Sivuja: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605292 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13410 : 05.05.2011 22:11:34 »


Mitkähän planeetat tosiaan ovat missäkin asennossa, kun nuo jutut melkein jopa rohkeita?

Oinaassa  mars  venus  merkurius  jupiter yhtymässä keskenään. Se varmaankin voisi selittää, että puhutaan suoraan ja voi mennä vähän tuhmalle osastolle...  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13411 : 05.05.2011 22:40:12 »

Eikös tuo  mars liitetä maskuliinisuuteen vai? Ja  venus feminiinisyyteen? Entäs sitten  merkurius, liitetäänkö se jotenkin henkilökohtaisiin juttuihin vai miten se nyt taas menikään?
Miten tuo  jupiter, liittyykö siihen sitten jotain suurempia tunteita?
Se mitä olen tajunnut astrologiasta, niin lähellä  aurinko:a olevat planeetat liittyvät henkilökohtaisimpiin asioihin, kun taas kauimpana olevat planeetat ovat jotain suuria tunnejuttuja? Miten se tuo oinas sitten menikään?
Vai olenko ollut liikaa metsässä? idiot2

Mars liittyy maskuliinisuuteen ja toiminnan motiiveihin. Mars oinaassa omassa merkissään korostaa marsia, siihen voi liittyä korostunut seksuaalisuus. Kun venus on yhtymässä marsiin, niin silloin mennään kovaa.  Tongue

Merkurius liittyy kommunikointiin, oinaassa se on tulista ja suoraa. Jupiter laajentumisen ja menestyksen planeetta sitten varmaankin tuo tähän soppaan oman iloisen makunsa, korostaa näiden muiden vaikutuksia entisestään.  Huh

Näinä päivinä tapahtuu varmasti vällyjenkin välissä.  coolsmiley

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13412 : 05.05.2011 22:44:15 »

Olen nimittäin saanut vierestä seurata ystävättäreni kamppailua isojen rintojensa kanssa jokapäiväisessä elämässä. Hän on ympärysmitoiltaan pieni (70) ja kuppikoko on vaihdellut D:stä H:hon riippuen siitä onko hän ollut raskaana ja imettänyt vai ollut ns. normikunnossa. Sopivien rintaliivien löytäminen on vaikeaa ja ne myös maksavat maltaita. Urheilu isojen rintojen kanssa on vaikeaa. Ne aiheuttavat myös selkä ja hartiasärkyä.


Mulla on just tämä ongelma kokoa 65G. Ihan kivat tissit, painavat vaan niin helevatasti. Olen ihan normaalipainoinen ja mietin just, että jos muutaman kilon yrittäisi pudottaa painoa ja pitäisi sormet ristissä, että painoa lähtisi tisseistä.

Ruokavalio kikkailemisen takia mä en enää ole vegetaristi ja vaikuttaa aika epätodennäköiseltä, että jaksaisin kovin kurinalaisesti karpata. Ehkä pitäisikin skarpata siinä suhteessa. Tänään on muuten ihanaa olla suhteessa, mies on kultaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13413 : 05.05.2011 23:32:37 »

Mullakin on tosiaan ollut tissipuheet muissakin yhteyksissä käynnissä. Ja muutenkin aloitteellisella päällä olen ollut. Ja seksi mielessä. Oinasta taivaalla...  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13414 : 05.05.2011 23:32:57 »

Ehkä sitten kasvatan kunnon nurmikon joka paikkaan ja kehitän itselleni sellaisen Sean Connery-aksentin, niin johan taas ovat kaikki naiset aivan lääpällään... 2funny
Siis ihan vaan läpällään tässä heittelen kuivia vitsejä..

Eieieieieiiiiii, ei saa tuommoisia tuhmuuksia laukoa, Sean Connery on ihq ja paranee vaan vanhetessaan Cheesy  Jopa Sean Conneryn pikkuvarpaankynnessä on enemmän charmia kuin eräissä wannabe-metrotrendipelleissä, jotka kuvittelevat olevansa tosimiehiä.

Lainaus
Kertooko se sitten naisista jotain, jos diggailevat boheemi-tyypeistä jotka eivät mitään metronomi-seksuelleja?

Ehkä. Ehkä nämä naiset hakevat rehtiä, aitoa miehekästä miestä, joka ei kilpaile ajasta peilin edessä naisen kanssa Grin


Kemioita ja niiden muodostumisia on mielenkiintoista miettiä... Moni mieshän etsii naisellista naista kurveineen, pitkine sileine hiuksineen ja jota voi suojella, pitää kuin kukkaa kämmenellä... Näin kuvittelisin ihannenaisen "mitat". Kuinka moni mies voisi kiinnostua naisesta, joka ei ole niin tiptop-naisellinen, vaan ehkä enempi luonnonlapsimainen, joka sanoo piutpaut hameille ja korkkareille ja joka ei epäile työntää "käsiään likaan" ja pystyy ronskiudella tekemään myös miehisiä hommia?

Olen meinaan itse huomannut, että poikatytöt ehkä ovat niitä "hyviä jätkiä" äijäporukoissa, mutta suhdeasioissa näitä "hyviä jätkiä" ei välttämättä suhdemielessä huomata... Vaikka eipä se mua ole haitannut, koska kiinnostun "siinä mielessä" ihan aniharvoista - ja tietty siksi, koska oma ukkeli on jo löydetty Smiley  Mutta kunhan mietiskelen...

Toinen, mitä olen tässä muutaman päivän pohdiskellut on se, että miten meikäläisen Jousimies-painotuksella voi olla näin sitoutujaluonne - yhdessäolo, avoimuus, rehellisyys ja parisuhteen vaaliminen ovat tärkeitä asioita mulle Huh  Ja kun vielä tavara on painottunut kartan 10. (työ menee minkään ihmiskontaktin edelle) ja 11. huoneeseen (ei TOD. sitoutujan huonesijainti!)... Piti aloittaa tästä topiikki, mutta jos saan asian muotoiltua jotenkin fiksummin...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13415 : 05.05.2011 23:40:39 »

8 huoneessa sitoudutaan. Eiköhän sun  saturnus skorpioni siihen riitä,
kiinteässä merkissä, ehdottomasti.
Eikä  kuu leijona :kaan kiinteänä kovin häilyvä ole tunteissaan.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13416 : 05.05.2011 23:43:51 »

8 huoneessa sitoudutaan. Eiköhän sun  saturnus skorpioni siihen riitä,
kiinteässä merkissä, ehdottomasti.
Eikä  kuu leijona :kaan kiinteänä kovin häilyvä ole tunteissaan.

Aivan. Kiitos, nikki Smiley  Enpäs näitä ole pohtinut, kun olen vain tuota hurrrrjaa Jouskari-painotusta katsellut ja tavaramäärää 11. huoneessa :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13417 : 05.05.2011 23:57:52 »

Ehkä sun parisuhteessa on tarpeeksi henkistä ja fyysistä tilaa sille  jousimies:lle, että olet myös valmis sitoutumaan? Sitoutuminen ei ahista? Kun Jousimiestä ei saa mikään ahistaa,
ei liian pienet kengät, vaate, istumatilan pienuus tahi henkinen tiukkapipoisuus.
11 huoneessa on ystävät ja vissiin vanhat viholliset,
itelläkin siellä tavaraa,
mut 8 huoneessa on ne skorpparimaiset intiimit sitoutumiset,
 vaaka "tahdon" sopimuksen jälkeen.
Itelläkin siellä tavaraa, ja  askendentti jousimies.
Siks tähän vissiin reagoinkin,
kun joskus ite pohtinut tuota omaa vapauden tarve plus tarve sitoutua,
miten se toteutuu. Ja nyt tr  uranus aspect_tri askendentti aspect_tri kuu kuunsolmu
haluaisi vissiin räjäyttää kaikki sitoumukset taivaan tuuliin.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13418 : 06.05.2011 00:42:32 »


Mullakin muljahti mahanpohjassa kun just päästiin noista tissikeskusteluista ja tänään näky kaupungilla yksi tyttönen joka oli nähnyt hyväksi piilottaa rintansa pelkällä pitsipaidalla ja rintsikoilla... Jos olisin mies niin olis ollu nolo tilanne päällänsä  Cool

*A*

Joo, se julkisella paikalla hommailu voi olla aika noloakin, jos sitä tarkoitit? Smiley

Mä luulen, että *Aminthir* tarkoitti enempi miehille tuttua "jäykistelyä" Wink

Ja juu, tisseistä on mukava keskustella. Niitä on tullut ruodittua sekä nais- että miespuolisten kavereiden kanssa. Ja kyllähän oma silmä lepää myös kauniissa rinnoissa Wink

Miksiköhän monet naiset haluavat isot rinnat ja ottavat silikonit? Mä en voi ymmärtää silikoneja... Että miksi pitää väen vängällä hankkia isot, huomattavasti epäkäytännöllisemmät rinnat (silikoneissa on lisäksi aina vuoto- tai puhkeamisriski, vaikka aika marginaalinen onkin), jotka maksavat mansikoita ja silikonit pitää kuitenkin vaihtaa ajan kanssa uusiin Huh

Lainaus
Mullei koskaan ole ollut tarvetta meikata ja ehostaa mitenkään, paitsi tietenkin perushygienia kuntoon. Mutta haluan ollakin sellainen rehti ja aito mies, johon voi aina luottaa ja joka jaksaa pitää huolta omasta kullastaan.

Juu, perushygienia on ihan eri asia kuin ehostaminen, ja perushygieniasta pitäisikin pitää huolta. Kyllähän se vie jalat alta, jos toinen haisee hielle ja p**kalle - tosin jalat ei lähde alla siinä mielessä, mitä ehkä voisi toivoa Wink  Ja ryppyiset, pesemättömät vaatteet ovat kauhistus meikäläiselle, ja eiköhän monelle muullekin Shocked

Lainaus
Ehkä sun parisuhteessa on tarpeeksi henkistä ja fyysistä tilaa sille jousimies :lle, että olet myös valmis sitoutumaan? Sitoutuminen ei ahista? Kun Jousimiestä ei saa mikään ahistaa,
ei liian pienet kengät, vaate, istumatilan pienuus tahi henkinen tiukkapipoisuus.
11 huoneessa on ystävät ja vissiin vanhat viholliset,
itelläkin siellä tavaraa,
mut 8 huoneessa on ne skorpparimaiset intiimit sitoutumiset

Ei, Nikki, ei minnuu ahista. Ei enää. Vaikka miehen kosinta kyllä nosti wanhan Jouskarin pintaan ja eka ajatus oli, että tässäkö se mun elämä nyt sitten oli Grin  Ei ollut, kokonainen matka vielä tekemättä - nyt matkataan vain yhdessä, lupaus yhteisestä, elämänmittaisesta matkasta on annettu Smiley

Onhan tuo  merkurius pluto -mies aika omanlaisensa tapaus ja pientä kahakkaa välillä on, mutta haasteet pitävät suhteen jännittävänä Wink  Mutta perusta tuntuisi olevan vakaalla pohjalla, kun erilaisuudesta huolimatta arvot ja haaveet kohtaavat toisensa Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13419 : 06.05.2011 10:19:31 »

Niinpä niin Aminthir.  Wink Mulla on ehkä vähän orpo olo ilman sitä pehmeyttä, kun painoa on nyt pudonnut 22 kiloa 15 kuukauden aikana. Kyllä niistä tisseistäkin lähtee.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13420 : 06.05.2011 11:24:25 »

Loistava suoritus Caperiina!!!!  Smiley

Minä olen laihiksella, on pakko kun alkaa vaatteet kiristämään. Olen ollut aikamoinen herkuttelija nyt talvella ja se on jättänyt jälkensä. Ajattelin että jospa tässä vuoden jaksaisi alkaa muuttamaan ruokavalion kokonaan ja pikkuhiljaa niin kait ne kilotkin alkaa siitä karisemaan. Nyt on aika tukala olo  buck2 Ja tulee muuten aika kalliiksi joko lihoa tai laihtua suurempia määriä, rahaa palaa uusiin vaatteisiin melkoisesti!

Se on tuo karppaus, se vaan toimii.  Wink Mä olen tosin jo monta kiloa sitten yrittänyt saada painon pysähtymään, ettei kaikki muodot lähde, mutta se on vaikeaa, kun en voi ottaa viljatuotteita takas ruokavalioon terveyssyistäkään. Huomasin, että ne viljat eivät vain lihottaneet vaan niillä on muitakin haittoja esim. ihoon, tulehdukset, kutinat jne. Pitää varmaan vaan alkaa mättämään perunoita, jos mielii tästä lihoa.  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13421 : 06.05.2011 12:20:04 »

mc82 Pistä aihe pystyyn.. Wink Mun tuplajouskari-rakas, on yllättävän koti-tyyppi ja perhe-tyyppi. smitten Luulenkin sen johtuvan pitkälti siitä että hänellä on  kuu harka 4. huoneessa. Mutta muuten, kympistä löytyy ja 11:sta merkurius ym.. Ja uskon että todellakin se 'vapaus suhteessa' on tietynlainen kriteeri, sillä eihän suhteen tarvitse olla liian sitova. Mut tässä tuplajouskarissa on sellainen kotihiiri -sydän vielä. smitten Mun venus vesimies jopa enempi tarvii 'täysin omaa' tilaa..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13422 : 06.05.2011 12:39:40 »

Mä vähän väännän tästä miesaiheesta vielä... Tykkään lihaksikkaista miehistä ja kehonrakentaja käy vallanmainiosti. Onhan se tietysti seksikkäämpää, jos ne tiukat lihakset ovat tulleet ruumiillisella työllä, mutta harvemminpa enää nykyaikana. Ja jos pitäisi valita karvattomuuden ja turkin väliltä, niin mieluummin otan karvattoman miehen. Olen nimittäin aikoinani seurustellut "sumuisten vuorten gorillan" kanssa ja se irtokarvojen määrä oli valtava - valtavan yököttävä.

Katselinpa tässä sitten omaakin karttaa ja huomasin, että kahdeksannessa huoneessa asuu  juno kaloissa. Hemmetin epäkäytännöllistä.  idiot2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13423 : 06.05.2011 13:48:27 »

Mun tuplajouskari-rakas, on yllättävän koti-tyyppi ja perhe-tyyppi. smitten Luulenkin sen johtuvan pitkälti siitä että hänellä on  kuu harka 4. huoneessa. Mutta muuten, kympistä löytyy ja 11:sta merkurius ym.. Ja uskon että todellakin se 'vapaus suhteessa' on tietynlainen kriteeri, sillä eihän suhteen tarvitse olla liian sitova. Mut tässä tuplajouskarissa on sellainen kotihiiri -sydän vielä. smitten Mun venus vesimies jopa enempi tarvii 'täysin omaa' tilaa..

Tää kuulostaa todellakin niin tutulta Smiley  Itse viihdyn kotosalla vallan mainiosti, jos kotona on jotain aktiviteettia. Pienet pyrähdykset toisaalle piristävät omaa mieltä ja suhdetta, mutta koti on silti koti, pyhättö ja oma yksityinen piilopaikka. Tykkään myös kutsua kavereita meille viettämään iltaa ja heitä tykkään kestittää ja paapoa, nimim. DC rapu Cheesy

Tosin viime aikoina olen ollut aika erakko johtuen lopputyöstä...

Vapaus... Senkin voi määritellä niin monella eri tapaa. Mulla 'vapaus suhteessa' tarkoittaa sitä, että voi toteuttaa itseään vapaasti sekä saa tilaa omille ajatuksille ja harrastuksille. Saa olla oma itsensä. Jos tämä on kunnossa ja saan vapautta ilmaista omaa, vähän epäkäytännöllistä ja omalaatuista itseäni, niin perusta toimivalle suhteelle on luotu Kiss

Lainaus
Olen nimittäin aikoinani seurustellut "sumuisten vuorten gorillan" kanssa ja se irtokarvojen määrä oli valtava - valtavan yököttävä.

 2funny Kyllähän meilläkin tuo mies varmaan päästää saman verran karvoja kuin meidän kissat... Muta eihän meistä kukaan voi olla aivan täydellinen (paitsi narsisti omasta mielestään) :Smiley

Loistava suoritus Caperiina!!!!  Smiley

Minä olen laihiksella, on pakko kun alkaa vaatteet kiristämään. Olen ollut aikamoinen herkuttelija nyt talvella ja se on jättänyt jälkensä. Ajattelin että jospa tässä vuoden jaksaisi alkaa muuttamaan ruokavalion kokonaan ja pikkuhiljaa niin kait ne kilotkin alkaa siitä karisemaan. Nyt on aika tukala olo  buck2 Ja tulee muuten aika kalliiksi joko lihoa tai laihtua suurempia määriä, rahaa palaa uusiin vaatteisiin melkoisesti!

Se on tuo karppaus, se vaan toimii.  Wink Mä olen tosin jo monta kiloa sitten yrittänyt saada painon pysähtymään, ettei kaikki muodot lähde, mutta se on vaikeaa, kun en voi ottaa viljatuotteita takas ruokavalioon terveyssyistäkään. Huomasin, että ne viljat eivät vain lihottaneet vaan niillä on muitakin haittoja esim. ihoon, tulehdukset, kutinat jne. Pitää varmaan vaan alkaa mättämään perunoita, jos mielii tästä lihoa.  Tongue

Itse olen myös noudattanut VHH-dieettiä parisen kuukautta ja muutosta on tapahtunut Cheesy  Jo ahtaiksi jääneet vaatteet mahtuvat taas päälle. Olo on upea smitten  Mulla hiilaripitoinen ruokavalio aiheutti närästystä ja turvotusta sekä energiatasojen heilahtelua (ruoan jälkeen iski aina ihan kauhea väsymys muutamaksi tunniksi) buck2

Nyttemmin energiatasot pysyvät tasaisina ja olo on pirteä myös ruokailun jälkeen. Lisäksi olo on kevyt ja paljon raikkaampi - mikä kuulostaa yllättävältä, kun ajattelee, että energia tulee rasvoista. Ja karppauksessa on se hyvä puoli, että siltikin saa syödä kunnolla ja mahansa täyteen, ei tarvitse pupunruoalla kituuttaa, joka ei riitä pitämään energiatasoa yllä ja nälkä on koko ajan... Rasva täyttää mahan nopeasti, joten olen huomannut, että ruoka-annokset ovat pienemmät kuin aikaisemmin. Lisäksi rasva pitää kylläisenä paremmin kuin tyhjät hiilarit, sokeri jne.

Söin tässä tänään itsetehtyä kebabia jogurtti-habanerokastikkeen kera, kyytipoikana se ihan tavallinen vihreä salaatti. Maukasta, loistava fiilis ja kuulostaako kidutus-pupunmurkinalta, häh? Wink

Herkutella toki saa silloin tällöin, karkkipäivä-käytäntö on ihan hyvä smitten  Herkuttelin vappuna pitkästä aikaa yhdellä lemppariherkullani, eli habanerosipseillä, joista olen joutunut luopumaan karppauksen myötä... Ei tee mieli herkkuja taas hetkeen ja pieni hemmottelu aina piristää mieltä smitten

Lainaus
Mä silleen tykkään siitä tunteesta, että kun nukkuu kyljellään, niin käsien väliin jää ne kaks kumpua. Ja aina parempi jos niille eksyy vielä kolmas ja neljäs käsi yön ajaksi... Wink

*A*

 smitten  Ihanasti sanottu! Mii laik tuu Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13424 : 06.05.2011 14:07:56 »

Tosta karppauksesta vielä:

mitä te otatte töihin mukaan? Vai syöttekö työpaikkaruokalan ruokaa sovellettuna?

Mä saan, varsinkin pastasta, sellaisen pari tuntia kestävän kooman. Mun ei hirveästi tee pastaa tai riisiä koskaan mieli, mutta vaalea leipä ja perunat on herkkua. Voisin kyllä niistäkin luopua, kun tietäisin mitä hittoa tilalla syön. Energian kulutus on mulla melkoinen, kun urheilen 5-6 kertaa viikossa.

Eli periaatteessa lihaa ja kasviksia vai? Näinkö se menee?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: