Sivuja: 1 ... 1147 1148 [1149] 1150 1151 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7624823 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17220 : 06.01.2020 11:23:34 »

Ehkä se on tulikuun ja vesikuun ero..
Mä haluan tietää..niin ylhäällä kuin alhaalla..miten energiat oikeesti näyttäytyvät tällä maapallolla (trooppinen astrologia )
yhteiskunnassa, globaalisti, 11 huoneen ja  vesimies :n painotuksella,  aurinko 12 huoneessa, kun minulla ei niin väliä..
Mä en huolestu, koska tiedän myös, etten noille asioille mitään voi.
Ja senkin tiedän, epäluuloinen  skorpioni, että meille kuitenkin näytetään vain murusia siitä, mitä oikeesti tapahtuu,
valikoiden uutisoidaan, siitä valtavasta tulvasta.
Ja aikaa myöten sitten kuitenkin tongitaan, mitä oikeesti tapahtui.
 merkurius on androgyyni, neutraali tiedon jakaja.  merkurius skorpioni haluaa tutkia..

Ja tietenkin,
pientä lasta haluaa suojella kaikelta tältä.
Ite en antanut aikoinaan pienen tenavan kattoa edes salkkareita,
kun se oli mielestäni ihan sekopäistä touhua.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17221 : 06.01.2020 12:43:30 »

Täällä foorumilla on hirveesti paljon
anon -nimimerkkejä, numerolitania vaan perässä..

anon
(archaic) Straight away; at once.
Soon; in a little while.
At another time; then; again.

mulle heti kaikki nyt..niinkö?
sit yks tahtoo muuttaa vanhanaikasen foorumin somehitiksi..
joo
eiks mäkkäristä saa pikaruokaa angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17222 : 06.01.2020 13:38:28 »

Mä haluan tietää myös. Ja ymmärtää. Joskus ahdistun pelkästään, jolloinka lopetan seuraamisen toviksi, mu
tta useimmiten se että tiedän, ja pääsen ajattelemaan ja spekuloimaan, helpottaa.  
 vesimies - vaikutus.

Ja se juuri, en voi mitään millekään kuitenkaan, se on tie ulos ahdistuksesta.
Pää pensaaseen...joskus vain  Grin

Tästä viestistä pätkes puolet jonnekin   Huh

Ja on siinä sekin, että tiedän jo valmiiksi.
Nii on ihan ok sitten seurata sitä, ja kokea, ettei se kaikki ole ollut ihan harhaista höpöä vain  idiot2

Toki lasta haluaa suojata kaikelta tälläiseltä. Pienintä vielä yritän, vanhempia ei enää mitenkään voi. Sitten taas keskustellaan.

Onneksi on vielä suhteellisen pysyväisiä ja hitaita, vanhanaikaisia foorumeita.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020 13:57:11 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17223 : 06.01.2020 18:59:14 »

Juu siis missään nimessä ei ole mitään pahaa siinä, että suojelee itseään. Oli se sitten ahdistava uutistulva, tai mikä tahansa, vaikka EI:n sanominen naapurille, kun ei ole voimavaroja itsellä, tai ihan mikä vaan.
Omaan napaan tuijottamisella en todellakaan tarkoittanut sitä että vetäytyminen uutistulvasta olisi jotenkin omanapaista. Enkä muutenkaan meinannut omien rajojensa pitämistä tms. vaan sellaista että ihmisen maailmaan, näkemykseen ja kokemukseen eivät mahdu muut asiat kuin oma elinpiiri, omat tekemiset ja se oma elämä. Välinpitämättömyyttä tarkoitin. Liika välittäminen ja sen takia suojautuminen on kaukana siitä.

Ja pää pensaassa oli sarkastinen heitto, en tarkoittanut nimitellä ketään päänsä pensaaseen laittajaksi, kun ehkä itseäni lempeästi.

Tämä Ikisiniviuhkolle, koska olin ymmärtävinäni että tuosta kirjoituksestani syntyi nyt väärinkäsitys tai pari.
Voin olla vinossakin käsityksineni tässä, saa oikoa   Smiley

« Viimeksi muokattu: 06.01.2020 19:05:03 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17224 : 06.01.2020 21:00:47 »

Ei tietenkään voi vaatia, eikä tarttekaan,
enkä mä tiijä onko se vastuun kantamista, ehkä enämpi tiedonjanoa, uteliaisuutta, mitä lie,
ja sitten sitä vastuuta ja oman osuutensa tekemistä voi harjoittaa lähipiirissä, ei tartte lähteä miinakentille tai paloa sammuttamaan,
 voi neuloa lapaset ja sukat naapurin kakaroille, antaa joululahjoja suurperheelle, kun omassa piirissä ei törsätty lahjoihin,
tai antaa pari kassillista neulelankoja niitä tarvitsevalle,
ruokkia jäniksiä heinäpaalilla kun ei kenguruita näillä main ole, leipoa vanhukselle,
kuka mitenkin.
Mä oon huomannut, että tuo sosiaalitoimi, kiitos lapsirakkaan  aurinko  kaksoset ,
toimii tässä pihapiirissä paremmin käytännön tasolla,
kuin se ikkään toimis minkään toimiston kautta.
Ei ylitä uutiskynnystä, mut sillä monenkin elämä sitten paremmin rullaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17225 : 06.01.2020 21:28:22 »

Ajattelen sen olevan tiedonhalua ja uteliaisuutta, en vastuunkantoa.
Jonkin sortin  "viihdettä" se varmasti on myös  Huh

Omassa elämässäni ja kotona keskityn kyllä vain elämästäni ja omista vastuistani selviämiseen, ei ole rahkeita muuhun mulla, ainakaan tällä hetkellä.
Tuppasin kyllä huolehtia löytöeläimistä omieni lisäksi vielä silloin, kun oli virtaa, ja naapurin muksut meni omien lisänä sitä ennen.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17226 : 06.01.2020 21:39:33 »

Elämässä on jännää se, että ihmistä ei ole rakennettu siihen, että todella tajuaisi kaiken tapahtuvan joka puolella samaan aikaan. Sitä ei vain tajua. Omassa lapsuudessani ei meidän perheessä juuri puhuttu yhteiskunnallisista asioista. Uutisia seurattiin jonkin verran, mutta ei mitenkään erityisesti. Nuorempana omassa elämässä oli niin paljon kaikenlaista, että ei riittänyt voimia seurata kaikkea mitä ympärillä tapahtuu. Vasta nyt aikuisena kun oma elämä on tasapainossa sitä riittää uteliaisuutta, voimia ja kiinnostusta myös kaikenlaisiin asioihin ympärillä. Haluan tietää mitä tapahtuu, vaikka olen vähän samaa mieltä nikin kanssa, että varmasti ei lehdet kaikkea kerro. Mutta mielenkiintoisia ja joskus surullisia palasia kylläkin, tästä pallosta ja maailmasta ja ihmisistä.

En ole ikinä käynyt Australiassa, mutta minulla menee astro travel kartalla siellä paljon IC linjalla planeettoja. Olen ollut ihan järkyttynyt lukiessani uutisia paloista ja mielessä pyörii elokuva, jonka katsoin muutama vuosi sitten Only the brave. Kertoo tositarinan palomiehistä toiselta maailman laidalta, jolla metsäpalot ovat yleisiä Kaliforniasta. Järkyttävä elokuva, joka antaa myös perspektiiviä tuohon Australian tilanteeseen. Metsäpaloihin on ihan turha kenenkään random vapaaehtoisen mennä auttamaan. Varsinkaan kun tilanne on noin katastrofaalinen. HS:n haastatteleman palomiehen vaimon mukaan Australiassa 90% palomiehistä, jotka siellä paloja sammuttaa on VPK:n puolelta. Heillä on jonkinlainen koulutus, mutta puutteellinen tai liian kevyt kalusto, jolla on vaarallista liikkua noiden palojen läheisyydessä. Esimerkkinä se tulitornado, joka heitti yhden paloauton. Se oli ihan liian kevyt tuollaiseen tilanteeseen ja ammattipalomies ei olisi ikinä sillä lähtenyt sinne.

Siinä vaiheessa, kun uutisia lukiessa tuntuu, että on vihainen ja kyynistyy niin on aika pitää taukoa. Ja tosiaan muistaa, että tapahtuu paljon sellaista hyvää, josta ei kerrota missään lehdissä.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17227 : 06.01.2020 22:01:14 »

Itellä se uutisten selaaminen lähtee ehkä eniten astrologisesta uteliaisuudesta, aluntein,
mikä uutisoinnissa vastaa planeetarisia energioita,
saa tutkimaan maan karttaa, (blogissa Australian kartat)
ja sitten se tietysti vaikuttaa yksilön elämään, joita vois tutkia, jos ois syntymätietoja.
Usan ja Iranin väleissä lähinnä ihmetyttää,
miten Trumpin kaltainen mies on päässyt valtaan,
miten hän toimii omavaltaisesti, miksi, ja miksi nyt
ja sitten tutkin hänen karttaansa..
mitä maailmalla tapahtuu näillä energioilla, nuori nainen lähtee Keniaan orpojen lapsien äidiksi,
muutakin kuin sotaa, muutakin kuin tuhoa..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17228 : 07.01.2020 01:14:43 »

siks etten nimennyt keltä tämän lainasin..
... sitten joku vaan kirjoittaa Marsin ja Khironin kolmio tukee fyysistä eheytymistä ja syvistä vesistä palautumista.
Eikö ne lue uutisia, pyöriikö maailma vain yksilön navan ympärillä..
Astrofoorumin blogia kirjoittava, astrologi? en tiijä,
mua vaan otti pattiin..fyysistä eheytymistä, joo, tulikolmiolla kun kaikki on tuhkana..eikä oo saettakaa pielly..
joo
pienen pieni näkemysero astrologisesta tulkinnasta, nothing to do with you

tr  mars aspect_con askendentti jousimies
irritation
 Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 07.01.2020 01:21:11 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17229 : 07.01.2020 08:59:52 »

Ja mä kattelin koko viime yön unia sodasta, natseista ja tulihelvetistä...aika laittaa pää pensaaseen nyt.
Onneks alkaa arki.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17230 : 07.01.2020 09:15:12 »

Mä näin unta todella surkeasta seksistä jonku ruman häiskän kanssa. Eihän siitä säätämisestä tullut mitään buck2
 Tosi hyviä juttuja nää unet mulle lupaa tälle vuotta  2funny
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17231 : 07.01.2020 20:29:40 »

Positiivisesti ajateltuna viimeinen pyhä yö oli 4-5.1 välinen yö, joten ei ainakaan siihen osunut toi Varjottaren uni angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17232 : 08.01.2020 11:02:32 »

Mulle on aivan säännönmukaista etten mä saa miestä edes unissani ja jos saan, ni se on niin just tuota.  tickedoff
Eipä sillä, että tilanne ois yhtää parempi elävänäkää kuin unissa ja vielä tiedänkin miksi.
No, näillä on mentävä mitä on, vaikka välillä  knuppel2

Oon huomannut, että nyt on healing winds- time. Myrskyt parantaa, ei vie pois, eli ilmaelementin aika.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17233 : 10.01.2020 18:37:08 »

Edellinen viestini oli 1221. ja tänään pitäis täysikuun olla klo 21.12 buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17234 : 10.01.2020 20:44:56 »

Eikä ikiviuhko  smitten smitten
Hurmaava ajatus noihin sukkiin!

Millaset sukat mulle tekisit? uglystupid2

Ja sori toi sun nikki, kun se näkyy mulle kuinka sattuu, nii en muista mikä sen kirjoitusasu nyt on, joten se on aina sitten vaan joku.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1147 1148 [1149] 1150 1151 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: