Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542866 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #30 : 05.03.2008 12:02:12 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=19288.msg188282#msg188282

Tässä meille tuomisina tälle päivälle kuin jokaiselle - yksi pieni lause ~ajatus tästä  syntyi käydessäni tuolla "ylläolevalla topicilla" , se vain pysäytti NIINKUIN elämä meitä pysäyttää , ja kiitos siitä  angel

Itselleni Violetta Parra, Joan Baez, Paplo Neruda, Liisa Tavi - ovat olleet ja ovat merkittäviä "pysähdyspaikkoja" sain ja saan heiltä paljon ...  smitten

http://www.youtube.com/watch?v=UW3IgDs-NnA
http://content.cdlib.org/dynaxml/data/13030/ng/hb5489p2ng/files/hb5489p2ng-FID4.jpg

Gracias a la vida
Thanks to life which has given me so much,
 Elämälle kiitos
(Violeta Parra)

Elämälle kiitos, sain siltä paljon. Sain lyhtyä kaksi, kun niillä katson, erotan selvään kirkkaan ja mustan, korkean taivaan, sen tähtisen pohjan, läpi ihmisjoukon puolison, jonka tahdon.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon. Sain siltä kuulon leveän virran, se imee öin ja päivin liverryksen, laulun, hylyn, naputuksen, haukun, sateen pauhun
ja ne hellät äänet, joilla minua kutsut.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon. Sain siltä äänen ja kirjainten muodon. Ne sanoiksi yhtyy ja lausuu selvään nimet äidin, veljen ja valon heittää sille tielle, jota yksin kuljet.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon. Jalat, joilla kuljin uuvuttavat matkat kaupunkien halki, poikki lammikoiden, arojen ja hiekan, vuorien ja soiden, lattiasi poikki, pihas puutarhoiden.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon. Se sydämen antoi, joka ilosta takoo, kun kasvavan huomaan ihmisen taidon, kun pahasta irti näen hyvän ja aidon, kun silmies syvää kirkkautta katson.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon, kun sain siltä naurun, sen vierelle itkun. Niin erotan selvään onnen ja tuskan, jokaisen laulun läikkyvän pohjan, yhteisen laulun, jota itsekin laulan.

Elämälle kiitos, sain siltä paljon.

Violeta Parraa mukaellen
http://chat.yle.fi/tv1/ubb/Forum30/HTML/000723.html

« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 12:10:09 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 05.03.2008 12:03:07 »

Nyt kyllä vähän arvelluttaa,että miltä tuo pommi maistuu,,, :Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 05.03.2008 12:09:34 »

Oih! smitten
Tuo kaunis laulu on minulle tuttu Arja Saijonmaan esittämänä ja saanut minut jo nuorena herkistelemään. Cry Cheesy

Voisitko?,,,Tohdinko kysyä,,,? :Smiley
Kysyn ja pyydän silti,jos etsisit minulle Black'in esittämänä laulun Wonderful life?

Siitä tulee aina isäni mieleen.Silloin kun hän sairasti ja jaksoin uskoa,että ihme hänet pelastaa ja vielä hän jaloillaan seisoo,tuo Blackin yhden laulun hitti soi paljon.
Itken aina kun sen kuulen,mutta se on kiitollista itkua siitä,että minulla oli niin hyvä ja rakastava isä. angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #33 : 05.03.2008 12:15:09 »

Oih! smitten
Tuo kaunis laulu on minulle tuttu Arja Saijonmaan esittämänä ja saanut minut jo nuorena herkistelemään. Cry Cheesy

Voisitko?,,,Tohdinko kysyä,,,? :Smiley
Kysyn ja pyydän silti,jos etsisit minulle Black'in esittämänä laulun Wonderful life?

Itken aina kun sen kuulen,mutta se on kiitollista itkua siitä,että minulla oli niin hyvä ja rakastava isä. angel smitten

smitten Arja Saijonmaa myös mulle tuttu  Kiss ja kuulehan sie Chandra on myös minulle merkittävä biisi tämä Black'in esittämänä laulu Wonderful life?

Mie lähen etsiin tiedostoista  Grin Wink nähhään, kuten meillä päin sanotaan ~ eli sii juu suun  smiley6600 taaviisuinen ps. varsinainen viisutar  2funny
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #34 : 05.03.2008 12:25:05 »

Tässä lisää

« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 12:27:33 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #35 : 05.03.2008 12:34:06 »

Juu,kiitoksia vaan tarjoilusta ja kiva kun Kultainen Sulkakin oli tiensä tupaamme löytänyt. smitten

Korteista tuli Heaven is watching over you  smitten smitten smitten
Ja Arkkienkeli Gabriel toi toisen viestin.
Nyt en tee mitään täällä.Lepuuttelen vaan tässä korituolissa jalkojani ja otan tarjottimelle kaikkia herkkuja ja syön aamupalaa,nam. smitten

Aaviisuinen! Kiss Tehdääx tänään vaihtarilähetykset? Cheesy
Tai jos et ehdi,niin voin sinulle lähetellä ja kuullostella samalla vähän energioita.
Mitään itkuja en voi luvata ja tuolla fiiliksillä kun olit,niin eivät varmaan enkelit ja oppaatkaan tohdi sinulle suruja tuoda. angel

Tehdään vain  smiley6600angel smitten ja laitetaan samoja hyviä energioita tänne Tuvalle myös  smitten

NIIN ja tämmöinen tuli mieleen ETTÄ mitä jos Chandra kävisit muokkaamassa sitä ihan ekaa viestiäsi tällä topicilla ja laittaisit AIHE : " Tule kahvi ja teetupaan"  Wink smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #36 : 05.03.2008 12:36:42 »

NAM  Smiley kuppi kuumaa kahvia pelasti pää parkani säryltä, kun koukussa kofeiiniin ollan ja ei tullu tipautettua aamusta heti sitä kupposellista  :Smiley KIITOS  smitten
Kävin koirani kanssa eläinlääkärissä hakemassa rokotteita ja saatiin kehuja, kun ollaan niin hyvä luontoisia ja kauniita  Wink Kehut otan näin kummallekkin osoitettuna, totta kai  2funny
Vai mitä?
 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #37 : 05.03.2008 12:53:24 »

smitten totta kait - terveisiä http://www.thepet-boutique.com/images/DogClothes/Shirts/happy_pee_shirt_small1.jpg

kun puhutaan ilosta ja onnesta ja hyvän olon hetkistä joita vain koirat ( kissat ja muut eläimet tietysti myös  :Smiley ) antavat - tässä terveisinä kuva omasta ikiystäväni enkelikoira Metsätontusta - ketä on ollut viime päivinä kovasti ikävä  Cry  siis tässä kuva ( ei oma mutta ihan perfect -presiis  just  He was ... )
Iloisia hetkiä teille  smitten

jiikoo Jaspis  Huh ei kai haittaa kun laitoin kuvasi ihan tekstiin , voin sen poistaa jos haluat  Shocked
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 12:58:04 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
maarita
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #38 : 05.03.2008 13:00:38 »

Kuulostaapa hyvältä tuo pirtelö, tässä itsekin flunssaisena ollessa voisi kokeilla.

Mutta yritin etsiä siitä ohjeesta sitä valkosipulia, vai enkö vaan nähnyt näillä tihrusilmilläni.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #39 : 05.03.2008 13:06:48 »

Söde koiru sinulla aaviisuinen ollut  smitten Olisi lasten mieleen tuollainen nappisilmä  smitten
Rauha hänelle sinne pilven reunalle  angel
... tuo minun runttu on tuollainen rohelimpi versio, mutta niin "minua"  2funny
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9a/Bullmastiff.jpg/250px-Bullmastiff.jpg&imgrefurl=http://fi.wikipedia.org/wiki/Bullmastiffi&h=188&w=250&sz=13&hl=fi&start=13&tbnid=Olh5Tv-9kBgtsM:&tbnh=83&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dbullmastiffi%26gbv%3D2%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26sa%3DG

Jk. täällä myös, ei haittaa  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 05.03.2008 13:14:40 »

Kiitos Viisutar! angel

Nyt kyllä jos vielä tänään kyyneliä riittää,niin taidan itkeä tässä koko elämäni itkut. Cry Cry Cry smitten
Aivan vuolaasti nyyhkyttäen katsoin tuota videota ja kuuntelin ihania sanoja ja ITKIN NIIN IKÄVÄÄNI!
Miten se voi jostain laulusta tullakin noin voimakkaana? Shocked
Ja ajatelkaas,isäni kuoli -89 jouluna.

Minä itken häntä nyt kaikella sillä ikävällä,jota en silloin saanut purkaa.
Tiedänhän minä,että hän on tässä vierelläni koko ajan ja katselen kuvaa aina välillä,mutta taidan itkeä sitä äärettömän kivuliasta tapaa,jolla hän täältä lähti.
Kyllä sitä oli aika kamalaa katsoa.Vaan kaikkeen pystyy,kun on kyse rakkaasta ihmisestä. angel smitten

Ja tuossa väriversiossa nuo elämän ihanat ihmeet,joita hän toivoi meidän vielä paljon kokevan.Olen kokenut ja arvostan niitä yhä enemmän. smitten

Nyt lopetan taas itkemiset ja toivotan Maaritan tervetulleeksi. coolsmiley smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #41 : 05.03.2008 13:17:10 »

Niin oli  Kiss ja oli hän sellainen hännänheiluttaja, monet ihmiset pysähtyi juttelemaan ja kertoi KUINKA ovat vaikka ikkunasta katselleet meitä ja kuinka iloinen olo heille on tullut kun "tällä" koiralla aina heiluu häntä niin iloisesti - hauskaa oli sekin että ihan vielä viime kesänäkin ihmiset kyselivät " minkäs ikäinen tämä pentu on? " ja minä sitten että " kohta 14v.  Cheesy "

Että kiitos Jaspis  smitten ja ihan olette toistenne oloiset sinä ja karvatassusi  Grin  - ja eikun eteenpäin  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #42 : 05.03.2008 13:18:13 »

Mitä ihania koiran kuvia täällä levitellään. smitten smitten
Laitetaas samaan syssyyn munkin luupäästä yksi kuva... Smiley
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/41925/1201278.jpg
Ihanan leppoisa päivä tänään.. suihkuun pitäis vaan päästä johonkin,meillä tehdään remonttia niin pitää nyt yrittää olla kiltti kavereille ja muille että pääsis suihkuun niille  Grin pari kertaa jo lavuaarissa lätrännyt ja koko vessa oli veden peitossa sen jälkeen. uglystupid2
Mäkin katsoin etteihän tuossa valkosipuli pirtelössä (vai mikä se oli nimeltään...) ole valkosipulia ollenkaan...Vähän kuin ottais kanasalaatin ilman kanaa. Cool

« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 13:20:02 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 05.03.2008 13:19:01 »

Niin ja Jaspis myös! Cheesy
Kiva kun tulit!Nyt ei tarvitse yksin istuskella,kun useammat poikkeavat,vaikka on meillä se rauhanurkkauskin siellä,josta käsin voi vaan lillua kivoissa energioissa.

Joo Viisutar.Käyn muuttamassa nimeä,vaikka olenkin itse kovin perso kahville. Grin
Maltatkos puolelta mennä pitkällesi,niin mielelläni lähettäisin sinulle ja uinuskelisin samalla ihanissa oloissa?
Tai laita kellon aika,milloin sopii.Etsin sulle sopivaa musiikkia ja suitsukkeen.
Mutta ensin meditatiiviselle tuonne aurinkoiselle parvekkeelle. Cheesy smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #44 : 05.03.2008 13:23:36 »

Niin ja Jaspis myös! Cheesy
Kiva kun tulit!Nyt ei tarvitse yksin istuskella,kun useammat poikkeavat,vaikka on meillä se rauhanurkkauskin siellä,josta käsin voi vaan lillua kivoissa energioissa.

Joo Viisutar.Käyn muuttamassa nimeä,vaikka olenkin itse kovin perso kahville. Grin
Maltatkos puolelta mennä pitkällesi,niin mielelläni lähettäisin sinulle ja uinuskelisin samalla ihanissa oloissa?
Tai laita kellon aika,milloin sopii.Etsin sulle sopivaa musiikkia ja suitsukkeen.
Mutta ensin meditatiiviselle tuonne aurinkoiselle parvekkeelle. Cheesy smitten

JOOO meen oitis pojottaan tuohon petille - onkin jäänyt aamusta sänky petaamatta - mistähän syystä  :Smiley

No tänään on sopiva pakkaspäivä tuulettaa kaikki petitamineet ja vaihtaa uudet.

JA ota vastaan sinäkin - laitetaan kiertoon ja kierrätetään tuolta " yläkautta" sellainen kolmioreitti - ja siihen matkalle tulla muitakin  angel Kiss

Kerro sitten mitä musiikkia ja tuoksuja käytit Wink

Mulla on koko aamun soinut täällä "merimusiikki - eli meren aallon ääniä ja pienten kellojen kilahduksia siellä seassa harvakseeltaan "

No nyt mie menen  angel

JIIKOO aattelin vain että hyvä olla laaja ja avara menyy ettei kukaan käänny ovelta ajatellen ettei täällä TEETÄ olekkan  Cool

ESMIRALDA OOTTKO KUULOLLA  smiley6600 käyhän ottamaan vastaan - kohta tulee  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 13:25:16 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: