Jellona-täti
Kohtuuastroilija

Suurin on rakkaus.
|
 |
« Vastaus #285 : 17.03.2008 21:42:33 » |
|
I-Ronia! jåå å samaa vikaa vähän, tuntuu että olen itseeni tyytymätön, että jotenkin liian hyvän kuvan oon ittestäni ittelleni luonu..Nyt sitten tyytymättömyys kasvaa ja sinkoilen sinne tänne päättömästi etsien tietäni ja paikkaani ja mitä tartteis tehä  eipä oo kivaa ei [/quote] No voihan vietävä sentään, mitkä kummalliset energiat paukkuu  vastakkain, kun yhdellä jos toisella tuntuu pulssi olevan enemmän tai vähemmän vee-käyrän puolella.  Esim. minulla tänään, no huh, huh, en paremmin sano, johan pomppas ja korkialle. Kilahdin ihan täysin kun kuulin että minusta oli puhuttu jotain, mikä ei pitänyt paikkaansa. Olin itse ollut tilanteessa silloin. Annappas ollakaan, otin parit puhelut kohteille  ja voi sitä saarnaa ja äänen nousua falsettiin,  ainakin lähelle. Kyllä kimpos totaalisesti. Mutta turha mun varpaille on hypellä ja sanomisiensa takana pitää seistä eikä juosta karkuun kun otan asian puheeksi ja kysyn asiaa. Kas kun huomaan että silloin alkaakin oudosti muistii pätkimään...  kummallista  No nyt on tätit pistetty toistaiseksi ojennukseen ja eiköhän ne hetken aikaa ole taas suu supummassa!  Ja sitten vielä yksi kummallinen asia. Miten ihmeessä voi olla mahdollista että minulle, nimenomaan MINULLE tulee keskelle poskea finni! Mulla kun ei ole koskaan niitä muutenkaan ollut ja nyt sitten pukkaa poskesta läpi jotain punaista näppylää. Kyllä sanon että tuolla taivaalla on melkoinen mylläkkä menossa, ei voi muuta kuin toivoa että menis vaan äkkiä ohi, ei tästä muuten mitään tule.  No nyt pitää vaan taas yrittää tsempata itteensä positiivisemmaksi, niin kyllä se siitä taas lutviutuu, uskoo jellona-täti.  P.s. Olen kovin pahoillani ja surullinen, mitä tänään kuulin Elimäellä tapahtuneen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #286 : 17.03.2008 22:01:16 » |
|
Mulla aika loistofiilis, juuri olen päässyt  ohituksesta eroon.  On vaan sellainen planeetta, jonka kanssa en tule toimeen.  Kaikkia muita hitaita ohittajia on, muttei (just nyt) tunnu missään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #288 : 17.03.2008 23:26:02 » |
|
No huh,huh,että on nyt porukat hakusessa tänään!  Minulla oli eilen hieman tuollainen päivä. Tutkiskelin tuota kengururotan unta ja kaikki symbolit viittasivat siihen,että joku,tai jokin vie energiaasi. Raiskaus unilla ei ole yleensä seksuualista merkitystä. Tällainen sen sijaan on tulkinnassa:Kadotat energiaa ja sallit jonkun toisen henkilön kielteisten ajatusten vähentää voimaasi ja itsekunnioitustasi. Tunnistatko tällaista ihmistä lähipiirissäsi.Muutkin symbolit viittaavat energian ulos päin valumiseen. Opettaja unessa oli todennäköisesti oppaasi,joka varoitti sinua tapahtumien kulusta. Minä sain talon käytävällä vaeltavan mummon iloiseksi tänään!  On raukka hieman dementoitunut.Kun tulin kaupasta,vaelsi hän taas käytävällä ja odotti lapsia virpomaan.En hennonnut sanoa,että se päivä on ohi. Ystäväni sitten tuli miehensä kanssa illalla auttamaan minua ja nyt onkin hyllyt ja lamput kohdallaan.  Kerroin ystävättärelleni tästä mummosta aikaisemmin ja hän toi tyttönsä (7v)mukanaan ja minä menin tytön kanssa mamman luo ja tyttö virpoi. Voi että oli mamma onnellinen!  Halasi tyttöstä monet kerrat ja pyysi tulemaan leikkimään heille. Hänellä oli paljon nukkeja esillä. Löysi sitten pääsiäismunatkin pitkän etsimisen jälkeen.Ei muistanut minne oli ne laittanut. Kyllä tuli hyvä mieli.Halasin vanhusta lähtiessäni ja toivotin nyt terveyttä,kun sitä virpojalta sai. Nyt kuppi kahvia kiitos ja jalat rahille lepuutteluun.Ahhhh,,, 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #290 : 18.03.2008 10:38:31 » |
|
Huomenta!  Tuosta Aaviisuisen kuvakollaasista tuli vahva tunne noista avaimista kämmenellä.  Ostin kerran kortin,jossa oli pelkkä avain ja siinä teksti:Avaimet onneen ovat omassa taskussasi.  Niinpä ne ovat. Tuo Elämän nälkä taas on vahva ja puhutteleva laulu,jonka Pave tulkitsee hienosti. Hoilotin sitä yhden kesän täydestä sydämestäni ja olinkin tämän jo unohtanut,jotta KIITOS muistutuksesta.  Intiaanikuva on kaunis,kuten kaikki intiaani kuvat yleensäkin.  On myös tänään hieman sellainen olo,että olenko hereillä,vai enkö ole. Väsymys pukkaa päälle,mutta tulisikohan uni vielä?  Heräsin puhelimen ääneen ja en tunnu käynnistyvän. Jokin tökkii.  Koskapa en jaksa edes ajatella vielä,taidan hetkeksi mennä takaisin lepäämään. Kiitos Jinx,olit tainnut tiputtaa kahvit valmiiksi ja hyvältä maistui. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #291 : 18.03.2008 10:50:42 » |
|
Chandra! Kadotat energiaa ja sallit jonkun toisen henkilön kielteisten ajatusten vähentää voimaasi ja itsekunnioitustasi. Tunnistatko tällaista ihmistä lähipiirissäsi.Muutkin symbolit viittaavat energian ulos päin valumiseen. Opettaja unessa oli todennäköisesti oppaasi,joka varoitti sinua tapahtumien kulusta.
Pitää täysin paikkaansa... valitettavasti.  Tunnistanpa hyvinkin ihmisen joka energiani vie aika ajoin,ennen vei vielä enemmän mutta nyt olen ajatellut että olisin jo pääsemässä siitä.. ei ihan lähipiiriin kuulu mutta jokapäivä on mun pään sisällä ks.henkilö.(EHKÄ vielä jonain kauniina päivänä osaan irroittautua siitä kokonaan,mutta se ei ole helppoa todellakaan.[se on unissani,päässäni,haaveissani... kaikessa..]) Olipa mielenkiintoinen tulkinta,KIITOS! Ja Huomenta kaikille!  Eipä kovin hyvin tullut nukuttua mutta silti ihan ok olo, tänään pääsee shoppailemaan ja tosiaan sinne luennolle.  Ihan kivaa piristystä elämään.. mitähän sitä vois ostella,ainakin jotain koruja,ehkä joku vaate ja ja ja... no aina sitä jotain mukaan tarttuu vaikkei etukäteen miettiskään,liiankin kanssa. Kevät aurinko tuo kyllä väsymystä,ja itselläni on ollut tapana aina vähän masentua keväisin,tai ei ehkä masentua,mutta tulee sellainen -mikään ei huvita- fiilis monesti. Tulis vaan äkkiä se kesä tosiaan. En oo ikinä keväästä tykännyt,aina tulee sellainen äääh... ei kai taas... lumet alkaa sulaa ja auringon valo lisääntyy ja linnut alkaa visertää.  Tuntuu että pitäis itsekin olla sit super pirteä ja iloinen kokoajan. Synkkyys on niin paljon mukavampaa ja siitä saan paljon enemmän energiaa kuin valosta.  Huoneeni ikkunankin olen peittänyt mahdollisimman hyvin ilman pienintäkään rakoa että edes öisin on ihanan pimeää,enkä avaa verhoja kyllä päivälläkään... Mitähän sitä nyt hommailis tässä iltapäivään asti.. No ei pidä valittaa,kerrankin kun saa vaan olla! Kipaisenpas tekemään jotain aamupalaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #292 : 18.03.2008 11:38:09 » |
|
Joo huomenta vaan kaikille, etsinnän merkeissä....  En tiedä miksi tämä tapahtuu taas, mutta olen sitten kadottanut opinnäytetyöpassin, johon keräillään nimmareita opettajilta ja puheenjohtajilta opinnäytetyöseminaareista sun muista.... Että ei tarvitsekaan varmaan mainita miten tärkeä ko. lappunen on valmistumiseni kannalta, eräänlainen todiste että olen ottanut osaa kaikkiin pakollisiin symposiumeihin (?) ja seminaareihin, toiminut opponenttina ja puheenjohtajana.. Ja miten vaikeaa ellei mahdotonta jälkeenpäin metsästellä vanhojen juttujen nimmareita kun ei ole todisteita siitä olenko ollut läsnä vai en. Kohtalon ivaa että olen etsinyt kaksi tuntia ja löytänyt vanhan avainlukulistan mikä oli hukassa, enkelikirjan mikä oli hukassa, yhden toisen lapun mikä oli hukassa ja kalenterin mikä oli hukassa!  Vielä kaksi tuntia aikaa etsiä.. Olen jo käynyt kaikki paikat läpi! Mielessäni kävi kauhukuvainen muistelma eräästä päivästä, jolloin lähes maanisella innolla järjestelin papereitani eri kansioihin ja heitin roskiin kaiken turhan.. Ei ei, toivottavasti siiinä ei käynyt niin! Mä kyllä hommaan itselleni pian henkilökohtaisen sihteerin, joka organisoi kaikki mun elämäni paperit hyvään järjestykseen ja tunnettuun sijaintiin!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elektra
|
 |
« Vastaus #293 : 18.03.2008 12:22:45 » |
|
Tigrinum, ota sihteeriksesi  Härkä. Ne ei koskaan heitä mitään pois  Kysy vaikka mieheltä, joka on kanssani naimisissa ja tuskailee joskus tarpeellisten tavaroitteni paljoutta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #294 : 18.03.2008 13:23:02 » |
|
Mitäs tänne kuuluu?
Hei "Jinx"
Kiva kuulla sinustakin. - kuinka opiskelusi edistyy? Elämänilo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #295 : 18.03.2008 13:32:09 » |
|
... En tiedä miksi tämä tapahtuu taas, mutta olen sitten kadottanut opinnäytetyöpassin, johon keräillään nimmareita opettajilta ja puheenjohtajilta opinnäytetyöseminaareista sun muista.... Hei "Tigrinum"
Toivottavasti löysit etsimäsi.
Tarvitset näköjään lisäopiskelua huolellisuuteen ja järjestelmällisyyteen
Onnea opiskelusi loppusuoralle. Elämänilo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #296 : 18.03.2008 13:39:43 » |
|
Mutta kun toisaalta olen joissakin asioissa niin niin pikkutarkka kontrollifriikki.. Muuton tiimellyksessä noita asioita hukkui.....  Muutenkin tämän päällä olevan tilanteen takia ei jaksa siivota oikein eikä mitään. No mutta mitäs selittelemään, olen aina ollut aina vähän onneton noiden papereiden kanssa. Sen takia muutamia päiviä sitten ostin parit kansiot, järjestelin ja karsin. En vain voi uskoa että se tärkeä paperi olisi mennyt vahingossa roskiin koska yritin olla tarkkana. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #297 : 18.03.2008 13:50:52 » |
|
Kengururotta!  Pääsethän sinä hänestä,tai energian viemisestä.Sehän luvattiin unessa,sillä teistä tuli ystäviä. Voi olla,ettei koskaan ystävyyttä synny,mutta symbolina kertoi,että asiat kääntyvät hyväksi. Kiinnitä vaan huomiotasi enemmän,miten voisit estää tuon energiasi katoamisen ja irrottaa tämän ihmisen otteen sinusta. Helppo sanoa,mutta olen kokenut joittenkin kohdalla samaa ja muu ei auta. Ja voi Tigrinum miten kertakaikkiaan tuttua.  Täällä toinen,joka osti mapit ja möpit ja niin piti olla kaikki järjestyksessä,vaan kuis olla?Mitään en taaskaan löydä. Vaan viime hetkellä yleensä löytyy,joten pidän sinulle peukkuja. Kaikki vain eivät koskaan opi järjestelmällisyyttä,mutta olemme sitten hyviä jossakin muussa.  Kaikki eivät voi osata kaikkea ja se on ihan kiva.  Otin aamun uusiksi.Menin sohvalle,koska päivä ei muuten käynnistynyt. Musiikki taustalle ja kävin läpi chakrat ja sitten nukahdin. Heräsin taas puhelimen soimiseen,vaan nyt ihan eri mielellä.  Aurinko oli herännyt myös ja tänään annan itselleni luvan tehdä sitä,mitä haluan,tai olla vaan,suorittamatta mitään. Ihan miltä tuntuu. Iltapäiväkahvia tässä keittelen.Ottakaa muutkin paussilaiset ja keksejä toin tullessani ja jokaiselle Mignon munan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #298 : 18.03.2008 14:03:42 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #299 : 18.03.2008 14:25:21 » |
|
Chandra  kyllähän se on uskottava että siitä pääsee vielä eroon,koska asiat ovat jo hurjasti muuttuneet ja uskoisin että "pahin" on jo ohi... mutta matkaa on vielä jäljellä siihen että pääsisin kokonaan irti enkä enää ajattelisi koko henkilöä!  Pikkuhiljaa edeten,ehkä joku päivä huomaan ettei se enää viekään energiaani ja olen silti ehjä hänen jäljiltään. Kirjoittelin tässä muutamia runoja.. syntyi yks ihan hyväkin,ehkäpä... Vielä muutama tunti odottelua ja sitten kaupungille. Koiran kanssa olen pelleillyt ja hyppinyt pitkin taloa kuin mikäkin kakara,alkoi heti väsyttää sen jälkeen. Nyt maistuukin keksit ja suklaamunat! kylppäriremonttikin edistyy hyvää vauhtia,voi olla että jo viikonloppuna pääsee omaan suihkuun ja saunaan. Tigrinum: Mulle käy aina ihan samalla tavalla että hukkaan kaikki tärkeät paperit sun muut,tosin en edes yritä pitää mitään järjestyksessä,elän kuin pellossa.  kaikki hujan hajan,mutta kuitenkin sotkussakin on se oma "Järjestys" ... Ja aina se tärkeä juttu/paperi löytyy sitten kun luovuttaa että no ihan sama,ei sitten,ei sitä oo missään,niin yhtäkkiä se tipahtaakin jostain katon reunasta syliin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|