Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö vauvaa?  (Luettu 10082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« : 28.02.2008 21:24:36 »

  Saa veikata  Wink -taikka kertoa jos näkee tai tuntee jotain tästä lapsesta... äiti on kovin kärsimätön niin kuin yleensäkin tässä vaiheessa! Hetki on kovin lähellä, laskeutunut on hyvin ja laskettu aika oli 27pvä. Vaihtelevasti supistaa ja alavatsalla vihloo -oh niin ihana loppuaika..

  Itsellä ollut alusta saakka ajatus että täytyy olla vesimies--mitenkähän lie käykään, aurinko kun on jo kaloissa..jostain se vesimies varmaan aikanaan paljastuu. Tyttöä olen alusta saakka odottanut, mutta sukupuolesta ei toki ole mitään tietoa. Vilkasta, ruskeasilmäistä "mimmiä" odotellessa smitten

-manna-

ps. Ystäväni synnyttäessä lapsensa 7.2 olin itse kipeä illasta seuraavaan aamuun..meillä laskettujen aikojen välissä oli 9 päivää, melko epätävallisesti ja toisistamme tietämättä raskaus alkoi. Nämä lapset ovat jotenkin yhteydessä toisiinsa, sillä haluavat syntyä näin samoihin aikoihin, osittain samalla perimällä (ovat "odottamani" "kaksoset" ) Mielenkiinnolla kuulisin jos joku näkee tai tuntee jotain tästä kaikesta.
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2008 22:50:33 »

  Eikä kukaan halua virkata mitään koko ÄLYTTÖMÄN ÄÄRIMMÄISESTÄ IHMEESTÄ joka on *öö* niinku jo melkein tässä käsillä?! Huh

  Ainakin tämä pitää kivussa, säryssä ja jännityksessä...Huijaa mua hyvin buck2

                        Voi elämän karut kävyt! crazy2

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.2008 23:03:23 »

En tieda, miksi tuli mieleeni 16 paivaa-ala vaan ota tosissasi minun arpomista...
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2008 16:04:13 »

Vilkaisin nopeasti, kolme kertaa ja aina näytti tyttöä.

Mutta mistäs näistä tietää, ehkä sulla on jo kolme tyttöä:)
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2008 00:33:35 »

Ei ole kolmea tyttöä..yksi kolmivuotias poika on. Tätä tyttöä odottelin jo -03..olisi syntynyt alkuvuodesta -04, mutta ei sitten tullutkaan >kesken jo aikaisin. Tässä ajatuksessa ainakin olen asian suhteen. Mielestäni tilanne on kovin erikoinen tavallaan ja minulle nämä lapset jotenkin erityiset, siksikin toivoin pientä ajatusten vaihtoa tähän "loppuajan kuluksi" ..saahan vielä nähdä mitä tuleman pitää  Smiley Nyt taas supistaa niin ettei meinaa kirjoittamaan taipua -huh.

-palailen taas, josko tulee mieleen jollekin jotain  :Smiley

ps. Ajattelin 22 tai 23 pvä että jos menee kaksi viikkoa vielä -toivottavasti se ei ollut mitään!
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #5 : 04.03.2008 09:36:50 »

Hei vaan  Smiley

 Kyllä tästä nyt ainakin lähdetään jahka mies saa vähän töitään tehtyä (eläimet täytyy hoitaa) -en onneksi hirvittävän kipeä ole..ainakaan näin välillä. Palaan  Wink toivottavasti vauvan kanssa smitten

-manna-
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #6 : 04.03.2008 15:19:24 »

Enkeleitä matkaan mannalle ja pikkuiselle angel

Rakkaudella lilah smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #7 : 09.03.2008 03:27:30 »

Enkeleitä matkaan mannalle ja pikkuiselle angel

Rakkaudella lilah smitten

Kiitos  smitten

  Elikkäs eilen oli paluu kotirintamalle..kärsimätön ja innokas (tietenkin) isoveli on pörrännyt vauvan ympäri ja hoitanut kovasti -tänään on kyllä kiven kovaan väittänyt että se tuli hänen vattasta ja on hänen vauva  Smiley en oo kamalasti näitä elämän totuuksia selvittäny vielä pojalle..
  Kaikista oletuksistani huolimatta (--titidittidii--) poika syntyi 4.3 klo. 14.35   angel (tietenkin aamulla poiki lehmä eikä meinannu päästä lähtemään laitokselle kun piti se ensin hoitaa...NIIN normaalia)
Pitää varmaan pakata noita mekkoja jonnekin   Grin  ..alkaakin hirmu miettiminen mikä nuorelle miehelle tulee nimeksi!
  Väsynyt oon toki tai sanotaan että väsyn melko äkkiä, muuten vointi oikein hyvä, en osannut edes kuvitella tuon esikoisen jälkeen että näinkin hyvin voi voida synnytyksen jälkeen. Vauva on tosi rauhallinen ja jotenkin vaatimaton..ja pelkään että nälkäinen, maito kun ei tunnu nousevan (ensimmäisen aikana imetys ei onnistunut kaikista toiveista ja yrityksistä huolimatta) ...Ja niinku arvata saattaa aivan valtavan suloinen!!! Nyt käyn jääkaapilla ja menen taas nukkumaan  coolsmiley -että jaksaa taas.

-manna-

Kun jossain vaiheessa taas ehdin niin täytyy kurkata millaselta pojan taivas oikein näyttää..
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #8 : 09.03.2008 08:33:02 »

Odottelinkin jo kovasti uutisia Smiley Suuren suuret onnittelut koko teidän perheelle pikkumiehen syntymästä smitten

Rutista, rapsuta, rakasta,
silitä pientä päätä.
Lähelle ota, lämmitä
älä suukkojasi säästä.
Ole tuhlari hellien sanojen,
kosketa poskea kättä.
Hoivaa, helli ja hyväile.
Ota syliin empimättä.

Katriina Ahosen kirjasta "Kiisseliviikset"
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #9 : 09.03.2008 10:27:04 »

Sanotaan ja tosi se onkin,
että juuri ennen meidän syntymäämme
enkeli painaa sormensa huulillemme ja sanoo
"hys hiljaa, vaikene siitä minkä tiedät".
Tästä johtuu, että meillä on syntyessämme
kuoppa ylähuulessamme
emmekä muista mitään mistä tulimme.

(Roderick Macleish)

 smitten   Paljon Onnea!!
      smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #10 : 09.03.2008 11:55:24 »

Paljon onnea ja enkeleitä pikku nyytille!  smitten

Minulla oli siinä mielessä saman tapainen tilanne, että olin vuorenvarma, että lapseni tulee olemaan poika, ja syntymään leijonen merkissä, mutta niin vaan kävi, että neitsyt tyttö tulla putkahti!  smitten

Myöskin ystävälläni oli laskettu aika muutamaa viikoa minua ennen ja hänellä on myös pieni tyttö. Olen myös varma, että meidän lapsemme ovat jossakin yhteydessä keskenään (ehkä tulleet samalta kotiplaneetalta.. Cheesy )

Seuraillaan siis tahoillamme mitä tuleman pitää... Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #11 : 09.03.2008 15:59:13 »

Onnittelut Mannalle ja käärölle!

Taas kerran huomasin, että ei netin kautta ole helppo saada yhteyttä.
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #12 : 10.03.2008 00:32:34 »

Kiitoksia kovasti smitten

En tiedä onko välttämättä sitä ettei saa yhteyttä..nimittäin useammalta "näkevältä" taholta kyllä oltiin siinä uskossa kuin minäkin --tosin ne mun omat vahvat ajatukset saattoivat sekoittaa myös. Näin näyn tyttärestäni noin vuoden ennen raskaaksi tuloani. Tämä raskaus opetti olemaan enemmän kiinni tässä hetkessä ja muutti ajatteluani tulevaisuudesta. Ehkä Se tyttö vielä tulee..pieni enkelivauvani on jo nyt opettanut minulle paljon.

Esikoinen kyseli kovasti nyt illalla enkeleistä, täytyy vähän miettiä miten niitä asioita selittäisi taas huomenna  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.03.2008 09:35:12 »

onnea myös minulta uuden perheenlisäyksen johdosta  smitten
tallennettu

-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #14 : 12.03.2008 18:12:55 »

Hei taas Smiley

Kokeilin tehdä syntymäkarttaa..tuo kuu kai melko voimakas noista merkuriuksesta ja venuksesta en sitten tiedäkään -ei kuulu vahvoihin puoliin :Smiley mutta mun mielestä tässä on mulle ihan tarpeeksi vesimiestä  Grin

Pikkuisen kartalla siis
-Nousumerkki Leijonassa
-Aurinko Kaloissa
-Kuu Vesimiehessä
-Merkurius Vesimiehessä
-Venus Vesimiehessä
-Mars Ravussa
 
            -muoks: Mun kartalla oli hirmuisesti tekemistä chironilla -lienee tosiaan parantavaa vaikutusta, olo on ollut uskomattoman hyvä, uskon kyllä että kanssaeläjillä on myös "peukalonsa pelissä" tämän voinnin suhteen  smitten -kiitos
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 18:16:16 kirjoittanut -manna- » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: