|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #345 : 21.03.2008 12:36:59 » |
|
Aurinkoista Huomenta!
Haudutettua Mate "kuuma tanssi" teetä tarjoan, seuraksi coctail-piirakoita kera munavoin.
(Etelä-Amerikassa suosittu mate valmistetaan runsaasti kofeiinia ja C-vitamiinia sisältävän yerba-puun lehdistä.)
Hyvää Pitkäperjantain puoltapäivää kaikillen minultakin  Kiitos kelpaa  sillä rakastan tuota Mate-hauduketta  Olen NIIN onnellinen nyt kun leukaperäni rauhoittui jomoteltuaan ankarasti koko yönkin vielä eilisen seiskan lääkkeenvaihdon seurauksena  Kamalaa vedätystä tämän hampaan kanssa - moni olisi jo pois vedättänyt ajat sitten, mutta minun on jostain syystä vaikeaa luovuttaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #347 : 21.03.2008 14:45:18 » |
|
ai niin ja kahvit ja teet ja muutkin ihanaiset aamusörsselit on valmiina ... ja jos nyt Kotkansilmä  tuut piipahtaan niin sulle on ylläri kaapissa - jääkaapissa toinen hylly ylhäältä laskettuna ja heti siellä kasvonaamiopurkin  takana - it`s mai pleasure  [/center]  No mutta, kiitos kutsusta.  Ettei vaan olisi sellainen yllätys, että olut tölkiltä näyttävä purkki sisältääkin kahvia, koska Robert Pauling taitaa purkittaa niitä, ihan vaan kiusaksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #348 : 21.03.2008 15:03:11 » |
|
Päivää vaan kaikille! Tuntusiko, että täällä on tänään vähän seesteisempi ja parempi tunnelma kuin muutamaan päivään? Hyvä näin!  Hienoa Sasha siivousurakan onnellisesta lopusta, mutta älä toki ala meitä keijukaisia shokeeraamaan, tulee paha mieli. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #349 : 21.03.2008 15:52:34 » |
|
 No mutta, kiitos kutsusta.  Ettei vaan olisi sellainen yllätys, että olut tölkiltä näyttävä purkki sisältääkin kahvia, koska Robert Pauling taitaa purkittaa niitä, ihan vaan kiusaksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #350 : 21.03.2008 16:19:45 » |
|
No tänään vois olla hyvä päivä ottaa vaikka pienet kalsarikännit, joten suuntaan minäkin kulmakaapille. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #351 : 21.03.2008 17:56:28 » |
|
Hyvää "huomenta" tupaan! 
Kahvi maistui, myöskin munatoti, mutta nyt en ole varma juotiinko sitä jouluna vai pääsiäisenä, mutta pääsiäinen tekee järkeä.  Ja jos nyt ei mietitä kaksi -ja kolmimielisiä siitä munatotista.. : -mutta väkisinkin tulee mieleen, vaikka kuinka yritän pitää ajatukseni lennon kurissa.. 
:
Heh..!  Kappas, täytyypä tehdä oikein tilauskuvasto ominaisuuksineen näistä Itävallan uroista teille. 
Miauwh...! : Kun sen saatte käsiinne, niin voittekin arvailla, miksi viihdyn niin hyvin täällä Wienissä. : 
Ja kuka harmitteli biletys-asunnon vuoksi... Ja no hätä, Vaa'alla on useita taloyhtiöitä, asuntoja ja vanhoja tehdasrakennuksia ja jopa pari vanhaa kylpylärakennusta ympäri Wieniä, myöskin taloja/rakennuksia/asuntoja Carintchiassa, Sloveniassa, Unkarissa, Tsekissä, Saksassa ja Venäjällä, joten biletyspaikkoja löytyy aina.  Tosin Viktor ei siitä vielä mitään tiedä,mutta ei kestä kauaakaan,kun olen jo siellä Itävallassa silmiä pyörittämässä.  Siis,I'm in love!  Heheheh...! 
: tätä kannattaa harjoitella ja Viktor on oitis valmista pässin lihaa.  Mitä me tehtäiskään ilman Sashaa; ensin se hommaa meille geishapallot ja nyt vielä rupee 'parittamaan'!  *REPS!*  Minulla on selkeä ura ja liiketoimi aukeamassa teidän kanssanne!  *nauraa ihan kyyneleet silmissä*  Hei "Sasha"
Kuulostaa suklaisen makialta. - varasin jo sieltä hotellin - lento on viellä hakusessa  Elämänilo Ihan huippu hotelli! Tervetuloa lämpimästi, esittelen sinut heti parille makealle herrasmiehelle, josta voit valita.. -tai ottaa ne vaikka molemmat. : Hienoa Sasha siivousurakan onnellisesta lopusta, mutta älä toki ala meitä keijukaisia shokeeraamaan, tulee paha mieli.  Danke schön.  Olen myöskin onnellinen onnellisesta lopusta.  :
No tänään vois olla hyvä päivä ottaa vaikka pienet kalsarikännit, joten suuntaan minäkin kulmakaapille.  Ah..! Minä teen Rossini -ja ja Bellini drinkkejä juuri!  Vaaka on ajamassa kotiin liikematkaltaan Carinthiasta ja olemme kutsuneet ystävämme illanviettoon.  Tässäpä teillekin drinkit ja ei kuin vain Cham, cham, cham, cham PROST! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #352 : 21.03.2008 18:10:56 » |
|
Kiitos drinksusta!  Meille ei onneksi ole vieraita tulossa. *haahuaa vanhoissa pyjamissa*  Tissuttelen siideriä hiljalleen ja ihmettelen maailman menoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #353 : 21.03.2008 20:58:33 » |
|
Kiitos drinksusta!  Meille ei onneksi ole vieraita tulossa. *haahuaa vanhoissa pyjamissa*  ....ja ihmettelen maailman menoa. sitä on ilmassa http://xs3.xoospace.com/myspace/graphics/25675.gif
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #354 : 21.03.2008 21:28:36 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #356 : 21.03.2008 22:21:31 » |
|
Voi Tigrinum!  Aikansa kutakin, jaksa vahvana äläkä menetä itseäsi. Noin se pitääkin nähdä, surra surut pois ja nousta vahvana. Tämä tupa on kaikkien meidän koti ja tänne saa tulla millä fiiliksellä tahansa. Kiitos siitä KAIKILLE tupalaisille. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #357 : 21.03.2008 22:32:33 » |
|
Voihan sen sielukumppanin tilit ja taseetkin olla ihan katsottavia?  Vaan kai rakkaudessa, luottamuksessa, kiintymyksessä, ihastumisessa.... on tunteista kyse. Tunne siis ratkaisee, vai tyytyisitkö vain kunnon tiliin? Luulen, korostan luulen, että etsit kuitenkin tunnetta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|