Varjotar
|
 |
« Vastaus #16710 : 22.10.2014 09:36:35 » |
|
Ulkona on jo pakkasta. Kissalla riittää sapuskaa pitkälle talveen ja se, mitä kuppiin jää, niin menee harakoille ja variksille/oravalle aamupalaks ulos Olen kohtalaisen hyvällä tuulella ja ihan ok kunnossa näin muuten.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16711 : 04.11.2014 02:12:15 » |
|
Tiiättekö tunteen, kun on niin hemmetin kyllästynyt omaan aikaansaamattomuuteen?
Mä tahtoisin vaan elää terveellisesti ja sitä kautta muuttua terveemmäks ja energisemmäksi.
Mut mitä teen? Juon varmaan 2 litraa kahvia mustana päivässä, poltan tupakkaa, syön ties mitä roskaa ja istun tälleen keskellä yötä toljottaen läppärin ruutua kun normaalit ihmiset nukkuu!
Voiko joku vaikka räjäyttää mut huomenna, jos en heti aamusta oo täydellinen ja lähde terveellisen aamiaisen jälkeen lenkille? Tuun siis aamupäivällä antamaan raportin, ellei karhu syö mua metsässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16713 : 17.12.2014 13:42:24 » |
|
Voi Tiigris, tuttua on tuo aikaansaamattomuus tai paikoilleen jämähtäminen.Tiedän hyvin, että jotain tarttis tehdä, mutta en tee.  Kuitenkin itselleen on oltava armollinen, että pääsee eteenpäin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2014 18:36:57 kirjoittanut Suomityttö »
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni Aurinko Leijona Kuu Vesimies
* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16714 : 18.12.2014 01:19:07 » |
|
Mulla iski iso onnenkantamoinen pari päivää sitten. Sitä edelsi noin kahden kuukauden tuska ja epätoivo raha-asioissa. Mulle siis soitettiin, että tulisinko vuodeksi töihin, siis sijaiseksi, ihan 100% listaa tekemään, alkaen heti tammikuussa. Kyseistä paikkaa ei oo vielä laitettu hakuun mut se luvattiin mulle. Oon ollut kyseisessä puljussa 3v sitten töissä, ennen lapsia siis. Sairaalalla sijaisten tilanne on huono, vuoden sijaisuus on sama asia kuin lottovoitto. Ja helvetti (anteeks) sentäs, mulle on sanottu että ei se työpaikka löydy jos sitä ei etsi. No löytyypäs. Mä oon kutsunut sitä maailmankaikkeudelta, joten hakemuksia ei tarvittu.
Muistan tällaisen ajanjakson noin 5v takaperin kun olin sinkku ja mulla oli epätoivoinen tarve saada elämäni rakkaus elämääni. Odotin ja mietin sitä asiaa puoli vuotta, viimeiset pari kuukautta tosi intensiivisesti ja tuskassa. Päiväkirjamerkintöjen mukaan olen itkenyt ja vaatinut maailmankaikkeudelta et saisin jo pian kohdata sen ihmeellisen miehen "jonka olemassaolon jo tunnen niin voimakkaana energiakentässäni". Seuraavana päivänä tapasin hänet.
Jotenkin näissä tapauksissa on niin sama kaava; tuska kasvaa sietämättömäksi juuri ennen kuin asioille tapahtuu ihmeellinen onnellinen käänne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16715 : 18.12.2014 18:48:49 » |
|
Onneksi olkoon, Tiigris! Kaikki kääntyy hyväksi! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16716 : 19.12.2014 01:10:14 » |
|
Kiitos!  Niinhän se menee, asioilla on tapana kehittyä... paineen alla ne timantitkin syntyy, ehkä sitä herkkänä ihmisenä sielutasolla tuntee kun jotain uutta ja helpottavaa on tulossa elämään, niin siitä muodostuu myös samalla se kauhean tuskainen olo kun ei HETI pääse siihen tilaan, jossa se hyvä asia on jo tapahtunut?! En tiedä.. Itse kai valitsen ja tuotan kärsimykseni  Vois sitä helpommallakin päästä, mua on vaan siunattu näillä  hermoilla... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
.ave.
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16717 : 23.12.2014 14:48:50 » |
|
Tuvassa on tosiaan vähän hiljennyt. Hyvää joulua kuitenkin astrolaisille. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16718 : 23.12.2014 15:04:52 » |
|
Kylmää ja lumista Joulua kaikille 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Ritsa
|
 |
« Vastaus #16719 : 23.12.2014 17:07:29 » |
|
Jaa a, miten nyt tylsyys määritellään ja jos on tuo ennakkoasenne niin sitä varmasti saa.  Joka tapauksessa, eilen oli talvipäivänseisaus yhdistettynä samanaikaiseen Uuteen Kuuhun ja Aurinkokin on melko aktiivinen. Että jos taajuuksille pääsee niin en usko että on tylsää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16720 : 23.12.2014 23:06:50 » |
|
God Jul för alla! 
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16721 : 24.12.2014 11:39:20 » |
|
Hyvää Joulua kaikille Astrolaisille! Tänään alkavat taas 12 pyhää unta, jos haluamme ennustaa itsellemme uuden vuoden kuukausia. Ensimmäinen uni ennustaa tammikuuta, toinen uni helmikuuta ja niin edelleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16722 : 25.12.2014 15:10:09 » |
|
Niin on kaunis ja rauhallinen joulupäivä, mitä nyt muutamat tahtovat väkisin toteuttaa oikeuksiaan meluta ja saastuttaa..
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Shopia
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #16723 : 26.12.2014 16:32:57 » |
|
Miten meni joulu? Itse vietin koiran kanssa kotona, tein vorchmackia ja koira sai lampaanjauhelihaa. Olipa pitkästä aikaa ihana joulu, niin rauhallinen, niin levollinen  Ja kaikki jo täältä maan päältä poistuneet olivat todella lähellä  Tänään saan ilon tarjota rakkaille ystäville glögiä ja nautiskella heidän kanssaan tapaninpäivän tunnelmasta  Sytytin kynttilän palamaan kaikille astrolaisille ja toivotan oikein rauhallista loppu vuotta kaikille 
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.12.2014 16:39:32 kirjoittanut Shopia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16724 : 26.12.2014 19:47:51 » |
|
Kiitos Shopia ja Koppi! Kaikkea hyvää teille ja kaikille astrolaisille! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|