Sivuja: 1 ... 730 731 [732] 733 734 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604768 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10965 : 13.03.2010 14:43:30 »

Niinpä.
Kuka sitä tietää, että eläkö edes isovanhemmuuteen asti.
Lapset on lainassa vain. Kohdellaan niitä hyvin.

ja jos isovanhemmuutta haluaa, niin maailmassa riittää kyllä hyysättäviä, vaikkei BIOLOGISESTI isovanhempi olisikaan, voi isovanhemmuuttaan toteuttaa vaikka vapaaehtoistyönä. Se tulee ainakin suoraan sydämestä, ilman veren velvoitteita... :Smiley

No joo. Jokainen ajatelkoon miten lystää. Itse olen taipuvainen ajattelemaan niin että lapseni eivät ole minulle mitään velkaa.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2010 14:50:01 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10966 : 13.03.2010 14:48:41 »

niin, mun mielestä aina saa olla omia toiveita ja haaveita, mutta pitää myös hyväksyä se realiteetti, että elämässä ei aina saa sitä mitä itse haluaa.


näin se vaan on. kuka täällä on saanut kaiken mitä on itse halunnut?


minä edelleenkin itsekkäästi haluan tulla biologiseksi äidiksi ja biologiseksi isoäidiksi, mutta jos näin ei käy, sitten niin vain ei käy ja varmasti keksin muutakin sisältöä ja uusia toiveita.


epä-biologinen vanhemmuus ja maailman huoltajattomien lasten tukeminen tavalla tai toisella on kyllä hieno juttu.


mutta eihän sekään ole biologisen vanhemmuuden kanssa mitenkään poissulkeva tekijä, niin kuin joko tai.
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10967 : 14.03.2010 11:35:30 »


oon tavannut aikoinaan tuollaisen henkilön, ja lopputulos oli niin aito ettei sitä epäile ellei tiedä ja naisen kanssa seurusteli...


mutta enpä itse pysty samaistumaan siihen miltä se tuntuu tai mitä sosiaalisia ongelmia se aiheuttaakaan. tuon sukupuoltaan vaihtaneen papin vaiheita on tullut seurattua viestimistä sattumalta....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10968 : 14.03.2010 11:46:31 »

 crazy2

unet jäi niin ohuiksi ilman mitään syytä, ja heräsin liian aikaisin, edelleenkin, vailla mitään vakavaa syytä.....kunhan vaan heräsin. tulee tästä sitten sellainen 'puolinukuksissa' päivä crazy2


tänään näkyy olevan joku Pii'n päivä ja Einsteinin syntymäpäivä. siis pii, se luku, ei mikään aine tai muu....
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #10969 : 14.03.2010 12:01:07 »

Huh, mä oon ollut yllättäen taas sairaana buck2 Jäi puolet "hiihtoloman" tienesteistä saamatta ku iski äkillinen kuume ja kurkkukipu, kuulemma liikkeellä ärhäkkää flunssaa + angiinaakin..Nyt tuntuu, että oon puolikuntonen: ei jaksais vielä mitään oikeeta hommaa tehdä, kuten pyykkäystä, tiskausta tai kouluhommia mutta perhana kun ei jaksais enää ees maatakaan sängyssä...Levoton olo, paikallaan olo ei sovi mulle, pari päivää menettelee, sitten musta tulee levoton, kiukkuinen, masentunut, tylsistynyt ja kaikkea siltä väliltä..Ei kai tässä: viimeset puoli vuotta ollut joko flunssassa tai mahataudissa, sama mun vanhemmilla..En edelleenkään usko siihen, että mun ajatukset vaikuttais tähän sairasteluun, koska en ole ollut pahasti ressaantunut ja olen karistanut viimisimmätkin rasittavat henkilöt elämästäni..Toisaalta parisuhteessa ollut muutamia kriisejä, lähinnä mun aiheuttamia, mutta siis ei mitään sellaista mikä olisi aikaisempia vuosia pahempaa...Toisaalta mulla on suoli ollut kauttaaltaan paskana maitoproteiiniallergian takia, ja astma + muita allergioita, jotka varmasti vaikuttavat tähän mun sairastelevuuteen...Ja ehkä liiankin intensiivinen suhtautuminen elämään :Smiley

Laskeskelin tossa just alustavia parisuhdepisteitä mulle ja ukolle yhden astrosaitin kautta: 14 pistettä tuli, mutta nuista puuttu dc:n, vertexin yms aspektit, koska katoin meidän aspektit astro.comin synastriakartan avulla...Joillain 15 vuotta naimisissa olleilla oli tyyliin 30-50 pistettä Grin Jollain pariskunnalla oli -3, oli kuulemma helppo ero, kummatkin todenneet "virheeksi" suhteen...


Mitähän sitä keksis tänään?

Huomenna otan itseä niskasta kiinni ja rupean taas gradun kimppuun, ti alkaa autokoulu, sulaudun varmasti hyvin 6 vuotta nuorempien joukkoon Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10970 : 14.03.2010 12:18:17 »

hmm..

miten tämä on taas tällaista.. juuri kun sain viisaan neuvon että rauhoitu.. tee omat päätökset.. niin taas joku puuttuu päätökseen jonka tein pe ja taas kaikki muutettava. nyt jos alkaisi tietyt lapseen liittyvät jutut jo vähitellen ratketa..  uranus  kuu 5

eli viestejä sinkoilee keskellä su päivää  aurinko myös eräältä kanavoijalta, mutta osaako ne
kommentoida ilman kanavointia. HuhHuh??

ja siis hulluinta kaikesta, että kun haluaa keskittyä siihen kasvuun ja projekteihin ja päättää että ei miehiä, niin ne syöksähtää kimppuun heti. onko se jokin henkinen psykologia? kun lakkaa ajattelemasta missä ne on, eikö kukaan tunnu missään niin yksi flirttailee hevisti taas ja aikoo tuoda sielukumppanin minulle jostain ja sitten se toinen 5v tulinen siniverinen, apuaaa....
(  kaksoset  oinas pitää  jousimies tiedän, siis miehet naisista)

hehe..
smitten coolsmiley knuppel2 idiot2  Grin
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 12:30:56 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10971 : 14.03.2010 13:00:47 »

mua ärsyttää suunnattomasti se, että saan öisin kunigasideoita ja unohdan ne aamulla. niinku viimeyänäki.enkä millää saa siitä kii, muutaku sevverra että oli hyvä ajatus. tyhymänä pualinukuksis viä ajattelin että onnii hyvä idea että muistan varmasti.
äääääääääääääähhhhhhhhhhhhh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10972 : 14.03.2010 13:05:29 »

 
muistikirja ja kynä vaan täst edes yöpöydälle tai lattialle, tai tyynyn alle....
tallennettu

Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #10973 : 14.03.2010 13:32:05 »

Maailma on tarpeksi kova paikka ilman, että vanhemmat puuttuu
seksuaaliseen kanssakäymiseen jotenkin.

No siis tokihan lapseni saavat itse "päättää" ja katsoa, mitä sukupuolta edustavan kanssa alkavat seurustella tms. Saanhan mä silti omassa mielessäni olettaa, että ovat heteroita kumpikin? Ei kai se nyt sentään ole kiellettyä?
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10974 : 14.03.2010 14:03:38 »


muistikirja ja kynä vaan täst edes yöpöydälle tai lattialle, tai tyynyn alle....

no kännykän muistikirjaa oon käyttäny, mutta siinä kun on se vika että ei näje kirjottaa ku häikii  buck2 valoo en voi laittaa ko vauva nukkuu vieressä.hmph.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10975 : 14.03.2010 21:51:58 »

No nyt sitten nikkiä vaihdoin, eli In on nyt sitten tämä. HIh, tämäkin on tälläinen ikivanha nimimerkki mitä käytin viimerki viitisen vuotta sitten eri paikoissa. Tuntuu oudolta taas olla ratkaisu, kun In on vähän In.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10976 : 14.03.2010 22:45:45 »

 Cheesy
hyppäämpä taas asiasta viidenteen (niinku adhd-luonteelleni on ominaista)
Mietin tänään semmosta että mitenkä saa yhteyttä henkioppaisiin ym kun  mun päässääni ei o sen siunaamaa rauhaa lainkaan. siis kun nää 100 telkkaria on siälä päällä yhtäaikaa ja kaikkien kanavia tarttee koko ajan vaihtaa.. että meditaatio on ihan poissuljettua..ei pysy asiat kasassa.

muilla samammoista ongelmaa tai kenties jopa ratkasua?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10977 : 14.03.2010 23:51:38 »


miten tämä on taas tällaista.. juuri kun sain viisaan neuvon että rauhoitu.. tee omat päätökset.. niin taas joku puuttuu päätökseen jonka tein pe ja taas kaikki muutettava. nyt jos alkaisi tietyt lapseen liittyvät jutut jo vähitellen ratketa..  uranus  kuu 5
eli viestejä sinkoilee keskellä su päivää  aurinko myös eräältä kanavoijalta, mutta osaako ne
kommentoida ilman kanavointia. HuhHuh??


Hah käyt ihan samaa kuin minä! Kivaa! Ihan samoja neuvoja minä olen saanut, rauhoitu, pidä lomaa, lepää. Näillä energioilla...

Siis itselläni on ainakin tosi vaikeaa enää olla kanavoimatta tai ennustamatta, mitä pidemmälle tässä menee on vaikeampi puhua päivätietoisuudessa. Oppiaine sekin.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10978 : 15.03.2010 00:25:25 »

Voisithan olla RatkaisIn  2funny

annaelen

Haha, otetaan harkintaan  Grin
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10979 : 15.03.2010 05:30:52 »

Ihana reilun viikon loma on ohitse ja tänään päästään taas arkeen kiinni. Oikeastaan fiilis on aika loistava, sillä en voi mitään sille, että arki on suurimmilta osin lähes yhtä mukavaa kuin loma. Ainakin joka päivä tulee tehtyä oikeasti muutakin kuin katseltua leffoja, roikuttua astrossa ja koneella ja nukuttua laittoman paljon. Ja ensimmäinen viikko on oikeastaan vajaa viikko, että sinänsä vain muutama päivä jäljellä. Tällä viikolla jaksokin loppuu ja vanhat tehtävät saa palautettua ja saa taas kokea sen fiiliksen ihan vain hetken ajan, että ei ole mitään pakottavaa tekemistä. Pääsee taas kuntosalille ja reeneihin, whii, että arki on välillä ihanaa. =)

Mutta niin, nyt teet kiehumaan ja termariin, tämä tyttö hyppää bussiin. Hyvät huomenet rakkaat astrolaiset  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 730 731 [732] 733 734 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: