Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8556947 kertaa)
0 jäsentä ja 42 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1350 : 11.05.2008 22:19:19 »

Päivä alkaa olla pulkassa taas.
Eilisen tolkuttoman istumisen jälkeen,menin pitkälle lenkille. Smiley
Toin tullessani yhden sireenin oksan joka jo sellainen,että saattaa aueta.
Ja kolme omenapuun oksaa,joista yhdessä ihanan tuoksuvat valkoisen vaaleanpunaiset kukat. smitten
Koska se on Druidien horoskoopissa minun puuni,tietävät oksat kotona onnea.Ja niin ihanan kauniit kukat siinä on. smitten smitten

Sitten jumppasin ja suihkuun.
Äitienpäivää en minäkään vietä mitenkään erikoisesti.
Tämä poikani,jonka en kuuna päivänä ajatellut muistavan koko päivää,lähetti ensimmäisenä äitienpäivä toivotuksen. smitten
Siksi se on niin suloinen,kun on yllätyksiä täynnä ja iso mies kun muistaa,niin tulihan siitä lämmin mieli. smitten
Käväisi kahteenkin otteeseen.

Tytär tuli aamuvuorosta ja jatkettiin nyt kynsien laittoa toiseen käteen.
Siinä ne nyt komeilevat. Smiley

ELÄMÄNILO! smitten
Katsos kun tulostimeni ei ole toiminnassa.Ei ole koskaan ollutkaan ja luotin että tyttärellä on hyvät ohjeet.
Mutta sitten kun näin ne ohjeet,niin tiesin heti,että pieleen menee. Grin
Kaksi täysin ilman suuntavaistoa omaavaa naista lähtee hortoilemaan. idiot2 Grin

Ystävättäreni sanoi tänään,että olisitte ottaneet hänen navigaattorinsa.Kävi mielessä,vaan en kehdannut kysyä.
Häneltä nyt voi kysyä mitä vain,mutta kun on sellainen aina avulias,niin vältän sitä,ettei tule sellaista oloa,että aina tuo jotain ruikkaa.
Tosin luulen,ettei hän tunne koskaan niin ketään kohtaan.
Parempaa ystävää ei voisi saada lähelleen. smitten

Kengu! smitten
Koiralla unessa on monta merkitystä.Yksi on ystävä,kuten joku mainitsikin.Ardithko se oli?
Mutta minulle se edustaa miestä.
Saattaa olla,että johtuu siitä että olen varauksellinen koirien suhteen.
Olen enemmän kissaihmisiä.

Esmiraldan lipputankotarina oli ihanan liikuttava. Cry smitten
Niin ne osat vaihtuvat ja vuodet menevät hujauksessa.
Katsoin Junnu Vainion konsettia telkusta ja niin monesta laulusta nousi paljon muistoja.
Mietin mihin tämä aika elämästä oikein on mennyt ja miten moni oli uusi hitti,kun olin nuori.
Kotkan meripäiviltä ihania muistoja tulvi mieleen ja sen aikaisia ystäviä.
Mitähän heillekin kuuluu?
Olen jotenkin yliherkkä tällä hetkellä ja itken nopeasti sekä iloista,että haikeudesta.
En oikein ymmärrä itseäni.Mitä minulle tapahtuu,kun ennen osasin itseni niin hyvin kasata.

Ehkä tulen vanhaksi,,, Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1351 : 12.05.2008 09:00:34 »

Olen alkanut epäillä että suhteissa, erityisesti sielukumppanuuksissa ei ole järjen häivääkään. Onko joku muu samaa mieltä? Jos elämään ei heittäydy, ei elä mutta nyt on kyllä vähän liian outo olo asiasta. Onko mikään suhde mennyt mitenkään järkevästi.. siis minulla. No tänään lepäilen, yöunet voisi palata, ainakin on kesäistä. Huomenna sit selvitän asiat, kohta kohdalta edetään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1352 : 12.05.2008 09:27:38 »

Huomenta! smitten

Kyllä kaikilla suhteilla kait merkityksensä on.Pontti lienee siinä,paljonko lataa odotuksia toisen niskaan ja koko suhteeseen. Smiley

Jos vain antaa mennä sen omalla painollaan ja katselee rauhassa,tunnustellen välillä miltä itsestä tuntuu,niin eiköhän se siitä.
Sielunkumppanuutta en sen kummemmin enää edes mieti.
Onko sitä tässä? Huh
Saattaa olla,koska vuosien jälkeen kemiat toimivat ja vetovoima toista kohtaan.Mutta onko sillä sitten niin merkitystä?
Pääasia,että molemmilla on hyvä olla yhdessä ja erikseen. smitten

Kun tuossa huonon tuulen päivänä aloin kovasti analysoimaan juttua,niin katkohan siinä oli lähellä. idiot2
Parempi olla analysoimatta turhia ja antaa vain mennä ja kehittyä miksi ikinä kehittyykään.
Olen itse pilannut muutaman suhteen alkuunsa alkamalla vaatimaan tilitystä,että mitä tämä ja mitä sinä ja mikset sinä? knuppel2
Parempi vain kääntää toisin päin ja miettiä,mitä minä voin tehdä ja missä voi löysätä vaan,,, Smiley
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1353 : 12.05.2008 09:52:25 »

Huomenta... Kiitos Chandra ja Ardith koiran tulkinnasta. smitten
Ehkäpä se ystävää merkitsi,joka on valmis "samaan rumbaan" pyörimään kanssani  Grin
tai miksei miestäkin,jonka kanssa löydetään niin hyvä sävel että menee minun jälkeeni keinuun keinumaan täsmälleen samalla tavalla,kuka tietää. coolsmiley
Mulla on ihan kamala yö takana. Cry  Undecided
En nukkunut paljon yhtään... aamuyöllä viiden maissa sain unen kun tajusin ottaa
särkylääkettä.Toinen korva niin h*lvetin kipeä!! (ei enää tietysti niin kipeä kuin yöllä...) Soitin heti herättyäni päivystykseen ja sain tälle päivälle
lääkäri ajan. Korva on jo pidemmän aikaa vaivannut mutta nyt oli kyllä viimeinen pisara kun vei niin lahjakkaasti mun yöunet ja kipu säteili jotenkin hampaaseen ja
kurkkuunkin. idiot2 Toivottavasti saan antibiootti kuurin siihen!
Tallille olis ollut tarkoitus lähteä mutta siirtyy huomiseen,
en viitsi parin tunnin yöunilla lähteä hortoilemaan sinne. Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1354 : 12.05.2008 11:25:31 »

hyvää päivää. en pistä nokkaani ulos enää tänään, sen verran saanu jo taistella pyörällä tuolla vastatuulessa.

kävin suomalaisessa töistä tullessani ja siellä ei ollu mitään muuta hyvää ku mtv3 helmen jonku emännän sisäinen jumalatar-tarotit.. en ostanu ku jotenki kummasti vaakamaisuus pääs taas valloilleen.... EN OSANNU PÄÄTTÄÄ. mutta tällaset siis http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/558685?uusimmat_kuudesaisti ..nuo vaikuttas ihan kivoilta, optimistin välineiltä Wink mutta.. en tiiä vastaisko ne kuitenkaan sitä mitä haen..

mukavia nää helpot työpäivät, nyt oiski taas aikaa vaikka muille jakaa. itse en kuitenkaan osaa sitä käyttää hyödykseni kovinkaan hyvin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1355 : 12.05.2008 13:12:13 »

marix

itseltä löytyy nuo pelkät kortit...kirjasta en tiedä millainen mahtaa olla. kortiti antavat mielestäni hyviä ohjeita siihen kuin katsoa erlaisia tilanteita oman itsesi kannalta mutta kuitenkin useasti hyvinkin yllävältä kantilta...saattaa monesti antaa myös vaihtoehtoja joista itse päättää millaista tietä sitten kulkea tahdot.

siis niin kun tyyliin paras tie ei oo aina välttämättä helpoin yms... Cheesy
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1356 : 12.05.2008 13:44:07 »

Olen niiiiin samaa mieltä kanssasi Chandra mitä kirjoitit noista suhteista.  smitten  coolsmiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1357 : 12.05.2008 15:10:05 »

Lääkärissä käyty!
Ja korvatulehdushan se on. Lääkkeet pitää hakea koulun jälkeen. Smiley
Löysi myös pienen patin korvani takaa jota on kuulemma hyvä seurata,
parin viikon päästä uusi aika sitten. angel
Nyt syömään ja valmistautumaan oppitunneille...
kiinnostaakin niin todella paljon. 2funny Pitää varoa etten nukahda sinne.

marix: näyttääpä ihanilta nuo kortit,itselläni heräsi heti mielenkiinto..
(vaikkei ollut tarkoitus...)
kesätyörahoista ehkä tilaan ne. smitten
« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 15:11:39 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1358 : 12.05.2008 15:33:09 »

^ googletin ja adlibris myi paljon halvemmalla.. joten musta tuli samalla sit senkin paikan asiakas Wink pakkohan se oli ne tilata.. kai se on se, että ku joku tuntuu hyvältä niin pitäs vaan uskoa sitä ensivaikutelmaa.. kai sitä voi myöhemmin sit hommata muita kortteja jos jumalattaret rupeaa kyllästyttämään Wink

mä vaan hukun kaikkeen tavaraan kohta. mistä pitäs lähteä ettimään syytä kauheille ostohaluille? huone 2?

ja onko syntymäkartalla jotain juttua mistä johtus semmonen "hyvä suustaan"-juttu? ..yks mies nimittäin oli taas sanaton tänään ku tuli mulle haasteleen. tai kaks niitä oli, toinen vaan tokas jotain et mahtaa olla hyvä kunto ku tällasella polkee.. tai jotain.. ja sanoin et "otetaanko kisa".  2funny
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1359 : 12.05.2008 17:21:35 »

Kevät sekoittaa kaikki, sukupuoleen ja ikään katsomatta.  buck2

Mutta oletteko ihmiset lukeneet uutisia. Mulla meinas mennä kahvit väärään kurkkuun kun luin ton viimesimmän Kiinan maanjäristyksestä.  Shocked

Eikä oo varmaan edes viikkoo vielä Myanmarista.

Kieltämättä ei kovin hyvältä näytä tää tilanne. Kyllä meitä taidetaan nyt ravistella ihan kunnolla.  Lips Sealed

Maa-Rotan vuosiennusteessahan mainittiin nämä maankuoreen liittyvät onnettomuudet.

Maikkarin sivuilla vaan ihan ensimmäisenä iso kuva eilisestä suomen ottelusta, joka päätty veriseen tappeluun. =(/&&%%¤# tollasta roskajournalismia.  tickedoff tickedoff

Alan boikotoimaan maikkaria. ja jääkiekkoo. knuppel2

tallennettu
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1360 : 12.05.2008 21:07:36 »

Iltaa tupaan.

Nyt olis työt tältä päivältä tehty, iltapalat nautittu (pizzaa buck2), röyh!
Taidan ottaa pienet iltatömpsyt ja mennä nukkumaan... aamulla pitäisi taas jaksaa.

Lizzy: taitaa joo tuo maaäiti vähän elämöidä, myös Etna päästelee höyryjään ja eikös just hetki sitten Etelä-Amerikassa ollut aika iso purkaus. (Chile?)

Mitä lie vielä edessä?  Shocked
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1361 : 12.05.2008 21:14:33 »

Ihmisten pussahtelut  Angry Lips Sealed angel
tallennettu
marix
Astro-nauttija