kengururotta
|
|
« Vastaus #1185 : 30.04.2008 10:26:40 » |
|
No nyt on koulujuttukin tarkistettu,ei ole koulua illalla. Niin mä arvelinkin,vaikka kaveri yritti muuta väittää. Nyt meikäläinen lähtee ihanaan ulkoilmaan (eilen en tosiaan käynyt pihalla ollenkaan...) koirankanssa metsään lenkille. Tästä tulee hyvä päivä!! Vietetään kaikki ihana/hauska/rento/mukava/ihan mikä vaan Vappu,jokainen omalla tyylillään!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1186 : 30.04.2008 11:14:58 » |
|
... minkälaisia suunnitelmia teillä on tälle päivälle ja illalle? Itse kun en perinteiden mukaan enää juurikaan mitään päiviä vietä,niin olisi kiva lukea muitten jutuista.
Nuorempana vappuun kuului kyllä iloinen juhliminen ystävien ja jalojuomien kera,mutta se on jäänyt. ...
Hei "Chandra
Meillähän on samanlaisia menneisyyden ja tämän hetken ajatuksia ja kokemuksia juhlimisesta
Itse suunnittelin mennä tuonne pihamaalle tonkimaan jos siltä tuntuu
Hommia riittää ja jos keli on lämmin ja aurinkoinen, sitä nauttii ulkona touhuamisesta joka solullaan
Iloista vappua teille kaikille - kukin viettäköön sitä omalla tavallaan
Iltaan on vielä aikaa, joten mielikin voi muuttua, kuka tietää Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1187 : 30.04.2008 11:36:41 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008 11:41:55 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1188 : 30.04.2008 13:00:30 » |
|
Taisin juhlia jo viime yönä tuota vappua. Söimme kaksi sangollista mansikoita ja kun tilat ei riittänyt, otettiin hotellihuone! Siis unessa, kas kummaa, touhusivat Elämänlanka, Chandra, Maarita ja eräs tuntematonkin astroilija, joku oikein tekijä! Mutta kerronpa unen tuonne astrounien sarjaan.... Joku se voi ihan tosissaankin jo syödä mansikoita! HYVÄÄ VAPPUA VAAN!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1190 : 30.04.2008 14:11:04 » |
|
Elwynille pikaista paranemista. Ihanan lämmin ulkona,terassilla istuskelin keinussa hetken ja ihailin kuinka kesän näköistä kaikkialla jo onkaan! Piti kaupasta ostaa jäätelöä kun on niin KUUMA. Helpostihan tuolla itsensä polttaisi,jos siihen olis taipuvainen... Aloe Verasta tuli mieleen että ostin sellaisen kasvonaamionkin itselleni. Nyt mä valmistaudun kaverille lähtöön!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1191 : 30.04.2008 15:35:06 » |
|
pian varmaan alkaa kynsityttämään kättä, kun jaoin postit tänään lyhythiasella. ois tehny mieli repiä lahkeet housuista, mut en kehannu ku kauhee talviturkki säärissä..
pullotin just mun siman ja pistin jääkaappiin. saa nähä kauanko menee et rusinat nousee pintaan.
ostin viinaa, jotta voi sit illalla sekotella siman sekaan, jos kiinnostaa..
näillä näkymin ei olla lähössä mihinkään, ku ollaan erakoituneita työläisiä.. molemmilla töitä perjantaina.. ja kun tuntuu, että toi world of warcraft kiinnostaa leijonaa enemmän.. joten meitsille ihan sama jos viettäsin myös aikaa kyseisen pelin merkeissä.. onhan mulla eilinen housekin nauhalla ja istun tässä vieläkin työpaita päällä.. tekemistä siis riittäis ihan rauhalliseen koti-iltaankin..
kesällä kyl riittää sit pirskeitä, jollon lähteä kaupungille ku kolmet festarit samassa pitäjässä kahen kk:n aikana..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1192 : 30.04.2008 15:55:02 » |
|
terveisiä messuilta hotrod&rock komeet oli mopot ja tuli siinä sitten uusittua KIITOS-huppari samalla kun vanha ahkerassa käytössä. tytärelle samanlainen Da, da... saman sanan sisältävä T-paita läht matkaan koko sakille. Ja ylpeänä kannan sitä... ainoaa "asennnepaitaani" Tervehdys kaikille ja mukavaa Vapun aaton alkua Raahauduin ruokakassien kanssa kotiin ja päivittelin, jotta ostavatko ihmiset kaupan tyhjäksi? Ei ihme, jos ollaan paksua No, mutta arvatkaapa kun minua kismittää... tänään taas sattui sellainen tilanne, että minun olisi (kai) pitänyt aukaista suuni ja todella rähähtää... mutta kun tilanteessa oli ns.ulkopuolisia, niin ei (muka) voi Nyt ottaa kaaliin ja mokoma tilanne tulee toistumaan ihan takuu varmasti. Ihmiset ovat ärsyttävän musta-valkoisia asioissa, joita eivät ymmärrä... päässähän tuo menttaalipuolla onkin, jos saa astmaattisia oireita tai pahan migreeni tuoksuista ...äääh... mitä on ilmassa, just pari pv. sitten jouduin palaamaan erääseen kiusalliseen asiaan, kun en heti saanut suutani auki. Ja nyt taas.... Oih, niinpä Tigrinum Mihin tämä maailma on menossa? Samaa ajattelin, kun siellä kaupan edessä norkoili varsin nuorta porukkaa Vappu tunnelmissa ja selkeästi odottomassa jotakin Pitäis tökätä kuonoon niitä, jotka alaikäisille hakevat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1193 : 30.04.2008 17:07:09 » |
|
Tuohon nuorison pahoinvointiin tutustuin aikanaa jo nuorisotyössä -90 luvulla. Ette uskokkaan,mitä kaikkea he joutuvat kestämään. En ihmettele,että pienet mielet menee sekaisin.On isäpuolta,joka yht äkkiä onkin rinnoissa kiinni ja jos vaikka mitä! No,en nyt tänään ajattele sitä. Ihanaa ESMIRALDA että saatiin mansikoita. Tulee mieleen ihan se laulu,,,tein sulle kotiviinin mansikoista vain. Mutta parempi nuolaista ennen kuin tipahtaa,eli menenpäs lukemaan,mitä minä olen siinä unessa muuta edustanut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008 21:03:21 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #1194 : 30.04.2008 19:43:18 » |
|
on se melkoista pahoinvointia nuorilla , valitettavasti. ite sen nurjan puolen eläneenä tietty välillä tulee fiilis että joskus ihan pienistäkin valittavat nykyää. huomenna piknikille näsijärvelle miehellä kun tarvii noita leluja olla niin osti viimekesänä XL busterin
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1195 : 30.04.2008 20:26:34 » |
|
Juu, tuota,
kuka haluaa maistaa kotiviiniäni? Tässä vapun kunniaksi! Tosi on, että olen harrastanut kotiviinejä, kun on paljon pensasmarjoja ja aina jostakin olen puolilitraa mesimarjoja löytänyt, mikä antaa sen tosiaromin, mutta mansikoista en ole koskaan tehnyt.
Nykyään tuo homma on jäänyt, tosin tuolla jossakin on karpaloviiniä, liian makeata joten odottaa vuosiaan...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1196 : 30.04.2008 21:09:59 » |
|
Vaan Anna Hanski lisäsikin kirsikoita ja omenoita vielä viiniinsä ja teki sitä rakkaus rinnassaan. Nyt ei voi maistaa viiniä,ei kakkua,eikä edes kahvia! Jostain iski kamalan paha olo alkuillasta. Jokos nyt kannan ihmisten huomista krapulaa? Vappu aatto menee puolipökerryksissä telkun ääressä. Katsoin uutisista tuota karmivaa Itävallan tapausta,jossa isä oli pitänyt tytärtään vuosia kellarissa ja tekaissut tämän kanssa lapsia. Miten kummassa onnistuu piilotella tytärtä niin kauan,ettei kukaan ihmettele,missä on? Ja eikö mitään merkkejä muusta perheestä missään? Kuulin tästä aijemmin,mutta en koko tapauksesta tiedä kuin vähän. Itävaltalaiset osoittivat suruaan monin tavoin tv uutisissa. Karmiva tapaus!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
katsomerta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1197 : 30.04.2008 21:24:21 » |
|
Vaan Anna Hanski lisäsikin kirsikoita ja omenoita vielä viiniinsä ja teki sitä rakkaus rinnassaan. Nyt ei voi maistaa viiniä,ei kakkua,eikä edes kahvia! Jostain iski kamalan paha olo alkuillasta. Jokos nyt kannan ihmisten huomista krapulaa? Vappu aatto menee puolipökerryksissä telkun ääressä. Katsoin uutisista tuota karmivaa Itävallan tapausta,jossa isä oli pitänyt tytärtään vuosia kellarissa ja tekaissut tämän kanssa lapsia. Miten kummassa onnistuu piilotella tytärtä niin kauan,ettei kukaan ihmettele,missä on? Ja eikö mitään merkkejä muusta perheestä missään? Kuulin tästä aijemmin,mutta en koko tapauksesta tiedä kuin vähän. Itävaltalaiset osoittivat suruaan monin tavoin tv uutisissa. Karmiva tapaus! Itävallassa ei välitetä muiden asioista ja siellä on korruptoitunut poliisi, ehkä sen takia tällaista tapahtuu siellä. Itävallan kulttuurista: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804307585190_ul.shtml
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1198 : 30.04.2008 21:45:17 » |
|
Niinpä, kyllä on sittenkin parempi, että kyläläiset ja varsinkin naapurit ovat selvillä toistensa asioista. Vaikka on se Suomessakin mennyt liian rajalliseksi, yksinäiseksi. Yksityisyys on myös usein salailun tarpeellisuutta. Jos ei ole salattavaa, on helppo elää. Onhan tietenkin ääripää ja juorukellot, jotka ovat minuakin (esimerkiksi) yrittäneet mustamaalata, mutta syytökset olivat niin mullistavia, ettei mennyt perille. Tietämättömyydessä enemmänkin lähtee mielikuvitus liikkeelle ja omat tulkinnat. Minä kerron naapureille aina jos lähdemme jonnekin tai ukkoni on sairaalassa. Minusta he ovat osa elämääni. Kuten täällä 'kahvilassakin' ollaan aika avoimia!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1199 : 30.04.2008 21:56:38 » |
|
Kävin lukemassa.En tiedä enää mitä tuohon voi sanoa ja mitä kaikkea voikaan ihmisen päässä liikkua. Juu,mieluummin avoimia kuin tuollainen suojelu päällä. Mutta toisaalta ihmetyttää kyllä kovasti tuon miehen valta ja ettei äiti sitten etsinyt tytärtään. Vai missä hän sitten luuli tämän olevan? Itse olisin kyllä aktiivisin osapuoli,jos joku perheestä katoaisi,siis viranomaistaholle. Ja mikäli meillä olisi ollut jokin huone,mihin ei koskaan olisi saanut mennä,niin totta hemmetissä juuri sen olisin halunnut nähdä!!?? Tuntuu käsittämättömältä ettei muka kukaan tiennyt.Lapsia syntyi ja miten selittää ruuan ja vaatteet ja,,, Taas kerran ajattelen,että jos olisi minun mieheni,niin minä istuisin elinkautista.Niin se vain on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|