|
Päivi
|
 |
« Vastaus #615 : 01.04.2008 18:48:32 » |
|
no en mä luovuta  se pieni tyttö vaan mun sisällä kaipaa äitiä ja äidinrakkautta , mutta joka kerta joutuu pettymään ja silti haluaa antaa uuden tilaisuuden.kunnes taas pettyy. ja taas tänään tuli pettymys..mutta sen vielä kestän, mutta kun soittelee mun 8v tytölle ja syyllistää että mummulle käy huonosti jos kerrot että on soittanu jnejne. ärsyttää vaan. mutta minkäs teet. kai tää tästä. niinq aina.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #616 : 01.04.2008 19:35:12 » |
|
Jos joku haluaa ehdottomasti seksikkään pahiksen elämäänsä ja pitää joukkareista, exälläni on aikaa.. hehe.. luulin tietäväni kaiken siitä mitä tapahtuu sielukumppanien välillä, suunnittelin kaiken, luulin kokeneeni kaiken, näin ei ole. Mietin vaan miten paljon tuota juttua viljellä.. mutta sehän on oma asiani. Huh.
En olisi uskonut meidän olevan oikeen missään väleissäkään.. saati tekemässä yhteistyötä. Hänellä oli aikamoiset jutut eromme jälkeen.
Huh, mahtaa sitten olla ens viikonloppunakin käänteitä.
Cosmossa vinkkejä miesten haluttomuuteen, mm se jos nainen menestyy liikaa, on este. No siksi kai serkkuni saa miehiä kun on aina vähän eksyksissä oleva Lolita...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #617 : 01.04.2008 20:16:24 » |
|
Chandra ja Tigrinum - lämpöiset onnitteluhalaukset teille kummallekin! Olen niiiiiin iloinen teidän puolestanne!  Samaa mieltä olen kuin Chandra - ei tosiaankaan ole mitään 'sattumaa' - maailmankaikkeus ja sen energiat auttavat oikeaan suuntaan kulkijoita!  Voisimme Tigrinum myöhäisiltasella mennä tuon kirkasvetisen lammen äärellä olevalle penkille tähtiä katsomaan ja nauttia vain hiljaa vieretysten onnestamme ja rauhasta,jonka kumpikin taas saamme elämäämme. Sanojahan ei tarvita,koska tunne on molemmilla sama.  Kas tässä teille, ihanaiset naiset! http://i157.photobucket.com/albums/t65/sopivasti_puhuva/garden/view.gifhttp://i157.photobucket.com/albums/t65/sopivasti_puhuva/garden/harmony.gif(On muuten tosi tylsää, kun tänne ei voi laittaa kuvia, oon ihan kuvafriikki. )I-Ronia! En nyt tosiaankaan halua kuulostaa miltään "täti-kaikkitietävältä", ja jokainen toki päättää omista asioistaan, mutta...  Kiukuttaa niin vietävästi sun puolestasi!!!  Mietihän nyt tarkkaan, mikä "vaakakupissa" painaa enemmän, mikä vähemmän? Kuinka tärkeä äitisi oikeasti on teille? Sehän on jo nähty, että hänen luonaan (?) ei ole turvallista lapsellesi - äitisi miesystävä on pedofiili. SINÄ päätät sinun ja tyttösi elämästä - oikeasti, oletko tullut ajatelleeksi, että "lemppaisit" äitisi kokonaan elämästänne ulos - siis sekä sinun että tyttösi? Se että hän on äitisi, ei oikeasti näytä tarkoittavan mitään hänelle itselleen. Ymmärrän toki äidin- ja rakkaudenkaipuusi, mutta kokemuksestasi jo tiedät, että tulet aina pettymään, aina uudestaan ja uudestaan... Miksi siis edes yrittää enää, jos se on täysin turhaa? Rakasta itse itsesi ehjäksi - olet sen arvoinen! Samalla autat tyttöäsi parhaalla mahdollisella tavalla.  Sinä voit toki äitiäsi rakastaa ihan niin kuin sinusta itsestäsi tuntuu, mutta älä odota häneltä enää yhtään mitään. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta usko pois, loppujen lopuksi "pesäero" tekee hyvää teille kaikille. Sietäisitkö tuollaista käytöstä joltakulta muulta kuin äidiltäsi? Hirmuisesti rakkausenergiaa pienelle perheellesi! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
pagan
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #618 : 01.04.2008 20:23:25 » |
|
Kirjoitanpa tänne kahvi ja teetupaan, kaiken kahvikeskustelun keskelle, tästä Kanerva-jupakasta. Kirjoitankin tämän ensin ihan yleisellä tasolla, koska tämä ajatukseni koskee oikeastaan kaikkia olemassaolevia ihmisiä, itseni mukaanlukien. Eli kun ihmisellä on joku tunnistatamaton syyllisyys sisällään, joka on häneen valheellisesti iskostettu, jo ehkä lapsuudessa, niin hän luo itselleen tiedostamattaan rangaistuksia, ja vaikeuksia. Kun hän saa elämäänsä jotain hienoa ja upeaa, niin hän kokee, että hän ei ole tämän kaiken arvoinen, eikä ansaitse sitä kaikkea myönteistä ja menestystä, jota on tullut osakseen, ja tästä alitajuntaisesta lähtökohdastaan hän alkaa ehkä jopa täysin itse sitä tiedostamatta sabotoimaan omaa elämäänsä, ja luomaan siihen vaikeuksia (rangaistuksia), jotta saisi jotenkin sen sisäisen kuvan ja ulkoiset olosuhteet ikään kuin tasapainoon. Itselläni on tästä kuviosta lukemattomia esimerkkejä omasta elämästäni, joista pyristelen eroon tiedostamalla tämä asian. Ja tästä Kanerva-jutusta tuli vain tämä sama kuvio mieleen, joka toistuu hyvin monen ihmisen elämässä pienemmässä ja suuremmassa mittakaavassa, ja myöskin aste-eroina se, että onko se minäkuva kuinka syyllinen ja huono, ja minkä mittakaavan rangaistuksia sitten itselleen luo. Ja taidanpa tämän pohdiskelun jälkeen juoda vielä sinnillä kupin kahvia, jotta en saa unta ainakaan seuraavaan kuuteen tuntiin  Mutta siitä ei tule sen suurempaa kurjuutta, koska ei tarvitse aamulla mihinkään herätä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme. Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme. Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan." Robert Dione, luonnonsuojelija
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #619 : 01.04.2008 21:06:27 » |
|
Paz. olet oikeassa. Välillä ei vaan nää metsää puilta  hyvä että joku palauttaa maanpinnalle. ja pääsee vähän purkamaan kun kirjottaa ulos tunteita eikä patoo niitä sisälle. Kts kaikille 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #620 : 01.04.2008 23:03:48 » |
|
Kiitos Paz onnitteluista ja ihanista kuvista.  Tuossa jälkimmäisessä vielä ihana lemmparikukkani Orkidea!  Odottelen Tigrua kanssani istuskelemaan. Kirjoitit myös hyvin osuvasti I-Ronialle. Ex-avoni ei osannut rakastaa lapsiaan. Tyttärille se oli kova paikka ja he yhä uudestaan yrittivät,mutta minä näin sen toisen puolen. Isä odotti lapsiltaan aina jotain korvausta.Eriäviä mielipiteitä ei saanut olla,eikä hän oikeasti osannut rakastaa heitä. Tytöt olivatkin vain hyvin harvoin tekemisissä isänsä kanssa ja silloinkin aina heidän aloitteestaan. Joskus kuuntelin lievästi kauhistuneena mitä se mies päästi suustaan. Vaikea paikka kun vanhemmiltaan ei saa sitä,mikä normaalisti on ihan synnynnäistä perheessä. Mutta sekin pitää vain hyväksyä ja päästää irti,kuten me niin monissa asioissa nyt teemme. Ja parhain päin se kääntyy,kun ei tarvitse kuunnella tuollaista aiheetonta syyllistämistä. Mutta sinä I-Ronia olet äiti tyttärellesi.Sellainen joka rakastaa ja on osoittanut myös nuo naarasleijonan suojelijan vaistot. Sinä katkaiset välinpitämättömyyden ketjun ja luot uudenlaisen ydinperheen.  Kaikkea ihanaa teille minäkin toivotan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #621 : 02.04.2008 00:45:44 » |
|
Loistavaa! Onnea Tigru ja Chandra!  Skumppa-kippis naiset! 
No.. : Palasimme sitten takaisin "ruotuun" Vaa'an kanssa tänään.  Kyllä taas rakkaus maittaa parin päivän erossa olon jälkeen. Suunnittelin sen kyllä olevan pidempi, mutta... : ...enpä voinut sitten vastustaa tämän Vaaka-hurmurin tehokasta valloittamispuuhia. 
Siirsin Pariisin matkanikin ensi viikolle, mutta kappas, Adith näyttäisi olevan siellä kuin myöskin silloin! 
Huomenna illalla edustan Vaa'an kanssa, kun hän vääntää kauppaa eräästä liikekiinteistöstä jonkun Dubai-miehen kanssa, joka haluaisi ostaa sen. Itselläni on vapaata. Tiedossa on ainakin illallinen luxus-ravintolassa, joten pitää tälläytyä.
Vaa'an huoletkin näyttäisivät olevan ohi.  Huomenna, siis tänään, hän allekirjoittaa kuin myös sopimuksen kiistastaan oikeudessa. Asia on sitten loppuun käsitelty.  Hän alkaa jo kovasti olla piristymässä. Tänään hän mietti, että millaista elämämme tulee olemaan ilman tätä jatkuvaa stressiä. Sanoin, että kyllä se sieltä aina uuden keksii.. : ...että vaan nauti niin kauan kuin kykenet. :
Lähden kanssa yöpuulle unia näkemään.. ...aamulla varhainen herätys..
Kauniita unia...ja huomenta! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #622 : 02.04.2008 07:13:35 » |
|
Tee on juotu.
Anteeksianto on avain.. olen antanut anteeksi parille henkilölle monta kertaa ja he ovat varsin myönteisiä kanssani nyt.. jos voin aina antaa anteeksi ja auttaa bisneksissä, menestykseni on kyllä taattu.
Elämä on tosiaan kummallista.
Jos joku ei tee kuten toivot, joku toinen tekee ja kunnolla sittenkin.
Jos joku on ensin ikävä, voi muuttua mukavaksi kohta - tai päinvastoin.. toki lopullisesti ikävät ihmiset jätetään mutta heitä on minority.
Kaunis aamuaurinko.
PS Tigris, yleensä auttaa kun keskittyy johonkuhun toiseen ja auttaa tätä, ettei mieti vain omaa tilannetta. Hyvinhän sinä selviät.
Kun minä vain selviän vkonlopusta! Vko alkoi exän kanssa, vkl vois olla nykyisen kanssa, jos ei vielä la iltana uutta.. 
Week of March 31, 2008 There's a great deal of fire in the air, and more is on its way! For you this means that the temperature is heating up in the world of love and romance. If you're already together with someone, look forward to a wild week of fun and adventure with this lucky person. Your relationship is likely to take an exciting new turn for the better. If you're single and looking for someone new, this week is full of many opportunities for a fresh face to enter your world. Right off the bat, the week is off to a strong start so don't hesitate when someone catches your eye in a new way. Follow your whims on Monday and Tuesday. Stay open to the unexpected instead of trying to stick with a plan. On Wednesday, Mercury changes sign and gives you greater courage when it comes to professing your true feelings to the one you love most. Saturday's New Moon sets the stage for a new beginning, so if you want to start fresh in the romantic realm, this is the time to do it.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 07:24:36 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #623 : 02.04.2008 08:22:02 » |
|
Kirjoitit myös hyvin osuvasti I-Ronialle. Ex-avoni ei osannut rakastaa lapsiaan. Tyttärille se oli kova paikka ja he yhä uudestaan yrittivät,mutta minä näin sen toisen puolen. Isä odotti lapsiltaan aina jotain korvausta.Eriäviä mielipiteitä ei saanut olla,eikä hän oikeasti osannut rakastaa heitä. Tytöt olivatkin vain hyvin harvoin tekemisissä isänsä kanssa ja silloinkin aina heidän aloitteestaan. Joskus kuuntelin lievästi kauhistuneena mitä se mies päästi suustaan. Vaikea paikka kun vanhemmiltaan ei saa sitä,mikä normaalisti on ihan synnynnäistä perheessä. Mutta sekin pitää vain hyväksyä ja päästää irti,kuten me niin monissa asioissa nyt teemme. Ja parhain päin se kääntyy,kun ei tarvitse kuunnella tuollaista aiheetonta syyllistämistä. Sama täällä, Chandra, minunkin ex on juuri tuommoinen "isä" lapsilleen. Rupesi tuntumaan siltä, että I-Ronian äiti muistuttaa kovastikin exääni, ja siksi tuli kirjoitettua aikas tiukkaan sävyyn... Mutta niin kuin I-Ronia jo itsekin sanoi, joskus tarttee vähän "tuuppausta", että havahtuu todellisuuteen... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #624 : 02.04.2008 08:42:33 » |
|
Huomenia!  Olipa ihan aamun avaus!  Istuin meditatiivisella parvekkeella kun aloin kuulla tuttua töräyttelyä taivaalta,,, Ja sieltä ne tulivat ensin kaksi tiedustelijaa ja kaksi auramaista kuviota perässä.  Arvannette jo. :  Kaikkiaan 17 joutsenta lensi yli ja sydän oli ihan pakahtua kun katselin niitä.  Eilisestä.  Voi että meillä oli seisova ja kipakka ilmapiiri.  Ilmeisesti molemmat ovat odottaneet tätä ratkaisua niin,että tahtoi riidanpoikaseksi väkisin mennä. Minä mökötinkin välillä,vaikken ole moista harrastanut enää aikoihin.  Sitten luin tuon Aaviisuisen Kuthumin viestin ja löysin sieltä paljon uutta. Otin vielä vastaan Akka-energiat vaikka niitä tuntuu omasta takaa jo olevan.  Kiitos kun otit minut mukaasi Viisuinen jo pääsiäisenä,sillä niinhän nämä tapahtumat tässä ovat jo kulkeneet.  Tunsin kuitenkin hyvin voimakkaasti varsinkin jalkapohjissa ja pään eri puolilla tuon meditaation ja sen sisällön. Olisi kyllä ihanampaa olla läsnä,kun joku sen lukisi ja saisi vain kuunnella ja matkata siinä. Kovasti hengittelin Universaalia rakkautta sisään ja huolia ja murheita ulos ja sen jälkeen lopetin riitelyn. Pyydän usein päästä mukaan meneillään oleviin tapahtumiin,vaikka en aina tiedä mikä on ajankohtaista. Mukaan ovat ottaneet.  Olen kuitenkin jo niin kauan ollut varma suunnastani,että luotan siihen,että kaikki uusi ja puhdistava on vain hyväksi minulle. Niin nytkin. Kyllä sen voiman tunsi. Viime yönä sitten tuli painajaisia,kiitos niistä,tai siitä,sillä yhden muistan. Olin vankina jossain Vietnamissa.Leirillä jossa oli paljon naisia. Olot olivat suhteellisen alkeellisia,mutta minä luovin sen vihaisen pienen miehen kanssa,joka johti meidän ryhmäämme. Muut naiset olivat vihaisia,kun luulivat minun pelehtivän ukon kanssa. Koska emme saaneet puhua,niin en voinut kertoa,miksi toimin,kuten toimin. Kyllä kai se siitä vielä aukenee,,, Ja mukavaa oli Tigru kanssasi keinua ja istuskella.  Me kaksi onnenlasta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #625 : 02.04.2008 08:45:50 » |
|
kyllähän se ystävät hyvät on niin että paineen alla ne timantit hioutuu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #626 : 02.04.2008 09:17:15 » |
|
Huomenta! ONNEA! Chandra ja Tigru!!!!  Ja Voimia I-Ronialle, muuta en osaa toivottaa.  Kuppi kahvia ja töihin taas.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #627 : 02.04.2008 09:31:03 » |
|
mullapa on kohta niiimpalio voimaa että kannattelen mitä vaa  näin unta yöllä että olin mielisairaalassa leikkauksessa mahani kohdalta..tuli intuitio että nyt napanuora poikki ja äkkiä ennenku on myöhästä. tulipa jo mieleeen ttä haen lähestymiskieltoo mutsille että ei saa soitella tytölle niin ja aurinkoista aamua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #628 : 02.04.2008 11:14:31 » |
|
Hienosti sen napanuoran poikkasit I-Ronia ja tosiaan on aika tehdäkin se,ennen kuin päätyy sinne mielenhoitoon.  Ei vaan,niin raskas tuo sinun juttusi on,että vahva sinun pitää olla,kun noin hienosti asioita ja tunteitasi käsittelet ja tuot julki.  On tämä vaan niin ihanaksi tupaseksi muodostunut,kun asiansa voi suoraan ja sellaisenaan tänne tuoda ja tukea saa aina,niin iloihin kuin suruihinkin. KIITOS SIITÄ TEILLE KAIKILLE YSTÄVÄISENI! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #629 : 02.04.2008 11:55:22 » |
|
Huomenta.  Ja Onnea Chandra ja Tigru!!!  Mulla on tosi surkee olo,ahdistaa.Mä en jaksa tota jatkuvaa auringon paistetta,kun sisälläni on aina synkkää. Olin viimeyön poikakaverin luona ja kuuntelin sen kuorsausta enkä saanut nukuttua,tönäisin sitä pari kertaa että ei kuorsais niin suuttui siitä... tai loukkaantui.. en tiedä mitä oon tekemässä oikeestaan,kun ei mulla taida edes olla tunteita koko ihmiseen.Se vaan on,ettei elämä olis niin tyhjää kuin se on.Tai että tuntisin joskus jotain jotain muutakin kohtaan kuin yhtä .Tai välillä tuntuu että on tunteita ja välillä että ei... Ajatukset on vaan niin sekaisin.  En vaan pääse yhdestä jutusta yli ikinä,niin ei mikään muu juttu voi toimia myöskään. Vaikka ei se mua enää vaivaa,tai kai se sitten vaivaa... oon luullut vaan ettei vaivaa ja että oon vahva,enkä roiku ihmisissä.Mutta ei näköjään. Toisaalta yksinolo on niin ihanaa ja rauhoittavaa,mutta silloin kun joutuu olemaan liikaa yksin,ei se ookaan kivaa,mutta sitten kun olis jotain tarjolla,alkaa ahdistamaan ja haluaakin olla yksin. Vaikee selittää... Kun olis vaan se yks. Isoveli oli sit menny nukkumaan yöllä mun sänkyyn,haisee ällöttävälle tupakalle ja vaikka mille,pakko vaihtaa lakanat heti kun se siitä nousis.. Mitä tekisin itselleni että tietäisin mihin oon menossa ja mitä tekemässä,ei ihmisillä ainakaan pitäis leikkiä.  Kaikki kiertää kehää ja aina yhtäkkiä oonkin samassa pisteessä ja samoilla ajatuksilla!!! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 11:57:30 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|