimisen kerran kuulla ku mä nauran. Meinas tulla itku  :Smiley laugh

Hyvää yötä kaikille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2073 : 27.06.2008 09:05:45 »

Sehän meni sitten ihan nappiin, Linheart  2funny
Tuliko kukaan tivaamaan vitsiäsi jälkeenpäin?

Huomenta tupahan kaikille  smitten
Pistän tuosta pannun poriseen ja tuosta kaffe laaduista kun puhutaan, niin pohjat vetää gevalia ja mikä se toinen saman tapanen (halpa) olikaan.... hyi, yökkis  Tongue
PArasta saa kun moccamasterilla tiputtelee täyden pannun (vaikka itselle kun keittelee, harvemmin koko pannua tulee laitettua  Cheesy ) ja vieläpä pannupuruilla smitten
Tervavettä ei saa olla. mutta vahvan makuista  :Smiley

Onko täällä kukaan kokenut lomastressiä? Miulla taitaa taas olla se   Sad Joka loma sama homma ja muuta en keksi  idiot2 Eli en nuku, unen tarve romahtaa ja lopulta unirytmi sekoaa. Nyt olen huomannut kuinka vaan pyörin sängyssä, eikä uni tule. Taidan tehdä kokeen ja alkaa heräileen lomasta riippumatta kuuden tai seitsemän aikaan... auttaisko? Jospa niin välttyis sitten ensimmäisten arkiaamujen kohmelolta, kun kello karjuu jo 05.  buck2
Itse olen pähkinyt, että lomalla en rasita korvien väliä riittävästi ja fyysinen rasitus saa olla todella rajua ennen kuin väsyttää riittävästi. Ja joka päivä ei voi kehoaan repia hullun tavalla  Wink Onhan tuo aivojen käyttö energiaa kuluttavaa touhua  Cheesy Eläm jo erilaista ajatustyön kannalta, kun muistaa että lomalla minä ainakin erakoidun  :Smiley paitsi täältä... eli jää pois autolla ajot, ihmiskontaktit, itse työ ja opiskelu yms., jää vain kotihommat  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2074 : 27.06.2008 11:29:07 »

Kaikkien pelkojen voittaminen on kovaa hommaa.. siis kaikkien. No mutta onneksi siihen saa apua ja neuvoja.. ja taas jonnekin bileisiin.. mua viedään. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2075 : 27.06.2008 12:08:14 »

Lainaus


Lähetetty: tänään kello 09:05:45
Kirjoittanut: Jaspis
Sehän meni sitten ihan nappiin, Lionheart  2funny
Tuliko kukaan tivaamaan vitsiäsi jälkeenpäin?

Huomenta tupahan kaikille  smitten


Tervavettä ei saa olla. mutta vahvan makuista 

  Grin Shocked :Smiley Wink  http://www.altcorel.info/images/coffee.jpg   Grin Wink Wink Wink

:Smiley


Totta turiset  Wink Jaspis ~ no ihan ekaksi kuitenkin, aamuisin juon lasillisen raikasta vettä JOHON olen sekoittanut teelusikallisen PASCOE-EMÄSJAUHETTA ... on sokeriton laktoositon gluteeniton kivennäisaineita sisältävä ravintolisä Ph-tasapainon ylläpitämiseen  Smiley   http://terveystuotteet.net/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Terveystuotteet/Products/202


Meni herääminen myöhäseksi , (  no olen ollut hereillä jo pari tuntia  Shocked ) - kun oli must katsottava Venäjä - Espanja Em-välierä ja hii Espanja meni finaalinn  Cheesy Grin Kiss smitten t.Aaviisuinen

MUOKKASIN:


Itse olen käyttänyt  jo pitkään VALMARIN-nestettä  http://www.valmarin.fi/ joka on myös happo-emäs tasapainottaja , nyt kuitenkin otin "asian puheeksi" tutussa luontaituotekaupassa JA myyjä kertoi että VALMARIn on miedompaa eli PASCOE-jauheessa vaikuttavien aineiden määrä on suurempi  - ai miksikö käytän NO yksi syy on että kehossani on Kilpirauhasen vajaatoiminta ELI aineenvaihdunta-imeytyminen on hidasta - ja toinen syy on että oman käsitykseni mukaan KEHON happo-emästasapainolla on iso merkitys  Kiss ja kolmanneksi  luotan siihen ETTÄ jokaisen oma keho kertoo " mitä miten missä ja milloin" ja omalla kohdallani " intuitio  Wink johti minut" ensin selailemaan yhtä lehteä - ja kiinnostumaan ja silleen!

Tämä kaikki tässä on siis omaa tarinaani - mutta jos kolahtaa eli kiinnostaa NIIN tässä lisää linkkejä smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2076 : 27.06.2008 13:23:10 »

Aaviisuinen,
hauska huomata, että olet kanssa törmännyt tähän kehon ylihappamuustilahommeliin.
Mulla Pascoe toimi tosin hyvin, kun olin kehollisessa "ylikuumuustilassa".

Jaadajaada, pitkää päivää ja työviikkoa, aivot valunevat pian ulos korvasta.   buck2

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2077 : 27.06.2008 13:29:23 »

hmmm... minulla on paketti pascoeta kaapissa  :Smiley ei kyllä toimi siellä  Grin
Kertokaahan kokemuksia tarkemmin, varsinkin aloittamisen suhteen  Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2078 : 27.06.2008 13:48:45 »

Heippa Jaspis,
aloittamiseen ei mulla liittynyt sen enempää kikkailua. Lisäsin ruokavalioon kasviksia, hedelmiä, eli tuoretta ja ravitsevaa safkaa ja vähensin lisäaineiden, alkoholin, kahvin ja sokereiden käyttöä. Sitten Pascoe-jauhetta vesilasiin, ja avot! Sekoittuu paremmin, kun sekotat liruun lämmintä vettä ja lisäät kylmää joukkoon. Puhdistaa aika kivasti kroppaa, ja tasapainottaa. Mun tartteis ehkä alkaa Pascoe-markkinoijaksi  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2079 : 27.06.2008 14:00:09 »

Olinpa aika hienossa raflassa.. näkyi yli kaupungin.. mutta mietin.. piti puhua siitä millaista on tuon sielukumppanin maassa (puhuin oikeastaan parin ulkom. maista).. muiden kokemuksia.. F Securen pomokin paikalla jne hienoa seuruetta.. on se kyllä totta, ehkä "Ongelma" on se että haluan tavata kaikki sielukumppanit, se on sitten kun tulee nuo kansojen/ iän/ luokkarajojen tms yli menevät jutut, tulee vähän vaikeeta.. onneksi sielutasolla voi tajuta jtn.

Tämän miettimisessä mennyt nyt 1-2 kk mutta piti saada hyvä olo muuhun elämään.. ei ole jaksanut oikein bisneksiä, töitä vaan+lapsi. No yleensäkin vaadin itseltäni aika paljon.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 14:06:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2080 : 27.06.2008 16:28:29 »

Päivälle vielä piristystä Cheesy Grin

Tää on ihan huippu!

http://www.youtube.com/watch?v=Mtfb4m6xGCA

Late Lammas rules Kiss

 2funny Late lammas rules todellakin. Tytötkin tykkää siitä.  Smiley Huomenna on ihana päivä, koska on siskoni häät, hän virallistaa suhteensa toisen naisen kanssa.  smitten Ei siis ihan "tavalliset" häät... Menen sinne kultani ja tyttöjen kera.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2081 : 27.06.2008 17:02:23 »

Hitto mikä ukkonen  Shocked

Rakeita tullu niin, että on nurmikot valkoisina, tiet lainehtii ja salamat ryskäs molemmin puolin taloa.. Oli muuten hienon näköstä  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2082 : 27.06.2008 18:29:24 »

Jellou!!

Huhhuh... Olin aamuvuorossa, sieltä lähtiessäni poikkesin kahdella kaverilla nopeasti, aloin imuroimaan ja peseen pyykkiä ja tässä sitä ollaan niinkuin jonkun hurrikaanin keskellä.. Mitä enemmän siivoon, sitä kaoottisemmaksi tämä muuttuu... Mutta muutos vaatii joskus perinpohjaisen myllerryksen ennen kuin selkeys pystyy laskeutuun maan päälle. (Pätee siivoomisen lisäksi itse elämään  smitten)
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2083 : 28.06.2008 11:16:52 »


HUOMENTA TUPAAN! smitten

Nyt on sillä moccamasterilla keitetty pannullinen Juhkamokkaa,jota sattui kaapissani nyt olemaan.
Mukana tuon taas tuoreita croisantteja ja voita,sekä maustejuustoja.
Olen hullaantunut tuohon tzazikiin ja isken sitä vähän kaikkeen nykyisin. Grin

Ihana löhöpäivä tiedossa. smitten
Ajattelin lähteä pyöräilemään ja ostin eilen jo ranskiksenkin joutsenille,mutta tänään on vielä niin epävakaata,etten tuonne viiden kilometrin päähän lähde.Huomenna muistaakseni on luvattu aurinkoa ja hellettäkin,jotta silloin retkipäivä paikallaan. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2084 : 28.06.2008 11:37:33 »


pirkutan viesti kun katosi käsistä,enkä ehtinyt kertomaan teille,että joutsenpoikueista yhdellä on yksi poikanen,yhdellä parilla VIISI! Cheesy
Ja yhden pesivän pariskunnan tuloksia en ole vielä nähnyt.
Aijon viettää siellä koko päivän eväät mukana.

Pusikko on sen verran kasvanut,että onpas pakko sitten vaan mennä suorittamaan tuon pikkuasian johonkin sinne,kun sitä pömpeliä ei tule! Undecided

Luin jonkin verran taaksepäin teidän tapahtumianne ja yleisesti näyttää kaikilla menevän kohtalaisesti.
Lionheartin murheeseen otan osaa. Cry
Tiedän kyllä miltä tuntuu menettää vanha rakas eläinystävä. Cry
Onneksi en joutunut tekemään itse päätöstä,vaan joku kollikissa siinä auttoi ja ajoi Susun auton eteen.
Tosin kissa oli vielä aivan terve,vaikka ikää oli 18v,mutta olen iloinen siitä,ettei hän joutunut sairautta edes kokemaan.

ELÄMÄNILO! Grin
Toivotinkin sinulle aijemmin ketjussa jo ONNEA! smitten
Mitä tulee minun rakkauselämääni,niin se toinen ehdokas oli se välivaihe ja tämä toinen on kokenut juuri samanlaisia kokemuksia kuin minäkin,joten katsellaan vaan,mitä se elämä eteen heittää ja miksi muokkaantuu.
Nyt on ystävätasolla,mutta komeahan tuo on ja helppo häneen on ihastua.Miellyttävä ja henkinen ihminen.

Mutta ei nyt rakkausjuttuja. buck2
On mukavaa vaihteeksi ihan arkisista touhuistanne kuulla,kuten Elwynin (muistaakseni) retkipäivästä ja aivan kaikkien pikkujutuistakin.

Tapasin viikolla torilla pariskunnan,josta en heti tiennyt,että ovat aviopari.Ostin aivan ihanat Egyptiläiset sandaalit ja kaulakorun.Kaupan päälle sain papyryskirjanmerkin,jossa horoskooppimerkkini ja länsimäiset kirjaimet,joiden vieressä olivat nuo egyptiläiset kuvakirjaimet. smitten

Mies oli ystävällinen kuin mikä ja naisen kanssa kun juttelin,niin kävi ilmi että oli extemporee lähtenyt eronsa jälkeen Egyptiin kun ei häntä tänne mikään sitonut.Ensin matkaoppaaksi,sitten parturin hommia ja lopulta löytyi se mieskin.
Juttua olisi riittänyt vaikka miten ja harmitti lähteä.Kun kysyin mistä päin olette,niin KAPPAS! Cheesy
Samassa kaupungissahan asutaan ja sovittiin että poikkean taas juttelemaan.
On tunne että tästä syntyy ystävyys. smitten

Heillä oli ihania papyrustauluja myynnissä ja Horuksesta tuli tietenkin mieleen RAKKAUDEN VALO.  smitten
Ensi torstaina en pääse,koska kotonani taas kaksi meedio-istuntoa ja 2 entisten elämien tulkintaa,mutta seuraalla kerralla! Cheesy

Ihana tavata ihmisiä,jotka eri kulttuureista ja kuulla noista tarinoista,miten yhdistäminen on onnistunut. Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: