|
Lionheart
|
 |
« Vastaus #1515 : 21.05.2008 18:51:37 » |
|
Onnea kengururotta (vai saako sitä sanoa kengu?  ) Meillä näistä koira-asioista tapellaan aina, oma sekarotunen löytyy, muttakun haluaisin sellaisen ison nallukan  Rodultansa kaukasian- tai keskiaasianpaimenkoira, tai sitten vaikka joku mastiffi  Äitee ei haluu meille mitään isoa, kun pelkää niitä (vaikkei myönnä..). Sen takia minäkin odotan sitä omaan kämppään muuttoa, pitää tässä vielä kyllä pari vuotta odotella :  Mutjoo, mulla päivä mennyt vauhdikkaasti. Ajoin melkein kolarin, poliisi pysäytti myös samalla matkalla. Pirulainen kun niitten pitää kiusata viattomia ihmisiä  Kävin myös ajamassa, koska mikäs sen parempaa kuin vetää päivän päätteeksi kunnon ralli poikien kanssa.. Tosin, kaatuessa selästä revähti joku lihas niin että nyt sitte pitää ottaa vähä rauhallisemmin.. Pläääääh 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
, in 
in 
in 
, in 
in 
in 
, in 
, in  Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #1517 : 21.05.2008 23:04:16 » |
|
Hohhoijaa tosiaan mikä päivä!  Mutta nyt sanon ekana ELÄMÄNILOLLE,että enhän sinun sanoistasi millään mielipahaa saa itselleni.  Omaa ärtymystäni purin ja sekin lähti tuolla metsässä ja Tiibetiläisillä riiteillä. Nyt vain on totuttava,vaikka äsken jo nauroin ääneen kun tihrustin ja kaikki oli sekaisin.  Tervetuloa homo katso mikä elämänviisaus skitsofreniassa mielipiteitä,,, ALKOI PYÖRIÄ SILMISSÄ ja nyt pitää siirtyä pois. AAVIISUISESTA onkin näköjään tullut Lady Nada.  Tunnistin sinut heti.  Ja kengulle tulee ihan ihana söpöläinen.  Tigrulle vaan terkut,että jospa on kaikkien kanssa tuollainen ja arvio sinut silti osaavaksi.  Positiivinen palaute olisi kuitenkin mieleen kaikille hyvästä työstä ja hyvä ohjaaja yleensä antaa sitä. Pöydälläni tuoksuvat huumaavasti sireenit.  Ja eräs uneni toteutuu parasta aikaa juuri kuten sen näinkin.  MARIX!  Eikö tuollainen huomio ole kuitenkin positiivista!Ota se vain ilolla vastaan,jos et sitä kerran omaltasi saa.Sehän kertoo vain siitä,että olet miehistä viehättävä. Nyt hyvää yötä kaikille ja kauniita unia! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #1518 : 21.05.2008 23:12:20 » |
|
Iltaa ja öitä tupaan! Onneksi on tupa tuttuine ihmisineen.  Muuten tämä uusi-astro onkin  Kävinkin narisemassa jo tuolla oikeassa topicissa. Ehkä nukutun yön jälkeen löydän jotain muutakin hyvää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #1519 : 22.05.2008 08:54:44 » |
|
Hyvää aurinkoista huomenta vain kaikille!  Kortit tälle päivälle eivät voisi juuri olla paremmat,mutta,,,  Väsymys jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. En enää ymmärrä tätä.Väsynyt joka aamu,vaikka olen nukkunut pitkän yöunen. Ulkoilen,syön normaalisti,eikä oikein mikään ole muuttunut elämässäni,kuin ainoastaan parempaan suuntaan,mutta eipä ole kiva herätä rättinä,kun tietää,että se menee ohi vasta päiväunien jälkeen. Tänään tämä likka uudistuu!!!  Kampaajalle ja piiiitkästä aikaa.Kun olen myös köyhä laulaja mä vain,niin senkin kanssa on hieman katsottava,milloin menee. Värin käyn ostamassa ja laitan itse.Lorkulla on hyvä väri,jonka tuloksesta ja kestosta pidän enemmän kuin kampaamon väreistä.Ja upean kiillon saa sillä hoitoaineella,joka pakkauksessa on. Ripsarikin vielä pitää hankkia,mutta ne olen nyt itselleni luvannut. Kun kaikkea uutta on jälleen ilmassa.  Mikä siinä on,että silloin kun jollain rintamalla alkaa tapahtua,niin samanlaiset tapahtumat vyöryvät päälle? Aikast jännää ja loppu on itsestään kiinni ja valinnoistaan. Mutta hiljaa hyvää tulee. Kahvi on keitetty,samoin teevesi,mutta joku muu voi tuoda syömingit. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 09:16:57 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1520 : 22.05.2008 08:58:22 » |
|
marix, oma mies ei anna huomiota koska aattelee että ylpistyt (ja sinuthan on jo saatu, että mitä sitä sitten). huomion antaminen kuuluu monilla iskemisvaiheeseen, you know (ellet kilpailuta koko ajan). ne tööttäilee että huomaisit; jos alkaisit suhteen jonkun toisen kanssa, voi olla että huomio heiltä laantuisi sen tien.. nimim yleistä miesten logiikkaa tunteva.. ja en minäkään miehille yleensä vislaile, heh 
huh onneksi saanut mietittyä uudet asiat kasaan, ilman miesten mielipiteitä.. minä saan tuollaista. tavallaan astron kanssa voi olla samaa mieltä, ellei sitten etsi jotain hyvin eksakteja tietoja. yleisesti ottaen ok. eli nimenomaan relaan (kuten sanoin jo eilen!) ja katsotaan sitten taas miltä tuntuu muutaman vkon paussin jälkeen, kun vaan jutskaillaan. Your Lovescope - Tomorrow, May 23, 2008 If you want to make progress with someone whom you find particularly attractive, you first need to address the problem of the barrier, which seems to be creating an obstacle to your getting together. The planetary alignment may make you very aware of this, and therefore determined to overcome the difficulty. If you begin to feel more relaxed about the whole thing, it may help.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 13:12:57 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #1521 : 22.05.2008 09:21:31 » |
|
Huomenta. Minä värkkäsin taas hedelmäsalaatin, hellalta löytyy ruispuuroa niille, jotka tukevampaa aamiaista haluavat ja puolukoita sekaan.  Kyllä nukutun yön jälkeen tuntuu paremmalta. Saadaan planeetta ohituksetkin takaisin  , vielä toivoisin vähän väljyyttä tänne foorumille. Aika tihrustamisthan tämä on. Mutta me kaikki tämän paikan teemme ja muulla ei sitten niin väliä kai olekaan. Hyvä täällä on olla! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #1522 : 22.05.2008 09:28:37 » |
|
Huomenta!  Lionheart: Kiitos onnitteluista,ja kenguksi voit kyllä sanoa  Meilläkin on myös sekarotuinen koira kotona mutta se on koko perheen yhteinen. Kiitos Neela aamiaisesta! Kyllähän tähän foorumiin on vielä totutteleminen,toivottavasti tulisi tosiaan vähän väljyyttä lisää ettei oo niin "ahtaasti" kaikki.  Huoh.. tänään fysiikan koe,ja se on se aine,mistä en tajua MITÄÄN,eikä oo mitään intoa alkaa pänttäämään sitä.  Kai se on pakko,ja jos en pääse läpi niin eipä se maailmaa kaada,teen sen sit vaikka ensvuona. Mietin tässä mikähän olisi hyvä kutsumanimi tulevalle pennulle... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #1523 : 22.05.2008 12:14:35 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marix
|
 |
« Vastaus #1524 : 22.05.2008 13:48:26 » |
|
WS on luultavasti oikeassa noitten miesten suhteen 
..mut ku tänään se vaan jatku taas töissä!!!! ja mä melkeen jopa yllytin.. tosin taas eri miehet.. mut.. venus on varmasti jossain semmosessa asennossa!! jotenki kummallinen jakso tällanen..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ,  ,  ja  jousimiehessä  kauriissa  vesimiehessä  ja  vaa'assa  ,  ja  skorpionissa
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #1525 : 22.05.2008 13:50:28 » |
|
Nytpä avasitkin minulle tien neitsyt-ihmiseen.  Tosin en tiedä miten paljon nousumerkkisi vaikuttaa sinuun? Katsos kun elämäni on astunut nyt toinenkin mies,joka on ihan uusi tuttavuus. Tässä nyt hiljaa tutustutaan,ei vielä ainakaan sen kummempaa,mutta vaikuttaa hyvin miellyttävältä. Neitsyt merkkinä on minulle aivan uusi.  Luin omasta kirjastani,miten tämän merkin miehiä kuvataan ja sopi tämän hetkisen tuntemukseni mukaan hyvin. Että,millainen se neitsyt on? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
marix
|
 |
« Vastaus #1527 : 22.05.2008 14:02:46 » |
|
hihi jotenki tuntuu nyt siltä, että onneks ees kotona saa olla suurinpiirtein rauhassa tuo ukko lähtee iltavuoroon tuosta ni saan vaan maata sohvalla! ostin sipsejäkin, tosin ne ei ollu mulle tarkotettu karkit unohin kokonaan kauppaan ku juttelin niin kiivaasti saippuahyllyllä kaupan työntekijän kans puotin sen varpaille vissypullon, mut ei kuulemma osunu.. sanoin vaan et "ups, saikkua! " 
hitsi, tosta tuli mieleen et tapasin tänään ampiaisen. nippukuski toi mulle niput ja jätti ne maahan, otin sit yhtä naruista kiinni et nostan ni.. jotain keltasta vilahti!!!!!!!!! mä pelkään ampiaisia ku ne on pistäny mua tenavana! siinä pihassa oli pari miestä ni huusin niille et mitämäteen, mun postien päällä on amppari!! sit se toinen hätyytti sen keltasen ötökän pois. onneks en tappanu sitä ku nyt ollu varmaan pulaa noista itikoista? jos sen ois tappanu ni eihän sit ois kukaan pölyttäny kukkia yms..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ,  ,  ja  jousimiehessä  kauriissa  vesimiehessä  ja  vaa'assa  ,  ja  skorpionissa
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1528 : 22.05.2008 14:05:40 » |
|
Ehkäpä energiasi on "auki" muille miehille, kun minulla taas "kiinni" ellei se ole tietty hlö (no ei aivan, puhun kyllä monille kun menen ulos)> joka sitten taas vaihtuu.. erilaista kuin ennen, ehkä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #1529 : 22.05.2008 21:06:38 » |
|
Nytpä avasitkin minulle tien neitsyt-ihmiseen. ... Että,millainen se neitsyt on?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|