Sivuja: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7230615 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5400 : 12.12.2008 00:47:12 »

Mulla on sellainen olo että;

Pian vaipuu lumen peittoon maa

sitä ehkä valkeus lohduttaa

Sinä kaipaat rakastettavaa

kaipaat unohduksen humalaa

Joka aamu hieman julmempaa

kaipaat särjettyjen jumalaa

Joka aamu hieman julmempaa

peläten kohta alkaa uusi päivä

... (CMX - kauneus pettää)

huokaus, huokaus, huokaus.. Mun sielu on kyllä yks levoton eläin... Eivaan, ego....
Maailma mitä mä teen? Voisin vaan lähtee, voisinpa! Lähtisin! Pois jonnekin...
Ottaisin äkkilähdön ja lähtisin... Jonnekin...

Ei auta lähtee ajamaan kohti Virdoissia nyt, koska sunnuntai-aamuks on palattava... Eikä kotiseutu oo mikään pakopaikka, sinne kun menee nii johan pukkaa lapsuus päälle ja olo on kaikkee muuta kuin kepeä.. On silti äitiä ikävä. Oon nähnyt sen parin vuoden sisään noin 5 kertaa..

Jouluna sitten. Menen taas aattoyönä yksin kävelylle metsään sen jälkeen kun muut ovat nukahtaneet. Ennen se oli salatupakkareissu, mutta tämä joulu onkin sitten eka joulu vuosiin kun en tupakoi..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5401 : 12.12.2008 10:16:16 »

Itkettää  Cry
on niin ikävä!!
Menin eilen illalla soittamaan suklaasilmälle kun olin saanu pari "rohkaisuryyppyä"..
aloin sitten itkemään puhelimeen että oon niin pahoillani että näin kävi enkä
olis ikinä uskonut että tää loppuu näin... ja pyysin anteeks että pilasin sen kasvot  Cry
On oikeesti niin hirvee olo sen takia... näin viimeyönä unta siitä millainen arpinaama se oli..
Selitin sille vaikka mitä ja sanoin että "en mä olis tehny mitään mutta en oikeesti saanu henkeä ku kuristit"
sitte se sano että "joo mä tiedän,huomasin kyllä kun sun hengitys alko korisemaan."
ja selitti kaikkee että kyllähän mä tiedän ettei se selvinpäin sellaista olis tehny jne...
Oli saanut häädön sen kämpästä sen metelin takia ku rappukäytävässäki huudettiin ja rääyttiin
ja pimpottelin hätäpäissäni jokaiseen lähellä olevaan ovikelloon...
Mutta tosiaan ihan sovussa puhuttiin puhelimessa ja sovittiin et parempi naamatusten puhua
nää asiat läpi ennenku mennään sinne sovitukseen.. niin se lupas soittaa tänään ja tulla käymään
jossain kahvilla tai jossain missä voidaan puhua.
Hirvittää vaan nähdä sitä ku se sen naama on niin surkeen näkönen.. toivottavasti
ne haavat on jo ees vähä parantunu...

Älkää pliis kommentoiko tähän mitään ilkeää ainakaan suklaasilmästä.. siinä on huonoja
puolia,mutta myös hyviä, ja sen teko ei ollut hyväksyttävä,mutta mulla on sitä niin hirvee ikävä
just nyt että en halua kuulla mitään "älä itke tollasen kusipään perään"
kommentteja... selvinpäin se on niin ihana että ihanempaa saa etsiä.

se sano puhelimessa myös että alottaa syömään antabukseja ettei voi enää juoda.

Mutta nyt pitää lähtee käymään yhdellä tyypillä kenen puhelinkortin otin eilen
vahingossa mukaani.kyllä pitää olla sättäri  buck2
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 10:25:04 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5402 : 12.12.2008 10:45:12 »

Voi Kengu..  Smiley Toi on ihan ymmärrettävää, mäkin kaipaan Jellonaa edelleen vaikka kierroksessa onki jo uus. *isohaliiiii*  smitten

Nään mun m.J:n tänään.. Ihanaa..  :Smiley Mun pitäs olla koulus nyt mut puhuttiin viime yönä vähä päälle viis tuntia puhelimes ni unetti aika hyvin aamul..

Nyt oon käyny suihkus ja meen aamutupakalle, sit syön, puen, meikkaan ja lähen kouluun mutten mee tunneille ku ei huvita. Moon laiska ja mua ei kiinnosta koulu enää yhtään, ei niin tippaakaan. Mistä motivaatiota?

Elämässä tuntuu vaan olevan nyt paljon tärkeämpiäkin asioita, kuten ystävien tukeminen ja tutustuminen tähän  neitsyt-herraan..
I just love my life right now.. smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5403 : 12.12.2008 12:36:56 »

Päiviä tupahan  smitten
Onhan tässä noita aikoja ennen Joulua. Saturnalia  Wink Voipi olla vaikka seuraavan kulman takana... tai sitten törmäätte, mutta homma käynnistyy vasta lämmittämisen jälkeen ens vuonna  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5404 : 12.12.2008 13:47:08 »

Mä oon taas ihan vauhti päällä mr. Urakoitsijan suhteen, koska se alko puhuun mulle eilen mesessä ja lopulta se sano että ei hän voi sille mitään että hirvee *mun etunimi*kuume alkaa nouseen heti kun muhun on hetkenkin yhteyksissä, ja sitten ollaan taas sopimassa treffejä, sumblimassa sitä muuttaisko se tänne kaupunkiin asuun, mentäiskö loppukesästä yhdessä matkalle...........

Joo hienoa taas kerran. Voisin laatia itselleni listan mr. Urakoitsijan huonoista puolista ja tatuoida ne itseeni. Mutta hyviäkin on niin paljon? Ja se on taatusti muuttunut siitä, mitä se oli 3v sitten..

En mä vaan tiedä, tää on jo koomista. Ei tästä tuu ikinä mitään, joten miksi aina,
miksi aina tämä sama?  Grin Me uudelleenlöydetään toisemme aina.. joka kerta kun ollaan yhteyksissä... Wink

Sitä paitsi  jousimies kaveri (mies), on kanssa jotenkin päästään vialla
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5405 : 12.12.2008 14:45:00 »

Ei ole sama! Tämä on hieman vanhempi juttu. Ja mister Urakoitsija on ihan oikeesti kiinnostunut musta, Elvis ei ollut..... Mutta siitä on kyllä noin kuukausi kun viimeksi sovittiin mister Urakoitsijan kanssa, että jos nyt ei pidettäis enää yhteyttä........ :Smiley

Oi ja voi....... No näin se menee...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5406 : 12.12.2008 16:05:34 »

Kun muutoksen ainaisen olemassaolon hyväksyy, on helpompi unohtaa kaikki tekosyyt, joilla estää hyvän tulemasta elämäänsä siitäkin huolimatta, että muutoksen edellä käy usein tuska.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 20:37:49 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5407 : 12.12.2008 20:50:53 »

Saturnaliaaaa... skål. Malja toivolle, unelmille, rakkaudelle. Kippis.  smitten

Noh itse juon kahvia just nyt ja ..... ajattelen... :Smiley
Hei miksi tää foorumi on nyt niin hiljainen?? Tää on kohta täynnä vaan mua ja mun mr urakoitsijaa... Grin 2funny Mä en kestä itseäni, joten en ymmärrä jos joku muu kestää.. Toissapäivänä olin maanimyynyt kun sain Elvikseltä pakit... 2funny Nyt en ees muista koko juttua!!

Oon aina miettinyt että sopiiko noin yleensä ottaen samaa planeettaa,
mutta eri merkkiä edustavat ihmiset toisilleen...

kaksonen-neitsyt, härkä-vaaka, oinas-skorpioni.... Eikö niissä kuitenkin ole jotain pientä vastakohtaisuutta? Vai täydentääkö ne toisiaan? Vai ruokkiiko ne toisissaan liiallisesti sen planeetan ominaisuuksia?

Mitä mieltä olette noista parivaljakoista?

(kaksonen-neitsyt jutussa huomaan ainakin, miten suuri painoarvo on puhumisella, kaikki pyörii sanojen ympärillä, sanaleikkejä.. Mä kirjottelen neitsyelle runoja... Neitsyt muistaa kaikki maailman laulut säe säkeeltä ulkoa, no ei ihan mutta melkein ja se on ihan ilmiömäistä)
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5408 : 13.12.2008 14:15:26 »

Pääsin sitten vihdoin kotiin..  :Smiley

Moon ihan.. taivaissa.  Cheesy Siis en oo koskaan ennen tavannu sellasta tyyppiä kuin tää  neitsyt. Mikä herrasmies! Me käveltiin eilen melkeen kaks tuntia ympäri kaupunkia ja juteltiin, välillä pysähdyttiin ja se halas mua ku mul oli kylmä. Sit mentiin niille, katottiin yks kauhuleffa ja tottakai sen piti pitää musta kiinni ku mua pelotti laittaa edes jalkoja lattialle. Mul oli nälkä ni se kanto mut sylissään keittiöön, istuudutti pöydän ääreen ja tekas mulle nopsasti pientä purtavaa. Sitten olinki jo niin väsyny et melkeen nukahdin siihen. Se istu mun viereen ja mä halasin sitä, kuiskasin "Soot ihana.", se kieto kädet mun ympärille, katto mua silmiin ja..  smitten Sen suudelman jälkeen se kanto mut huoneeseensa ja peitteli, sanoi ite nukkuvansa sohvalla mut mä otin sitä kädestä kiinni ja pyysin jäämään mun viekkuu. Se halaili ja pussaili mua koko yön.. kuiski mun korvaan kaikkea kaunista.. silitteli mun hiuksia.. lämmitti mua ku mul oli kylmä.. rauhotteli mua ku pelkäsin pimeää.. Haaahh..
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5409 : 13.12.2008 14:34:09 »

Jooh.. Mua hävetti exän kanssa asuessa ne bileet meillä, jotka jatkui kovaäänisinä joskus kahteentoista-yhteen asti.... Yleensä yritin saada porukkaa lähtemään mahdollisimman aikasin baariin.. Tongue

Itse en oo koskaan pitänyt bileitä, tai pyytänyt ketään alottelemaan mun luo,
ehkä just kun oon niin neuroottinen siitä, etten vaan tuota häiriötä naapureille...
Mut joo, eipä tässä muutenkaan niin kovin oo tullut biletettyä, ja tuo viime kerta taas todisti sen,
minkä oon aina tiennyt.. Sieni mikä sieni, voi mulla olis niin hyvät juomatavat kehkeytyä kunnon rappioalkoholistiks jos vaan haluaisin... Eikä se ollut vitsi vaan ihan tosiasia. Kun alan juomaan, niin vedän sitten kunnolla ja sitä ei estä kukaan. Eikä se oo kaunista eikä ehkä edes hauskaa. Sen takia juon nykyään onneks vain parin kuukauden välein... Eli olen ymmärtänyt oman ongelmani ja tehnyt jotain sille.
Se on joku sisäänrakennettu juttu se juominen, en oikeen oo koskaan ymmärtänyt mistä se johtuu.

Mä pyysin eilen yhtä miestä treffeille, tai oikeestaan se pyysi mua toissapäivänä, jätin sanomatta siihen mitään, se peru treffipyynnön eilen koska sitä harmitti ja sit soitin sille yöllä, että voisitko pyytää mua uudelleen treffeille niin mä tuun...
"hei, mun naamassa tapahtuu jotain tosi outoo, mikä helvetti... mä hymyilen!! poskiin sattuu!"  Grin

Se sanoo kaiken aina niin jännästi... Jännä kumma tyyppi... :Smiley

Ja Lionheart on vaan söpöillyt jonkun kaa..
No minkäs muun kun  neitsyt -merkkisen!! Wink :Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5410 : 13.12.2008 14:45:05 »

Voihan siirappi. Anteeksi jos olen kyyninen, mutta jellona nauti tuosta niin kauan kuin sitä kestää.  angel

JEEEEE mä oon tehnyt mahdottoman. Nimittäin siivonnu nurkista ja hyllyistä kahden kuukauden pölyt. Uskomatonta mutta totta. Kele mikä ilma ulkona siivouksen kannalta. Ei kauan voinu mattoja pitää tuulettumassa. Saakelin räntäkeli. Mutta kyllä se siitä huolimatta meni. Ei jaksanu niitä villakoiria kattella enää yhtään.

Eilen illalla tuli hauska ohjelma, jossa muisteltiin 80-lukua. Siinä oli kaikkia tyyppejä puhumassa mm. Helena Lindgren ja Laila Snellman ja ne muisteli 80-lukua. Silloin ihan oikeasti haettiin vaikutteita muotiin ja kulttuuriin ulkomailta. Nykyään se on ihan samaa kaikkialla länsimaissa.

Joskus 80-luvulla kun oikea bilekulttuuri oli vasta tulossa suomeen eikä täällä juurikaan ollut mitään teknobileitä tai sellaisia niin joskus järjestettiin kai mm. narsisti bileet.  2funny 2funny Ei kiesus silloin on ollu kyllä itseironian tajua.  2funny 2funny 2funny

Oikeesti narsismissa ei ole kyllä mitään hauskaa, mutta just sen takia toi bileiden teema sai mut kyllä repeen.

Nykyään itseironia on ihan kuollut laji, siltä ainakin tuntuu.  Cry Nykymeininki on niin huumorintajutonta ja köyhää.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5411 : 13.12.2008 15:36:36 »

Ah, hauskaa...oon vaan yökkinyt täällä noin tunnin ajan, tajuttoman pahoinvointinen olo...
En oo ees ehtinyt syömään mitään, hyi ***** ... Cry

Ihan tyhjästä tällainen, tai oikeestaan mulla on ollut muutamina muinakin aamuina ja epäilen sen johtuvan vitamiinipillereistä, joita vedän helokkiöljyn kanssa aamusin.. Yleensä aamiaisen yhteydessä (sillon ei tuu paha olo) mutta jos niinkuin tänä aamuna, pelkän veden kanssa niin hyi mikä olo tulee..
Mun elimistö on näköjään hieman herkkä. Muuta selitystä tälle en oikein keksi.

Tai sitten raskaana olevat ystäväni projisoivat aamupahoinvointiaan minuun...
En yhtään sitäkkän ihmettelisi, sillä kärsin usein myös läheisten ihmisten krapuloista... Undecided

Ehkä pitää vaan koittaa saada syötyä niin helpottaisi.

Siis ja anteeksi että puhun aamusta, mutta kun mä heräsin vasta puoli yhdeltä... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5412 : 13.12.2008 16:22:15 »

Joo, meni ohi kun söi...

Tuota pahaa oloa ei vaan yhtään helpottanut, kun pistin pyykkikoneen pyörimään heti herättyäni ja mun oli pakko aina mennä istumaan sen päälle kun se linkosi (koska muuten se siirtyy itsestään metrin ja oon jo kerran siirtäessäni konetta tiputtanut sen yhden kulman mun varpaan päälle AUTS  buck2) .. Nih...

Et jos on paha olo ja oksettaa niin linkoavan pyykkikoneen päällä istuminen EI auta.. knuppel2
Ja jos jotakuta mietityttää, niin en todellakaan saa tuosta touhusta mitään seksuaalisia kicksejä... uglystupid2
Reilu pyykkikone siis mulla...........

Ja nyt mä sitten vaan oon.  smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5413 : 13.12.2008 16:31:31 »

Tigrix,

olisikohan syytä pyytää joku 'avulias aatu' vesivaa'an eli vatupassin kanssa laittamaan pesukoneesi paikoilleen eli suoraan. Saattaisi auttaa tuhon linkoamiseen huomattavasti. Voipi pian muuten olla entinen masiina... Pahimmassa tapauksessa syttyy tuleen, jos piuhat sisällä saavat rynkytyksestä itseensä. Näin on kerran minun koneelleni käynyt.

Onneksi olin juuri edellisenä päivänä tehnyt kotivakuutuksen, joten uusiksihan se kuitenkin meni, mutta säikäytti perusteellisesti kun alkoi savuta.  knuppel2
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Asterix
Vieras
« Vastaus #5414 : 13.12.2008 16:44:45 »

Tigru, vältä ottamasta yhtä aikaa eri vitamineja.
Myöskin tyhjään masuun ei kannata ottaa monivitamini tabuja, kuin myöskään B-vitamineja ja rautaa.
Itselläni tulee oksu kuin myös.

Yhdessä välissä söin aamiaisena, lounaana ja illallisena pelkästään vitamineja
ja nyt sitten olenkin puhdistuskuurilla niistä, kun munuaiset ei oikein tykännyt
ja iho meni huonoon kuntoon. buck2

Juon 3 kertaa päivässä sellaista kuraveden näköistä juttua,
jossa on luonnon mineraaleja, jotka puhdistaa kehoa myrkyistä.
100% luonnontuote, jota en tiedä, mitä se on, mutta lääkärin määräämää.
Se on kuin hienonnettua savijauhoa ja se sekoitetaan veteen.
Varmaan onkin savea! Tongue

Iho parani kolmessa päivässä, kuin myös munuais-mustat silmänaluset ja vatsakin on alkanut toimia. Smiley

Aamiaiseksi vetelen nyt tuoretta hedelmäsalaattia (omena, vesimeloni, ananas, viinirypäle, persikka),
jonne olen sekoittanut pähkinäsekoituksen ja rusinoita ja luonnonjogurttia.

Koko päivänä ei tuon jälkeen ole nälkä, mutta yritän jonkun omenan syödä illalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: