Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542867 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1560 : 24.05.2008 15:55:56 »

Olipa piristävä shoppailu reissu. Cheesy
Kävin pennulle katsomassa kaikkea kivaa mutta meen uudelleen vasta kun
on tarpeeksi rahaa mukana...
Itselleni ostin topin ja käytiin sit syömässä kaverini kanssa ja istuskeltiin
"terassilla" höpöttelemässä,sit menin vielä sen luokse käymään ja nyt oon tässä. Wink
Oli muuten hyvä kun tämä  kaksoset kaverini sanoi että "kuule,voitais pongata tosta meille miehet,
kato nyt,tuolta tulee heti 3 kappaletta!" No sit katsoin ja tämä kaverini sanoi vitsillä että "vihelletäänkö niille?"
kunnes huomattiin että siinä meni mun veli ja sen kavereita. 2funny
Onneks ei vihelletty. Grin
Vai aikoo Lionheart tareta jo uimaan? Shocked
Oli varmaan kylmää,jos kävit?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1561 : 24.05.2008 16:48:31 »

Juu olihan se aikas viileetä  Grin *tärisee edelleen*
Nyt pitäs alkaa ettimään ratsastuskamoja. Saas nähä montako kertaa lentää selästä alas taas kun on ollut sen verran pitkä paussi ton ratsastamisen kans..

Päivänjatkot kaikille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1562 : 24.05.2008 20:55:28 »

Noniin, hyvää iltaa.  Smiley

Mulla on hyvä fiilis, en tiedä miksi mutta
jotenkin vahvasti vaan tuntuu olevan rakkautta ilmassa.  smitten
Niin no, itse kohdetta ei vielä ole, mutta mulla on jokin aavistus.... idiot2 :Smiley :Smiley
Kohta tapahtuu jotain, ihan oikeesti.. Ei musta vois muuten tuntua näin kummalliselta... Shocked :Smiley
Kun nyt sanon tän mun aavistuksen ääneen, niin voin sitten teille sanoo että "mähän sanoin",
kun jotain tapahtuu  Grin

Kävin tänään treffeillä yhden mun luokkakaverin kanssa,
siis tytön kanssa, ystävyystreffeillä  Grin

Ekaks kahville ja sieltä kierteleen kauppoja.
Niin eihän me kumpikaan voitu mitään ostaa heikohkon rahatilanteen vuoksi, mutta tulipa ihasteltua ja hipelöityä vaatteita. Mun mielestä sellainenkin shoppailu on kivaa, ei kaikkea tarvitse aina saada.  Smiley
Oli ihana ilma ja ihmiset hymyili ja tunsin oloni hyväksi kävellessäni melko uusilla vaalean kultaisilla
kiilakorkokengilläni...  Wink

Kotiin päästyäni lähdin kahden tunnin kävelylle..
Ja nyt olen sitten tässä.
Kaadoin äsken kahvia näppäimistölle, joten jos tää kone kohta hajoaa,
niin se johtuu siitä... buck2

Mulla ei ole enää ikävä exää.  Smiley
On vähän tietenkin, mutta ei enää sellasta mikä sattuis ja tekis kipeää.
Enää ei raasta eikä vihlo. Oon siitä erittäin kiitollinen. Voi taas hengittää.  Smiley

Mitäs teiän muiden lauantait on mennyt, vai onko täällä ketään tähän aikaan,
onko kaikki menossa jossain?  Smiley
Tänään olis ollut tomaatteja, tomaatteja-festarit täällä Hämeenlinnassa,
olisin ehkä voinut mennä mielenkiinnosta katsomaan,
mutta en tiedä oonko vähän tylsä kun mua ei ehkä niin helposti mikään
stand up-komiikka naurata..... En oikeen osaa nauraa millekään valmiiksi keksitylle,
harvat vitsit naurattaa tai komediasarjat...
Ehkä  kuu kauris on vähän kuivakka.. Grin
Mutta tilannekomiikka kyllä naurattaa tai ihmiset jotka puhuu hassusti...

Ehkä vähän tylsä nyt olla kotona,
mutta en viitsi lähtee hillumaan minnekään kun en aio juoda..
En tosiaankaan halua mennä selvin päin baareihin...
Siellä ne mun kaikki kaverit menee.
Mutta mikäpä tässä, kyllä mä nyt ihan hyvin täälläkin saan ajan kulumaan,
oma seura paras seura... Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1563 : 24.05.2008 21:12:23 »

...
Mitäs teiän muiden lauantait on mennyt, vai onko täällä ketään tähän aikaan,
onko kaikki menossa jossain?

Hei "Tigrinum"

Minä olin entisen luokkatoverini kanssa käymässä

Yläkaupungin Yö 2008:ssa

Kuudestoista Yläkaupungin Yö -kaupunkifestivaali
järjestetään Jyväskylässä lauantaina 24.5.2008.

http://www.ylakaupunginyo.fi/ohjelma/

Ihan kiva kokemus

Kävin mm. taidenäyttelyissä ja
Circus Uusi Maailma: Ylämaailma
esitystä katsomassa
sekä
kuuntelemassa Silva-menetelmän metodeja,
jotka ovat minulle entuudestaankin tuttuja
- ystävälleni halusin asian esitellä
- luento kesti 2 h 15 min.

Pois piti kuitenkin pian tulla,
ettei jää "jengin" jalkoihin
- vauhti kiihtyy koko ajan

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1564 : 24.05.2008 21:16:26 »

Kiitoksia Elämänilo. Koitan selvittää asian näiden avulla.

Hei "WishMasteri2003"

Täältä löytyy paljon tietoa

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=4514.msg35803#msg35803
ASTROLOGIAN ALKEITA ALOITTELIJALLE

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1565 : 24.05.2008 21:17:03 »

Olen minä ainakin hetken  Wink
Sinulla on ollut mukava lauantai, Tigrinum  Smiley Sellaiset ovat parhaita  Cheesy Ja jotain on ilmassa, allekirjoitan  Huh Lempeä lämmintä ja roihuavaa rakkautta  smitten
Itse olen touhunnut kuin aropupu joka homman kimpussa... alkoi oikein naurattaan, kun ukko tuli halimaan ja meinasin kivahtaa, että; "ei nyt! Pitää ehtiä tekeen tää ja sit lennossa vaihtaan mankeliin lakana, ennen kuin kastiketta täytyy hämmentää. Palaa pohjaan!"  2funny
Äidin elämää... seitsemän rautaa tulessa  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1566 : 24.05.2008 22:05:49 »

...
Juu Elämänilo, tuli kanssa sellainen tunne että en halua mennä minnekään juuri siks ettei jäis porukan jalkoihin..

Hei "Tigrinum"

Tuntuu joteskin ikävältä huomata,
kun nuoriso dogaa itsensä känniin,
samoin keski-ikäiset miehet ja naiset

smitten Elämänilo
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1567 : 24.05.2008 22:21:09 »

Noi astrojutut ovat näyttäneet joka paikassa kaikenlaista romantiikkaa mutta eipä ne sulhaset ole vielä kotoa tulleet hakemaan  2funny Sitä mä odottelen kun en muuten missään käy -paitsi kaupassa, töissä ja lenkillä. Baarista niitä ei ainakaan löydy (vuosien kokemuksella) ja tjaa.. muita vaihtoehtojakaan ei ole. Luulen että sen joko pitää tippua taivaasta tai sitte se postinkantaja (joka muistuttaa jokseenkin ninjaa  Tongue) on mun elämäni mies  crazy2

Mä ainakin uskon että jos jonkun on tarkoitus tulla elämäämme (siis niinkuin rakkaus-suhteeseen) niin ei sitä erikseen tarvitse mennä etsimään baarista, kirjastosta tai lenkkipolulta.  Wink

Se kyllä tulee vaikka soittamaan ovikelloa ja sanoo että anteeks, väärä osoite ja siinä sitten tutustutte.
Tai sitten se ajaa sun yli autolla ja tuo kukkia kun makaat sairaalassa ja sitten rakastutte.
Kyllä se jotain kautta tulee - ihan itsestään.  Smiley
Elämä heittää sen tyypin syliisi vaikka väkisin.  Wink

Tai sitten se on se postinkantaja.  Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1568 : 24.05.2008 22:25:47 »

...
En tiedä oonko vanhentunut, onko mun maksan alkoholinpolttonopeus keskimäärästä hitaampaa vai oonko vaan jotenkin yleisesti herkempi, mutta kun nykyään kun juon ihan "perus"-kännin (eli sellainen että huomaa olevansa kännissä, mutta ei kuitenkaan horju tai sekoile tai menetä muistia) niin mulla menee oikeesti kolme päivää siitä toipumiseen. Kolme päivää on pää ja kroppa epäkunnossa sen jälkeen.

Hei "Tigrinum"

Jospa olet itse muuttumassa
korkeammalle tasolle henkisesti

smitten Elämänilo
tallennettu

Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1569 : 25.05.2008 08:58:49 »

Huomenta!

Onpas täällä muuttunut sivuston ulkonäkö.. on kiva  Smiley
En taaskaan ehdi kauan olla, mutta oli pakko tulla "leuhkimaan"
kun olen ollut 7 päivää polttamatta ja yllättävän helppoa ollut (vielä ainakin)
ja ilman laastareita/purkkaa tms. Päätös ja toteutus! ..ja "hiukan" itsekuria  coolsmiley

Aurinkoista ja mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti  smitten

Tarjolla juuri keitettyä kahvia   Smiley  ps.parasta nautittuna ulkona kera sämpylän 
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1570 : 25.05.2008 09:05:40 »

Elwyn, eikö ole aika rankka olettamus ettet asuisi samassa kaupungissa
kenenkään kiinnostavan miehen kanssa?  idiot2
Näetkö sen päälle päin niistä ihmisistä että tuo ei ole kiinnostava eikä tuo..? Miksi olla niin valikoiva?
Tai no siis, jos asut tosi pienessä kaupungissa
ja tunnet kaikki about ikäisesi niin sitten voit kyllä sanoakin noin..
Toisaalta tutuistakin ihmisistä voi löytyä..

No joo, mutta kuitenkin, ymmärrän siltikin mitä tarkoitat.  Grin

Mä toivon elämääni seuraavaks jotain hyvin henkistä tyyppiä..
Ja uskon että se tulla tupsahtaa ihan ittestään mun elämään joku päivä. En ota paineita.  Smiley Wink

Sissis!! Onneksi olkoon paljon, eikö olekkin upea tunne.. Smiley Smiley Smiley
Nyt sietääkin olla sitten ylpeä itsestään! Cheesy
Mäkin olen ollut nyt 1kk+viikon polttamatta tai jotain sinne päin.
Ihan on uus elämä kun on niin hyvä hengittää!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1571 : 25.05.2008 10:34:33 »

Elwyn, eikö ole aika rankka olettamus ettet asuisi samassa kaupungissa
kenenkään kiinnostavan miehen kanssa?

Vastaan puolestani, että minulle tuo on arkea.. muuten, tapahtumia on tänä viikonloppuna niin hirveästi että on runsaudenpulaa. Jos ei kattonut viisuja, niin oli valtaisa kyläjuhla ja tänään olisi toisia juttuja, en tiedä menenkö. Maailmankylä, jossa kävin - kun en nyt just halua tietoa koko maailmasta, vaan miettiä omia fiiliksiä. Tuli vihdoin tavattua yhden hassulaisen kanssa, ja sen voin sanoa että taas kerran, satojen ja tuhansien joukosta vain häneen vetoa, ja silti tietää että sielukumppanuuden lisäksi, suhde ei ole mikään lopullinen. Sain puhuttua jotain.. alustavaa. Kommunikaatio, sanoi Atha; hän on kyllä hassu veijari ja hyvin herkkä. Ei voi pakottaa mihinkään.. samalla mietin kun oli yleisötilaisuus ja hän oli vain yksi siellä, että mistä olen keksinyt mielessäni keskittyä häneen. Onko se sitten nuoruus ja ei-kyynisyys, urheilullisuus vai mikä. Selosti taas pakolliset urheilujutut, minulle kun on ihan sama mikä maa voittaa missäkin kisassa vrt viisut.. noh. Olispa kumma aina hurrata Suomen puolesta joka asiassa, kun en rajoita ajattelua yhteen maahan.. ehkä tuotakin asiaa tulee nyt ajateltua.

Voi olla että kun ennen usein suhteet veivät kaiken tunteen mukanaan, tämä on helpompaa mutta toisaalta arvaamattomampaa.
Ja sai mies suoraan sanottua, että ei ole kiinnost. meditaatiosta, kun ei tiedä mitä hyötyä siitä olisi. Eli joku yhteys meillä todella on, en tiedä johtuuko se sattumasta, ajoituksesta vai menneistä elämistä. Vaikka hirveesti kaikkia olisi eilenkin liikuskellut, edellisiä tapauksia mukaan lukien. Joku joka oli kuin ei oltais tunnettu, joo.. anti olla, kaikkein hedelmällisin kysymys ei ole, mistä tunneside ja sielun side syntyy, toistaiseksi en osaa sanoa järkevää vastausta.. viinituvassa illalla oli aika huuruinen tunnelma, kovin usein ei sellaista jaksaisi. Jotkut vielä koettivat puhua jostain ruokatapahtumista ja sain yhteystietoja, mutta siis hmm..

WS;lle! smitten
Millaista rakkautta sinä tarkoitit näitten sielunkumppanien kanssa?

Nämä jotka vaikuttavat jollain tasolla,vain ikään kuin tulevat jostain äkisti.

*Chandra, tarkoitin sitä että kun.. jos minä olen olevinaan vanhempi sielu ja hän nuorempi, niin onhan minun katseltava paljon hänen hölmöilyjään ymmärrettävästi. Esim vielä eilen hän sanoi mitä tyhmyyksiä oli tehnyt (ei kuitenkaan usein). Sallisinko sellaista "oikealta elämänkumppanilta"? Mitenkään satuttava hän ei ole, hänessä on sellainen jännä valo, kumpikin pitää silmiään auki vaikka minua rauhoittaa se, että on edes hän. En tiedä jaksaisinko nyt mitään vakavaa ja kaikennielevää. Ehkä hänestä tulee uusi esimerkki siihen millaista haluaisin; ettei olla koko ajan liimaantuneena, pidetään hauskaa ja on syvällistäkin. Yksi asia tuli mieleen. Mieluummin hyväsydäminen  "normaali" mies kuin "psyykkisillä kyvyillä" varustettu kylmä kala. Eli oikeastaan, ei ole edes olennaista että mies on kauhean "henkinen".

Tarkoitin että kun suhde muuttuu niin, ettei voisi olla mitään intiimiä (ts alussahan tapahtuu tietty sulautuminen, joka on vaikea noin vaan unhoittaa, tunnen vielä samaa yhteyttä henkisestikin), kannanko huolta hänestä.. ei kai.. saako tehdä tyhmyyksiä.. ohjaanko, opastanko.. pikku yksityiskohta, hän oli kans ollut viikon polttamatta ja ihan minun käskemättä, ja oli tullut kuulema hyvä olo..

Tosi, ne jotka vaikuttavat vaan ilmestyvät jostain. Onneksi ei liian usein kuitenkaan, ja siinäkin mietin luonko itse sen "vaikuttavuuden" heihin? Onko kukaan muuta kuin mitä heistä teen? Eilenkin yksi tuttu radiotoimittaja, ei kyl lainkaan..
Hieman levottomasti hän kulki konsertissa, silti aina yhdessä mentiin vaikka viinitupaan tai tuliesityksiä katsomaan. Onhan se kiinnostava kysymys, että miksi joku sitten kolahtaa. Vaikken taaskaan saanut edes matkakuvia näytettyä..!
« Viimeksi muokattu: 25.05.2008 11:02:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1572 : 25.05.2008 11:02:09 »

...
En taaskaan ehdi kauan olla, mutta oli pakko tulla "leuhkimaan"
kun olen ollut 7 päivää polttamatta ja yllättävän helppoa ollut (vielä ainakin)
ja ilman laastareita/purkkaa tms. Päätös ja toteutus! ..ja "hiukan" itsekuria   

Hei "Sissis"

Hieno päätös.
Uskomalla itseesi, onnistut.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=19853.0
tupakan vieroitusoireet

Tsemmppiä!

smitten Elämänilo
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1573 : 25.05.2008 11:06:53 »

...

Mäkin olen ollut nyt 1kk+viikon polttamatta tai jotain sinne päin.
Ihan on uus elämä kun on niin hyvä hengittää!

Hei "Tigrinum"

Onnittelut savuttomista päivistä
- jatka vain samaan malliin

smitten Elämänilo
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1574 : 25.05.2008 11:09:15 »

Lisäänpä vielä, että jos sattumalla on kuitenkin roolinsa suhteiden muodostumisessa. Niin ehkä oli sattumaa että tapasimme joogakoululla, kun hän ei kuitenkaan ole sellaisesta kiinnostunut, vaan todella toisesta urheilusta (josta minä en, eli siinä olis vähän dead end keskustelulle); kuitenkin pidän JOKAISTA ikuisena sieluna matkalla, ja tajuan kaiken takana olevan ykseyden. Että olisi päätetty jokaisen suhteen muodostuminen ennen syntymää, onhan se yksi mahdollisuus. Tuntisin itseni hieman yksinäisemmäksi ilman jotakuta tällaista; myöhemmin hän kieltäytyi rommista vaikka tarjosi minulle siiderit. Katselen koko ajan että miten paljon vielä siedän "rellestämistä".

Kaikilla miehillä on hieman erilainen tapa toimia, kuitenkin. Ehkä tämä on vaihtelua siihen, että pitää mennä kamalan tosissaan yhteen ja olla kauheasti henkisiä tavoitteita ja periaatteita, joista kuitenkin voi tulla riita, kuten ennen tuli henkien taisto, tai sitten, se ei takaa mukavaa persoonaa.

Jep.

Olisihan se tylsää jos kukaan ei vaikuttaisi erityiseltä. Taisin unohtaa puolet asioista mitä piti sanoa, esim sekin maratoonitapahtuma..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: