Tigru ja Chandra: eli se on siis yleistä, että ihmiset nuuskii kaappeja

O-ouu, en oo siivonnu kaappeja kunnolla varmaan kahteen vuoteen tai siis järjestellyt...Tää on onneks vaan vuokrakämppä firmalta, joka vuokraa näitä asuntoja...Ärsyttää, kun pitää olla koko ajan skarppina ja tip top-kämppä, jos joku tulee kattoon tätä..Käväisen kyllä herkkukaupassa sen jälkeen, kun ovat käyneet ja jatkan rästiin jääneitä opiskeluprojekteja, jotka pitäis saaha ennen kesäkuuta valmiiksi

Yliopistossa ei oo kyllä varaa jäädä potemaan henkilökohtaisia asioita kovin pitkäksi aikaa tai jää auttamattomasti jälkeen...Noh, kunhan saan vain tehtyä, ei ole mitään huikeaa arvosanatavoitetta, harmittaa kun tuli tuo ero juuri tähän samaan syssyyn nuiden koulutöiden kanssa niin opiskelukin kärsii huomattavasti

Nojh, jos otan kaiken paskan kerralla niin ei tarvi sitten koko aikaa pikku hiljaa kitua...

Tigru: onpa kyllä "pientä", jos tossa vaiheessa pitää alkaa tappelemaan imureista

Mutta niinhän se on, että erotilanteissa keksitään sitten vaikka mitä tyhmää, mistä tapella, varsinkin, jos ukko sattuu olemaan palikka, joka ei osaa puhua tunteistaan...Tapellaan sitten vaikka kukkamaljakosta

Mulla näyttää vielä hyvältä sen suhteen, että tavaroista ei ole vielä tullut riitaa...Alustavasti ollaan puhuttu, mitä otetaan ja mitä ei...Exä on töissä, joten oletan saavani esim. sängyn, toisaalta en itse tarvitse pyykinpesukonetta tai keittiönpöytää, koska muutan soluun...Heh, exäni hokasi juuri yksiön samasta talosta, jossa asumme, tulisi muuttokin helpommaksi ja hänellä pysyisi työmatka samana..Saan itse tietää vasta 5päivää ennen muuttoa, mihin muutan, koska odotan vielä yhtä solua, jossa asuu opiskelukaverini, mutta ei ole varmaa pääsenkö siihen hänen kaverikseen...Noh, kai johonkin koloon pääsen asumaan :

Kysyin opiskelijoiden vuokranvälityksestä, että onhan varma, että en joudu kadulle asumaan vaikka olisikin vain 5päivää aikaa muuttaa, lupasi etten joudu