Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari ja Kaksonen...mahdotonta!?!(ainakin välillä)  (Luettu 11369 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« : 11.01.2006 10:59:10 »

En jaksa ruveta suhdettani kauheasti vatvomaan...mutta melkein pari vuotta sitten tapasin kaksosmiehen...pojan...Ja yhdessä oltu siitä asti... Smiley

Näin syvälliselle ja tunteelliselle skorpparille tekee joskus vaikeeta kun toinen on ylitunteellinen...ainaki aika ajoin...ja toinen puoli minkä olen jo kaksosissa tottunut näkemään on omaan napaan tuijottaminen...
Alun alkaenhan kaikki oli hyvin mutta kun suhde jatkuu niin sitä vaan tuijotellaan napaan entistä enemmän...  Angry

Kuitenkin armaani on hyvin rakastava ja syvällisempi kuin muut...
Mitä ihmettä sitä tekee että saa kaksosen ymmärtämään myös sen elämän puolen mitä itse ymmärrän...Vai onko kaksosilla edes kiinnostusta tälläisiin asioihin... Huh

Eihän sitä aina jaksa kattoo kun toinen ajattelee joissain asioissa vain omaa parasta...ja myöhemmin tajuaa sen olevan väärin ja pyytelee anteeksi tyhmyyttään...ja kohta ollaan taas oman navan ympärillä...
Kaippa sitä pitäis itsekkin olla enemmän siellä, mutta kun olen niin idealisti etten voi vaan tuijotella omaa napaa...kun seurustelen.  Cry
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2006 17:28:36 »

Musta kun tuntuu ettei kauhean henkisesti ole pikkunen kehittynyt mutta silti on niin rakastava ja syvällinen...Johtuiskohan ku sillä oli muistaakseni kuu ravussa...Huh
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #2 : 11.01.2006 18:11:10 »

Ei syvällisiä elleivät ole henkisesti kehittyneitä? Tyhmästi sanottu. Tuo näkemys ei edes viittaa kovin syvällisiin kokemuksiin. Syvällisempiä he ovat kuin skorpionit ja älykkäämpiä kaikinpuolin. Kukaan täällä ainakaan ole kovin henkisesti kehittynyt. Ottakaa tuo henkilökohtaisesti; varsinkin joku toffee.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2006 18:16:41 kirjoittanut Hando » tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.2006 15:14:35 »

No mä juuri äskettäin ole tutustunut erääseen skorppari mieheen.Itse edustan kaksosta ja nauratti kunn luin sun jutua,ei sis sillai mutta kun itse ajattelin juuri eilen kun viestimme kyseisen henkilön kansaa,että miten joku voiolla noin itseään täys. Shocked
Mulla on kumma tapa kohdata härkä tai skorppari tyyppejä,ja he molemmat tuntuvat olevan aikas lailla vaikeaa sorttia kasosminälleni,en tieteskään voi yleistää.
Minun kokemuksen mukaan skorppari mies on ihana ja osaa jutella helliä mutta keskustelussa korostuu hän ja hänen tarpeet,mustasukkaisuus ja omistushalu,ilman syytä ne on aikas lailla pinnalla.
Mun mielestä tai en ainakaan itse ole itsekeskeinen päin vastoin,mutta liika kehuminen ja omien asioiden ympärillä elo saa kasosen mieln tylsistymään jos toinen ei olleskaan muuta jauha.

Se miten skorppairille saa päähän että kaksonen on eloisampi ja monesti on tutuja ja ystäviä ja ulospäin suuntisuus saa kai aikaan sen etä skorpparin kilpi alkaa tutista ja hänen mustasukkaisuus astuu kuvaan,ja siinä sitä onkin.
Muutama kaveri on skorppari ja heidän kanssa kun ei seurustele eikä ole liian tuttuja niin juttuaja asia riittää ja he ovat mukavaa seuraa ilman jännitteitä.
Mutta en nyt sitten osaa edes ennustaa en ainakaan oman kokemusten perusteella että jatkuuko esim,mun ja skorpparin juttu,koska on niitä lieve ilmiöitä paljon,ja se että toisen omistamis halu jo ekana iltana saa tuntemaan pakkopaidan päälläon aikas ahdistavaa,ja kun en edes itseole flirttailevaa sorttia saati pettävää,vaan olen seurallinen ja helposti juttelen kaikkien kanssa.Vaikka sen koettaa selittää skorppari mielhelle on siinä oltavkin joaikas tekijä että asia menisi perille.
Mutta oikeesti toivon teille onnea,ja kaksosmies on varmaan eloisa ja mielikuvituksellinen kumppani,en usko hänen olevan niin tasinen kun skorppari mutta varmaan yväsydämminen. smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.01.2006 17:08:07 »

Hei vaan kaikille, itsekin olen kaksosmies, jolla oli suhde skorpparinaiseen. Omasta kokemuksesta sanoisin, että kaksosen avarakatseisuus oli vaikeuksissa ainakin tämän skorpparinaisen kanssa puhumattakaan ajoittaisesta skorpparin luonteeseen kuuluvasta omistamisen halusta. Tosin hän suhteemme aikana pääsi sellaisista asioista eroon, kuten minä taas jostain omista puutteistani. Kiitos hänelle niistä  Cheesy

Helppoa tuo yhtälö kaksosmies/skorpparinainen ei välttämättä ole, sillä kaksosmies on ehkä avoin useisiin suhteisiin tai moniavioisuuteen suuntautuva. Skorpparinainen taas on omistavuuteen luontainen, ellei sitten ole onnistunut pääsemään mustasukkaisuuden haasteesta jo irti. Syöhän skorppioninaaras parittelun jälkeen usein puolisonsa heh he.

Toki kaikki ovat kuitenkin erilaisia yksilöitä, eikä horoskooppimerkin mukaan voi yleistää toisia ainakaan liian paljon. Hyviä ja rehellisä ystäviä olen saanut skorppareista, kuten muun muassa tästä exästäkin. Hyviä puolia on muitakin kuten vaikka seksuaalinen halukkuus, jota skorpparilla riittää.

Kaikkea hyvää kaikille ja etenkin kaksosille ja skorppareille Wink
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #5 : 17.01.2006 21:04:55 »

Musta on jotenki kasvanut hieman vähemmän mustis...tai siis olen kyllä aika paljonki mutta kyllä mä 2 jään tolle miehen puolikkaalle...

Ja kyllä mä annan sen juosta kavereiden kaa...välillä vähän liikaakin kait...ei sillä että se nyt pettäs mutta se on niin kova viihtyy kaupungil et sitä ei meinaa saada kotia takas...

mä yritän kovasti olla kaiken suhteen ymmärtäväinen...ottaen huomioon myös sen että itse asunut jo 8 omillaan ja toinen 2kk...omillaan ja omillaan  Tongue
joten jotkin asiat aina hivenen vaatii sanomista että haloo...

Ja kyllä kaksoset on hyvin seurallisia...muttas tämä minun on seurallinen vain sukulaistensa ja kavereidensa kanssa...kaikki mun tutut tai kuka muu tahansa...her jee miten ujo voi ihminen olla...vai eikö vaan kiinnosta muut kuin omat?

Itsestäni puhun varmaan 3osan miehestäni 3osan ja kaikesta muusta 3osan...en oikein jaksa vatvoa itsestäni kauheesti...ystävät on sitä varten et vatvotaan hölönpölöjä... smiley6600

Eli...siis tämä herkkä ja ihana mies on joskus hyvinki kaksosmainen mutta todella harvoin...johtunee monestaki saiasta...mutta olen huomannut nyt että jos edes tutustun kaksoseen(kartan aika paljon kun en ole tullut toimeen-jokainen kaksonen joka ollut kaverina tms on pettänyt minut tavalla tai toisella eli katsonut omaan napaansa enemmän kuin minä  Wink )

Tulikohan tässä yhtään edes asiaa...heh...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #6 : 17.01.2006 21:14:16 »

oho...jäi kesken...unen puutetta...
siis kaikki kasoset joihin nyt tutustunut ovat olleet juuri niin ei kaksosia...todella syvällisiä ja tunteellisia...voittaa jopa meikäläisen...
Ja ei todellakaan oman navan bestiksiä...mä en ole enkä jaksa sellaisia pinnallisia ihmisiä... knuppel2
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 17.01.2006 22:32:07 »

Jassoota...

Olen Kaksonen ja nouseva Scorpioni. Jostain syystä, paitsi että olen oikea
jaskamagneetti mitä miehiin tulee, niin vedän puoleeni ihmeen paljon Härkä ja Scorpionimiehiä myös kuin tuo Universaali sisareni Remppa11.   :Smiley

Minulla on juuri meneillään erittäin intohimoinen suhde erään Scorpionin kanssa... sekä erään Härän kanssa.  :Smiley

Kysymys ei ole siitä, etteikö tunteeni olisi aidot.
Rakastan heitä molempia hurjan paljon. smitten

Kysymys on vain siitä, etten oikein osaa päättää, kumman haluan.  idiot2
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja puntaroin, kumman kanssa arki on miellyttävämpää ja koska laillisesti saa olla naimisissa vain yhden kanssa, niin tämä valinta aiheuttaa hirmuista stressiä.

En nyt tiedä onko tämä nyt hyvin Kaksosmaista käyttäytymistä, ehkä olen vain hiukan vanhanaikainen, koska minä ajattelen niin, että miehet juoksee naisen (minun) perässä, eikä nainen (minä) heidän.

Uskoisin, että tämä on syy siihen, etten koskaan onnistu saamaan yhden illan seksiä silloin kun haluaisin tyydyttää pelkästään alapääni suuria tarpeita, vaan saan kaiken maailman Jukka Takiaiset kimppuuni suurine epärealistisine unelmineen, enkä Juan Carlos Casanovia pelkkine pippeleineen.  :Smiley  Grin

Kaksoset ovat vain niin nopeita ajattelemaan asioita ja olettavat helposti, että muutkin ajattelevat yhtä nopeasti, jolloin kaikkea ei tule sanotuksi ääneen.  
Sitä kun vain olettaa että toinen tajuaa saman asian ilman erillistä sanomistakin ja siitähän nuo useimmat väärinkäsitykset tulevat ja ajatus Kaksosten pinnallisuudesta tulee.

On kyllä totta, että muihin merkkeihin verrattuna Kaksonen erottaa helposti seksin rakkaudesta ja rakkauden sielunkumppanuudesta.
Siksi Kaksonen ei oikein miellä ajatusta, että jopa flirttailu merkitsee jotain jollekin ja pelkkä seksi jonkun kanssa on vakavaa.  :Smiley

Mitä tulee Kaksosen seurallisuuteen parisuhteessa, niin minä ainakin haluan rauhoittua ja ladata akkuja oman kullan kainalossa (siis jomman kumman kanssa) ja jos sen pystyt Kaksosellesi suomaan liikoja ripustautumatta älykkään keskustelun ja hurjan mielenkiintoisen ja intohimoisen seksin lisäksi, niin ei pitäisi olla vaikeuksia saada uskollinen, hauska, mukava ja ennen kaikkea rakastunut Kaksonen puolisoksesi.  Wink


Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #8 : 20.01.2006 17:25:45 »

En jaksa ruveta suhdettani kauheasti vatvomaan...mutta melkein pari vuotta sitten tapasin kaksosmiehen...pojan...Ja yhdessä oltu siitä asti... Smiley

Näin syvälliselle ja tunteelliselle skorpparille tekee joskus vaikeeta kun toinen on ylitunteellinen...ainaki aika ajoin...ja toinen puoli minkä olen jo kaksosissa tottunut näkemään on omaan napaan tuijottaminen...
Alun alkaenhan kaikki oli hyvin mutta kun suhde jatkuu niin sitä vaan tuijotellaan napaan entistä enemmän...  Angry

Kuitenkin armaani on hyvin rakastava ja syvällisempi kuin muut...
Mitä ihmettä sitä tekee että saa kaksosen ymmärtämään myös sen elämän puolen mitä itse ymmärrän...Vai onko kaksosilla edes kiinnostusta tälläisiin asioihin... Huh

Eihän sitä aina jaksa kattoo kun toinen ajattelee joissain asioissa vain omaa parasta...ja myöhemmin tajuaa sen olevan väärin ja pyytelee anteeksi tyhmyyttään...ja kohta ollaan taas oman navan ympärillä...
Kaippa sitä pitäis itsekkin olla enemmän siellä, mutta kun olen niin idealisti etten voi vaan tuijotella omaa napaa...kun seurustelen.  Cry

Lähipiirissä on eräs kaksos/skorpioni pari ja välillä oikein ihmettyttää,että miten ne kaksi oikein pystyvät elämään toistensa kanssa?Voi sitä nalkutuksen määrää..varsinkin tämän kaksosmiehen nalkutusta kuunnellessa meinaa mennä hermot..kun kaikki on niin vaikeaa..sitten taas tämän rouva skorpionin pikkutarkkuus( hän on syntynyt  samana päivänä kuin isäni)on jotain aiva kaamea..Tällä pariskunnalla on kaksi aikuista poikaa joista vanhin on rapu ja nuorin vaaka. Pitäisi varmaan udella syntymäaikoja kartantekoon..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #9 : 21.01.2006 13:43:27 »

Meidän rakkauskartalla kaikki on olevinaan hyvin...Eikä nyt kauheesti valittamista ole...Kyllähän me ns nalkutetaan asioista toisillemme mutta olen yrittänyt opetella ja opettaa toisakin puhumaan asiista mitkä ärsyttää tai vaivaa ettei tulisi sellaisia turhia nalkutus-riitoja...
Ja kun näin alussa ollaan vielä ja nuoria ni kyllähän tässä kehittymään kerkee kumpikin vielä paljon näissä asioissa...
Joskus tuntuu niin turhalta kaikki mutta onneksi sekin tunne on ohimenevää...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #10 : 21.01.2006 19:55:45 »

Jassoota...

Olen Kaksonen ja nouseva Scorpioni. Jostain syystä, paitsi että olen oikea
jaskamagneetti mitä miehiin tulee, niin vedän puoleeni ihmeen paljon Härkä ja Scorpionimiehiä myös kuin tuo Universaali sisareni Remppa11.   :Smiley

Minulla on juuri meneillään erittäin intohimoinen suhde erään Scorpionin kanssa... sekä erään Härän kanssa.  :Smiley

Kysymys ei ole siitä, etteikö tunteeni olisi aidot.
Rakastan heitä molempia hurjan paljon. smitten

Kysymys on vain siitä, etten oikein osaa päättää, kumman haluan.  idiot2
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja puntaroin, kumman kanssa arki on miellyttävämpää ja koska laillisesti saa olla naimisissa vain yhden kanssa, niin tämä valinta aiheuttaa hirmuista stressiä.

En nyt tiedä onko tämä nyt hyvin Kaksosmaista käyttäytymistä, ehkä olen vain hiukan vanhanaikainen, koska minä ajattelen niin, että miehet juoksee naisen (minun) perässä, eikä nainen (minä) heidän.

Uskoisin, että tämä on syy siihen, etten koskaan onnistu saamaan yhden illan seksiä silloin kun haluaisin tyydyttää pelkästään alapääni suuria tarpeita, vaan saan kaiken maailman Jukka Takiaiset kimppuuni suurine epärealistisine unelmineen, enkä Juan Carlos Casanovia pelkkine pippeleineen.  :Smiley  Grin

Kaksoset ovat vain niin nopeita ajattelemaan asioita ja olettavat helposti, että muutkin ajattelevat yhtä nopeasti, jolloin kaikkea ei tule sanotuksi ääneen.  
Sitä kun vain olettaa että toinen tajuaa saman asian ilman erillistä sanomistakin ja siitähän nuo useimmat väärinkäsitykset tulevat ja ajatus Kaksosten pinnallisuudesta tulee.

On kyllä totta, että muihin merkkeihin verrattuna Kaksonen erottaa helposti seksin rakkaudesta ja rakkauden sielunkumppanuudesta.
Siksi Kaksonen ei oikein miellä ajatusta, että jopa flirttailu merkitsee jotain jollekin ja pelkkä seksi jonkun kanssa on vakavaa.  :Smiley

Mitä tulee Kaksosen seurallisuuteen parisuhteessa, niin minä ainakin haluan rauhoittua ja ladata akkuja oman kullan kainalossa (siis jomman kumman kanssa) ja jos sen pystyt Kaksosellesi suomaan liikoja ripustautumatta älykkään keskustelun ja hurjan mielenkiintoisen ja intohimoisen seksin lisäksi, niin ei pitäisi olla vaikeuksia saada uskollinen, hauska, mukava ja ennen kaikkea rakastunut Kaksonen puolisoksesi.  Wink


Iloa, valoa ja rakkautta  :smitten:Totta toikaikki minustakin mitä kaksoseen tulee..lisään siihen omasta puolestani vielä että....huomaan kun ajatukseni ja tekoni käy hetkessä ja kerkeän vielä muuttamaankin ne ennekun toinen edes saa asian aivoihinsa olen monesti tullut väärin ymmärretyksi,mikä ei ole tieteskään ihme.Mä en ainakaan jaksa suhdetta jossa vaan pohditaan ongelmia,ja keskityutään niihin vikoihin ja siihen että ei voisi edes jutella muiden kanssa.Mä rakastan olla kahden ja silloin siihen voi sen nyhjäämisen ja ajatusten ja halujen listan yhdistää,mutta seurassa ja ulkona ynms.ollaan iloisia ja jutellaan tanssitaan ilamn kiviriippaa,mikä ei tarkoita että flirtataan kaikkien kesken vaan aidosti hauskaa ja se on siinä,auta armias jos joku alkaa siinä esim.mua kiinni pitelemään saan ihan satasella raivarin ja se ei ole kivaa.Nyt tää uusi skorppari on alkannut heti etsimään musta virheitä ja koettaa saada aikaan syyn mustasukkisuudelleen...hänen tapansa keskustella on miltä siintä tuntuu ja kysyy noin tuhat kertaa haluunko sen vai en,,,oikeesti sydämmeeni ui reilusti yli vuosi sitten mies nuorempi paljon paljon varattu ja hän on siellä sopukoissa tietämättään kuin tiiviisti olen hänet sydämmeeni laittanut ja en aio kertoakaan,mutta toki tunne häneen saa aikaan että esim,skorpparin käytös on nt liipasimella siinä vaiheessa että sanonko hei hei vai terve terve enemmin kai hei hei...mutta kaksonen ei varmaan ole helppo kumppani en uskokkaan,mutta se uskon ettei aika jää pitkäksi etenkään silloin kun hän saa olla sinut itsensä ja toisten kanssa,että ei tartte miettiä mitään konflikteja ynms. Härkä mieheni ne ovat kaikki samaa kaliperia,hiljaisempia ja hieman persuksille potkittavia,helliä ja nynnyttäviä.Jääräys saa mun luonteen aina sovittelemaan ja keskimään keinoja joilla saisi asiaan inniostusta,tavallaan he siis innostavatkin...luisia mutta ei kai ihan mun juttu kummiskaan.

Asterix

tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 22.01.2006 00:07:59 »


Minulla on juuri meneillään erittäin intohimoinen suhde erään Scorpionin kanssa... sekä erään Härän kanssa.  :Smiley

Kysymys ei ole siitä, etteikö tunteeni olisi aidot.
Rakastan heitä molempia hurjan paljon. smitten

Kysymys on vain siitä, etten oikein osaa päättää, kumman haluan.  idiot2
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja puntaroin, kumman kanssa arki on miellyttävämpää ja koska laillisesti saa olla naimisissa vain yhden kanssa, niin tämä valinta aiheuttaa hirmuista stressiä.

Suosittelen sinulle lämpimästi että OTAT MOLEMMAT niin ei ole valinnan vaikeutta  smitten smitten
Olet varmaan lukenut moniavioisuudesta, jota voi suomessakin ihan hyvin toteuttaa varsinkin jos ei mene naimisiin asti, avoliitto on sallittua kuitenkin.

Tietenkin on sitten eri asia haluavatko miehet jakaa sinut. On kuitenkin totta että yleisin moniavioisuuden muoto suomessa on 2 miestä ja 1 nainen. Voitko kuvitella millaista elämä mahtaisi olla tuossa tilanteessa? Voisit tehdä molempien kanssa juuri niitä asioita, joissa se toinen on hyvä. Jos tuohon tilanteeseen pääset, muista kuitenkin antaa tukea molemmille miehillesi  smitten smitten

Tuossa vielä linkki aiheeseen http://www.soneraplaza.fi/ellit/artikkeli/0,2705,h-1994_a-319075,00.html
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 00:10:55 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 22.01.2006 19:20:26 »



Suosittelen sinulle lämpimästi että OTAT MOLEMMAT niin ei ole valinnan vaikeutta  smitten smitten
Olet varmaan lukenut moniavioisuudesta, jota voi suomessakin ihan hyvin toteuttaa varsinkin jos ei mene naimisiin asti, avoliitto on sallittua kuitenkin.

Tietenkin on sitten eri asia haluavatko miehet jakaa sinut. On kuitenkin totta että yleisin moniavioisuuden muoto suomessa on 2 miestä ja 1 nainen. Voitko kuvitella millaista elämä mahtaisi olla tuossa tilanteessa? Voisit tehdä molempien kanssa juuri niitä asioita, joissa se toinen on hyvä. Jos tuohon tilanteeseen pääset, muista kuitenkin antaa tukea molemmille miehillesi  smitten smitten

Tuossa vielä linkki aiheeseen http://www.soneraplaza.fi/ellit/artikkeli/0,2705,h-1994_a-319075,00.html

Hmmm... Interesting.. Ei vain se että he voisivat edes sietää toisiaan, mutta
jos ko. miehet vielä asuisivat samassa maassa, niin mikäs siinä..  Grin

Toinen on nimittäin manner Euroopassa tällä hetkellä ja toinen tällä hetkellä etelä amerikassa. Smiley
Itse asun Suomen ja Saksan välillä ja Suomen tulen jättämään jokatapauksessa hyvin pian helpottaakseni arjen hallintaa jatkuvan matkustelun ja asioiden vaikeamman hoidon vuoksi.

Niin tulisieluisia kyllä molemmat ovat, että oikeastaan olen onnellinen, etteivät vietä aikaa juurikaan samassa maassa vaikka muuten tietävätkin toisensa.

No.. kyllähän tässä on tullut matkusteltua.. 2funny

Pakko valita siis toinen jo maantieteellisistä syistä sillä hinnalla, että toinen jää fyysisesti kauas. Cry

Näin se vain menee..

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: