Itkettää
on niin ikävä!!
Menin eilen illalla soittamaan suklaasilmälle kun olin saanu pari "rohkaisuryyppyä"..
aloin sitten itkemään puhelimeen että oon niin pahoillani että näin kävi enkä
olis ikinä uskonut että tää loppuu näin... ja pyysin anteeks että pilasin sen kasvot
On oikeesti niin hirvee olo sen takia... näin viimeyönä unta siitä millainen arpinaama se oli..
Selitin sille vaikka mitä ja sanoin että "en mä olis tehny mitään mutta en oikeesti saanu henkeä ku kuristit"
sitte se sano että "joo mä tiedän,huomasin kyllä kun sun hengitys alko korisemaan."
ja selitti kaikkee että kyllähän mä tiedän ettei se selvinpäin sellaista olis tehny jne...
Oli saanut häädön sen kämpästä sen metelin takia ku rappukäytävässäki huudettiin ja rääyttiin
ja pimpottelin hätäpäissäni jokaiseen lähellä olevaan ovikelloon...
Mutta tosiaan ihan sovussa puhuttiin puhelimessa ja sovittiin et parempi naamatusten puhua
nää asiat läpi ennenku mennään sinne sovitukseen.. niin se lupas soittaa tänään ja tulla käymään
jossain kahvilla tai jossain missä voidaan puhua.
Hirvittää vaan nähdä sitä ku se sen naama on niin surkeen näkönen.. toivottavasti
ne haavat on jo ees vähä parantunu...
Älkää pliis kommentoiko tähän mitään ilkeää ainakaan suklaasilmästä.. siinä on huonoja
puolia,mutta myös hyviä, ja sen teko ei ollut hyväksyttävä,mutta mulla on sitä niin hirvee ikävä
just nyt että en halua kuulla mitään "älä itke tollasen kusipään perään"
kommentteja... selvinpäin se on niin ihana että ihanempaa saa etsiä.
se sano puhelimessa myös että alottaa syömään antabukseja ettei voi enää juoda.
Mutta nyt pitää lähtee käymään yhdellä tyypillä kenen puhelinkortin otin eilen
vahingossa mukaani.kyllä pitää olla sättäri