Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542910 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1125 : 30.04.2008 11:14:58 »

... minkälaisia suunnitelmia teillä on tälle päivälle ja illalle?
Itse kun en perinteiden mukaan enää juurikaan mitään päiviä vietä,niin olisi kiva lukea muitten jutuista.

Nuorempana vappuun kuului kyllä iloinen juhliminen ystävien ja jalojuomien kera,mutta se on jäänyt. ...

Hei "Chandra

Meillähän on samanlaisia
menneisyyden ja tämän hetken
ajatuksia ja kokemuksia juhlimisesta

Itse suunnittelin mennä tuonne
pihamaalle tonkimaan jos siltä tuntuu

Hommia riittää ja jos keli on lämmin ja aurinkoinen,
sitä nauttii ulkona touhuamisesta joka solullaan

Iloista vappua teille kaikille
- kukin viettäköön sitä omalla tavallaan

Iltaan on vielä aikaa,
joten mielikin voi muuttua, kuka tietää

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1126 : 30.04.2008 11:36:41 »

Afro  Kiss

että:

I L O I T T A  V  A PU A   Grin  Cool
itsekullekin, miten ja missä ja kenen kanssa ikinä Vappua elelet  smitten

http://images.meez.com/user10/05/05_10020495454.gif t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008 11:41:55 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1127 : 30.04.2008 13:51:15 »

smitten Hyvää Vappua kaikille myös täältä!!!

Mutta ihmiset VAROKAA POLTTAMASTA ITSEÄNNE,   aurinko on nyt niin polttava ja innoissaan voi ahnehtia sen energiaa huomaamatta, jos sammutte niin sammukaa puun alle  2funny
Aloe Vera on hyvää jos poltatte ittsenne,.
nim. puolessa tunnissa punaiseksi  Cool

Cheesy  Mateve
tallennettu

mateve
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1128 : 30.04.2008 14:11:04 »

Elwynille pikaista paranemista. smitten
Ihanan lämmin ulkona,terassilla istuskelin keinussa hetken ja ihailin kuinka
kesän näköistä kaikkialla jo onkaan!
Piti kaupasta ostaa jäätelöä kun on niin KUUMA. Cheesy  Helpostihan tuolla itsensä polttaisi,jos siihen olis taipuvainen...
Aloe Verasta tuli mieleen että ostin sellaisen kasvonaamionkin itselleni. angel
Nyt mä valmistaudun kaverille lähtöön!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1129 : 30.04.2008 15:35:06 »

pian varmaan alkaa kynsityttämään kättä, kun jaoin postit tänään lyhythiasella. ois tehny mieli repiä lahkeet housuista, mut en kehannu ku kauhee talviturkki säärissä..

pullotin just mun siman ja pistin jääkaappiin. saa nähä kauanko menee et rusinat nousee pintaan.

ostin viinaa, jotta voi sit illalla sekotella siman sekaan, jos kiinnostaa..

näillä näkymin ei olla lähössä mihinkään, ku ollaan erakoituneita työläisiä.. molemmilla töitä perjantaina.. ja kun tuntuu, että toi world of warcraft kiinnostaa leijonaa enemmän.. joten meitsille ihan sama jos viettäsin myös aikaa kyseisen pelin merkeissä.. onhan mulla eilinen housekin nauhalla ja istun tässä vieläkin työpaita päällä.. tekemistä siis riittäis ihan rauhalliseen koti-iltaankin..

kesällä kyl riittää sit pirskeitä, jollon lähteä kaupungille ku kolmet festarit samassa pitäjässä kahen kk:n aikana..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1130 : 30.04.2008 15:55:02 »

terveisiä messuilta  Smiley

hotrod&rock
komeet oli mopot ja tuli siinä sitten uusittua KIITOS-huppari samalla kun vanha ahkerassa käytössä. tytärelle samanlainen  Smiley
Da, da... saman sanan sisältävä T-paita läht matkaan koko sakille. Ja ylpeänä kannan sitä... ainoaa "asennnepaitaani"  Wink

Tervehdys kaikille ja mukavaa Vapun aaton alkua  Cheesy
Raahauduin ruokakassien kanssa kotiin ja päivittelin, jotta ostavatko ihmiset kaupan tyhjäksi? Ei ihme, jos ollaan paksua  Lips Sealed
No, mutta arvatkaapa kun minua kismittää... tänään taas sattui sellainen tilanne, että minun olisi (kai) pitänyt aukaista suuni ja todella rähähtää... mutta kun tilanteessa oli ns.ulkopuolisia, niin ei (muka) voi  Sad Nyt ottaa kaaliin ja mokoma tilanne tulee toistumaan ihan takuu varmasti. Ihmiset ovat ärsyttävän musta-valkoisia asioissa, joita eivät ymmärrä... päässähän tuo menttaalipuolla onkin, jos saa astmaattisia oireita tai pahan migreeni tuoksuista  tickedoff
...äääh... mitä on ilmassa, just pari pv. sitten jouduin palaamaan erääseen kiusalliseen asiaan, kun en heti saanut suutani auki. Ja nyt taas....  buck2

Oih, niinpä Tigrinum  Sad Mihin tämä maailma on menossa? Samaa ajattelin, kun siellä kaupan edessä norkoili varsin nuorta porukkaa Vappu tunnelmissa ja selkeästi odottomassa jotakin  Angry Pitäis tökätä kuonoon niitä, jotka alaikäisille hakevat  police tickedoff
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1131 : 30.04.2008 17:07:09 »

Tuohon nuorison pahoinvointiin tutustuin aikanaa jo nuorisotyössä -90 luvulla. Cry
Ette uskokkaan,mitä kaikkea he joutuvat kestämään.
En ihmettele,että pienet mielet menee sekaisin.On isäpuolta,joka yht äkkiä onkin rinnoissa kiinni ja jos vaikka mitä! tickedoff buck2

No,en nyt tänään ajattele sitä.
Ihanaa ESMIRALDA että saatiin mansikoita.
Tulee mieleen ihan se laulu,,,tein sulle kotiviinin mansikoista vain. Cheesy
Mutta parempi nuolaista ennen kuin tipahtaa,eli menenpäs lukemaan,mitä minä olen siinä unessa muuta edustanut. Shocked
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008 21:03:21 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1132 : 30.04.2008 19:43:18 »

on se melkoista pahoinvointia nuorilla , valitettavasti. ite sen nurjan puolen eläneenä tietty välillä tulee fiilis että joskus ihan pienistäkin valittavat nykyää.

huomenna piknikille näsijärvelle  Cheesy miehellä kun tarvii noita leluja olla niin osti viimekesänä XL busterin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1133 : 30.04.2008 21:09:59 »

Vaan Anna Hanski lisäsikin kirsikoita ja omenoita vielä viiniinsä ja teki sitä rakkaus rinnassaan. smitten

Nyt ei voi maistaa viiniä,ei kakkua,eikä edes kahvia!
Jostain iski kamalan paha olo alkuillasta.
Jokos nyt kannan ihmisten huomista krapulaa? Huh
Vappu aatto menee puolipökerryksissä telkun ääressä.

Katsoin uutisista tuota karmivaa Itävallan tapausta,jossa isä oli pitänyt tytärtään vuosia kellarissa ja tekaissut tämän kanssa lapsia.
Miten kummassa onnistuu piilotella tytärtä niin kauan,ettei kukaan ihmettele,missä on?
Ja eikö mitään merkkejä muusta perheestä missään?
Kuulin tästä aijemmin,mutta en koko tapauksesta tiedä kuin vähän.
Itävaltalaiset osoittivat suruaan monin tavoin tv uutisissa.
Karmiva tapaus! Cry
tallennettu

katsomerta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1134 : 30.04.2008 21:24:21 »

Vaan Anna Hanski lisäsikin kirsikoita ja omenoita vielä viiniinsä ja teki sitä rakkaus rinnassaan. smitten

Nyt ei voi maistaa viiniä,ei kakkua,eikä edes kahvia!
Jostain iski kamalan paha olo alkuillasta.
Jokos nyt kannan ihmisten huomista krapulaa? Huh
Vappu aatto menee puolipökerryksissä telkun ääressä.

Katsoin uutisista tuota karmivaa Itävallan tapausta,jossa isä oli pitänyt tytärtään vuosia kellarissa ja tekaissut tämän kanssa lapsia.
Miten kummassa onnistuu piilotella tytärtä niin kauan,ettei kukaan ihmettele,missä on?
Ja eikö mitään merkkejä muusta perheestä missään?
Kuulin tästä aijemmin,mutta en koko tapauksesta tiedä kuin vähän.
Itävaltalaiset osoittivat suruaan monin tavoin tv uutisissa.
Karmiva tapaus! Cry

Itävallassa ei välitetä muiden asioista ja siellä on korruptoitunut poliisi, ehkä sen takia tällaista tapahtuu siellä.

Itävallan kulttuurista: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804307585190_ul.shtml
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1135 : 30.04.2008 21:56:38 »

Kävin lukemassa.En tiedä enää mitä tuohon voi sanoa ja mitä kaikkea voikaan ihmisen päässä liikkua.

Juu,mieluummin avoimia kuin tuollainen suojelu päällä. knuppel2 police
Mutta toisaalta ihmetyttää kyllä kovasti tuon miehen valta ja ettei äiti sitten etsinyt tytärtään.
Vai missä hän sitten luuli tämän olevan?
Itse olisin kyllä aktiivisin osapuoli,jos joku perheestä katoaisi,siis viranomaistaholle.
Ja mikäli meillä olisi ollut jokin huone,mihin ei koskaan olisi saanut mennä,niin totta hemmetissä juuri sen olisin halunnut nähdä!!??

Tuntuu käsittämättömältä ettei muka kukaan tiennyt.Lapsia syntyi ja miten selittää ruuan ja vaatteet ja,,, idiot2
Taas kerran ajattelen,että jos olisi minun mieheni,niin minä istuisin elinkautista.Niin se vain on.
tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1136 : 30.04.2008 22:20:31 »

Vappu Iltaa kaikille.

Vappua vietetty aitaa rakentaen, grillaten ja naapureiden kanssa nauraen.
Tuo Itävallan juttuun en nyt haluasi ottaakantaa, käsittämätöntä ja ahdistavaakin.  Embarrassed
Toisaalta pidän itse yksityisyydestä ja nautin asumisesta anonyymisti, saaden valita kenen kanssa olen kanssakäymisissä ja toisaalta sen vaikutukset ovat nämä uutisoinnit.

Ihminen on paha ja toisaalta taas niin kaunis.  smitten Mikähän on näidenkin tapausten tarkoitus?  idiot2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
katsomerta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1137 : 30.04.2008 22:20:48 »

Tuntuu käsittämättömältä ettei muka kukaan tiennyt.Lapsia syntyi ja miten selittää ruuan ja vaatteet ja,,, idiot2
Taas kerran ajattelen,että jos olisi minun mieheni,niin minä istuisin elinkautista.Niin se vain on.

Ehkä joskus asiat tapahtuvat niin pikkuhiljaa ettei sitä ymmärrä mitä on tapahtunut.

Surullinen asia joka tapauksessa  Cry
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1138 : 30.04.2008 22:44:24 »

Juuh,pidän itsekin yksityisyydestä,mutta juttelen kyllä naapureitten kanssa,jotka pysähtyvät ja sitä haluavat.

Ja vaikka tiedänkin että kaikella on tarkoituksensa ja sitä hetken pohdin,niin en halua näissä tapauksissa edes siltä kannalta asiaa katsoa.Sen verran kehittymätön olen.
Liekö syynä se,että olen ollut yksinhuoltaja äiti niin pitkään,että käsitykseni miehistä,saati ymmärrys näissä asioissa ei yllä minkäänlaiseen lopputulokseen.Joten pohdintani siinä suhteessa menee hukkaan.
Neela,ei kaikkea halua eikä voikaan kommentoida.
Minua vain nämä jutut suututtavat niin kovasti.Ja uutisointi on näissä tapauksissa hyvä siinä mielessä,että jos vaikka kuitenkin joku jossain joskus heräisi kaipaamaan kadonnutta. Cry

Mutta taitaapi olla pian nukkumaan meno aika.Haukotuttaa jo.
Toivottavasti huomenna pilkahtaa sen verran aurinko,että näen miten kristallit amppelin ketjuissa kimaltavat ja heijastavat värejään. Cheesy
Yhteen amppeliin oli ihan pakko jo saada muutama orvokki,tummasilmä. smitten
Pöydällä on pikkuorvokkeja ja yläpuolella nyt saman sävyisiä isokukkaisia.
Siivo tuli tehtyä ja huomenna mennään tilanteen mukaan,tai olla löhötään vain.
Ihmeen hiljaista on meillä päin. Shocked
Talossa ei ainoitakaan juhlia,eikä nuorisoakaan ollut kalliolla.
Poliisit kaupungilla varmaan täys työllistettyjä.
Toivottavasti vältytään suuremmilta töppäyksiltä.

Ja nyt toivotan hyvää,rauhaisaa yötä ja unia kakuista ja juhlista ja kaikista kauniista asioista! angel smitten
tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1139 : 30.04.2008 22:54:17 »

Hyvää yötä Candralle ja elvyttävää lepoa.

Ei kantaa tarvisekaan olla, mutta surullista ja täältä katsottuna jotenkin turhaa.

Minäkin pesin kristallit ikkunoilta ja putsasin tuossa ikkunan pesun yhteydessä. Jotenkin tuntuu, että koko asunnon energiat muuttuivat iloisemmaksi.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: