Sivuja: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7624815 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17235 : 10.01.2020 21:17:45 »

Ihana ikiviuh noi villasukat  Cheesy

Mulla on just päinvastoin kuin tällä, jolle teet sukkia.  aurinko jousimies  kuu kalat

Omistin joskus sellaiset mustavioletit villasukat ja ne oli ihan mun lempparit! Ikävä kyllä ne jäi jonnekin Pohjois-Norjaan reissulla. Ehkä ne halus sitten jäädä sinne. Ne oli aika  kalat sukat mun mielestä ton violetin takia tai sitten skorpioni sukat mun  jupiter mukaan ja vielä kun jäivät matkalle niin ehkä vähän Jouskariakin  smitten

Ei ole yhtä rakkaita sukkia löytynyt sen jälkeen, mutta nyt on pinkit villasukat käytössä. Ihan söpöt nekin.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17236 : 10.01.2020 21:25:27 »

Millaset on energiat teillä?

Mä olin tosi uupunu, psyykkisesti ja fyysisesti, tipahdin vuoteeseen. Vähän yllättikin, vaikkei mitenkään harvinaista ole.

Sit nyt ärsyttää ihan sikana, kun ihmiset yrittävät vääntää asioista väkisin mustavalkoisia, ja sulkea toisen puolen totuudesta kokonaan pois, koettaen valjastaa jonkin asian tai tapahtuman näin omaan agendaansa sopivaksi.
Mihkään ei voi luottaa, eikä kunnioiteta totuutta.
Aaargh  Angry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17237 : 11.01.2020 00:40:44 »

No ihan täydellisethän ne olis, tuommoset Magdalena-makkarasukat, taikaa tihkuen smitten

Mulla on jostain syystä vahva mielleyhtymä et musta/violetti on  skorpioni
En tiedä miksi?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17238 : 11.01.2020 09:15:06 »

Kuu tekee tepposia ja joulun influenssasta ( ja sen jälkiaalloista) toipuminen jatkuu vaan.
Energiat on hyvin matalalla ja haluaa mieluusti pysyy piilossa ja kaukana kaikista. Nyt ei oo hyvä aika liikkua minnekään.

Mun villasukat on yhdistelmä neonvärejä ( sininen, violetti, viininpunainen, vihreä) ja mustaa. Raitoja tai ruutuja.

tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17239 : 11.01.2020 14:37:43 »

Tuosta musta/violetti  skorpioni mielleyhtymästä..
Skorpionin aikahan on marraskuulla, pimeänä vuodenaikana, ei ole vielä lunta välttämättä,
kuten  jousimies :n aikana, vaikka se on just se kaikkein pimein aika luonnossa,
mutta kun  skorpioni :iin sopii luonnekuvana tuo synkkä ja musta ja kuolema (luonnon kuolema),
itseensä kaiken imevä eikä mitään ulospäin antava,  pluto manalan herra, ei kait siellä kovin valoisaa ole,
mutta ehkä tärkein syy mielleyhtymään,
että kaikki saakelin kuvamateriaali ruokkii tätä mielleyhtymää..ja sitä pidetään sitten totena.
Siis sopiihan se vuodenaikaan, muttei välttämättä esim.  skorpioni.n ulkoasuun,
luonteeseen merkkinä.
Itellä  skorpioni painotteisuus, stellium, 8 huone,
ja musta ei ole listalla kovin yleinen.
Pukeutumisessa rennon  askendentti jousimies tyyli,  aspect_tri kuu leijona 8 huone,
 prinsessaiho, kaikki lippuset lappuset leikattava irti vaatteista,
ja kankaan tuntua pitää hiplata ennen ostopäätöstä.

Tytär hyper  skorpioni ( askendentti mars pluto aurinko merkurius)
mutta  venus kauris ja klassinen merkkitietoinen tyyli.
Mustaa korkeintaan hevymetallikonserteissa.

Jos ite kuvailisin  skorpioni :n tai omaa "väriä",
niin se olisi tumman verenpunainen,  mars,
suonissa, pinnan alla, veren kohina, joka jää muilta huomioimatta, intohimo, kiihko,
elossa, todella syvästi, vaikka muut sille tarjoo mustaa "kuolemaa"
ja
 oinas :n  mars on sitten taas eri punainen,
vaikka siinä on jotain samaakin..
joo, ehkä ne on ne kehonosat sitten eri, kun kohisee... coolsmiley

--
violetti,
miten mulle on jostain jäänyt siitä mieleen syntiinlankeemus,
katumus taitaa olla lituginen väriselitys,
henkisyys, kalat (piispat, paavi ??) purple, kuninkaallinen väri, hullujen väri..joo, sitä mulla on ollut joskus..

--
energiat..
Eilen
 keskustelua -mitä vielä haluan elämältä- ihmisen kanssa,
keskustelua -sopiiko 4 vuotta vanhempi murrosikäinen lapsi lapseni kaveriksi, millaisia lapseni ovat- ihmisen kanssa,
ja kahden tunnin puhelu kummitädin (isän sisko, ainua elossa sitä sukupolvea) kanssa suvun jäsenistä,
 vielä elossa olevista ja kuolleista, ikävästä, herkistyen kyyneliin.
Ja koko ajan tunsin nenäverenvuoden nenässäni,
ja pelkäsin milloin se alkaa valua. Ei alkanut.
Bussikuskille tokaisu, eikö raha enää kelpaa..kaikki kun maksavat pankkikortilla..
ja siitä mielikuvat itestä liftaamassa rollaattorin kanssa, kun raha ei enää kelpaa..

..niin ja energiat, tr  mars jousimies nousulla,  uranus aspect_kvi askendentti, veri, joka ei vuotanutkaan,
 aurinko merkurius pluto saturnus ceres, kummitäti ja kaikki kuolleet ( nimesin tän "kulta-ajan" mielessäni uudelleen kuolleitten päiväksi )
 aspect_sex oma  aurinkomerkurius skorpioni keskipiste, täydenkuun pimennys  aspect_tri samalle keskipisteelle.

..ja isän vanhat reikäset harmaanruskeat villasukat jalassa,
ja neulonnassa lämpimän punaruskeat villasukat mukavantuntuisesta langasta..
« Viimeksi muokattu: 11.01.2020 15:04:32 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17240 : 11.01.2020 15:05:41 »

Kuusi on isoisien puu.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17241 : 11.01.2020 17:16:55 »

Nukuin päiväunia ja näin unta, että olin menossa Mäkkii ostaa hampurilaista ja pirtelöö, thaimaalainen myyjä ihmetteli mun valintaa ja sitten sanoi jotain mist en millää saanu mitää selvää ja kysyin ainaki kahdesti uudestaa että mitä enkä siltikää tajunnu ja sit vaa annoin olla, ei varmaa mitää tärkeetä.
No, ravintolan alakerrassa oli menossa tuolijooga, joten päättelin, että sinne ei ainakaa saa jäädä syömää ettei paperien rapinat häiritse ja sittn se mun annos jo tuikin. Pussia avatessani sitten olin jollakin teräskadesillalla...  idiot2

Noidankodon unisymbolien tulkinnan mukaan ( ruoka, paperi ja silta) on luvassa paljon menestystä ja vahvaa onnistumista smitten
« Viimeksi muokattu: 11.01.2020 17:46:24 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17242 : 11.01.2020 18:32:23 »

Se thaimaalainen yritti sulle vaan realistisesti selittää,
että ruoka ja syöminen unessa tarkoittaa sairastumista..
sillalla oisit voinu tehä toisenlaisen valinnan..
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17243 : 11.01.2020 18:34:12 »

Paitsi, että näähän on aina henkilökohtaisia. Merkityksiä ja tulkintoja on monia ja ne voi merkitä yhdelle yhtä ja toiselle toista.
Enkä mä ollu edes sillalla vaa sen edessä ja tuumin, että tuo silta ei kyllä ainakaa sorru, joten miksi mun tulkinta olisi väärä?

Kaipaan nikki noin erittäin negatiivisesti värähtelevii viesteihi jotai perusteluja ja lähteitä sille, mistä tulkintasi otat.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2020 18:36:56 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17244 : 11.01.2020 19:21:10 »

Suihkautin just ranteisiin Diorin Pure Poisonia... coolsmiley
joo,
sinähän olet sairastellut, eikö?
mäkkärin roskaruoka tuskin parantaa, eikö?
thaimaalainen puhuu kieltä, jota et ymmärrä, mutta ehkä se olisikin ollut tärkeää,
ja
kokemuksesta, unia tulkinneena,
usein ruoka, ruokajono, on tarkoittanut sairastumista / sairastamista,
ja mystisten korttien silta on  vaaka kortti, jossa tehdään valintoja, mitä polkua lähdetään kulkemaan,
ylitätkö sillan, siirrytkö toiseen vaiheeseen, menetkö eteenpäin
ja
se negatiivisuus taitaa olla sinussa itsessäsi,
jota olet hirveesti paljon purkanut grimmssit -ketjussa.
Esitin vain toisen näkökannan,
nothing else.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17245 : 11.01.2020 19:27:59 »

Juu, kyllä näistä sairasteluista jne on varoitettu jo hyvän aikaa sitten, ei tällä unella ole sen kanssa nyt mitään tekemistä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17246 : 11.01.2020 19:33:25 »

Smiley ok
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17247 : 11.01.2020 22:18:59 »

Jännä, itse olen aina liittänyt ruuan ja syömisen unissa tunteisiin. Yhteen aikaan unissa söin jatkuvasti ja tajusin, että oli sellainen tunnevaje. Kun tuon tajusi niin myös syömisunet loppuivat. Ne pyhät yöt joulun aikaan, näin niiiin hämäriä unia, että en jotenkin jaksa uskoa niiden ennustavan mitään. Muutenkin ehtii nykyään liian vähän kiinnittää huomiota uniin ja unet jää usein liian lyhyiksi.

skorpioni lisäksi olen aina liittänyt mustan värin  kauris mutta nää on kanssa niin makujuttuja.

Noihin energioihin niin ainakin täällä Etelä-Suomessa tää päättymätön marraskuu tuntuu masentavan ihmisiä. Se kun on todella pimeää, mutta ei ole ollut lunta valaisemassa kuten normaalisti tähän aikaan vuodesta. Lisäksi sairastelua, lähipiirissä ja myös töissä. Tuntuu, että ihmiset kaipaa parantavaa energiaa. Stressaa maailman tilanne, mutta sille taas ei oikeen mitään mahda.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17248 : 12.01.2020 10:26:39 »

Laitoin aamupalan sekaan sirkkajauhoa. Ajattelin, että vois olla hyvä aika vaihtaa liha noihin. Ovat vaan vielä melko kaliitta eikä monikaan paikka myy. Enkä itse ainakaan vielä pysty kokonaisia sirkkoja rouskuttamaan saati jauhamaan jauhoksi. Valmiina jauhona meni alas vaikka ajatus kyllä toi palan kurkkuun. Sirkkoja ja matoja olen aiemmin maistellut leivonnaisissa ja muissa snackseissä silloin, kun ne olivat vielä  ruokana laittomia. Kynnys oli kuitenkin jonkunlainen niitäkin maistaa aluksi, mutta kaiken helpoin siinä kohtaa.

Yllättävän heikosti ovat hyönteiset tehneet tuloaan ruoaksi, kasvisruoallakin otti vuosikymmenen, että muutos tapahtui ja nythän ei paremmasta tiedetäkään. Mutta hyönteisjauholla (  vaikka yks teelusikallinen päivässä) korvais valtavasti lihaa/ kk.

tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17249 : 15.01.2020 19:34:34 »

Onko se morsian  kauris
vai häät kaurishenkiset,  kuu kauris aikaan..?
Tuleeko ne kukat leikkokukkina koristeeksi vai mitenkä..?
Mulle tuli heti mieleen malvat, yhen vanhan  kauris rouvan myötä,
hällä oli niitä monivuotisina perennoina, oikein vanhaa kantaa..
Mutta että vaikka malvikkia?
https://www.korpikangassiemen.fi/kesmalvikki-sekoitus-p-103.html
ja /tai tuoksuhernettä Old Fashioned mix...
molemmat kestäviä leikkokukkia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: