Sivuja: 1 ... 1053 1054 [1055] 1056 1057 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7571795 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15810 : 25.03.2012 09:41:32 »

Typerä yhteiskunta  Angry *Potkis*

No niin, tässä on tietty kyseessä mun sisäinen alati valpas kapinallinen, joka pitää kapinahenkeä yllä, kun itte en oo sen puoleen ollu kauheen aktiivinen viime aikoina...
Mitä nyt tupakkaa poltamalla Tongue Ja senkin koetan saada loppumaan, voi mua  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15811 : 25.03.2012 10:24:17 »

Hyvä pointti *Aminthir*
Talvella oli levättävä...ja siis voi mennä vieläkin kauemmas ihmisen kehityshistoriaan, kun talvella ei ollu resursseja millä elää, niin kyllä sitä on sitten menty niin säästöliekillä kun ollaan pystytty  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15812 : 25.03.2012 12:38:54 »

Voi video Solnishko, niin mä oon vieläkin sulle kade tosta sun elämäntavasta  :Smiley smitten

No joo, nyt kun mietin, niin ressi se on tämmöstä ennenkin tehny  Sad
Mua ei kyllä mikään erityinen ressaa, mutta taitaa olla sitten vähän kaikki, kun aiheuttaa jonkinmoista ressikettä, niin yhdessä niistä tulee aika potti.
Ja tietty se, että joutuu olemaan pitkään jatkuvassa hälytysvalmiudessa, päivät ja yöt läpeensä, aiheuttaa pitkässä juoksussa jo itsessäänkin vaikka mitä, ellei mitään muuta olisikaan.
Viikon loma  smitten

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15813 : 25.03.2012 12:59:48 »

Grin
Mulle käy ihan samalla tavalla, vaikkei meillä oo niin kauheesti noita mettän antimia ollukaan Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15814 : 25.03.2012 15:35:53 »

Voi siemenet!  Cheesy Vaikeaa valita tämän päivän illan elokuva mitä katsoa, kun vaihteeksi tulossa niin monta hyvää (kenties) ja ennen näkemätöntä elokuvaa telkusta. White night wedding, Leaving Las Vegas, vai Kesän tuoksu? Sitten alkais vielä se uusi sarja Kostokin... Iik, ei tällaiselle kuukaksoselle tuollaisia valintoja.  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15815 : 25.03.2012 16:14:09 »

Mullei mitään erikoisempia kanavia näy, mutta puntaroin itekkin aikani...päädyn kyllä varmaan kattomaan Leaving Las Vegasia  :Smiley
En oo kuunaan tätäkään nähny.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15816 : 25.03.2012 22:34:31 »

mua jännää. huamenna pitäs soitella patologin vastauksia luomista. Oli muutama lähteny tummuun ja otettiin koepalat. onse jännää ko ittelleen ei nää eikä aisti mitään  Tongue onks kellää tuntumaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15817 : 25.03.2012 23:02:13 »

Aargh. Mun on niin vaikee ymmärtää jotenki ku meillä on töissä ja sit tuolla taaperokerhossa ihmisiä,
jotka puhuu vaan koko ajan koiristaan ja koiriin liittyvistä harrastuksistaan
ja niillä ei näyttäs olevan kiinnostusta tutustuu muuta ku koirallisiin ihmisiin
ja kaikki elämäs on vaan sitä koiraa koiraa...

Joo, mäkin oon eläinrakas, mut musta toi ilmiö on jotenkin outo.

Niitä koiria inhimillistetään ja esineellistetään ja niillä kilpaillaan.
Mun käy jotenkin sääliks niitä koiria et niitten takia meuhkataan niin paljon.
ja sit laittaa miettiin, et eiks niiden ihmisten elämässä ole mitään sisältöä,
kun niiden tarvii elää jonkun eläimen kautta ja se on se keino millä lähestytään muita ihmsiä,
et jutellaan koira-asioista koiraihmisten kanssa..

No olipas taas ärsyyntymisen aihe mulla  Grin  Mä muuten tykkään kyl koirista.. Ja kissoista, niitä vastaan mul ei oo mitään.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15818 : 26.03.2012 12:24:39 »

Elämä osaa yllättää ironisesti.

Tein opinnäytetyön diabeteksen alkuohjauksesta, ja nyt sain kuulla olevani pre-diabeetikko. Yippee-kay-yee. Elämä on.

Tosin verensokerien heittelyt näkyy mulla kuulemma nataalikartassakin. Tää vaan on niin turha vaiva.

knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15819 : 26.03.2012 12:35:25 »

Pre-diabetes on diabeteksen esiaste, josta voi kehittyä ja yleensä kehittyy ajan kanssa tyypin 2 diabetes. Labrakokeilla saa selville. Eli labrassa mitataan paastosokerit, pitkäaikaissokerit ja kolesterolit.  Tämä on siis se ns. sokeri-paketti.

Pre-vaiheessa varsinaisen diabeteksen puhkeamisen voi estää elämäntapamuutoksella. Minulla tämä siis tarkoittaa ruokavalion tarkistamista (lähinnä, että muistan syödä säännöllisesti) ja liikunnan lisäämistä päivittäiseen elämään.

Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15820 : 26.03.2012 12:41:40 »

Sitä minäkin toivon. Elintapasairaushan se tyypin 2 DM on. Eiköhän se tästä.  Smiley
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15821 : 26.03.2012 14:17:45 »

Ironialle toivon, ettei ole mistään  vakavasta kyse, ja että mitä onkin niin selviää nopsaan eikä tarvi ihmetellä epätietosuudessa kovin kauaa.

Ja SA; tuohan on nyt hyvä, kun tuommosen tietää, niin riskien minimointiin nyt sitten vaan  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #15822 : 26.03.2012 17:56:12 »

Aargh. Mun on niin vaikee ymmärtää jotenki ku meillä on töissä ja sit tuolla taaperokerhossa ihmisiä,
jotka puhuu vaan koko ajan koiristaan ja koiriin liittyvistä harrastuksistaan
ja niillä ei näyttäs olevan kiinnostusta tutustuu muuta ku koirallisiin ihmisiin
ja kaikki elämäs on vaan sitä koiraa koiraa...

Joo, mäkin oon eläinrakas, mut musta toi ilmiö on jotenkin outo.

Niitä koiria inhimillistetään ja esineellistetään ja niillä kilpaillaan.
Mun käy jotenkin sääliks niitä koiria et niitten takia meuhkataan niin paljon.
ja sit laittaa miettiin, et eiks niiden ihmisten elämässä ole mitään sisältöä,
kun niiden tarvii elää jonkun eläimen kautta ja se on se keino millä lähestytään muita ihmsiä,
et jutellaan koira-asioista koiraihmisten kanssa..

No olipas taas ärsyyntymisen aihe mulla  Grin  Mä muuten tykkään kyl koirista.. Ja kissoista, niitä vastaan mul ei oo mitään.

Mun yks sukulainen luokittelee ihmiset koiraihmisiin tai kissaihmisiin. Hänen pitää saada tietää uudesta ihmisestä onko hän koira- vai kissaihminen, että tietää voiko ihmiseen luottaa. Koiraihmisiin voi, kissaihmisiin ei voi... buck2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15823 : 26.03.2012 18:12:36 »

^ Sehän riippuu ihan siitä missä merkeissä aikaa on vietetty.  Wink (En tiedä miksi, mutta tuli vähän epäilyttävä olo tuosta jutusta, mutta etköhän itse tiedä missä mennään.)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15824 : 26.03.2012 18:15:42 »

Tosin verensokerien heittelyt näkyy mulla kuulemma nataalikartassakin. Tää vaan on niin turha vaiva.

Hei, miten se siellä ilmenee?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 1053 1054 [1055] 1056 1057 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: